Rock and Roses Supplements Bewertungen 

262
•
TrustScore 4.5 von 5

4.3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Some time ago, I developed a very unpleasant medical condition which subsequently cleared up after specialist treatment. I was advised by my NHS consultant that it was likely to return. I did some on... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have a regular supply of multi-vitamins for women. What I really like about this company is the fact they let you know in advance when your next order is due and give you the option to delay it or c... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Beware their subscription policy. You cannot cancel after the first delivery. You have to have at least two before you can cancel. You can only pause, and there is no phone number where you can ring... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love the Biotin capsules, quality product, easy to swallow and no bitter aftertaste. I have used these for a year. My nails and hair have benefited a huge amount from taking them. I would defo recomme... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Geschäft für Vitaminpräparate und Nahrungsergänzungsmittel

Vom Unternehmen geschrieben

We're a vitamins and supplements brand in the UK delivering high potency beauty supplements. All our supplements are manufactured in the UK to a high level of quality and efficacy and we pride ourselves on fast responsive customer service.


Kontaktinformationen

4.3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

262 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 55 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.3

Alle Bewertungen

(262)

120 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product

I have had many supplements over the years and finally I found one that makes a real tangible difference. Greta product and a really affordable price.

20. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely horrible experience with the…a

Edit:

Thank you for your response and I’m not sure if you truly went through your emails. Your team has at no point explained that I need to return both bottles more even they emphasise that I need to return the unopened bottle. I had to throw the opened bottle away as i could not use it. I hope you understand as a business how important is to clearly communicate to your customers and if you have communicated the wrong information then that should be on you. Not on my money. I would have happy sent both bottles back if you would have said so.

Here’s the email you sent me:

Hi Nicolae,

I genuinely appreciate your feedback and understand your frustration regarding our return policy. Your health and satisfaction are indeed important to us, and I’m sorry to hear that you’ve had a negative experience with our product.

Our returns policy, which has been in place for over four years, is designed to ensure the safety and quality of our products for all customers. We strive to provide a fair and transparent process, which is why we offer a 90-day money-back guarantee. However, this guarantee applies primarily to unopened products to maintain our commitment to quality and safety.

I understand your perspective about trying a product before determining its suitability, and I truly empathise with your situation. Since you have one unopened bottle, we can certainly process a return for that item. For the opened bottle, while I cannot guarantee a refund, I encourage you to reach out to us with any additional concerns or feedback you may have about your experience.

To clarify, if you return the unopened bottle, you will receive a refund of £29.99. Unfortunately, the opened bottle cannot be refunded due to our policy.

If you would like to proceed with returning the unopened bottle, please let me know, and I will assist you with the next steps. Your satisfaction is important to us, and I want to ensure we address your concerns as best as we can.

Thank you for your understanding.

Also to top it off the last email you sent me was to return both bottles unopened to get a £29.99 refund when I paid £44.99 for them:

Hi Nicolae,

Thank you for your patience and for bringing this to my attention. I understand your frustration regarding the refund amount, and I sincerely apologise for any confusion caused by our previous communications.

To clarify, the £29.99 refund was contingent upon returning both bottles unopened. Since one bottle was opened, we can only process a refund for the unopened bottle, which is priced at £15. This policy is in place to prevent misuse of our promotional offers, as we have experienced instances where customers have attempted to return the higher-priced item after opening the promotional one.

I understand this situation is not ideal, and I truly appreciate your understanding. If you have any further questions or would like to discuss this matter more, please feel free to reach out. Your satisfaction is important to us, and we want to ensure you feel heard and valued.

--

Best Regards
Mayoor
Rock and Roses Supplements

DO NOT BUY AS IF IT DOESN’T WORK YOU DONT GET YOUR MONEY BACK. Absolutely horrible experience with the product and with customer service representative Mayoor. I have bought 1 bottle of vitamins for men at £29.99 and was offered another one at half price. Since I was committed to take them I went for the second one as well. A week on and I was experiencing nausea, vomiting and strange symptoms and decided to stop them. I have contacted customer service and explain the situation looking for the 90 days money back guarantee. It’s a scam because you only get the money back if you do not open the bottle. How are you supposed to know whats in it and if it works if you do not open it? Is like buying mouldy bread and the supermarket doesn’t care because you opened it. After lengthy emails between me and Mayoor he/she was adamant that i won’t get my refund but agreed in writing that upon returning the unopened bottle I will get the £29.99 which I paid the first time because they do not accept returns for opened products. I have returned the opened bottle and what do you know? I got only the £15 return from my second purchase. When I sent the email back Mayoor told me that they only refund the lowest item even if he/she confirmed in writing that will be £29.99. Moreover told me that if I want my £29.99 back I should have returned both bottles unopened for which I paid £45. Great business model. Incompetence on multiple levels. When I explained that this is not how it works I got ghosted and no answer to my emails. I will be taking this further to the relevant authorities as the company is a joke.

11. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Rock and Roses Supplements-Logo

Antwort von Rock and Roses Supplements

Thank you for your feedback. We have reviewed your order and would like to clarify the situation for transparency:

You purchased two bottles:
• 1x at £29.99
• 1x at £14.99 (a discounted post-purchase offer available only when the full-price item is bought first)

You opened and used the £29.99 bottle.
Under UK health and safety regulations, opened ingestible products cannot be refunded or resold for consumer protection reasons. This is clearly stated in our returns policy and in the guarantee.

You returned the unopened bottle, and you were promptly refunded £14.99, which is the correct refund amount for the unopened item.

To prevent misuse of promotional offers, refunds are always issued starting with the highest-priced item first.

If this were not the case, customers could:

- buy a full-price item,
- add a second item at half price,
- return the full priced item
- request a refund for the higher-priced one.

That would allow customers to obtain discounted products without paying the full qualifying price, which would be unfair and unsustainable. This policy protects the integrity of our offers and is standard in retail.

At no point was a refund for the opened bottle agreed, and our correspondence confirms this. We have followed our policy correctly throughout.

If you would like us to resend your refund confirmation or go through any details again, we’re happy to assist.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant customer service...

Well 1st time user and was off to a bad start as Royal mail failed to deliver to my address! The support team at Rock and Roses were helpful and understanding and very quick at resolving this problem. I am now at the beginning of this journey and look forward to seeing good results.
This company certainly has their customers at the forefront of the business.

11. November 2025
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

More energy as a side effect! (Probiotics for Digestion Delayed Release)

(Probiotics for Digestion Delayed Release)
I am only taking these because I bought them for my husband but then he decided he didn't want to take them and I didn't want to waste the bottle. (I don't have gut problems) But after a week or so I am finding that I have an incredible amount of energy, which I did not have before I started taking them. I am 68 and female. I don't know if this is just a coincidence but I thought I would report it on here.

10. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very long delay in refund

Supplement didnt work for me, item returned as adviced, this was on the 07.10.25, still have not received my refund, spoke to a customer advisor via email and two days ago she said it will be in my bank in 1-2 days. Well well, still havent got my money. Shocking refund process. Would not use them again. Please dont bother to reply, I won't be removing this review.

7. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Rock and Roses Supplements-Logo

Antwort von Rock and Roses Supplements

Thank you for your feedback and we’re sorry to hear you felt disappointed with the experience.

We just wanted to clarify publicly that your refund was fully processed on 5th November 2025 back to your payment method. Processing times can vary depending on the card issuer, but the funds have already been released on our side.

We have also emailed you directly with full confirmation details.

If you still have any concerns or haven’t seen the amount reflect yet, please reply back to our email so we can assist further and make sure this is fully resolved for you.

Rock & Roses Supplements Support Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic Women's Probiotics!

Have found the women’s probiotics brilliant! I had a query regarding long term use and I was contacted back almost immediately! Fantastic customer service and product. Only thing that would make this product better would be to include long term use information. Maybe a flyer or QR code on the bottle? Thank you! Will be ordering again.

30. Oktober 2025
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thanks

Thanks very much for resolving my issue, much appreciated.

30. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Rock and Roses Supplements-Logo

Antwort von Rock and Roses Supplements

You’re very welcome — I’m glad we could get this sorted for you. If there’s anything else you need or if we can help you find the right product next time, just let us know. We’re always here to help.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am sleeping better and have more energy. Such a blessing.

I am sleeping better and have more energy

20. Oktober 2025
Rock and Roses Supplements-Logo

Antwort von Rock and Roses Supplements

Thank you so much for your kind feedback. We’re delighted to hear that our Magnesium Complex has helped improve your sleep and energy — it’s exactly what our delayed-release formula was designed to do. Quality rest and steady energy can make such a difference to overall wellbeing, and it’s wonderful to know you’re feeling those benefits.

We truly appreciate you choosing Rock & Roses and wish you continued great results with your Magnesium Complex.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is life changing for me

This might seem like an exaggeration but I can honestly tell you that this Magnesium Complex has changed my life. I have suffered from chronic Restless Legs Syndrome for years. I had been taking prescription drugs to treat the symptoms but it had got to the point where the drugs were actually making it worse not better. I was having symptoms that were lasting longer and longer and very severe. A couple of friends had both recommended taking magnesium. I searched online and found Rock and Roses. I ordered 1 months supply of the delayed release Magnesium Complex and the change was insane. I have been taking it now for 3 months and during that time I have only had half a dozen nights where my sleep has been disrupted by symptoms and when that has happened the symptoms have been mild in comparison. Previously I had nights with no sleep whatsoever because my legs would not keep still. It was ruining my life but not anymore, and all thanks to Rock and Roses.

20. Oktober 2025
Rock and Roses Supplements-Logo

Antwort von Rock and Roses Supplements

Thank you so much for sharing your experience. We’re truly delighted to hear that our Magnesium Complex has made such a positive impact on your wellbeing. Restless Legs Syndrome can be incredibly challenging to manage, and it’s wonderful to know that you’ve found meaningful relief and improved sleep since introducing our delayed-release formula.

Your feedback perfectly captures why we’re so passionate about creating high-quality supplements that genuinely make a difference. We’re sincerely grateful for your trust in Rock & Roses and wish you continued good health and restful nights ahead.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Rock and Roses Supplements-Logo

Antwort von Rock and Roses Supplements

Thank you so much for your kind words. We’re delighted to hear that you had such a positive experience with our customer support team — and we’ll be sure to pass your message on to Mayoor. Providing exceptional service is something we take great pride in, and it’s wonderful to know you’re also enjoying your Glow Powder.

We truly appreciate your support and look forward to continuing to serve you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing supplement

Only been using this collagen for 2 weeks and I’ve already noticed the difference in my skin, so soft, smooth and hydrated now!
Delivery was super quick too

17. Oktober 2025
Rock and Roses Supplements-Logo

Antwort von Rock and Roses Supplements

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re so pleased to hear you’re already noticing results with our Glow Powder — softer, smoother, and more hydrated skin is exactly what we aim for! We’re also glad your delivery arrived quickly and that your experience has been such a positive one.

We truly appreciate your support and look forward to seeing your results continue to grow over the coming weeks.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

THIS PRODUCT REALLY HAS CHANGED MY LIFE! This is not click bait, I promise. I'm so so happy.

As someone who has suffered from monthly or bi-monthly reoccurring thrush since I was 18 years old (now 35), yes that's right, 17 years or reoccurring thrush, I can assure you I've tried EVERYTHING to stop getting it. Nothing has ever worked, until I started taking this Probiotic...

I've been to the GP so many times, asked to be referred, to only ever be palmed of with more tablets. I've taken so many courses of Fluconazole I'm surprised I still have a liver. It got to the point where I would be told to take one a day for a week, then take one every 3 weeks to try and avoid getting it, but even that stopped working. Then my partner found me this Probiotic online, and not only have I not had thrush in the 3 months I've been taking it, but I can actually FEEL the changes down there. It honestly feels the healthiest it ever has, and I feel so much better for it, both physically and mentally. It really did take a huge toll on me and my relationship. Everything used to irritate it, and it would get touchy at the slightest thing, which had a huge impact on my sex life too. I'm not exaggerating when I say all of those issues have now gone.

I've waited 3 month to make sure it is working, but I feel I can finally say now without a doubt that this product has absolutely changed my life, and I will forever be your brand ambassador. I tell everyone about it. And if you ever decide to close your doors, please let me know so I can purchase a lifetime supply!! Thank you so much for changing my life for the better, I will be forever grateful for your product. I know there are many more people out there who could benefit in the same way, and I hope they find you. I will love you forever!!!

15. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Rock and Roses Supplements-Logo

Antwort von Rock and Roses Supplements

Thank you so much for sharing such an open and personal review. We’re genuinely moved to hear how much our Probiotic has improved your wellbeing and quality of life after so many years of discomfort and frustration. Stories like yours remind us exactly why we created this product — to offer real, lasting relief and restore confidence for those who have struggled to find answers elsewhere.

We’re truly honoured to have earned your trust and loyalty, and it means so much to know that you’re feeling healthier and happier again. Thank you for helping to spread the word — we couldn’t ask for a better advocate for Rock & Roses.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr