vaerdsat.dk Bewertungen 21

TrustScore 4 von 5

4.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Besøgte restauranten tirsdag 17/2. Fik deres 3 retters menu + 2 appetizers samt vinmenu. Super velsmagende, vine afstemt perfekt og god introduktion til både mad og vine af personalet. Som var meget p... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Deal til 5 retters aften menu på Restaurant Værdsat (Sommer 2.0 menu) til 299.- pr. snude. Vi valgte selv en god vin til maden. Virkelig velsmagende retter og et køkken der ikke er bange... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Suverænt lækker anderledes smørrebrød end det helt traditionelle. Kæmpe smagsoplevelse og meget fordelagtige priser. De kører ofte med Deal så dette gør det bare endnu mere attraktivt at komme der. Sø... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Vi var 2 personer som havde set frem til frokostmenuen med 4 retter, som vi forventede måtte være særlige i betragtning af prisen (kr 295,-). Første ret var kartoffelmad på et (for) hårdt ristet... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

4.2

Gut

TrustScore 4 von 5

21 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super betjening, velsmagende mad og vine afstemt perfekt.

Besøgte restauranten tirsdag 17/2. Fik deres 3 retters menu + 2 appetizers samt vinmenu. Super velsmagende, vine afstemt perfekt og god introduktion til både mad og vine af personalet. Som var meget professionel men var også med på en joke. Stor ros til personalet både front og bagstage.

17. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Vi havde bestilt "EnLevede ikke op til forventningerne aften på værdsat"…

Vi havde bestilt "En aften på værdsat" - 5 retter og 5 glas vin.
På plus siden:
• Mad og vin passede rigtig fint sammen
• Nogle vine god andre ikke sååå gode
• God service
• Fint og hyggeligt sted
På minus siden:
• Der var alt for varmt
• Lidt megen støj
• Mad var okay, men ikke som forventet
o Kammusling rigtig fint og velsmagende
o Lam noget rod
o And – ja, jo, nej

Dog lidt skuffet og levede ikke helt op til forventningerne.

1. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Smagfuld og skøn oplevelse!

Deal til 5 retters aften menu på Restaurant Værdsat (Sommer 2.0 menu) til 299.- pr. snude. Vi valgte selv en god vin til maden.

Virkelig velsmagende retter og et køkken der ikke er bange for at eksperimentere med smagene og råvarerne. Flot anretning af maden.

Virkelig hyggelig og nærværende betjening (Frederik), god og afdæmpet musik, hyggelig atmosfære og indretning.

4,3 stjerner herfra 🌟🌟🌟🌟

Tørt brød, et tydeligt ben i fisken og nogle melede ærter gør, at vi ikke kan trække den helt op på 5 stjerner (desværre).

Vi vil dog klart anbefale stedet - og kommer helt sikkert igen! 😊

31. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Sikken en dejlig oplevelse vi fik

Vi er 12 venner der har været på Værdsat til aften for at nyde lidt god mad - og sikke en oplevelse vi fik.
Det var en fantastisk gastronomisk oplevelse og vi havde den skønneste tjener Frederik der satte os i centrum under hele middagen hvor vi alle valgte deres 5-retters menu med priser i den absolut fornuftige ende. Stort cadeau til restauranten for innovativ tænkning hyggelig stemning og dejlig betjening.
Pas godt på Frederik. Han er et kæmpe asset for jer.
Stedet kan HELT KLART anbefales.
Mvh Elisabeth og Finn

31. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Det var en virkelig dejlig oplevelse…

Det var en virkelig dejlig oplevelse ,vi fik en 5 retters menu ,kan varmt anbefales. Tjenerene gav os en behagelig oplevelse. Selvom restauranten var fyldt følte vi ikke at vi måtte vente på maden
Det er bestemt et sted vi vil komme igen og kan kun anbefale det

1. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Alting var super godt

Alting var super godt
Fantastisk lækkkert og kælet for detaljen
Betjeningen var virkelig imødekommende og velinformeret omkring mad og vin super betjening.

25. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Suverænt lækker anderledes smørrebrød…

Suverænt lækker anderledes smørrebrød end det helt traditionelle. Kæmpe smagsoplevelse og meget fordelagtige priser. De kører ofte med Deal så dette gør det bare endnu mere attraktivt at komme der. Søde tjenere og god service. Eneste minus, hvis man kan sige det, kunne være fantastisk med salt og peberkværn på bordet så man kunne få frisk kværnet peber på sin mad men igen, det er småting.

24. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perfekt.

Perfekt.
Har lige besøgt Værdsat og fik dejligt smørrebrød,1stk med kartofler pyntet med forskelligt på ristet rugbrød(super smag) og 1 stk med hønsesalat på ristet franskbrød(dejlige svampe og sprødt bacon(igen fantastisk smag).
Sødt og nærværende personale.

8. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fortryllende

Altid en dejlig oplevelse at komme her. Fantastisk betjening og så lækker mad. Vi fik mange forskellige retter og de vegetariske retter var også virkelig lækre.

21. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Skuffende frokostmenu

Vi var 2 personer som havde set frem til frokostmenuen med 4 retter, som vi forventede måtte være særlige i betragtning af prisen (kr 295,-).
Første ret var kartoffelmad på et (for) hårdt ristet stykke rugbrød, og hvor kartoflerne også var hårde. Hele maden kæntrede i forsøget på at skære bidder. Smagen ok.
Anden ret på et (igen) meget hårdt ristet stykke franskbrød - med kompakt lag hønsesalat. Mættede men var ikke delikat.
Tredje ret var dessert, bestående af svt en stor spiseske vanilleis på sur/søde æblestrimler overhældt med lidt sauce. Portionen spist i 3 mundfulde; mere var der ikke.
4. ret lød på petit four (betyder "lille ovn"), som jo gav forventning om små kager af en slags, men det viste sig at være et stykke fyldt chokolade og en frugtgele.
Samlet set en skuffende oplevelse til prisen.

6. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Topklasse mad og service.

Vi har været til 4 retters menu og alt var helt i top. Unge mennesker som knokler og gør en god indsats for Odenses madoplevelse. Kan helt klart anbefale Værdsat.

27. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk privat dining

Privat dining til min fødselsdag.
Fuldstændig fantastisk mad og service. Kok og tjener var en fornøjelse og alt gik så smooth.
Kæmpe kæmpe anbefaling herfra. Håber at få mulighed for at booke sådan en oplevelse igen. TUSIND TAK for at gøre min fest en kæmpe succes.

14. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Rigtigt lækker menu

Rigtigt lækker menu. Lidt speciel vinmenu men passede fint til maden. Kun en tjener til en fyldt restaurant, hvilket gav lidt længere ventetid, men vi blev adviseret fra start, og han virkede ikke stresset, og gav sig den nødvendige tid ved bordene. De varmeste anbefalinger

22. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

En aften på værdsat

Vi havde bestilt en "En aften på værdsat”
Der blev serveret en meget lækker 4 retters menu.
Vinmenuen svarede slet ikke til retterne - og der kom en dårlig undskyldning om, at det var den tidligere tjener der havde indkøbt vin. Saftmenuen var det ikke muligt at vælge - selvom det stod på kortet.
Vi vil gerne besøge stedet en anden gang - men vi vælger selv en vin - og ikke vinmenu efter deres anbefaling

19. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk oplevelse

Fantastisk oplevelse! Alle 6 retter var i top og servicen ligeså. Retterne var smukt præsenteret og en forkælelse for smagsløgene og personalet var professionelt og kompetent. Vi kommer helt sikkert tilbage. Ignore the negative reviews man, this place is THE bomb!

17. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Første & sidste besøg..

Første & sidste besøg..
Min kæreste og jeg havde set frem til en oplevelsesrig aften med en 8 retters menu..
Der bliver taget pænt imod os og kort efter vi er ankommet får vi brød og forret serveret.
MEN - efter næsten 1 1/2 time tager vi fat i den ene tjener for at høre om vi er glemt og hvornår vores hovedret er klar, da vi kan se at gæster der er ankommet længe efter os har fået deres mad (fra samme menu)
Tjeneren siger ‘øh undskyld’ og finder hurtigt en ret som iøvrigt slet ikke var på menuen.
Hele aftenen igennem bliver vi glemt og tiden går med at vente, vente og vente og vi skal konstant ta fat i en tjener for at gøre opmærksom på vores tilstedeværelse.
Af en eller anden årsag er vores dessert delt op over to omgange( modsat alle andre) og efter en halv time opgiver vi at få resten af desserten - rejser os, betaler og forlader restauranten..
Ikke så meget som undskyld, beklager forglemmelsen eller lign. Den ene kok som serverede hovederetten beklagede for manglende bestik ved vores bord - og selv andre gæster i restauranten havde bidt mærke i den manglede service overfor os.
Manden smagte rigtig godt, men det faldt helt til jorden pga. den enormt dårlige service.
Fair nok, at man laver en brøler men så forventes der også, at der fremadrettet bliver rettet op på det - MEN NEJ.
Kære Værdsat - vi er rigtig øv øv over den kedelig oplevelse og desværre ser I ikke os igen.. 1 ⭐️ herfra og det er pga. maden og den flinke kok.

14. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Vi havde glædet os til rigtig lækker…

Vi havde glædet os til rigtig lækker frokost. Så da dealbeviser kom til salg købte jeg til 2 stykker smørrebrød - normalpris over 200 kr.
Jeg bestilte rødspættefilet og hønsesalat. Udvalget var rigtig fint.
Men sikken en skuffelse. Først kom rødspættefilten. Jeg vil sige jeg aldrig tror jeg har set så lille en filet men den passede til den der svaret til 1/2 stykke rugbrød. Kom ikke udover brødet. Under fisken lå der mosede kartofler - hvilket nok var meget godt for ellers var jeg virkelig gået meget sulten derfra.
Næste stykke ventede vi 50 min på. Restauranten var ikke fyldt. Hønse salaten kom på surdejsbrød. Egentlig lækkert. Men at vente 50 min på et stykke brød er altså lige i overkanten og det skuffede egentlig også - så vi valgte at gå uden at købe mere. Jeg dr kvinde og gik småsulten derfra og jeg tør da ikke tænke på hvor sulten min gæst så var. Med en normalt pris på over 200 kr ville jeg virkelig føle mig snydt. Nu fik vi prøvet det af men blev enige om det nok aldrig blir værdsat igen. Jeg ville min skulle ha 3 stykker for at blive mæt. Og så ville prisen ha været på 350 kr - det er det ganske enkelte ikke værd og til med ville det formentlig have taget to timer for at få sin mad. Jeg bestille et glas vin - der var et fint udvalg. Jeg blev aldrig tilbudt et glas vand til vinen som dog alligevel kostede 75 kr for et glas. Restauranten er egentlig hyggelig og dejligt man kan se maden blir lavet. Betjeningen var også fin og god. Pris stemmer bare slet ikke overens med mængde.

5. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr