Tangy Shop Bewertungen 132

TrustScore 3 von 5

3.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

worst experience ever. Got expired items. I Have ordered 2 packs of rochak which is already much expensive as compared to market and got both expired packet and moreover consumed some tablets mistaken... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good and fast service The product were good and so was the packaging Felt nostalgic after having these candies after so long The price point is ok considering these are not available locally no... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I was having issue with payment bcoz firstly I chosw COD then after 2-3 days I paid money online and then delivery partner when brought my order he asked me for cash and then I gave him cash so I paid... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The box came and couldn't even think of taking a picture. My wife is pregnant and having the cravings, and these childhood candies are satisfying it. It tastes tha same as we had in our childhood. Tha... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Süßwarengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

#1 Indian Candies and Snacks Store | 50,000+ Orders Delivered | Delivery to 21+ Countries | 300+ Indian Snacks. Order online: www.TangyShop.com


Kontaktinformationen

3.2

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

132 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 66 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

All the product take me back to my…

All the product take me back to my childhood, the same taste, the same memories.

5. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Thank you for your heartfelt review, Soumit! We are absolutely delighted to hear that our products have been able to transport you back to those wonderful childhood memories. That is exactly the experience we strive to create for every customer. We look forward to continuing to serve you at Tangy Shop!

Regards,
Team Tangy Shop

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered 19 items received only 9

Ordered 19 items, received only 9. Order ID - 47340111

7. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Dear Prateek, we sincerely apologize for this inconvenience. We are truly sorry to hear that your order (ID: 47340111) was not fulfilled correctly — receiving only 9 out of 19 items is absolutely unacceptable and we take this matter very seriously. We assure you that we will look into this immediately and make it right for you. Please reach out to our customer service team so we can resolve this as quickly as possible:

Email: contact@tangyshopindia.com
Phone: 7888973397

We apologize again for this experience and look forward to resolving this for you promptly.

Regards,
Team Tangy Shop

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The box came and couldn't even think of…

The box came and couldn't even think of taking a picture. My wife is pregnant and having the cravings, and these childhood candies are satisfying it. It tastes tha same as we had in our childhood. Thank you for bringing these products back in our lives!!

4. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

What a heartwarming story, Jay! Thank you so much for sharing this with us — we are truly touched to hear that our products are bringing comfort and joy during such a special time for your family. It means the world to us to know that these childhood favourites are creating new memories for you and your wife. We wish her a healthy and happy pregnancy! We look forward to serving your family again at Tangy Shop.

Regards,
Team Tangy Shop

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

good taste

Everything was so good except the red Melted Imli , I think after packaging it took time to get deliver here so it was spoiled & very bad in taste . Rest all things are very good , i loved it.
It took me to my old school days.
Thank you !!

6. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Thank you for your kind review, Rutika! We are so glad to hear that most of our products brought back those wonderful school day memories for you. We sincerely apologize for the experience with the red Melted Imli — we understand how disappointing it can be when a product does not arrive in perfect condition due to transit time. Your feedback is very valuable to us and we will use it to improve our packaging and delivery. If you would like us to address this further, please feel free to reach out:

Email: contact@tangyshopindia.com
Phone: 7888973397

Thank you again for your support, and we hope to serve you better next time!

Regards,
Team Tangy Shop

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I was having issue with payment bcoz…

I was having issue with payment bcoz firstly I chosw COD then after 2-3 days I paid money online and then delivery partner when brought my order he asked me for cash and then I gave him cash so I paid twice for my order. So I want my one time money back

5. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Dear Charmi, we sincerely apologize for this very distressing experience. We completely understand your frustration — being charged twice for the same order is absolutely unacceptable, and we want to assure you that we take this matter very seriously. We will investigate this urgently and ensure that your refund is processed as quickly as possible. Please reach out to our customer service team immediately with your order reference (46188111) so we can resolve this for you:

Email: contact@tangyshopindia.com
Phone: 7888973397

We are truly sorry for the inconvenience caused and will do everything we can to make this right.

Regards,
Team Tangy Shop

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

According to price to the candies in…

According to price to the candies in each packet should be the way the its used to comes but they made only 5 candies in the packet like aampachan, rochak

6. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Dear Vishant, thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize if the quantity of candies in the packets did not meet your expectations. We completely understand how disappointing this can be, especially when you are expecting the same quantity as the original products. We take your concern seriously and will review our packaging standards. If you would like to discuss this further, please do not hesitate to contact us:

Email: contact@tangyshopindia.com
Phone: 7888973397

We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Regards,
Team Tangy Shop

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fake site

Fake site . No goods recieved

29. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Dear Vivek, we are very concerned to read your review and sincerely apologize for the experience you have had. We want to assure you that Tangy Shop is a fully legitimate business and we take non-delivery complaints extremely seriously. We would like to urgently investigate your order and ensure that the matter is resolved as quickly as possible. Please reach out to our customer service team with your order details so we can look into this immediately:

Email: contact@tangyshopindia.com
Phone: 7888973397

We are committed to making this right for you and look forward to hearing from you.

Regards,
Team Tangy Shop

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Amazing product

Amazing product

1. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Dear Neha,

Thank you so much for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you enjoyed our products. Your kind words mean a great deal to us and motivate us to continue delivering the best quality Indian candies and snacks.

We look forward to serving you again soon!

Regards,
Team Tangy Shop

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

All imli product has a bad smell

All imli product has a bad smell, feels like rotten

3. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Hi Aditya,

This definitely doesn’t sound right. Our imli products are packed fresh and go through quality checks, so they should not have any rotten smell.

In some cases, tamarind naturally has a strong tangy aroma, which can be mistaken for spoilage—but what you’re describing is not the experience we aim for.

Please reach out to us at contact@tangyshopindia.com
with your order details and a quick photo/video of the product. We’ll investigate this immediately and make it right for you.

Your feedback matters, and we take quality concerns seriously.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst experience ever

Worst experience ever, this was my first and the last with Tangy Shop. Extremely poor customer service. To start with the helpline numbers given on the website, nobody answers. I had to call more then 10 times until someone finally answered. The number given for WhatsApp chat ....no body bothered to reply even once till now . Even after paying the full amount through razor pay , I had to give the same amount to the delivery guy because apparently the staff at Tangy Shop were not able to help me with the same . Basically I paid twice for my order due to their system failure. Thats not how you create a good image. This was total Harrasment . Me being a customer had to call the team so many times , and then I had to ask repeatedly for a refund as I paid twice ....and then had to call several times to get a confirmation of the same Via Email. Why create a Hype on social media when you cant even take your potential customers seriously. The most disappointing and disgusting customer service I have ever come across. I will never recommend anyone buying from Tangy Shop. Even if this feedback is deleted, I have other platforms as well to make people aware. Shameful experience.

2. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Hi Inderpreet,

We are truly sorry for the inconvenience you faced and we completely understand your frustration.

Here is what happened: Your order was shipped as a Cash on Delivery (COD) order, with the remaining balance of ₹269 to be collected at the door. However, while the order was already out for delivery, you paid the remaining balance online through our website. At that point, there was no way for us to inform the courier or update the shipment from COD to prepaid — the order was already with the delivery agent and on its way to you.

Because the courier's system still showed the order as COD unpaid, the delivery agent collected the amount at the door as well, resulting in a double payment. We completely understand how frustrating this must have been and we take full responsibility for not having a clear warning in place to prevent this.

We have refunded the duplicate payment and are now working on removing the online payment option for orders that are already out for delivery, so no other customer goes through this.

We are sorry for the multiple calls it took to get this resolved — you deserved a much smoother experience. Thank you for your patience and for bringing this to our attention.

— Team Tangy Shop

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

They have got some of the best things…

They have got some of the best things from our childhood ... i totally loved it💗

28. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Dear Ishmeet,

Thank you so much for your lovely review! We are absolutely delighted to hear that our products brought back those cherished childhood memories for you. It truly warms our hearts to know that we could be a part of your nostalgic journey.

We look forward to serving you again at Tangy Shop!

Regards,
Team Tangy Shop

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The products were good.

1. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Dear Ayesha,

Thank you for taking the time to share your feedback! We are pleased to hear that you found our products to be good. We are always working to enhance the quality and variety of our offerings, and we hope to exceed your expectations on your next visit.

We look forward to welcoming you back to Tangy Shop!

Regards,
Team Tangy Shop

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor quality of the products

Poor quality of the products. No expiry date mentioned. Chocolate quality is worst. I will never recommend this to anyone.The things shown in video are not in reality.Totally wastage of time and money.

1. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Hi Ashwin,

This is a serious concern and not the experience we aim to deliver. All our products are sourced from verified manufacturers and include proper batch and expiry details. If anything was missing or unclear in your order, we need to investigate that immediately.

Regarding chocolate quality, factors like heat during transit can sometimes affect texture, especially in warmer regions, but they should still remain safe for consumption.

Please email us at contact@tangyshopindia.com
with your order ID and product photos. We’ll review this on priority and ensure a proper resolution.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Very nice thank you

Very nice thank you

28. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Dear Lola,

Thank you for your kind words! We are so pleased to hear that you had a nice experience with us. Your satisfaction means everything to us, and it is always wonderful to receive such positive feedback.

We hope to see you again at Tangy Shop soon!

Regards,
Team Tangy Shop

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad taste and bad quality only salt.

Bad taste and bad quality only salt.. very bad experience not gud. Waste of money

22. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Hi,

We understand that taste can vary from person to person, especially with traditional snacks that have strong or unique flavor profiles. However, they should never feel off or unpleasant.

If the product tasted unusually salty or different from expected, we’d like to check the batch. Please share your order details with us at contact@tangyshopindia.com
, and we’ll look into this and assist you further.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I was really disappointed with the…

I was really disappointed with the products received. Many of them were overpriced but more over the product was not upto the mark.

29. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Hi Keshav,

We’re sorry to hear this. Our goal is to deliver both quality and value, especially for nostalgic and imported products that are not easily available.

If any specific items didn’t meet expectations, we’d really appreciate if you could share details with us at contact@tangyshopindia.com
so we can review and improve.

Your feedback helps us refine both our product selection and pricing.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast delivery and great products!

22. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Dear Divyam,

Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that your order was delivered swiftly and that you enjoyed our products. Fast delivery and great quality are two things we strive for with every order.

We look forward to serving you again at Tangy Shop!

Regards,
Team Tangy Shop

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extremely disappointing experience with…

Extremely disappointing experience with Tangy Shop.
After placing the order, there was zero communication from your side regarding delivery. No calls, no updates. It took 16 days for the order to arrive, which is completely unacceptable.
What’s worse, tracking showed that the parcel was sitting in Bareilly for the last 8 days, yet no one attempted delivery. This clearly shows poor coordination and lack of responsibility.
This has been one of the worst delivery experiences I’ve had. Very unprofessional and highly unreliable service. Not recommended at all.

29. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

We sincerely apologize for this experience — the delay and lack of communication you described are not acceptable.

While deliveries are handled by third-party logistics partners, it is still our responsibility to ensure you receive timely updates and support, and we clearly fell short here.

We would like to review your case in detail and take corrective action. Please share your order ID with us at contact@tangyshopindia.com
so we can investigate the delay, coordinate with the courier, and ensure this is resolved properly.

We are also actively working on improving our tracking updates and customer communication to prevent situations like this going forward.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Extremely satisfied with the order…

Extremely satisfied with the order received, old memories got refreshed, Thank you Tangy shop and keep up doing the good work…

28. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Dear Angshuman,

Thank you so much for your kind and encouraging words! We are absolutely delighted to hear that you are extremely satisfied with your order and that our products helped refresh those wonderful old memories. That is truly what Tangy Shop is all about!

We look forward to serving you again soon!

Regards,
Team Tangy Shop

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing candies delivered on time.

19. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tangy Shop-Logo

Antwort von Tangy Shop

Dear Shivangi,

Thank you for your lovely review! We are delighted to hear that you enjoyed our candies and that your order was delivered on time. Timely delivery and quality products are our top priorities, and your feedback confirms we are on the right track.

We look forward to serving you again at Tangy Shop!

Regards,
Team Tangy Shop

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr