VUFOLD Bewertungen 

211
•
TrustScore 4 von 5

4.0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Initially great. However we had a defective door twice now as a replacement was sent and it was defective again. First door warped. Second door cracked. £150 offered as “goodwill” when paying for so... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is as much a positive review of Vufold themselves as it is for the product they supplied, which I have enjoyed for 8 years so far. They are the White Aluminium & Oak Composite 2.4M Bifold Doors... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing after-sales service! Our doors have been installed for several years, and recently I had an issue with the drop bolt jamming. The team patiently talked me through the problem step by step via... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

After 9 years good service, I needed to replace some of the door seals on my oak bifold doors which had been pecked by birds. The after sales service was outstanding. Very clear information and a very... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Türenlieferant
  2. auch in
  3. Glasindustrie
  4. Hersteller von Aluminiumfenstern
  5. Lieferant von PVC-Fenstern
  6. Türengeschäft
  7. Türenhersteller

Vom Unternehmen geschrieben

WHO VUFOLD ARE www.vufold.co.uk - Vufold is one of the UK's leading internal and external bifold doors, aluminium sliding patio doors, front doors, French doors, roof glazing and windows specialists with innovative products for you. Spanning across three generations, we are family business based in the UK, with the heart of our company finding its home in Macclesfield, Cheshire. We pride ourselves not only on good family ethics within the business but that also extends to our customers who we treat how we expect to be treated. Transparency is the key with us, what you see is what you get. It is thanks to this central belief that we ensure you receive the best service possible and of course, the best price. We want to be a company that you can trust. Vufold will not only supply you with what you need but should any complication arise will be there to help in an honest and dependable manner, handling your query with professionalism and transparency. But that is not all, as a company we pride ourselves on our desire for constant improvement, we will not simply settle for “good enough”, your feedback is always taken on board and we are always looking for ways to not only improve the products that we sell but the process in which we do it – for us, optimisation and development is just about as important as anything else. All of our products are designed in-house, and each are expertly crafted to a rigorous standard; we are engineers with an unmatched eye for precision – but what sets us apart from the rest? Well, the difference is in the detail. We are passionate about what we create, we want to make sure that not only is the product you order as perfect as possible but also to ensure that the whole process runs like clockwork, a well-oiled machine. We have a positive and friendly team to help you on every step of your journey with us that means before, during and even after your purchase, we will be there to help you in any way that we can, and it is all thanks to four key departments that are specialised to assist with every key part of your Vufold experience: Sales – Order Processing – Delivery – Aftercare. OUR MISSION STATEMENT To enhance the homes of our customers with excellent quality products while providing friendly and knowledgeable customer guidance and support before, during, and after the purchase. We believe that the difference is in the detail and are dedicated to making the buying experience as simple and seamless as possible. Our Core Values - Honesty, Ownership, Passion, Quality and Constant Improvement


Kontaktinformationen

4.0

Gut

TrustScore 4 von 5

211 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.0

Alle Bewertungen

(211)

16 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Five star service and product

Excellent and friendly service from the team. The product arrived earlier than expected too and the builders fitted it with no issues. Received so many comments on how good they look. Very happy customer.

3. November 2020
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Thank you for your great feedback and we are very pleased to hear we have another happy customer.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bespoke French Doors

Our bespoke french doors were delivered on time and look great. Thank you.

3. November 2020
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

That is great to hear and thank you for your review.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waste of alot of money!

Spent a lot of money on a set of doors. Glass arrived scratched, door hinge holes so close to the edge that they split the wood to which they told me we have put the screw in at an angle, but after proof showing it was not put at an angle they changed it to being pilot holed less than 1mm from marked positioning! The frame has cracked after a week of it being installed. After care team are there only to pass blame and find a way to turn it into being your own fault and attempts to get you to buy another! Not a happy customer and a real waste of a lot of money. Wish I'd of read these reviews first

2. November 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Dear Steven Gretton,

We are sorry that you have not had the same experience as our many thousands of customers have had when purchasing our doors, but we would like to point out a few things in respect of your review.

We do ask customers to report any damaged items within 72 hours of taking receipt of their doors, however we did not hear from you about any problems until two weeks after they were delivered, by which time your chosen fitter had installed the doors. You also indicated that there was an error with the template we supplied, which then lead to the damage. We asked you to provide photos of the doors so we could investigate the reported issues. The photos clearly showed that the templates were in fact correct, however they had not been used as designed, and leaving us to conclude that was what caused the damage.

The evidence that you supplied showed that one of the hinges had been installed correctly, using the provided template and there were no damages in this area. The second hinge had not been installed correctly and there was damage to the door.

We are sorry for this outcome, if we were able to identify a clear manufacturing fault then we would have replaced the items for you but on this occasion our instructions had not been followed and as a result, unfortunately left you with damaged doors.

If you do require any further assistance please do not hesitate to contact us.

Kind regards
Vufold

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product fitting was very good the…

Great product fitting was very good the doors are made to perfection, With a good quality finish

29. Oktober 2020
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Thank you for the 5 out of 5 star rating. Your feedback is much appreciated and we are very pleased to hear you are happy with the doors, fitting and quality of the finish. 'Made to perfection' - that is great to hear.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A great service from start to finish

From the moment I contacted Dave at Vufold through the ordering process and to delivery ,Vufold were first class

29. Oktober 2020
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Thank you for the great feedback. We are pleased to hear we delivered on the service and thank you for rating Vufold 5 out of 5 stars.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor customer service/Expensive

Had issue with doors locking paid £250 for a report on the issue (VUfold employee!!) handle broken and door not locking. The VUfold employee confirmed that they had several issues with that handle and replaced the handle. The door not locking was apparently the fitters fault. I was still charged the full £250 even though the handle was confirmed as faulty
They are cheap for a reason!!!!!!! Check other window companies before using if you have issues at least you have some redress.

27. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Dear Lou,

Thank you for your review and we are sorry to hear of your disappointment.

As you had reported operational issues and we were unable to establish the cause from our initial investigations, we did offer to send a Vufold engineer to carry out an inspection, and which you agreed to pay £250 for the call out. This was also on the agreement that if the issues were found to be caused by a manufacturing defect it would be refunded in full, however if any installation anomalies were found to be affecting the operation of the doors, the charge would still stand.

The engineer attended your property and carried out the inspection. He demonstrated to you how the issues you were experiencing were due to a misaligned frame, causing the doors to twist and not line up with the locking keeps. The bottom track was found to be bowed as it had not been supported correctly and most of the packers at the top and bottom were found to be loose. Advice was provided on how to resolve these issues. The engineer also carried out some adjustments to the door set to help ease the operation for you and as he had a spare handle with him, this was replaced for you free of charge.

We are disappointed to receive a 1 out 5 star rating based on your experience, we do want all of our customers to be happy with the service they have received and we also do not want any of our customers to incur any unnecessary costs. You did thank us in a previous communication ‘for dealing with this matter so quickly’ and you also kindly advised ‘the guy you sent out was very helpful and dealt with it in a professional manner’, which we greatly appreciate, however due to the errors caused by your installer the call out fee was not refunded.

We do hope that once our guidance has been followed your doors operate as they should and please do not hesitate to contact Vufold should you require any further assistance.

Kind regards
Vufold

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service

We have just taken delivery of our 4th set of internal bifold doors from Vufold. As usual the quality of service has been excellent.
The 3 older sets are over 6 years old and the newer design has changed for the better (nothing wrong with the old ones, just these have had the benefit of 6 years of "evolution"). I called up Nicky in customer service, who couldn't have been more helpful, and asked for some help. Thanks to her I am now in a position to tweak the older versions and bring them up the 2020s. Highly recommended

23. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Thank you very much for taking the time to provide your valued feedback and your repeat business is greatly appreciated. We are pleased to hear we have delivered again on the quality of service and we are glad to hear you are impressed with the design changes. Thank you also for the recommendation.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Excellent doors

Excellent doors. Numerous delays, but understandable considering the current situation.
Door handles were a let down, replaced with some of our own.
The single opening door kit did not arrive. Resolved by phone.

22. Oktober 2020
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Thank you for your review and thank you for your kind understanding. We are sorry for the initial mix up with the hardware. Due to the error, the handles were supplied to you as a good will gesture and we are sorry to hear you feel let down by them. Please can you kindly advise what the problem was so we can investigate this further for you? We are pleased to hear you find your Vufold Finesse white internal doors to be excellent and thank you for rating Vufold 4 out of 5 stars.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Stunning door. Issues with after sales which were resolved

The door itself is 5 star. It is stunning and wonderfully made. There is really a lot of care and attention to detail with the fittings packs - going as far as including the correct drill bits and so on for a job well done. Delivery was also incredibly prompt.

The only reason I'm knocking one star off was due to my initial experience with after sales which was not pleasant. Eventually a manager eventually called me, explained the situation better, listened, took on my feedback and helped move the situation forward.

22. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Thank you for providing a 5 star rating for your Vufold Ultimate grey front door and frame. We are pleased to hear you are happy with the look and quality. We are sorry to hear of your initial experience, however we are glad we were able to resolve this for you. Thank you for reflecting this fairly in your review and your repeat business is greatly appreciated.
Kind regards
Vufold

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lovely oak framed internal bifolds

Website easy to follow, the doors I chose were not an exact fit, however our carpenter made up the sides of the opening, so pleased with the doors we chose, look fantastic!

21. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Thank you for rating Vufold 5 out of 5 stars, your kind feedback is appreciated and it's great to hear you are happy with your choice of Vufold oak doors.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Aftercare is not great!

I purchased two of the fold flat doors 1.5m and 1.8m. One of the sets is perfect and look great! The smaller set the veneer on one of the doors has lifted. I sent a picture of the veneer and the treatment i used, this was for them to build the ‘not our fault story’ i was then requested to send a picture of the full door set but they had been taken down by the joiner. I wasn’t paying for the doors to be put back on and to save the hassle paid £200 for the spare door. They took this from me quicker than you can imagine.
They had everything to see this wasnt through our fault yet insisted on the full set picture.
Quick to take your money, quick to find an excuse.
If you have no issues, delivery is quick and doors look good.

9. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Dear Mr Peacock,

While we thank you for your kind words about our doors, we feel we must take issue with one or two things in your review, as we feel there are some important matters missing in your account.

The doors you ordered were delivered to you in May 2020, but you did not contact us to say that there was a problem till October 2020. Even though our terms and conditions clearly ask customers to report any problems within 72 hours of taking receipt of goods, we still offered to professionally look into the issue for you.

Since you posted your review, we have gone over all the email and telephone communication that we had with you.

Far from us building a ‘not our fault story’, we requested images of all the doors so that we could fully and clearly assess the cause of the damage you reported. You claimed that the veneer had lifted, and from your photo we could see that it indeed there was an issue. However, if there was a problem with the manufacturing of the doors, we would expect to see the same problem in other places on the doors, and we needed to know the exact location of the reported issue, hence we asked for pictures of the whole door set.

Unfortunately, by the time of us asking for a full picture of the doors, you had already instructed your fitter to take the doors down, which is something that has left us very puzzled. According to the recorded conversations with you, rather than allowing us to carry out a full investigation into the problem, you said it would be quicker and easier if we supplied you with a price so you could purchase a replacement door as you didn’t want to get the joiner to put the doors back on only for us to say that the problem was your fault. At no point did we suggest it was anyone’s fault. You then requested and confirmed that you wanted to pay for a replacement door, even though you never asked us to provide it free of charge. Once we had given you the price for the replacement you then contacted us to place a new order – which is quite contrary to your suggestion that we chased you for the cost or were quick to take your money. Ironically, we would have been very happy to have provided you with a replacement door if we could have established that the fault was indeed ours, but as you refused to provide us with photographic evidence featuring the whole door set, we could not carry out the full investigation and establish the full facts of the case. All it would have taken was one photograph of the full door set for us to investigate this case properly. We have a very clear policy of replacing any item that is damaged if it can be proven that we are at fault, sadly, in this case, you chose not to assist us in the investigation, which then prevented us from establishing the cause. We then responded to and followed all of your requests and instructions to provide you with a replacement.

We are sorry that you have not experienced the same satisfaction that thousands of our customers do, as can be seen from the very many testimonials we have on our website and the vast majority of reviews we get on sites like this one.

Thank you again for your kind comments relating to the delivery and the look of the doors. We do hope that your doors are now in place and that you will enjoy them for many years to come.

Kind regards
Vufold

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointing after care.

Doors are great, arrived on time, sales team excellent. But if something goes wrong - watch out! Damaged door and hinge. Vufold say it was not them, the fitters say it was not them. No help from Vufold at all, had to buy the spare part and fit it myself. Having spent over £5000 I would have expected a little more support and commitment. Defensive, intransigent attitude spoiled our experience Surely there was room for good will? - Not so from Vufold.

2. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Dear Mr Baxter,

Thank you so much for your compliments about our products, delivery and sales team, they are very much appreciated and reflect those of the thousands of satisfied customers that buy from Vufold.

However, we are very sorry that you feel let down by our aftersales, particularly as that is something we focus and take pride in at Vufold.

In your review you suggest that we may have been at fault in not providing you with a perfect condition product. However, we would like to point out that in your own words you were “very pleased with the quality of the doors and I would also like you to pass on our appreciation to the delivery company, their driver and his assistant were excellent and could not have been more careful and helpful, far and away the best couriers we took delivery from.” This suggests to us that the doors and separately packed hinges were in good condition when they arrived and were delivered to you.

On the delivery note you also complimented the courier and made no suggestion that there was any damage to any of the goods we provided.

It is always disappointing when goods get damaged in transit, which is why we make customers aware of our terms and conditions and always ask customers to report any damage withing 72 hours of delivery so we can rectify any problems. However, we did not hear from you for nearly two weeks after you took receipt of the doors, by which time your own fitters had installed the doors.

You are correct in that we asked you to pay for the replacement damaged hinge. We would love to be able to send all of our customers any replacement part they may need, however our policy is not to offer free goods when the fault is not conclusively ours; which we believe to be the case here.

We have no idea which fitters you used, but we do note that you said that they claimed to be not at fault. We do not understand how the hinge and the door where the hinge fits could have been damaged before delivery as they are separately packaged. It appeared to us that the damage was done on installation by your fitters, as surely the fitter would have noticed and reported the damage to you before installing the doors. Our belief in this being reinforced by the fact that the damage was not reported to us until 2 weeks after delivery and after the installation was complete. However, in a later communication from you, we have been told that the fitter did not install the hinge, which leaves us very confused as to who fitted them and may be responsible for the damage.

On the matter of you not getting any help from us, we have records of every communication from and with you, which clearly show that we responded quickly and in a helpful manner on every occasion.

We are sorry that you are less than totally satisfied with your experience of buying and fitting our doors, we always like our customers to be 100% delighted with every aspect of their purchase. However, on this occasion we sincerely believe that the damage was not our responsibility and as such could not provide the replacement hinge free of charge.

We do hope that your Vufold doors provide you with many years of enjoyment.

Kind regards
Vufold

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought bi-folding doors and was very…

Bought bi-folding doors and was very impressed!

They did initially send out one wrong door but they sorted this issue out straight away!

Very impress by the quality and the service too.

2. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Thank you for your 5 star review, your feedback is very much appreciated. Apologies again for the initial error and thank you for your kind understanding. We are pleased to hear you are impressed by the quality of our products and also the overall service received.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Long delivery time

When purchasing the doors it stated 6 weeks delivery time, we are now in the 8th week and I still can't get a confirmed answer when it will be delivered. I'm sure these door will be great when they arrive but if you require them by a certain date then maybe look elsewhere.

22. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Dear Jamie,

We are sorry that we have been unable to provide you with an exact delivery date. Your order was placed based on a 6 – 8 week lead-time; the latest date for delivery being 29th July and we are doing all within our powers to get your order to you for this date.

We will keep you updated and provide you with a delivery date at the earliest opportunity.

Please accept our apologies for any inconvenience caused.

Kind Regards
Vufold

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I cannot praise this company enough

I cannot praise this company enough. Firstly the quality of the product is outstanding. Secondly the customer service is excellent. From placing my order I received regular updates by telephone on the progress of my order right down to confirmation when it would be dispatched from the factory to the expected delivery to my home which were all met. The Door came with full protective wrapping and everything you need to install your door including the drill bits etc. The instructions are very easy to follow enabling you to install the door so easy. My builder removed my old PVC patio door and installed the Bi Fold in under 5 Hours and it looks amazing. The door just glides open so smoothly. I would highly recommend this company if you are looking to purchase any of their products. Thank You Vu Fold for providing such a great service and product.

20. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Thank you for your review. We are pleased to hear you are happy with the quality of the product, the service you received and how easy your builder found the installation. Thank you very much for the recommendation.
Kind regards
Vufold

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First class delivery and top class product

We chose Vufold 8 feet wide internal Finesse doors in white with a bottom track to open up our conservatory into the house.

Delivery to Devon was within the promised 3 days and the doors arrived well packed in several parts that clearly showed the frame, the hardware and the doors themselves.

We employed a professional builder to install the frame - we needed him anyway to remove the old access door, a couple of windows and part of the block wall. He took his time to make sure that the frame met the requirements listed on the supplied leaflet and then he handed the door assembly over to us.

As retired folks of 81 and 76 we were a little challenged by the task but following the directions of the supplied booklet we managed it with just a few hiccups. The first was in deciding which was the opening side. It took a short phone call to Customer Services to sort that out.

Most of the assembly went smoothly, we found that the Allen Key adjustment on door 1 using the supplied key was slow but luckily we had a ratchet screwdriver with the right size hex key that speeded that process up.

Fitting door 2 was the trickiest. That intermediate guide in the bottom channel took some figuring out as to which way it went in and then having got that, holding the door steady while fitting the top guide - another Allen Key job - was not easy as the door kept moving along the track. But we did figure it out eventually.

Door 3 is the easiest to fit, followed by all the draught excluders (of which plenty is supplied).

Adjusting the operation of the doors and getting the correct spacing is straightforward although the advice to move the position of the doors from the pivot point in order to get the latch to fit tightly is not an easy solution. If you move the doors towards the latch you run the risk that the drop bolts on door 2 don't fit into the holes in the plates.

But overall definitely 5 stars and we would recommend Vufold whole heartedly. If we can do it anyone can, but our advice would be to get a professional to fit the frame.

10. Juni 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Thank you for rating Vufold 5 out of 5 stars. Thank you for sharing your experience, your feedback is greatly appreciated and we are pleased to hear of your recommendation.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service amazing product

Great service, very easy and straight forward to fit and very well made and easy to use looks great well worth the money

12. März 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Thank you for your review we are happy to know you found them easy to fit.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Superb quality for bespoke sized door

Superb quality for bespoke sized door. Worth the wait! Easy to fit good instructions.

12. März 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Thank you for your review we are pleased to hear you are very happy with their quality and were easy to fit.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service - quality doors - very well built and looks quality.

4. Februar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
VUFOLD-Logo

Antwort von VUFOLD

Thank you for your review we are glad you are happy with the quality of your doors.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr