We hebben hier heerlijk gegeten. De cappuccino was fantastisch en de bediening was uitstekend. Serveerster Kim was ontzettend vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader, een plek waar we zeker nog een... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Wij komen iedere keer terug in dit heerlijke restaurant aan het strand. De bediening is heel vriendelijk en de ambiance is ontzettend sfeervol. Het eten is er heerlijk en er wordt altijd extra aandach... Mehr ansehen
Vandaag heerlijk genoten van het zonnetje bij Rport onder het genot van een smoothie. Als inwoner van hoek van holland heb ik alle beachclubs wel een paar keer bezocht maar we gaan toch altijd naar Rp... Mehr ansehen
Wij hebben met Nationale-Nederlanden C&IT een fantastische lunch gehad bij jullie. Na een warm ontvangst met koffie en iets lekkers gingen wij met de door de gemeente geleverde prikkers, vuil rapen op... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
R Port, jouw favoriete beachclub in Hoek van Holland met het waanzinnige uitzicht op De Nieuwe Waterweg en kleurrijke tankers. Kom binnen in een wereld waar natuur samensmelt met cultuur en geniet van een heerlijk(e) ontbijtje, lunch, diner of borrel met dit vrije uitzicht over strand en scheepvaart.
Kontaktinformationen
Zeekant 103, 3151HW, Hoek van Holland, Niederlande
- 0174 385 446
- maureen@rport.nl
- rport.nl
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat keine negativen Bewertungen beantwortet
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
mooie strandtent goede bediening en…
Een mooie strandtent goede bediening en snel drinken en eten is uitstekend en vriendelijke personeel en goed geholpen
Na een dagje strand neergeploft bij…
Na een dagje strand neergeploft bij deze zaak , maar blijkbaar omdat ik alleen was vond men het niet nodig om mij te bedienen. Ik ga mijn geld wel ergens anders uitgeven.
Super middag!
Heerlijk gezeten op her terras .
eten heel lekker en attent personeel.
Chymene de serveerster was heel gastvriendelijk.
Fantastische bediening door Lydia die…
Fantastische bediening door Lydia die zelfs ogen in haar achterhoofd heeft, zij ziet alles, wat een goede teamleider!!
Heerlijk gegeten vanavond en een super…
Heerlijk gegeten vanavond en een super bediening gehad van Nur.
Ons hoofdgerecht duurde wat langer dus kregen we een drankje van het huis, super attent!
Het hoofdgerecht was overigens het wachten waard, de zeebaars was zalig!
heerlijk eten en leuk personeel
Viel erg tegen
Vandaag met de lunch 3 kwartier zitten wachten op 2 kroketten op brood. Het kwam pas nadat ik het na 35 minuten wachten nog 's had gevraagd. Volgens mij gewoon vergeten. Koffie met een glas water werd bij deze strandtent opgevat als koffie met een spa blauw.
Overal krijg je gewoon een glas water bij de koffie maar hier moet er blijkbaar ook aan het water schandalig veel verdiend worden.
Allergie proof uiteten!
Moederdag brunch was zeer goed geregeld. Uitgebreide keuze, leuk aangekleed én ze kwamen met meerdere gerechten nog langs de tafel! Shout out naar Maureen, wat een topper. Ik heb veel allergieën. Nog nooit meegemaakt dat er met zoveel zorgvuldigheid gewerkt wordt. Ze heeft alles dubbel gecheckt zodat ik veilig kon eten. Zo fijn, want het gaat vaak mis met uiteten. Wij komen zeker nog een keer terug! Bedankt!
Gastvrij ontvangen en super lekker…
Gastvrij ontvangen en super lekker gegeten. De biefstuk op hete steen was heerlijk mals en wederom voor herhaling vatbaar. De bediening door chemaine was rustig en vriendelijk
Fantastische lunch…
Wij hebben met Nationale-Nederlanden C&IT een fantastische lunch gehad bij jullie. Na een warm ontvangst met koffie en iets lekkers gingen wij met de door de gemeente geleverde prikkers, vuil rapen op het strand. Deze vrijwillige daad sloten wij af met een heerlijke lunch bij de open haard. Dank jullie wel! Zeker voor herhaling vatbaar.
Een geweldige kerstbunch .Vandaag 1 kerstdag wezen brunchen met…
Vandaag 1 kerstdag wezen brunchen met kinderen en klein kinderen. Was een zeer uitgebreid buffet en zeer goede kwaliteit van het eten. Ook de bediening uitstekend. Hebben alle tijd voor je en hebben ook oog voor de kinderen. Een genot om deze bediening in deze tijd mee te maken. Ook je hond is meer dan welkom. In een woord een top middag gehad.
Familie van der Leeuw.
Zeer sfeervol restaurant
Zeer sfeervol restaurant. We waren met vijf personen en konden plaats nemen aan een ronde tafel. Dat maakt het al een stuk gezelliger. De bediening door Raymond was uitstekend. We komen zeker nog een keer terug.
Carla
Wij komen terug.. In het voorbij lopen werden wij al…
In het voorbij lopen werden wij al begroet met een vriendelijke Goedemorgen ! We liepen nog even verder het strand op …
De Vriendelijkheid trok wel meteen de aandacht van ons en wij besloten Dan ook na de wandeling een drankje te gaan doen …
Buiten diverse mogelijkheden om lekker ruim comfortabel met onze dwerg teckel te kunnen zitten Kwam weer die vriendelijke meid al vlot de bestelling opnemen . Twee heerlijke speciale koffie drankjes werden ons gebracht .. Omdat het voor ons een speciale dag was en wij al besloten hadden om Verse Mosselen te eten vroegen wij alvast of dat ook mogelijk was En ja hoor! Op voorraad!! Even nog een wandeling maken en dan zag die vriendelijke meid ons terug .. zo gezegd zo gedaan …
Wat hebben we genoten verse mosselen super lekker 😋 incl de sausjes vooral de knoflook saus en heerlijk frisse salade 😋en als we ergens om vroegen niets was teveel .. de twee bezoeken zijn we enorm goed en vooral vriendelijk bediend …Bij het weggaan heb ik daarom haar naam gevraagd want ik wilde heel graag een recensie delen .
Lydia dank je wel voor de fijne service .
Een BBQ feestje met 70 personen
Een BBQ feestje met 70 personen. Eten, drank, grillmaster, bediening in een sfeer volle omgeving allemaal top. Voor ons een geslaagd feest.
✨️WAT EEN TOPLOCATIE✨️ werken mensen met passie en plezier en dat merk je aan alles
✨️WAT EEN TOPLOCATIE✨️
Ik mocht als ceremonie meester van een bruiloft met 107 mensen werken met het team van R-Port op hun schitterende locatie en dat was echt ontzettend fijn. Vanaf de ceremonie op het prachtige strand tot aan het feest heb ik mogen werken met een team wat werkt met plezier en passie en DIE vibe hangt in de hele beachclub.
Ik wil iedereen die op 15 september 2023 heeft gewerkt dan ook op deze manier grote complimenten maken. Alles was goed. Het eten was heerlijk. Maureen is echt een FanTarstische gastvrouw.
Mathieu ik heb je gisteravond de complimenten al gemaakt maar je hebt echt samen met Maureen een hele mooi zaak en een heel mooi team.
Bedankt voor deze FanTarstische dag
Goeie sfeer en goeie muziek goeie bediening Emmy en Moran
Goeie sfeer en goeie muziek, onze Jack (hond) werd niet vergeten door Emmy en wij ook super aardige bediening En niet te vergeten Moran (als ik zijn naam goed schrijf.)🫣OMG ik was mijn tas vergeten hij kwam helemaal na gelopen. Tot kerel💪🏼
Super bediening.👌
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








