Banner for Terra Universal, Inc.

Terra Universal, Inc. Bewertungen 

947
•
TrustScore 4.5 von 5

4.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We had ordered 2 safety glasses holders and they came in damaged. Irais A. took care of the situation for us and did a wonderful job. Outstanding customer service. We will definitely use this compa... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Requested a quote from the website. It was pretty straight forward. The next day Al Paterson sent me the official quote. By then I needed everything before the holiday. Al did everything within his po... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic customer service from Eduardo! He made sure to quickly send replacement parts after we received parts that had been manufactured incorrectly. He was very helpful and made the entire process... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Eddie Herrerias was truly incredible. He went out of his way to meet our internal deadlines and allow us to operate to the level we aim. He was personable and was constantly finding solutions to the p... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Anbieter von Laborbedarf
  2. auch in
  3. Anbieter von Schutzausrüstung
  4. Hersteller
  5. Luftfilteranbieter
  6. Lüftungsgerätehersteller

Vom Unternehmen geschrieben

Terra Universal designs, manufactures, and stocks comprehensive lines of cleanrooms, air filtration systems, pass-through chambers, desiccator cabinets, glovebox isolators, laminar flow hoods, cleanroom furnishings, and laboratory equipment. Since 1975 our mission has been to transform the world with innovative solutions that improve health, safety, performance, and yields.


Kontaktinformationen

4.7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

947 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.7

Alle Bewertungen

(947)

257 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent support and assistance.

Thanks to Justin Tran for the excellent support and immediate assistance. He resolved all my questions very quickly and the overall experience and communication were very good.

13. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Daniel was very helpful

Daniel was very helpful, I was looking at a product on Terra's website, and wasn't sure if it was appropriate for our cleanroom, he was able to explain why it wasn't, recommended the correct product, and answered all my questions.

12. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

long process only for a single cable (more than 1 month)

We were waiting for more a month to receive a single cable. First, the customer service person who was attending our request left the company in the middle of the process. Not answers were recieved for several days. Then, problems with payments, late replies, and finally no shipping information about when this item was supposed to be recieved and when. no tracking info. pushing the people there to find out where this cable was... disaster.

5. Januar 2026
Terra Universal, Inc.-Logo

Antwort von Terra Universal, Inc.

Dear Pablo,

Thank you for your feedback and for your business. We recognize that the overall experience did not meet expectations, particularly regarding shipping updates and tracking communication, and we sincerely apologize for the frustration this caused. Your feedback is valuable and is being used internally to improve communication continuity moving forward.

Please reach out to us directly if there is any other way we can provide support.

Sincerely,
Loren
Customer Service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Had to fight for my order

Had to argue for my order (team could not think outside the box). Poor communication from Terra team. Delays on short ship items. Did not start order because Payment required despite PO. Cannot track shipment now.

9. Mai 2026
Terra Universal, Inc.-Logo

Antwort von Terra Universal, Inc.

Dear Nathaniel,

Thank you for your business and for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear you were frustrated with the ordering process and timeline. In this case, production could not begin until payment was received, which is standard policy for certain types of manufactured equipment. To help meet the requested delivery timeline, expedited FasTrak production was offered both before and after payment was received; however, this option was declined due to the additional cost.
Once payment was completed, the order proceeded into production as quickly as possible. We have also shared updated freight tracking info. We understand delays can be frustrating, especially on time-sensitive projects, and we will continue working to improve communication and shipment visibility throughout the process.

Sincerely,
Loren
Customer Service

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had a great experience with Terra…

I had a great experience with Terra especially with Eduardo C, he was knowledgeable and very responsive. He fixed a problem we had with one of the benches in a timely manner while keeping us informed throughout the entire process. Thank you Eduardo

5. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

project manager

I am happy to give 5 stars rating. The service was extremely helpful for my project, made the process smooth and efficient, and helped reduce costs for may company. Thank you for great support.
we would also like to express our appreciation to
terra Universal for their support and professional work in helping improve our Clean Room environment. They custom-designed and manufactured an additional air support system to work alongside the existing system as a reliable backup, helping maintain the proper temperature at all times.
Their team took the time to understand our specific needs and provided a practical, cost -effective solution, that work very well for our operation. We truly appreciate their hard work, attention to detail, and commitment to helping us keep our products and workflow running smoothly without interruption

Terra

16. März 2026
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is by far one of the worst…

This company is by far one of the worst I've eve worked with. Back and forth in communication without releasing the order until I answered if my company would be buying other products. The tracking for my order was never sent nor was the website orders updated. The items came later than what was initially stated then they randomly show up with no notification to me. If they were lost or stolen in transit I wouldn't have known.

4. März 2026
Terra Universal, Inc.-Logo

Antwort von Terra Universal, Inc.

Dear Nicasia,

Thank you for your feedback regarding the communication and tracking information. We are actively making improvements to our order tracking and notification systems to help prevent situations like this in the future. Thank you for bringing these concerns to our attention. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.

Sincerely,
Loren
Customer Service

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Facility electrician

We've had an excellent experience with Terra Universal fan filter unit Whisper Flow. The build quality is top tier, and the unit performs exactly as expected reliable, efficient, and well-engineered for demanding environments.
What also stood out was the level of technical support. Brandon was outstanding, responsive, knowledgeable, and genuinely committed to making sure everything was dialed in correctly. He didn't just answer questions; he provided clear, practical solutions that made implementation smooth and hassle free.
Its rare to find a high-quality product and equally strong support behind it, but Terra Universal delivered on both. Highly recommended.

1. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience all around

Great experience all around especially with the prompt and friendly responses from Daniel Magpayo to all of my questions. Looking forward to continue working with Terra Universal from here on out!

10. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Eduardo Cordova helped me throughout my…

Eduardo Cordova helped me throughout my purchase of 2 FFUs from Terra Universal. He went above and beyond to make sure my experience was phenomenal. Will definitely be making future purchases because of the help Eduardo provided. Great service! 12/10!

20. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

unhappy customer

I am an independent contractor who placed a small personal order of which they promptly charged me. I continuously keep getting emails from Daniel Magpayo stating they can release my order once I have provided them with the contact information of the procurement person in my company. I am a contract employee who simply wished to make a small personal purchase and am getting no response other than the above. I have been assured my order has been processed and waiting to be shipped if I provide them with the name of someone who does not exist. For two weeks I have asked to have my order shipped or money refunded, and I keep getting the same, what appears to be, an AI generated email. I am very unhappy with my experience with this company. It’s been almost a month and nothing but run around.

26. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Terra Universal, Inc.-Logo

Antwort von Terra Universal, Inc.

Dear Tim,

Thank you for your feedback and we apologize for the frustration and delays you experienced with your order. After reviewing your feedback, we recognize that our verification and communication process did not provide the clarity or responsiveness you deserved.

We have since updated our internal order verification protocols to prevent situations like this from occurring in the future, particularly for individual and small business purchases. Our goal is to ensure orders are processed efficiently while maintaining clear communication throughout the process.

We appreciate you bringing this matter to our attention and regret the inconvenience caused. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.

Sincerely,
Loren Customer Service

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Long Le at Terra Great!

I went onto the chat box as I was trying to order online and it was giving me list pricing. Long Le was quick to help! Sent me an e-mail address to send my PO and the form to setup as a reseller within the hour! My item was acknowledged within 24 hours and shipping quickly. Can't ask for better service!

22. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Terrible customer support

Terrible customer support. As soon as payment was sent I did not hear any updates on my order.
I was projected less than a 2 week lead time on the large components. A technical support representative helped me curate this order based on their current inventory to ensure a minimal lead time. Payment was processed the next day and the order was placed. I reach out 3 times after by expected lead time had passed and I receive no response. I was referred to their order tracker software by an autogenerated message. I finally receive a response a week later announcing my order was ready for pickup. Any respectable vendor would provide updates when the order is nearing completion so one could arrange logistics for a pickup.
Upon beginning assembling my 26K cleanroom, my team noticed there were no direct instructions for the placement of the FFU's in the frame. the photos in the manual did not align with the unit I had purchased. Naturally I called the number written on the documentation for support and was not allowed to speak with any technical support and instead was referred to an email.

DO NOT BUY FROM THIS VENDOR. They are not a manufacturer, just a reseller. there are dozens of companies with comparable products.

21. April 2026
Terra Universal, Inc.-Logo

Antwort von Terra Universal, Inc.

Dear Blake,

Thank you for your business and feedback. We’re sorry this was your experience, we are here to continue supporting your project.

From our records, your order was placed and then confirmed as available for will-call pickup by the end of that same week, which we understand you were able to complete. We’re reviewing internally to ensure more proactive communication as orders approach completion so customers can plan logistics without needing to chase status updates.

We apologize for the missing copy of the instructions. This information is available on our website, and our records indicate that a representative has since assisted you.

Lastly, we want to clarify that we are a cleanroom manufacturer, with in-house engineering and production teams that design and build our systems. We are not simply a reseller, and we stand behind the quality and support of our products.

Please reach out to us directly if there is any other way we can provide support.

Sincerely,
Loren
Customer Service

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The team at Terra are very helpful and…

The team at Terra are very helpful and responsive. They helped our project team take a simple hand sketch and turn it into a detailed floorplan for our cleanroom concept. The feedback and inputs we received from Taso & Carmen helped us develop our cleanroom per our operating requirements. thanks

22. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't order via their website

I placed my order online on 12/24/2025. The order was released on 1/6/2026 and the estimated ship date provided with the order confirmation was 1/27/2026. On 1/12/2026 I received an email that the minimum order required is $100, so I increased the order to meet the minimum. On 2/3/2026 I received an email that my order was delayed. Then on 2/17/2026 I was emailed again and told the order minimum was now $250. Not a great experience.

24. Dezember 2025
Terra Universal, Inc.-Logo

Antwort von Terra Universal, Inc.

Dear Michael,

Thank you for sharing this detailed feedback—we understand why this experience was frustrating, especially with the changing requirements and delays.

We looked into your order and found that the minimum order issue was tied to the manufacturer, Bel-Art, which enforces a $250 minimum on certain products. This is an uncommon exception—most of our suppliers do not have order minimums—which is why the requirement was not clearly communicated upfront and unfortunately led to the confusion you experienced.

Since identifying this issue, we’ve taken steps to prevent it from happening again. Specifically, we’ve updated the affected product listings to clearly note when a manufacturer-imposed minimum order applies, so customers have full visibility before placing an order.

We also recognize that the timing and multiple updates on your order fell short of expectations, and we’re working internally to improve how these exceptions are handled and communicated.

If you’re open to it, our team would be glad to help identify alternative products without order minimums or assist with any future orders to ensure a smoother experience.

Sincerely,
Loren
Customer Service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Initial order was incorrect

Initial order was incorrect. Second order took over two weeks to get processed and shipped. I still have not received the product I ordered.

13. Februar 2026
Terra Universal, Inc.-Logo

Antwort von Terra Universal, Inc.

Dear Charles,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience caused by the error on your initial order for replacement belts.

We want to provide an update on your replacement order for the belts: it was processed on April 6th, shipped on April 9th, and our records show it was delivered today, April 15th. We hope it has arrived in good order.

For future orders where speed is critical, we do offer expedited processing and shipping options for faster delivery.

If you have any remaining concerns, please contact us directly at customerservice@terrauniversal.com or (714) 578-6100 and we'll be happy to assist.

Sincerely,
Loren
Customer Service

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr