Wayside Gardens Bewertungen 

789
•
TrustScore 2 von 5

2.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I bought two clematis plants - one is growing well and the other one has not shown any signs of growing. Part of the plant has died. I contacted customer service and they said someone would be gettin... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Long time user of waysidegardens.com. Changed my email but unfortunately the new email had an issue and waysidegardens.com are using shopify under the hood. It was like it flags the email beca... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Purchased a redbud tree by the name hearts a fire. What I received was ruby falls redbud. I understand mistakes do happen. However I also expect company's to fix there mistake. Not in this case. Refu... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wayside Gardens always has quality stock with good, strong root systems. After planting, in one week you are amazed how the plants have grown (with a little help of liquid fertilizer at planting t... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Baumschule
  2. auch in
  3. Möbelgeschäft

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Wayside Gardens is America's finest source of high quality and rare perennial plants, bulbs, trees, shrubs, roses, and vines.


Kontaktinformationen

2.2

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

789 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.2

Alle Bewertungen

(789)

5 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Plants arrived packaged well

Plants arrived packaged well, but one part of my order did not include 1/3 plants. It had 2 of the same plant. Also, one english ivy piece was barely "a plant." I don't know if I'll order again. Our local nursery would be better.

6. Juni 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wayside Gardens-Logo

Antwort von Wayside Gardens

Dear Customer
Thank you for taking the time to leave us a review. Firstly, we want to apologize to you for any problem that you have faced because of this. Please keep in mind that all of our items do come with a guarantee which varies depending on what the items are. If you have any issues with your plants you may contact us at 1-800-845-1122 and a customer service representative will be happy to assist you. Your feedback is important and helps us to ensure the best possible customer experience.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The last shipment I received is now…in pots in my nursery before I put them in a perment place

The last shipment I received is now starting to grow and doing well, My problem is the part where they are studied by the agricultural agency and come so late and are some what wilted (if it is a flowering plant and not a bulb). I understand why this is important here in Calif. Other wise your items are especially nice and some of my bulbs are in their second year of blooming and are so healthy.

3. Juni 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wayside Gardens-Logo

Antwort von Wayside Gardens

Dear Paula,
Thanks for taking the time to leave a review. We are absolutely delighted that you enjoyed our products. We thank you for shopping with us, and hope you will come again! Don't forget we have just started taking orders for our Fall season, so be sure to check out our Fall deals as well!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointing.

No notice of shipment or how it was being shipped. We were gone
for 3 days and had arranged for a neighbor to open and care for
plants. Well, they were shipped by us postal service with no prior
notice. So they sat at PO for extra days and were eventually delivered
all smelling rotten and most were dead. Poorly packed on top of
it all. The second shipment arrived after we got home by UPS and
those plants were not in much better shape. Never again. You can
do better. There are better ways to pack plants that laying them on
their side ….. other box types etc. Sad

3. Juni 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wayside Gardens-Logo

Antwort von Wayside Gardens

Dear Barbara
Thank you for bringing this to our attention. We have reviewed your order and were happy to see that both shipments were delivered by UPS on 5/25/18. We are very sorry you are not happy with the quality of the items you received. Please keep in mind that your plants are guaranteed for 90 days from the date of receipt. If you have any issues with your plants you may contact us at 1-800-845-1124 and a customer service representative will be happy to assist you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not happy

I've already sent an email on this issue. I got half if my order and was promised the other half was coming soon after and it has yet to come and it's been over a month. All these plants were planned to be planted together for a party I was having June 2nd but I've yet to get the other half of my order. The first half of the order I've had to re put into bigger pots as I'm waiting on the other half so I'm not very happy at this point. I feel like I've have been forgotten or totally overlooked at this point. Ms. Cynthia Fetherolf

23. Mai 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wayside Gardens-Logo

Antwort von Wayside Gardens

Dear Cynthia
Thank you for bringing this situation to our attention. After reviewing your order, we are happy to see that your items have now been shipped and delivered. Your order also shows that your first shipment was for annuals scheduled to ship in the second shipping cycle "B". That shipping cycle began 4/23/18 and there was a three week window for shipping. The second shipment was for annual plants scheduled to ship in shipping cycle "C". This is the final shipping cycle for annuals and began on 5/15/18. The vendors again have a three week window to get those orders shipped out. We would like to offer our sincerest apologies for any inconvenience we may have caused you. If you have any questions about annual plant shipping schedules, please contact us at 1-800-845-1124 and a customer service representative will be happy to assist you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The plants I received from Wayside

The plants I received from Wayside Gardens were all healthy and moist. They were well packed and already had buds on them, especially the 9 Ophiopogon planiscapus Nigrescens (Black mondo grasses). I remarked to my husband how nice and healthy these plants were. I would certainly recommend Wayside Gardens because of the variety, quality and availabilty of plants.

19. Mai 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best ever

These are the best support rings that I have found. They are made heavy duty to last for years. I will no longer be buying expensive green support rings, that I have to replace all the time. We had heavy winds and my very tall delphinium was supported very well and did not get damaged. The supports are also tall enough so you can pull the support up, as the plant gets taller. Great product. Great price.

18. Mai 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

per your ad on the wed site indicate…

per your ad on the wed site indicate that the Kaffir lime tree is 4ft to 5ft tall , but when I received it , the kaffir lime tree is 22 inches tall. I very unsatisfied, ( it is very dishonor) and I will never ever buy from you again, will not recommend to any one )

16. Mai 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wayside Gardens-Logo

Antwort von Wayside Gardens

Dear Minh
We want you to know that we take customer feedback very seriously. We have reviewed the website information for this item. The notes you listed for the item is describing the height at full maturity. If you notice it also states, "Reaching 4-5 foot at full maturity, you'll find that this fruiting tree fits well sitting in front of a large window during the colder months or lounging on a sunny patio during the warmer seasons." Thank you for taking time to participate in our review. We appreciate your feedback and use it to continually improve and to create a positive experience for all our customers.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Very dissapointing

Ok since you asked. It started with calling the horticulturalist for some insight and an opinion. He wasn't available and I left a message. Called again and again no response. Bought 2 hydrangeas . They were the worst looking plants I ever received from any mail order company. Called to complain and the customer service offered to replace them. I asked if I should send a picture of the bad plants and I was given an email address. I asked for a phone # and got no response. The new plants were fine but the whole experience makes me hesitate to do business in the future.

16. Mai 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wayside Gardens-Logo

Antwort von Wayside Gardens

Dear Alfred
Thank you for taking the time to leave us a review. Firstly, we want to apologize to you for any problem that you have faced because of this. I am happy to see on your order that we were able to send you satisfactory replacements. Keep in mind our plants do come with a guarantee so anytime you are unhappy with the quality of an item that you receive please contact us at 1-800-845-1124, and a customer service representative will be happy to assist you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible product

Terrible product! I am an experienced and avid gardener. Ordered 3 bareroot roses which did not survive. They appeared unhealthy/weak upon receipt. Wayside did not offer a replacement past 90 days and I was under the impression with customer service that the guarantee was for one year. No money refunded. Will not be doing business with this company again.

15. Mai 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wayside Gardens-Logo

Antwort von Wayside Gardens

Dear Sarah
Thank you for taking time to participate in our review. Firstly, we would like to offer our sincerest apologies for any inconvenience we may have caused you. If your order was placed this spring then your roses are guaranteed for 90 days from the date of receipt. If your items are still within that guarantee, and you have any issues with your plants you may contact us at 1-800-845-1124 and a customer service representative will be happy to assist you!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

All Plants Arrived in Mint Condition

All the bareroot, bulbs, and container plants I ordered arrived in terrific condition. The plants are all growing beautifully in the gardens and I will definitely be ordering from Wayside Gardens in the future.

11. Mai 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

TOTAL FRAUD!!!

TOTAL FRAUD!!!
I truly felt cheated by this company, which not only lies about what it sells, but also doesn’t answer the phone to make itself responsible for its service.
A couple of weeks ago I made an order of 17 plants and a flowering tree. I believed that it was a reasonable purchase (at least, it was big for me). I was very excited to get it and set to work. But instead, I got a big disappointment.
Yesterday I was shocked at the size of the two packages I received. It was imposible to think that the flowering tree I ordered could fit in 7x7x36 box. But the surprise came after, when I found out that the tree was a stick with 20 leaves!!! I paid $70 for a magnolia stick!!!! You must be kidding me??? You really fooled me!
After the first disappointment, I couldn't expect more about what was inside the box #2. The 14x13x24 box fitted 17 plants!!! I was expecting a “plant”, not a handful of hay!... Seriously, do you think that you sell plants? You cannot charge for these plants what I paid.
“A picture is worth a thousand words”, so I am attaching the pics of my “BIG”order, which will post everywhere online, in order to prevent other people from a FRAUD.
Obviously, I expect not only an apology for this fraud, but also a refund of this over-paid purchase.
BE SURE THAT I WILL REVIEW YOU EVERYWHERE ONLINE.

10. Mai 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wayside Gardens-Logo

Antwort von Wayside Gardens

Dear Vicky,
We are very sorry to hear that you have had a negative experience with our company. We are committed to working closely with customers to resolve any service issues and will continue to focus our efforts on creating a positive experience. We are unable to ship plants that you would buy at your local nursery, they would not survive in transit. Our company ships starter plants. Your input is very important to us and will assist us in our ongoing efforts to provide better products and services to all our customers.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

2 months after placing my order for a…

2 months after placing my order for a product called the Breathtaking Combination I received 3 proven winners plants and was charged almost $32.00. The webpage that describes this plant combo indicates that you will receive 9 plants in total. 3 plants in each of 3 4-inch pots. I got 1 plant in each of 3 4-inch pots which means I paid over $10 a piece for a plant I could have gotten at Home Depot for half the price. C'mon guys, get your act together. Have never received a response to any of my numerous emails to customer service either. Find your plants somewhere else and avoid the hassles with this place.

9. Mai 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wayside Gardens-Logo

Antwort von Wayside Gardens

Dear Jeffrey,
We are very sorry to hear that you have had a negative experience with our company. We are committed to working closely with customers to resolve any service issues and will continue to focus our efforts on creating a positive experience. If you would please contact us at 1-800-845-1124 and mention to the customer service representative that you are a Trust Pilot customer, we would be happy to review your order to see if there is anything more we can do to assist in this matter.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr