Trackdays Limited Bewertungen 

3'381
•
TrustScore 4 von 5

4.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

From start to finish the whole experience was amazing, a more than lived up to my expectations & more , would thoroughly recommend this experience. Mine was at Lydden racetrack and all the drivers and... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Becky was absolutely amazing!! My issue was sorted out almost instantly! Super polite too. Thank you becky :)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely disgraceful, complete waste of money. I didn’t even stay to drive all the cars that had been booked. Hundreds of people waiting to drive the cars, no organisation at all. £8.00 for 2 drinki... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

we had a lovely and unforgettable time with my son and his wife when the grandchildren were treated to a fantastic driving experience . all the staff were very good at what at times is a very fast m... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Eventmanagement-Firma
  2. auch in
  3. Anbieter von Werbegeschenken
  4. Geschenkeladen
  5. Motorsportgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Trackdays.co.uk offer a complete list of UK Car and Bike Track Days as well as Driving Experiences. Order a gift voucher for an experience or book directly onto a date. Trackdays.co.uk has the best customer service rating in the industry and was founded by an ex Racing Champion. For an unrivalled booking experience and excellent customer service. Look no further.


Kontaktinformationen

4.2

Gut

TrustScore 4 von 5

3381 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 13 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.2

Alle Bewertungen

(3'381)

71 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi Matthias, thanks so much for booking a driving experience with Trackdays and for your positive feedback. We're glad to hear you good customer service from our team getting this confirmed and arranged today!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Needed to change a gift

Needed to change a gift. Very easy experience. Becky was especially helpful.

17. April 2025
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi Antony, thanks for choosing Trackdays to book a driving experience as a gift with and for your positive review. We're glad to hear you had good customer service with getting this arranged and confirmed via our team today.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Complete rip off

I paid almost £130 for my partner to drive three cars around a race track at the weekend. It would have been £20 less during the week but this would not have been possible for us with work commitments.
Each car he drove for 3 miles which was two laps of a course he was constantly told to slow down and change up gears despite having only gone to around 3k revs.
If you don't pay an extra £45 to remove the insurance excess, you're liable for £5000.
After driving the first car it was obvious there was no need to reduce to excess as it's apparently an 'opportunity to drive the cars' not an opportunity to drive them properly around a track. For almost £200 this was a complete rip off.

13. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

UPDATE: 15th April 2025, 15:07pm

Good afternoon Emma,

Thank you for leaving us your review of your booking you made with TrackDays. We welcome all reviews from our customers, whether positive or not, as these help to improve our products and services.

Thank you also for your response to our Information Request email we sent, this is much appreciated. We are sorry to hear that the Triple Supercar Blast driving experience at Carver Barracks you booked was not entirely to your satisfaction.

As regards to a weekend fee being applicable for this experience, this is true not just of the supplier of the experience you went on but others on our books who also run driving experiences, this is usually because the venues - which most of them do not own, only run experiences from - will charge significantly more for them to host events here on weekends, and also because they are naturally substantially busier at those times than on weekdays.

With regards to finding a suitable date that suited both yourself and your partner, dates are subject to availability, and attention is drawn to this both on the copy for this experience on our website and in our Terms and Conditions on our website.

With regards to speeds of the vehicles at the venue, the suppliers at the venue will usually require participants to follow safety procedures. We would ask customers to please do as they ask for your own safety and of those around you. The instructor may need to assist you or direct your attention in certain areas, such as acceleration and braking.

Regarding the Damage Waiver offered on the day by the supplier at the venue, this is offered to all customers so as to give peace of mind that, in the unlikely event of the vehicle(s) sustaining any damage on the day, you would not be liable for its costs of repairs, but you are not under obligation to take this.

Thank you again for your feedback.

Kind regards,

The Trackdays Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very quick and easy to book when I…

Very quick and easy to book when I called up

12. April 2025
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi Kate, thanks so much for leaving us your positive feedback of Trackdays - we're glad to hear you had good customer service getting your driving experience booked in with us today!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

VERY DISAPPOINTING!!

What was advertised as a 2 hour driving experience was 10 minutes. The rest of the time was trying to sell other things e.g. video, more laps etc. VERY DISAPPOINTING !!

7. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

UPDATE: 14th April 2025, 08:56am

Good morning Victoria,

Thank you for leaving us your review of your booking you made with TrackDays. We welcome all reviews from our customers, whether positive or not, as these help to improve our products and services.

Thank you as well for your response to our Information Request email. Unfortunately, we have been able to locate details of your booking on our records with the information that you have provided.

So that we may resolve your dispute as soon as possible, we would please ask you to get in touch with our Customer Service team as soon as possible, supplying your full details along with your voucher reference starting with VEN, this would be much appreciated. We will endeavour to update with our full reply once investigations are completed.

We look forward to hearing from you soon,

Kind regards,

The TrackDays Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

What helpful friendly service

What a lovely friendly and helpful woman I spoke with on the phone. She sorted my request so quickly and with a pleasant manner.

4. April 2025
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi Angie, thanks so much for booking a driving experience with Trackdays and for your positive feedback. We're glad to hear our customer service team were a great help in getting this booked in and confirmed for you today!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely disgusted

Absolutely disgusted.

I was given a driving experience as a gift by a family member who was unaware at the time due to the very early stages that I was Pregnant.

I attempted to extend the experience for a reasonable time after my due date to give my body and mind enough time to recover but Trackdays wanted to charge me to do so.

I read on the Trackdays website under extensions that medical conditions that mean you are unable to use the voucher for the majority of the voucher validity time would be taken into consideration on a case-by-case basis and obviously driving a super car...G-force and pregnant a bit no no. So I opened a webchat with one of their agents to discuss further as I know that being pregnant isn't a medical condition but I physically cannot drive a supercar as it is unsafe and not approved by my GP and thought this would be a reasonable request as this would be for the majority of the voucher as well.

The agent (don't know their name as its through computer chat and their name is not provided) said that they would not extend my voucher free of charge as they do not think pregnancy is a good enough reason to not have to pay the fee. After dispute the Agent asked for my due date and then did offer an extension to March 2026 (3 months extra) at no fee which I said multiple times that I appreciated this but in my personal opinion I just don't feel like this will be long enough.

So, as they offered the extension and I was not happy with that length of time, I would pay for the extension but as stated on their website the charge is to counter any price changes to the experience that the provider may apply when it comes to me booking, so I requested confirmation that IF the price of the experience does not change then TrackDays have not incurred any additional costs to me extending the experience then I would receive the charged amount back which I feel is fair.

TrackDays would have applied an administration charge to the initial booking as they are a 'booking agent' so they have already profited from the booking of my experience so why is it fair for me to have to pay a further fee for something that may or may not happen. If it does, no problem they can keep the fee but if the price of the experience does not change then why should Trackdays benefit financially as a business from my physical inability to do the experience within the initial voucher time given.

Further into the conversation the agent contradicted themselves on what the fee is actually there for (copy of the conversation below):

Agent:
"It will be 10 months on top of the current expiry. If the provider increases the price of this package this year, we would end up absorbing the cost, as they will expect to be paid based on the new price, if booked next year, one of the reasons we charge extension fees"

Further on in the conversation... Agent:

"you are not covering our costs, we are a booking agent, so we retain a small commission for the experience price, we won't absorb the costs, however that isn't the only reason we charge the extension fee."

So initially they will absorb the cost of increase but then later in the conversation they wont absorb the cost and they retain a small commission... so obviously I called the agent out on this contradiction which they did not like. Unfortunately, it seemed that me highlighting this mistake made by the agent ruffled a few feathers as they shortly after made the following inconsiderate and rude comment...

"We do use flexibility, where customers are injured or suffering from a medical condition, if it affects their ability to use the voucher. An uncomplicated pregnancy isn't a medical condition."

Not at any point throughout did the agent ask me what my GP or midwife have considered the risk factor of my pregnancy to be. They have just assumed that I have and will not have any complications and that I am a low risk pregnancy.

The Agent then felt that the following was a reasonable comment to make:

"As driving during pregnancy is quite normal."

To which I calmly responded with:

"Yes, driving a normal car on a normal road is perfectly fine with an adjusted seatbelt not going across my stomach, however driving a supercar where g-force is going to very likely is not safe to do whilst pregnant."

I am disgusted with how I have been treated and my reasons being completely disregarded. I have said I will pay the charge to extend but I would like the charge returned to me if the cost of the experience has not changed when it comes to me booking the experience. Not unreasonable at all.

31. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Good afternoon Kimberly,

Thank you for leaving us your feedback on the Double Supercar Thrill experience you were given as a birthday gift from Trackdays. We welcome all reviews from our customers, whether positive or not, as these help to improve our products and services.

We are sorry to hear that your experience with redeeming and using your voucher has not been entirely satisfactory. Having spoken to our customer service team, and investigated your booking on our records, we can see that a Live Chat was started with them earlier today at 10:23am, advising that you were unsure if you were going to be able to use the voucher for the experience owing to the fact that you are pregnant.

From what we understand, you advised our team member in the course of your conversation that your current due date is at the beginning of October this year. Our team member offered a free extension of this voucher to March 2026. They also advised that alternatively, an extension will be possible on the voucher as it is still in its current validity period, however, that a fee of £35 will be applicable in order to extend this to October 2026, and that this fee will not be refundable, as outlined in our Terms and Conditions.

Our position on this still stands. Alternatively, we do have a free Voucher Exchange service available, whereby you can exchange the voucher for this experience for an alternative one that may be more suitable.

We are aware that you have requested this matter be escalated to a Director, who will respond to you in due course.

Kind regards,

The Trackdays Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

Lady who dealt with me was lovely, very helpful and proffessional..

29. März 2025
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi Jo, thanks so much for your positive review and for booking your driving experience with Trackdays. We're glad to hear our customer service team were a great help with getting this booked in and confirmed today.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Becky was extremely helpful throughout…

Becky was extremely helpful throughout the process despite me re-arranging the dates. Great customer service.

28. März 2025
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi Julian, thanks for your positive feedback and for booking a driving experience with Trackdays today. We're glad to hear you had good customer service with getting this confirmed and arranged!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service and experience

Great customer service,
very knoledgeable, very clearly explained and extrmely easy to book.
I would highly raccomend Tracdays Limited

20. März 2025
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi Valerio, thanks so much for your positive 5 star review and for choosing Trackdays to book a driving experience with. We're glad to hear you had good support from our customer service team getting this confirmed and booked in today!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

BE VERY CAREFUL …

BE VERY CAREFUL booking with this company. Purchased insurance cover as part of package but won't reimburse us for our daughter (it was a 16th birthday present) being ill and unable to attend on the day. Unbelievably insurance requires proof of illness from GP/hospital!!!

Update following response from Trackdays:

Utterly disgraceful.

Your response captures perfectly the essence of the Unaccountability Machine. How convenient for you to delegate any responsibility to outsourced companies and hide behind ‘this is what the policy says’. Clearly you see no room for flexibility, let alone doing the right thing.

In short, your response screams out that Trackdays just doesn’t care. So, here it is in black and white for all to see.

Regardless of whether you outsource to others Trackdays is the front end, the public face of the operation. It is your reputation that is harmed in cases like this. Wake up and take some responsibility.

The point of my post was as much to warn others about how utterly ridiculous the so-called protection policy is. Get real - people get ill from time to time and mostly this does not require a GP or hospital visit (in our particular case our daughter had a stomach bug and was vomiting the night before). I doubt our already overburdened NHS would welcome this additional bureaucracy.

I hope readers of this post will take heed about the unreasonable risk they are taking on when booking with Trackdays. I would hate for others to end up out of pocket by over £300 as we are now.

8. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

UPDATE: 19th March 2025, 09:22am

Good morning Tim,

Thank you for leaving us your review of your booking you made with TrackDays. We welcome all reviews from our customers, whether positive or not, as these help to improve our products and services.

Thank you as well for your swift response to our Information Request email we sent yesterday, this is much appreciated. Having investigated your booking, we can see that Booking Refund Protection was added to the voucher when this was purchased on 18th January 2025.

The Booking Refund Protection is provided by an external partner, XCover, which would be available to you in order to get a full refund of the purchase price should you or anyone in the party be unable to attend due to injury or illness happening to you, or a member of your immediate family.

It is specifically outlined on their Terms and Conditions - which are available to view on our Help Desk pages (https://help.trackdays.co.uk/hc/en-gb/articles/360024593551-How-does-Booking-Refund-Protection-work) - that a doctor's report for injury or illness is required in order for the refund claim to be made successfully. As this matter is being dealt with by XCover, any further issues on this will need to be taken up directly with them, but provided the required documentation is submitted to them there should be no issue with a refund being successfully processed.

Thank you again for your feedback.

Kind regards,

The Trackdays Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very helpful

Very helpful, polite and pleasant customer service.

14. März 2025
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi Pamela, thanks for leaving us your positive feedback on Trackdays and for booking a driving experience with us today - we're glad to hear you had good customer service from our team getting this arranged and confirmed.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really helpful

Really helpful, polite and informative

14. März 2025
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi Jenny, thanks so much for your positive feedback on your driving experience booking you made with Trackdays today. We're glad to hear you had good customer service from our team getting this arranged and confirmed.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Voucher only limited for 10 months

Voucher only limited for 10 months. However, for £35 they did extend it for me.

11. März 2025
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi Andy, thanks for leaving us your positive feedback on your driving experience booking with Trackdays today.

Typically the voucher validity period to redeem and use for our driving experiences will usually be 10 months, this is because of the seasonal nature that the suppliers at the venue run these by, traditionally from February to November.

We are glad to hear you were able to add an extension to your voucher today and hope you enjoy your event when you get to attend it.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Simple and straightforward process

Simple and straightforward process. The agent was really helpful and easy to understand

7. März 2025
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi David, thanks so much for booking a driving experience with Trackdays and for your positive feedback. We're pleased to hear you had good customer service from our team with getting booked in today!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good and quick communication

Very good and quick communication, pleasant and helpful staff member.

6. März 2025
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi Gillian, thanks so much for booking with Trackdays today and for your positive review - we're glad to hear you had good customer service from our team today with getting your driving experience booked in!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Becky has been super helpful in helping…

Becky has been super helpful in helping to plan a birthday treat for my son and subsequently my husband. Can’t speak more highly of her professionalism and willingness to help. Thank you!

5. März 2025
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi Claire, thanks so much for booking a birthday treat for your son and husband with Trackdays - we hope they enjoy it when they attend it and we're glad to hear you had good customer service from our team getting these booked in and confirmed!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I wanted to book a driving experience…

I wanted to book a driving experience for my grandaughter but I am an old man and not good with Tech so wanted to speak to somebody about it. I rang a pleasant Lady called BETH in your offices and she talked me through it. She was very helpfull. please thank her

1. März 2025
Trackdays Limited-Logo

Antwort von Trackdays Limited

Hi Mark, thanks so much for booking a driving experience for your granddaughter with Trackdays and for your positive feedback - we're glad to hear you had good customer service from our team with getting this confirmed and arranged today.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr