Sovely Bewertungen 

14
•
TrustScore 2 von 5

1.9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren


Kontaktinformationen

1.9

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

14 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1.9

Alle Bewertungen

(14)

14 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben

Wir überprüfen Bewertungen

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad service/bad product

1. Upon ordering, it automatically starts with a 4 pack so I selected the 1 pack option and the site charged me for both a 4-pack and 1-pack. I immediately contacted them to dispute and they claimed they cannot stop order once started.
2. I received all packs-hence the 1 star. The sheets themselves smell like old fragrance. I had 5 packs so I did use them on two washes and though the laundry smelled better than the actual sheets, there was also a musty smell as well as a stiffness added to the clothes
3. I immediately email to start return process (within 15 days of product receipt)
4. On the same day, they notify me of their receipt of my next order! I send an email to fight another charge and they reply that it is because I selected a subscription.
5. Multiple emails later, they never respond to my request to return first order always bringing up my 2nd order subscription.
6. I cancel my subscription/account and continue to email them
7. They email that there is nothing to be done because I already stopped by subscription!!!!
THE WORST COMPANY ETHICS AND CUSTOMER SERVICE I'VE DEALT WITH IN YEARS!!!
Do NOT interact with this company

25. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hi Cindy,

We’re genuinely sorry to hear about your experience. We’ve carefully read through everything you described, and this is certainly not the experience we want anyone to have with Sovely.

We’d really like the opportunity to look into what happened and find a proper solution for you. Unfortunately, we haven’t been able to match your review to an order in our system.

Could you please email us at admin@sovely.co using the email address associated with your order? This will allow us to locate your details and work on getting this resolved for you.

Emily
Sovely Customer Care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Had to cancel my credit card- avoid!

Sheets made a horrible weird fungus grow in my dishwasher. Asked for a refund in the 30 days. Company avoided responding and started charging me for a monthly subscription instead. Canelation on website doesnt work. I never signed up for that. Charging me for the 4 pack every month so thats 240 sheets per month thats enough for 6 months! Had to cancel my credit card. So angry. Thanks for all the time wasted and the product that doesn't work. So inconvienient dont touch with a barge pole.

23. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hi Kelly,

We’re very sorry to read this. This is clearly not how we want an experience with Sovely to end, and we’d like the opportunity to take a proper look at what happened.

Given the concerns you’ve raised, we’d prefer to address this with you directly. You can expect an email from our team shortly.

Emily
Sovely Customer Care

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I placed an order for these sheets, received two

I placed an order for these sheets, used them and they seem to work well.
I was happy with them till a few weeks later I received another order which I did not request.
With no customer service number, I have written them four times now notifying them and asking how to return. So far, not even a confirmation that they e received my request. Completely ghosted.
Now after checking, I guess I'm not the only one...
I'd recommend using any other company for laundry sheets.
Thank you

22. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hi Mike,

Thank you for giving Sovely a try. We’re genuinely pleased to hear that you were happy with how the sheets performed.

It’s disappointing to us that your overall experience didn’t reflect that same positive start. We’d appreciate the chance to change that, and someone from our team will be in touch by email shortly.

Hopefully, we can turn things around for you.

Emily
Sovely Customer Care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do NOT buy!

Do NOT buy! They make you have a subscription then I went into my account and clicked the Cancel Subscription button and it does nothing! So I emailed customer service on Sept 15th. 10 emails and 7 days later and they still refuse to cancel my subscription and just sent another order!! Bad company!

21. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hi Cindy,

We’re sorry to hear that you’ve run into difficulties. We’ve tried to locate your details in our system, but unfortunately we haven’t been able to match this review to any customer or order.

We’d be happy to look into this further. Please send us an email at admin@sovely.co using the email address associated with your order, so our team can investigate what happened.

Emily
Sovely Customer Care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT ORDER

DO NOT ORDER! I can't cancel!

20. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hi Lisa,

We’re sorry to hear that you’ve experienced issues. Unfortunately, we haven’t been able to find any record of your order or customer details in our system based on the information provided with this review.

Please contact us at admin@sovely.co with the email address you used for your order, so we can look into this further.

Emily
Sovely Customer Care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have sent multiple complaints -- No…

I have sent multiple complaints -- No Response I am cancelling my subscription and will have my bank block them.

16. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hi JDOM,

We’re very sorry to hear that you’ve reached out multiple times without receiving a response. That’s certainly not the experience we want anyone to have with our support team.

Unfortunately, we’re unable to identify your account from the information available here. Could you please email us directly at admin@sovely.co? Our team will then look into this and make sure your request is properly taken care of.

Emily
Sovely Customer Care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammers from China selling Sub-par products on AutoShip

I saw an ad for detergent sheets for the clothes washer. As I began the order process, they kept offering more discounts for more of the product I needed. It had a 30-day money-back guarantee, so I thought it would be fine.

The package arrived with everything I had purchased, and I started using the sheets and found them okay—just adequate, not nearly as good as the ones they replaced. I thought, "I should return these for a money-back guarantee." That's when the chaos started. Next thing I know, I'm getting another batch of these things, the same quantity I ordered the first time, just barely 30 days later.

I soon discovered I had been unwittingly enrolled in a subscription plan and hadn't been notified in advance of the next shipment. I contacted the company and told them to cancel the shipments and return my money.

They would not. They told me I'd have to return the product to China, even though they shipped from a Florida address. I went to their website and saw that they have U.S. offices, but they still insisted I ship it back to China for a refund.

This company has engaged in deceptive practices with consumers, and I believe they should be shut down. I would never advise buying a product from this company because, before you know it, you can't get your money back, you can't cancel a subscription, and you can't return the product.

Please avoid this company at all costs.

15. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hey Mitch,

We’re truly sorry that your experience with Sovely has left you feeling this way. This is absolutely not the experience we want to create for our customers, nor how we want anyone to feel after giving our products a try.

We’d like to take another look at how your situation was handled, particularly around the return and refund. You can expect an email from our team shortly so we can see if there’s a better way to resolve this.

Emily
Sovely Customer Care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

False advertising

They advertise how their product is natural and uses enzymes to clean fabric like no other!
It’s junk. I didn’t need to try it to know the chemical unnatural scent told the whole story!
When I asked to have my money refunded the offered 15%! That or pay for shipping back to China! Not even an offer to send a scent-free!
BS. Please don’t fall for it!

11. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hey Kate,

We’re disappointed to hear that the scent gave you such a negative first impression of our sheets. We also noticed your comment about wishing you had been offered our Fragrance Free option, and we agree that this should have been explored with you.

We’d like another opportunity to help, so please keep an eye on your inbox. Our team will be reaching out to you directly to see what we can do from here.

Emily
Sovely Customer Care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

BAD BUSINESS PRACTICES ALL ROUND

I am furious. I immediately asked to cancel the order because despite a promised discount the price at checkout was $ 49.90 for laundry sheets! It was supposed to be less than $ 15. According to the website if you ask to cancel a one time order within 2 hours it can be cancelled. But I was not given that option, just told it cannot be cancelled. It took 2+ weeks for the items to arrive, so what the bleep was so hard to cancel? Today another order was placed with NO announcement that a subscription order is about to be fulfilled, so no ability to cancel in advance. There was NO mention of a subscription in the ad I responded to and now they have IMHO stolen another $ 49.90. i have contacted again and we shall see, but this is now costing me twice in shipping fees back to them for something I never wanted to receive. BAD BUSINESS PRACTICES ALL ROUND. I could not find an option to leave a review on their site, nor see any of the 300+ reviews they brag about. When the first order arrived I was knocked over by the strong unpleasant odor. I hope this prevents someone else having a stressfull, horrible, and costly experience with this company.

10. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hi Pamela,

Thank you for taking the time to explain everything that happened. It’s clear from your review that this wasn’t just one issue, and we don’t want to give you a generic response without properly looking into the full situation.

Our team will be reaching out to you by email so we can review what happened with your orders and work towards a proper resolution.

Emily
Sovely Customer Care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Auto subscribe is sneaky

Auto subscribe is sneaky. I was charged for auto shipment eventhough I did not want a recurring purchase. I am in the process of trying to cancel the auto subscribe I never asked for, so I can not be charged another $54.00. Even IF the laundry sheets are incredible, this way of treating the customer is a big enough turn off that I will never buy from Sovely again.

9. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hi Anna Lundgren,

We’re sorry to hear about your experience. You can expect an email from us shortly so we can look into this with you and make sure everything is properly taken care of.

Emily
Sovely Customer Care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I got an email saying I had ordered a…

I got an email saying I had ordered a second package of sheets though I had hardly used any of the first. I contacted them and they said I had selected a subsciption when I first ordered though I did not. The sheets don't do a very good job cleaning my clothes.

7. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hi Mike,

We’re sorry to hear that the cleaning performance of the sheets hasn’t met your expectations, and we’d like to look into this further.

Could you please email us at admin@sovely.co? This will allow our team to take a closer look at your situation and see how we can best help.

We hope to hear from you soon.

Emily
Sovely Customer Care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible

Terrible - avoid. They sent the wrong product then charged again a month later. I did not sign up for a subscription. Not even sure how to cancel.

7. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hi Chris,

We’re really sorry to hear about your experience, especially that you received the wrong product.

We’d like to make this right and will make sure you receive the correct product at no additional cost. You can also expect an email from us shortly so we can look into everything else and make sure this is properly resolved for you.

We hope we can make this right.

Emily
Sovely Customer Care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hidden subscription

Hidden subscription. I made an order for one package of their laundry sheets and I was very careful to make sure from the order page that was all I was ordering. A month later, I was informed that a new package had been shipped. They have not responded to my emails to cancel. They are based in a foreign country and have no customer support. Avoid this company!

4. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hi Bill,

We’re really sorry to hear about your experience, and especially that you haven’t received the help you were looking for when contacting us.

We’d like the opportunity to look into this personally and make sure everything is properly resolved for you. We’ve reached out to you directly by email and hope to hear back from you soon so we can help.

Emily
Sovely Customer Care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I tried this product but was infuriated…

I tried this product but was infuriated when I got billed again a month later. They sign you up for a subscription without your consent. Looking again there are words in the fine print but very hidden and never say subscription.
This is EVIL and not trustworthy. When I wrote to support they said something clever about people missing the detail, but still didn't say how I could cancel.

2. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sovely-Logo

Antwort von Sovely

Hi Scott,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration. We’d really appreciate the opportunity to look into this further and see how we can make things right for you.

We’ve reached out to you directly by email and hope to hear back from you so we can work towards a solution together.

Emily
Sovely Customer Care

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr