Winksleep Bewertungen 

260
•
TrustScore 3.5 von 5

3.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I chose a delivery option standard 3-5 working days, I had a few days off work. On the fifth day it hadn’t arrived and I contacted their ‘customer service’ and they told me that it hadn’t been dispatc... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The whole experience from ordering to the delivery was so easy . The beds are very good quality better than we thought they would be . We were told what time they would be delivered and they were on t... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The customer service and manufacturing quality are really fantastic. The customer support team are very knowledgeable and efficient while remaining kind and upbeat. Bed is sturdy and well up... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered the panda memory foam mattress topper due to having back ache and not sleeping too well on previous mattress toppers. Delivery was quick and I was updated with tracking via email. The mattress... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Möbelgeschäft
  2. auch in
  3. Bettenfachgeschäft
  4. Möbelhersteller
  5. Schlafzimmermöbelgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

At Winksleep we believe in creating beds and furniture to be loved, shared, enjoyed and endeared. As we don’t import our beds, each one is beautifully designed and constructed here in the UK.


Kontaktinformationen

3.6

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

260 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 80 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.6

Alle Bewertungen

(260)

100 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Purchased a bed from here and love it

Purchased a bed from here and love it! It arrived quickly and was simple to put together. I’d highly recommend.

8. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your review.
We're glad to hear you were happy with the quality, value, and prompt delivery 🚚💨
Thanks again from all of us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The bed arrived promptly after ordering…

The bed arrived promptly after ordering and it was so easy to put together! The quality was is so good and the mattress is one of the comfiest I’ve tried. A very happy customer!

1. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your review.
We're glad to hear you were happy with the quality, value, and prompt delivery 🚚💨
Thanks again from all of us.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This co winksleep is dodgy

II bought two mattresses that were too springy and cheap, so I asked the company to send me a return label for a refund. They prolonged the process by asking for photos of the mattresses. After receiving the latter, they asked for photos of the packaging. Today, after delays, they stated in the afternoon that unless they receive the mattresses by tomorrow, my 30-day money-back guarantee will have expired, and I would have to keep their mattresses. They've done everything to delay matters and now send this email. They are dodgy, and I would never buy anything from them as their aftercare service is awful, and they don't like to refund.

27. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Hi, please can you kindly provide your order number so we can look into this for you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My blissful retreat bed in super king…

My blissful retreat bed in super king size is gorgeous!! Fast delivery and made to order in just 2 weeks… very pleased 😁

25. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your review.
We're glad to hear you were happy with the quality, value, and prompt delivery 🚚💨
Thanks again from all of us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

High quality product

High quality product. I opted to build the bunk bed myself and, whilst it wasn’t complicated, it took more than 6hrs. I’d opt for the build service next time. We needed to reschedule our delivery date because of a holiday and the system the company use meant we needed to wait a fortnight rather than a few days but otherwise a great experience.

Edit - to clarify, the delivery was a bit of a pain to reschedule so the Winksleep [auto?]response that states we were happy with the prompt delivery is a bit rich. Otherwise all good!

3. August 2025
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your review.
We're glad to hear you were happy with the quality, value, and prompt delivery 🚚💨
Thanks again from all of us.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not purchase from here

Just would not recommend at all. Every stage was terrible.
Messaged to cancel my order 54 hours after placing and was told I had missed the 48 hour cut off point (fair but didn’t appreciate the lack of flexibility especially considering I ordered at 2am and production etc happening at that time was unlikely.)
Then Delivery man was rude, told me he was doing me a favour by putting the order on my door step inside my flat instead of leaving it on the doorstep outside.
The instructions that came with the bed was ridiculous, they was literally four square box’s on an a4 (ie 4 steps) no written explanation and illustrations are at best poor.
The quality of the product is just terrible. You can get much better quality, customer services and experience for cheaper. My bed is currently up and is not straight, it bulges at the top and looks odd. Also although the instructions show legs mine come with none.

Just over all terrible. DO NOT PURCHASE FROM HERE.

10. August 2025
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your feedback. We would like to clarify that all bespoke orders have a 28-hour cancellation window as stated in our terms and conditions agreed to at checkout. After this time, the order enters production and cannot be cancelled.

Regarding assembly, all instructions are also made available on our website prior to purchase. We have not received any previous contact from you regarding missing parts or issues with the bed. To assist you further, please kindly send us images of the product so we can review and advise accordingly.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Mattress not what it says on site.

I did received my mattress, it was rolled up which I didn't like, it's didn't come as I asked for, it is very small, no thickness and not soft like it should be as it was suppose to be memory foam. Also when lay out on the bed there's a dip already in it also when sitting on the bed to get in or out all you hear is the springs clinking and you can feel your bum on the base of the actual bed. I've emailed and still no reply so not a happy customer. I've wasted my money and I'm a single parent to which I feel like I've been scammed. There's no leasing with customer service whats so ever.

25. Juli 2025
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Hi, we have checked the emails and can confirm you have not emailed us, we have now reached out to yourself.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They claimed I had bought a mattress…

They claimed I had bought a mattress and took £97 from my visa account. I had NOT confirmed the purchase. Their robot was ,of course, entirely useless. So were they. I haven't the energy to fight(80yrs old) so effectively they have stolen £97 from me.

29. Juli 2025
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your review.
After looking into this we can see you had placed the order on 28th July & had the item delivered shortly after on 30th July.
You had then contacted us on 4th August to advise you were unhappy with the delivery timeframe & requested a refund.
As you had the item in your possession this would be deemed as a self return in which you were not willing to do.
We would always recommend contacting any company immediately after receiving an order confirmation should you have placed an order by mistake & wish for a refund.
Apologies again for any confusion caused.
The Winksleep Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

It’s the most comfortable mattress I’ve…

It’s the most comfortable mattress I’ve ever slept in

1. Juli 2025
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your 5 star review.
We're over the moon to hear the mattress is the most comfortable one you've ever slept on.
Here’s to many more dreamy nights ahead! 🌙😴
The Winksleep Team 🛏️💤✨

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The delivery quit fast and the the…

The delivery quit fast and the the delivery it on time as show on the link to track.
The bed it self very nice and my daughter really like it , just a bit confused for the instruction that come with , it not really clear so we look online for an Assembly Instructions, so far will reccomended the bed to parents who looking for a nice and effortable price.

8. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you so much for your lovely review.
We're so happy to hear your daughter's loving her new bed, and that delivery was quick and on time.
Sorry to hear the instructions were a bit unclear. We appreciate the feedback and will work on making them easier to follow.
So glad you'd recommend us, we truly appreciate it! 🙏
The Winksleep Team 🚚💛

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic products, worth every penny!

I recently got the Marina kids bed in the teddy fabric, and it’s absolutely gorgeous—both how it looks and how soft it feels. My daughter loves it so much that she’s been sleeping in her own room all night (and even sleeping in a bit later than usual!).

Putting it together was super easy, and everything came just as expected.

Delivery was smooth too. We got regular updates, and the driver made sure everything was laid out neatly in the garden to take photos as proof of delivery. He even helped us carry it into the hallway, which was really kind.

I’d totally recommend this company if you're looking for a stylish, comfy bed for your little one!

8. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your amazing feedback.
We're so glad you're loving the Marina bed, it really is such a dreamy combo of style and softness.
It’s wonderful to hear your daughter is sleeping better too.
Big shoutout to our delivery driver for going the extra mile.
Thank you so much for recommending us, it truly means the world 🌍
The Winksleep Team 💫

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brill

All good gr8 quality.

25. Juni 2025
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your review.
We're glad everything went brilliantly, and that you loved the quality of your products.
Sweet dreams!
The Winksleep Team 😴💙💫

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing bed and service !!

Customer service was really good, was kept updated and delivery times were excellent. The quality of the bed is amazing and exceeded expectations, very happy with the purchase and would 100% recommend and purchase again

20. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you so much for the amazing feedback.
We're thrilled to hear you had such a great experience, from our customer service to delivery.
It means the world to us that we exceeded your expectations.
We’d love to welcome you back anytime 💙
The Winksleep Team ✨

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great mattress.

Amazing matrress real comfy .

7. Juli 2025
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your lovely review.
We're so glad to hear you're loving your comfy new mattress, nothing beats a great night’s sleep!
The Winksleep Team 😴💤🛌🌙

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service good prices

Good quality good price good delivery

4. Juli 2025
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your 5 star review.
We're so happy to hear you were pleased with the service, quality, price, and delivery, that’s everything we aim for!
We hope to serve you again in the future.
The Winksleep Team 🌙💤✨

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product and really quick delivery

Great product and really quick delivery

2. Juli 2025
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your 5 star review.
We're thrilled to hear you’re happy with the product and that delivery was nice and speedy.
Your support means a lot!
The Winksleep Team 🚚💨

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It very very poor cality ,no have…

It very very poor cality ,no have responsibility the company howis sender it very bad never i bay for them the worst company when I call you you say it's not your responsibility

30. Juni 2025
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your feedback, we’re sorry to hear you’re unhappy with your experience.
Following your report, our manufacturer carefully reviewed the video evidence provided and found no fault with the mattress.
As a result, we advised that you are welcome to return the item at your own cost for a refund if you still wish to do so.
We understand this may not have been the outcome you were hoping for, but we do our best to handle all concerns fairly and in line with our policy.
The Winksleep Team 🌙💤📦

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Bed Good, Mattress terrible

Price was good, bed style is good and easy to assemble, memory coil mattress is terrible, just an old style sprung mattress not very supportive. Its not clear how firm the mattress are on the website

20. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Winksleep-Logo

Antwort von Winksleep

Thank you for your honest feedback.
We're really glad to hear you liked the bed style, price, and ease of assembly, however are sorry to hear the mattress didn’t meet your expectations.
We appreciate your comments, they are helpful and we’re working on making details clearer on the website for future shoppers.
Your feedback is valuable and helps us improve!
The Winksleep Team 📝🔍

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr