Suitor Bewertungen 

92
•
TrustScore 4.5 von 5

4.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have a body shape that doesn't really fit off the peg clothing, as I a gym goer and have a slim waist but wide shoulders. The staff at Suitor were incredibly responsive on email and helped me... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely fantastic experience with Suitor! The fit, quality and overall presentation of the suit were brilliant. What really stood out was the fit. It was sharp, flattering and nicely tai... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Suitor have been absolutely superb! I had some sizing issues snd without hesitation they sent me the right size to be delivered the next day. The suit was of quality material and was comfortable to we... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

service was ok, the courier company DPD lied about not being able to deliver on several occasions. eventually delivered it 2 days late, they did not put a return label in the box so it delayed sending... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Verleih für Abendmode
  2. auch in
  3. Herrenmodengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Suitor is a modern suit hire company reshaping the way people rent and buy formalwear across Australia, New Zealand and the UK. With tens of thousands of happy customers, we’re proud to be making suit hire simple, reliable and stylish for every occasion. We deliver high-quality wool suits and tuxedos directly to your door with the convenience of next-day delivery, free returns, and our exclusive Fit Guarantee. Every hire also includes the option of a backup suit — an extra size of jacket and trousers sent alongside your main order. This gives you complete peace of mind, ensuring you have the perfect fit ready for your event without the stress of last-minute changes. Unlike traditional hire shops, Suitor is 100% online, offering a faster, more flexible and stress-free experience. From browsing our curated collection to delivery and dry cleaning, the process is seamless. And if you’d prefer to own your look, we also offer purchase options on selected suits — giving you the flexibility to hire for one event or buy to keep. From weddings, black-tie galas and graduations to corporate functions, formals and special occasions, Suitor helps every customer look sharp and feel confident. With a growing community across three countries, we’re focused on combining convenience with uncompromising quality. As a Shark Tank-backed business, Suitor is trusted to deliver style, confidence and peace of mind — making modern suit hire effortless.


Kontaktinformationen

4.7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

92 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.7

Alle Bewertungen

(92)

68 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant service

Brilliant service. Would highly recommend. I will definitely be using them again.

16. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello, Peter! Thank you for the amazing feedback! We’re so pleased to hear you were happy with the service and would recommend us. It’s great to know you’ll be using us again, and we’ll be here whenever you need us next!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor quality tuxedo

I ordered the white jacket tuxedo with…
I ordered the white tuxedo jacket with black trousers. The material of the jacket is very thin, although wool don’t be fooled, as there are many grades. You can see the construction of the jacket very clearly, so the overall appearance is messy and cheap looking. The jacket is also boxy, not a sophisticated tuxedo look. If you plan to use this for your wedding where you are the focus, I’d recommend a different company.

I AM AMENDING my review after receiving a personal email from the CEO requesting I remove my honest opinion of the jacket for a refund of the £20 restock fee. This does not indicate integrity to me, more an effort to present a false narrative of their products.

I purchased the jacket based on the description; it was the stock currently being used. I was advised the ONLY reason it was in the clearance was that it had been hired approximately 3 times. This is also clearly stated on their website.

The company SUITOR has removed previous responses to this review informing selling me old stock from 2024. I did not agree to receive “old stock” I was not aware this was their practice. This is what their original reply on Trustpilot stated as the reason it was low quality. So effectively selling old stock and NOT informing customers? Or creating this narrative as damage control to give a reason why the quality of their clothing is substandard.

On requesting a return and refund. I raised concerns about the craftsmanship of the garment specifically the transparency of the construction which was not of a neat finish, as some seams had folded over within the jacket and therefore could not be manipulated or fixed by me, along with the garment being excessively ironed leaving indentations of the construction clearly visible, I was advised this is normal and my opinion of the jacket was a personal preference and not a quality issue, I found this statement astonishing.

I honestly think any groom planning to hire or purchase a white tuxedo would be disappointed with the overall quality.

There are many reputable hire or retail companies who can provide a better quality suit and experience for an equivalent cost and have a robust, fair refund policy, particularly when the sold item does not meet quality standards. I believe my rights under the Consumer Rights Act 2015 were breached. Save yourself the hassle or gamble at your own cost.

Happy shopping guys!

NOTE: suitor has changed their reply to this review several times to closely match and cover my complaints raised. The CEO has failed to mention emailing me to ask me to REMOVE MY REVIEW in exchange for the refund of the £20 restock. He has added, removed then reworked comments around old stock to give a positive impression of the situation. A lot of effort for a company who actually believe in their merchandise? BUYER BEWARE!

14. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hi Patricia,

This matter occurred approximately four months ago, and we are sorry that the jacket did not meet your expectations.

You purchased from our clearance range, which is described as containing ex-rental garments in like-new condition. However, the specific white tuxedo jacket you received was brand new, had never been worn and was manufactured as part of a previous year’s production run. Garment quality is incredibly important to us, and we continue to make substantial quality improvements across successive production runs.

As our team explained at the time, the nature of white fabric means that elements of a jacket’s internal construction may be more visible under certain lighting conditions. We nevertheless understand that you were not satisfied with its appearance.

Our refund policy, including the £20 restocking fee, was explained to you during your communications with our team before purchasing. Your return was accepted and refunded in accordance with that policy, less the £20 fee. Our team remained professional, helpful and willing to assist throughout.

Trustpilot previously removed this review for breaching its policies, and our original response was removed with it. As the review has now been reposted, we are responding again to provide the complete context.

Our CEO also contacted you personally at the time to understand the situation and try to reach a resolution. It is incredibly disappointing that, despite these efforts, we were unable to resolve the matter to your satisfaction.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hired 2x suits

Hired 2 suits. One for me and my 7year old son.
Easy to navigate website. Fast postage/delivery. My son looked amazing on the day super happy with the suits and service provided.

12. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello, Owen! Thank you for your lovely review! We’re so pleased to hear that ordering both suits was easy and that everything arrived quickly. It’s especially wonderful to know that your son looked amazing and was so happy with his suit on the day. We really appreciate your kind feedback and are glad we could be part of such a special occasion!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointing experience

I am extremely disappointed with the service I have received.
I placed my order specifically because next-day delivery was advertised and available as an option. I therefore arranged my plans on the reasonable expectation that the order would arrive as promised. To then be contacted on the actual day of delivery and told that the order could not be delivered until the following day was both frustrating and unacceptable.
Whatever the reason for the delay, businesses should not advertise and charge for a delivery service that they are unable to fulfil. Customers make purchasing decisions based on those commitments, and failing to honour them causes significant inconvenience and quickly undermines trust and goodwill.
What makes the situation even more disappointing is that the delivery is now apparently still proceeding even though I no longer require the order. I have explained that I will not be accepting delivery, yet I have been advised that the goods must first make their way back to the warehouse before a refund can be processed. This creates yet another unnecessary delay for a problem that was not of my making.
I had hoped that by making it clear in advance that I would refuse the delivery, the return and refund process could at least be expedited. Instead, I am now left dealing with the consequences of a missed delivery commitment while also having to make alternative arrangements at the very last minute.
Overall, this has been a very disappointing customer experience. The issue is not simply that a delivery was delayed; it is that the service advertised and relied upon was not delivered, leaving me inconvenienced, out of pocket in the short term, and having to find a last-minute solution elsewhere.

10. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hi Sebastian,

We are genuinely sorry that your order did not arrive as promised. We understand that you relied on next-day delivery and were left needing to make alternative arrangements at short notice.

The delay was caused by a road traffic incident on the M6 at Junction 21, which disrupted DPD’s linehaul vehicles travelling from its Scottish depots. This was an exceptionally rare event, well beyond our control, and our team contacted you within 30 minutes of receiving confirmation from DPD.

We offered, at our expense, to upgrade the parcel for delivery before 10:30 am the following morning. Unfortunately, this could not assist because you needed to leave at 7:30 am.

DPD could not accept a return-to-sender request until the parcel received its first network scan at 6:36 pm on Thursday. We successfully placed the request first thing Friday morning, redirecting the parcel before delivery, so you did not need to accept or refuse it. Your full refund was also issued immediately, without waiting for the parcel to return to our warehouse.

While we respect your right to share your experience, we do not believe a one-star rating fairly reflects the exceptional circumstances or our team’s efforts to communicate promptly, arrange an upgraded delivery, redirect the parcel and issue an immediate refund.

I have also contacted you personally by email to apologise and provide this explanation. We remain sincerely sorry for the inconvenience caused.

Dan
CEO, Suitor

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic company

Fantastic company. I ordered my suit on Monday and by Wednesday morning it had arrived. The suit was immaculate and perfectly fitted. Fantastic customer service. Will be definitely better using you guys again and will recommend to all my friends.
Special mention to Sebastian who extremely helpful. 5 stars.

10. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello, Wayne! Thank you so much for the fantastic review! We’re really pleased to hear your suit arrived so quickly, fitted perfectly, and was in immaculate condition. We’ll be sure to pass your kind words on to Sebastian, who will be thrilled to hear he was able to help. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to suiting you up again in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service, did what it needed to. I ordered the velvet tuxedo. Fitted well, not bad quality. Had extra sizes just incase but were not needed

29. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello Nathan! Thank you for your review! We’re really pleased to hear the velvet tuxedo fit well and that you were happy with the overall quality. It’s great to know the extra sizes gave you that added peace of mind, even though they weren’t needed in the end. We really appreciate your feedback and hope to suit you up again for another special occasion!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing service and so stress free

Amazing service and so stress free. Suitor made my sons year 10 formal so special. He felt (and looked) like a million bucks. It was so reassuring to be able to have a back-up suit incase his measurements were off. Turns out he didn’t need it, but it was so good to know we had back up anyway. I highly recommend Suitor. Thank you guys

7. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hi Rebecca! Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear we could help make your son’s Year 10 formal such a special occasion, and that he felt a million dollars in his suit! It’s great to know the backup option gave you that extra peace of mind. We really appreciate your recommendation and are so pleased you had such a stress free experience with us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Rizza was so helpful

Rizza was so helpful - I left my sunglasses in the blazer and even after return he tracked it down and got them back to me. The Suitor service itself was perfect - arrived in great time, looked amazing and fit perfectly. 10/10

24. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hi Elliott! Thank you so much for the fantastic 10/10 review! We’re delighted to hear the suit arrived in plenty of time, looked great, and fitted perfectly. We’re especially pleased Rizza could track down your sunglasses and get them safely back to you, we know how easily those things can be forgotten! We really appreciate your kind words and are thrilled you had such a great experience with us. We're looking forward to suiting you up again soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service from the team

Great service from the team, even though the returns process was a little difficult to comprehend- we got there. Definitely be using the Suitor service again in the future.

17. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello Franky! Thank you so much for your kind feedback. We’re delighted to hear you had a great experience with our team and that you’d choose us again in the future. We truly appreciate your support and look forward to suiting you again for your next occasion!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Incredible

Incredible! The suit came in great condition the day after it was ordered. I was happy with the generous waist elasticity on the trousers. Both the suit jacket and trousers came with extra sizes. It was absolutely perfect. It also smelled quite nice!

Will be my go to for suit & tie events.

22. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello, Alex! Thank you so much for the fantastic review! We’re delighted to hear the suit arrived in such great condition and that the extra sizing options gave you the reassurance you needed. It’s wonderful to know you’re planning to make Suitor your go to for future events. We truly appreciate your support and look forward to suiting you up again!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautiful suit. Fantastic customer service. Would absolutely recommend✅

The suit I currently have in my possession is for my friends upcoming wedding and while I have no knowledge of specific materials and construction of such garments, the suit I have has been made in such detail with real care and attention. The suit in its entirety fits wonderfully and looks the part.

The ordering process was super simple and straightforward which always helps when you’ve never used the company or brand before.

I decided to go with the backup suit option as well purely because I thought it was a great idea and that it would give me security in case a certain garment did not fit based on the measurements I gave. With that, when I tried the suit on and looked at the tags, the suit jacket was actually the recommended jacket size from Suitor and for that I am grateful for such an option!

I have 0 complaints to report on and am confident that Suitor have a good thing going for themselves and wish them great success in their journey.

Thank you again!

10. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello Declan! Thank you so much for such a thoughtful and detailed review. We’re delighted to hear the suit fits so well and that you were impressed with the quality and attention to detail. It’s particularly great to know the backup option gave you that extra peace of mind and that our recommended jacket size turned out to be the perfect fit. We really appreciate you trusting us for such an important occasion and wish you a fantastic time at the wedding!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really good from start to finish

Really good from start to finish - lots of comms, suggestions on size, and I looked great - got plenty of compliments!

Can recommend.

1. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello Gavin! Thank you for your wonderful feedback! We’re glad to hear you had such a great experience from start to finish. It’s fantastic to know our sizing advice helped you achieve the perfect fit, and even better that you received plenty of compliments on the day! We really appreciate your recommendation and are looking forward to suiting you up again soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic Service and Quality

I received the parcel ahead of time, which allowed me to check the sizing right away with plenty of time to adjust if necessary.
Not only is the quality of the items themselves outstanding (especially given they are hire items), the system and service is absolutely fantastic.

I wish I'd known about Suitor earlier. What a great service, making it so easy to hire a suit for an event - one less thing to stress about.

Thank you so much. You guys rock!

27. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello Steve! Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear your order arrived early, giving you plenty of time to check the fit with confidence. It’s wonderful to know you were impressed with both the quality of our hire garments and the overall service. We truly appreciate your kind words and are so pleased we could make hiring a suit one less thing to worry about. We look forward to suiting you up again for your next special occasion!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service 👍

The service of Suitor was simply excellent, from delivery to helping me with the sizing of the tuxedo. Their advice was perfect and fitted my son very well. My order was last minute and I received the delivery on time. I will definitely use Suitors in future and have also recommended it to my friends and family.

1. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello! Thank you so much for your wonderful review. We’re delighted to hear our team could help with the sizing and ensure your son’s tuxedo was the perfect fit. It’s especially rewarding to know we could deliver on time despite the last minute order. We truly appreciate your recommendation to your friends and family, and we look forward to helping you again for your next special occasion.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Lots of information to make the right choice on correct sizing and style. Plus the ability to pay a little extra to get a size up at the same time as not able to try it on! Quick and simple with easy delivery in advance of when I need the suit plus a simple DPD pre paid postage service.

4. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello Greg, thank you for your fantastic feedback. We’re delighted to hear you found the sizing guides and style information helpful when choosing your suit. It’s great to know the backup size option gave you extra confidence, and that the delivery and prepaid return process made everything simple and convenient. We really appreciate your kind words and hope to help you again for your next special occasion.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best dressed male at prom award!

Tuxedo arrived on time. Customer support suggested we change the shirt size and they were correct. The suit fitted well and was in great condition.
My son got voted best dressed male at his prom to top it off!
I would recommend Suitor and will use again.

2. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hi Kay! Thank you so much for your wonderful review. We’re delighted to hear the sizing recommendation was spot on and that the tux arrived on time in excellent condition. And congratulations to your son on being voted Best Dressed at his prom! What a fantastic result! We’re honoured to have played a small part in such a memorable occasion. Thank you for your recommendation!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing service

Amazing service. As it was pom season and my sons sizes in suits was a stuggle to find. I found this hire site and it was easy from the start. As soon as i ordered they corrected the size and informed me via email. They didnt wait to hear from me they acknowledged i needed it so sent the size. It fit perfectly. It came on time and easy to returm no need to dryclean.id reccomend again

7. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hi Tara! Thank you so much for your wonderful feedback. We’re delighted to hear we could make finding the right suit for your son’s prom so much easier. It’s great to know our team was able to proactively recommend a better size and ensure everything fit perfectly without any delays. We’re also pleased the delivery and return process was simple and hassle free. We truly appreciate your recommendation!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Overall great service

Overall great service, The suit was a perfect fit having been a bit worried I only had to supply my weight and height details so I was very impressed. Next day delivery was perfect and everything looked brand new, from the shoes, belt and suit itself. While I do not very often need a suite I will definitly use the service again!

19. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello Stephen! Thank you for your fantastic feedback. We’re delighted to hear the suit was a perfect fit and that our sizing recommendations gave you confidence, even with just your height and weight details. It’s great to know everything arrived promptly and in excellent condition. We truly appreciate your kind words and look forward to suiting you up again whenever the next occasion comes around.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hired for sons ball

Hired for sons ball, chose the all black suit, shirt, tie and shoes.
Very well priced, delivered promptly, easy returns and good communication.
Would use again and would 100% recommend.

19. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello Scott! Thank you for your lovely review. We’re delighted to hear you were happy with the all black outfit for your son’s ball and that everything from delivery to returns went smoothly. It’s great to know you found the service good value and easy to use. We truly appreciate your recommendation and look forward to suiting you up again in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This was my first time renting a suit…

This was my first time renting a suit and I would recommend suitor to others and will avail of their services in the future. They were very fast in their responses to me and helped ensure that I was able to get a suit for my formal occasion. The clothing was good value and the whole process was very easy and managable. A very good service.

5. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Suitor-Logo

Antwort von Suitor

Hello Richard! Thank you for your wonderful feedback. We’re delighted that your first suit hire experience was such a positive one. It’s great to hear our team could assist you quickly and help ensure you had everything you needed for your formal occasion. We truly appreciate your recommendation and look forward to suiting you up again in the future!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr