Trinqoo Bewertungen 

425
•
TrustScore 2 von 5

2.0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

45 minutes late for dropping off . Worse for picking the car up . Stream of lies . Then the guy refuses to answer the phone because he can see it’s my number. Absolute no no .

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

All a bit amateurish. Not too bad dropping car off and getting their minibus to cruise terminal but disaster coming back. Promised pick up in 20 minutes, continually phoned them when there was no s... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT USE this company! On returning back to the UK, we were told to contact Easy Parking for pick up back to their yard where our vehicle was being kept. Communication was poor having been told on m... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent price for cruise parking, crystal clear instructions, prompt pick up for both departure and return, safe parking site that is easy to find, both drivers exceptionally helpful with luggage... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Reise-Aggregator
  2. auch in
  3. Flughafentransferservice

Vom Unternehmen geschrieben

Trinqoo provide comparison service for Airport parking and Airport transfer service to UK travellers.


Kontaktinformationen

2.0

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

425 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.0

Alle Bewertungen

(425)

41 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nice and easy

Arrived early to find a welcoming face whom helped us to our parking space and kept us informed till our ride to the terminal arrived. We got to terminal easily and before our boarding time.

24. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

£1408 parking charge - poor Instructions and service

Booked parking
Followed instructions for Terminal 3 Heathrow
Arrived and parked in row A as stated.
Returned after 15 days got in the car got to barrier and inserted ticket to be told I owe £1408.

Spent 30mins at exit barrier waiting for parking personnel from Heathrow Parking to arrive.
Chap told me it must be a mistake and to tailgate another car closely to get out.

Once on the M25 with a 6 hour drive ahead of me it hit me that it didn’t seem right and once on the M1 I stopped at the first services and called Trinqoo and explained what happened.
I was told they had me down as a no show and the £1408 was nothing to do with them, and to call the customer service at Heathrow.

We were then told we should have handed our keys to someone to which I explained on the terminal 3 departure it does not state hand keys over.
Explaining that the car was parked it there bay for 15 days and no one noticed mmm
Or that a call or email to see if we were far away as we didn’t arrive at designated time would have been good customer service didn’t happen either

After being passed between Heathrow and then given Trinqoo number again by them to call I spoke to the same man who bluntly said Iv already explained this to you and ended the call.

We asked for a refund as according to them we didn’t use there service to be told NO.
We now have lost not only £100 with Trinqoo but now are fighting the £1408 with the Heathrow parking company.
So In total we are £1508 out of pocket due to poor instructions and bad customer service.

Plus dealing with the Met Police over leaving without paying.
A wonderful holiday to Florida ruined at the end.

Disgraceful customer service, poor communication, and just don’t give a s**t attitude to a customer in this situation.

100% avoid

14. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trinqoo-Logo

Antwort von Trinqoo

Dear Customer,

As explained over the call and email to you previously, you had failed to follow the instruction wherein you have to call the service provider 30 minutes before you reach the airport and then meet the Chauffeur in the designated area before handing over the car keys.

As you have not followed the instructions and left the car at the terminal without contacting the service provider, the service provider had deemed the booking as NO SHOW and you have been charged by the Heathrow Airport for the days your car was parked at the terminal.

Unfortunately, we are unable to help you in this circumstances wherein you clearly failed to follow the guidelines and assumed that a meet & greet service does not need handing over car keys or meeting the chauffeur before leaving the car at the airport premises.

Thank you,
Trinqoo Support

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Don't judge a book.......

First impressions when we arrived at the parking facility weren't good due to the lack of staff supposed to direct us to the 'correct' parking bays. However, once we had established this, our pickup was fairly straight forward.
On our return one week later albeit a busy terminal with many people awaiting collection, we were collected after about 20mins.
Our experience overall was good and helpful, especially as 'first time' cruising. Trinqoo staff were very accommodating and polite with their charges, in comparison, also fair. We would consider them again with any future car parking for cruises

10. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very satisfied with service

Very satisfied with service, transfers etc. Definitely will use again. Only slight gripe , the underground parking only has signs saying cruise parking this way. A phone call explained we were in correct place and they owned all parking, but a sign saying Dophin would have saved a call, ( which was answered promptly).

27. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Totally recommend it!!!!

Totally recommend it. Quick to responde...the phone, rare this days!! Very friendly and professional people. Covered car park, we keep the key. On time to collect on return. Hardly had to wait. 100% service.

29. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent staff

Was a great experience and a great start to our holiday.
Will use again and would highly recommend.

7. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Good price but a stressful experience

The price for this car park booking was good and the car was returned in good condition. However, we were kept waiting for one hour from our original phone call on our outward journey and 45 minutes on our return. This caused a lot of stress and also additional cost which has been refunded. It took two emails and two phone calls for me to get a response and I still do not have any explanation for the delays.

3. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Went out of their way and were very…

Went out of their way and were very patient, helpful and polite when we couldn't find their location, and again when we realised that we had left our tickets in the car and had to return us to base. Thanks Guys

22. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr