Punktofunkheaven Bewertungen 

106
•
TrustScore 4.5 von 5

4.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly recommend this company. In the day of pre-ordering/back orders - if youre patient then all orders are fulfilled. Phil is obviously very busy (a good sign!) but will always go the extra mile.... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great all round service. Good communications, records in perfect condition and well packaged. Shipping also prompt. I'd happily buy from them again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Shipping was super fast and the included tracking kept me updated on the status. It's always a gamble when ordering internationally, but this came very quickly! Record was very well packed and in exce... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience. They had a very rare out of print book which I had been looking for for years. I took the leap and bought it, super stoked I had found it finally. I immediately received a confirmat... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

4.5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

106 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.5

Alle Bewertungen

(106)

73 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Same old story avoid

Like many others ordered a record on 8 th June .
Took my money ,told it was been shipped that day.
Now June 24 th Phil emailed me waiting for re stock .
No communication what so ever total disgrace.
This is not the way to run a business.
I think people are correct they just advertise anything.
And our money is sitting in their pockets.

24. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Punktofunkheaven-Logo

Antwort von Punktofunkheaven

Hi NIGEL. SORRY YOU ARE UNHAPPY . UNFORTUNATELY WE CANNOT SHIP PRE ORDER ITEMS BEFORE THE RELEASE DATE OR BEFORE THEY ARRIVE INTO STOCK. I BELIEVE THE RELEASE DATE WAS PUSHED BACK BY THE LABEL ON THE RED PRESSING AT SHORT NOTICE AND WITHOUT NOTIFICATION TO OURSELVES. YOUR ORDER WAS REFUNDED WITHIN AN HOUR OF YOUR REQUEST TO CANCEL.APOLOGIES FOR ANY CONFUSION BUT THESE THINGS HAPPEN AND OUR COMPLETELY BEYOND OUR CONTROL.REGARDS PUNKTOFUNKHEAVEN.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Will by more

Ordered 2 records one was out of stock but I was offered an alternative. Great communication. Well recommended

5. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Every bad review you read is true

Every bad review you read is true. Avoid. They just put any record ever released in stock. They dont tell you anything, they send you whatever they have, they refund you and the items that you ordered still remain in stock on their website for someone else to scam. I bet they are going to contact me now that they will see the review. They could have done it before the dispatch. Really bad experience. Avoid.

14. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Punktofunkheaven-Logo

Antwort von Punktofunkheaven

SORRY YOU ARE UNHAPPY WITH YOUR ORDER. OUR SELLER TERMS AND CONDITIONS ARE SET OUT CLEARLY ON OUR HOME PAGE . NOT SURE WHY YOU THINK THERE IS A SCAM INVOLVED. PLEASE READ OUR SELLER TERMS AND CONDITIONS AND YOU’LL SE WE DID EXACTLY AS IT SAYS ON THE TIN. REGARDS PUNKTOFUNKHEAVEN

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never Recieved my Order

I ordered back in November to get a couple of records for my mums Christmas. I had emails back and forth with Phil who said they where waiting for them to arrive from the US and it might be January.
Contacted in January one of the Albums still hadn't arrived. Contacted in February. We're into March now and still nothing.

3. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Punktofunkheaven-Logo

Antwort von Punktofunkheaven

hi , sorry to hear of the issues with your order . if you let me know your order number i can look into things for you and put things right if we have not done so already. regards punktofunkheaven

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Never received Order #8139

Never received order. Was told item was on back order. Then asked to change order for an in-stock item but that never arrived either.

I did receive a refund for this order.
Thank you.

Here is my order number…Order #8139.

29. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Punktofunkheaven-Logo

Antwort von Punktofunkheaven

hi Domark. sorry to hear you had a problem with your order. please forward your order number and we'll do our best to sort things if we have not already.

thank you for sending the order number. we have refunded your order in full today [25/1/25]. the cd you purchased became unavailable from our suppliers, this sometimes happens without any warning to us. apologies.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Twas the week before Christmas....

A week before Christmas, reading the reviews, I had my doubts. Shouldn't have worried, dispatched smartly, arrived with days to spare, thanks a lot Phil and all at Punk to Funk Heaven, Merry Christmas and all the best for 2025.

21. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delivered as expected very securely…

Delivered as expected very securely parcelled and product well protected. Great choice available. I had to contact them to ask a question about a listing and they were very helpful and friendly

29. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a record on 29/11

Ordered a record on 29/11. 6 days later no despatch deti or any indication of delivery. Email comes back as undeliverable and no phone number to contact them. Please contact me to arrange a refund. Meanwhile ordered same item from a competitor for £5 cheaper and despatched the same day.

29. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Punktofunkheaven-Logo

Antwort von Punktofunkheaven

Hi George. if you could provide an order number i'd be happy to help. we do have an email address where you can contact us . it's on the home page of our site. regards punktofunkheaven.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waste of time ould have given them zero but not…

Would have given them zero but not possible, took my order said it had been shipped and I would get tracking details, 5 days later I'm told it's out of stock and given a refund ,do not use.

24. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Punktofunkheaven-Logo

Antwort von Punktofunkheaven

hi Paul. sorry to hear you are unhappy. not sure why you are saying we told you your order was shipped. we did not. we cancelled and refunded your order in full as soon as we knew the item had been deleted / become unavailable from our suppliers [ 4 days, two of which were a weekend].

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Appalling service

Appalling service, no item received, they sell items they do not have in stock, communication non existent…….avoid this place at all costs

23. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Punktofunkheaven-Logo

Antwort von Punktofunkheaven

hi GDF Tynemouth . if you could let us know a name and order number we can look into what has gone wrong. we cannot find any orders under your name here . did you actually make an order with us ? we are not in the business of ripping people off as you suggest and do our best to put things right when things go wrong. please get in touch so we can resolve your issue. regards punktofunkheaven

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order placed, money taken, 2 weeks later no record and no communication from them!

Another one in the same vein as all the others sadly. Order placed Sept 13th. Money Taken. No communication since. I then looked at these reviews and wish I had checked them before ordering! I have now requested a refund, hoping they respond and give me my money back, will update on what happens. Wish me luck!

13. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Punktofunkheaven-Logo

Antwort von Punktofunkheaven

hi Julian. your order has been fully refunded.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID THIS COMPANY I ORDERED THE VINYL…

AVOID THIS COMPANY I ORDERED THE VINYL I WANTED AND 2 WEEKS LATER SAID THEY NEVER HAD THEM IN STOCK ITS A WASTE OF TIME ORDER FROM A BETTER COMPANY WITH BETTER CUSTOMER SERVICE AVOID THIS COMPANY

15. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Punktofunkheaven-Logo

Antwort von Punktofunkheaven

Hi James. Sorry you are unhappy. Things do now and again go out of stock. we do our best to source / restock as soon as possible but sometimes things just become unavailable. Also i cannot seem to find any orders associated to a James King so am wondering if you have actually made a purchase from us? Maybe you used an alias ? we have requested more info from you via trust pilot but have yet to hear back from you.Kind regards PTFH

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible company

Terrible company, simply didn't provide the records that were swiftly paid for.

10. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Punktofunkheaven-Logo

Antwort von Punktofunkheaven

Hi Kenny . the royal mail tracking KD717936982GB is showing as signed for and delivered at: 10:51, Tuesday 11 June 2024.Your order was delivered within our estimated timeframe as you would have seen at point of sale. Enjoy the music! Regards punktofunkheaven.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered some vinyl

Ordered some vinyl, slight delay in delivery as they were waiting for one to arrive, got refunded on one and other arrived no issues

14. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr