Persolibrary Bewertungen 

147
•
TrustScore 3.5 von 5

3.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I keep getting asked for ratings when I haven't even been able to see the results & read the information. That's like asking a dining customer how their experience was after they ordered, but before t... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Because most importantly I discovered more about myself on a much deeper level and I Im good. There is always room for improvement but I am a moralistic and fair person so I am proud of the woman Ive... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I didn’t understand the full offer. My results showed high percentages on multiple archetypes. However, that is consistent with other personality tests I’ve taken. I never get a good understanding... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Was looking for information on emotional maturity and your test came at the right moment--unexpected. Anxious to read the test results and any analysis. Thank you. jim

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

Vom Unternehmen geschrieben

Persolibrary.com is an online platform dedicated to helping individuals unlock personal and professional insights through self-assessment tools. Our interactive tests evaluate key behavioral traits, communication styles, and decision-making patterns to provide actionable guidance for career development, interpersonal relationships, and personal growth.


Kontaktinformationen

3.7

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

147 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.7

Alle Bewertungen

(147)

143 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Zero if possible


Zero if possible. Do not sigh up with this company. Buried in the trial period is an automatic charge for the monthly charge. I’ve contacted customer service to no avail.

2. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, we're sorry to hear you haven't had a resolution yet, and we understand the frustration of reaching out without a response.

We'd like to make sure your case actually gets looked at — please reach out to us again at https://persolibrary.com/contact-us with your account email and any reference from your previous messages, and we'll make sure it's addressed.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Watch out for unauthorized charges

Watch out for unauthorized charges

9. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, we're sorry to hear this, and we'd like to look into what happened on your account.

Please reach out to us at https://persolibrary.com/contact-us with your account email and any details about the charge so our team can take a closer look.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hidden $39 Monthly Charge

Falsely advertises $1.95 diagnostic tests, such as ADHD analysis. However, a recurring $39/mo subscription is buried in the T&C's and confirmation email. They have a cancellation link online that is non-functional (dead link), and you have to message their support email instead. They will not refund the monthly charge, even though it was a service you never consumed or consented to. Call your credit card company, get a new number, and tell them not to release your new number to PersoLibrary, TestLibrary, Aura Health LLC, Haur B.V., Ricardas Seirekis, or any of his affiliated companies. Report your experience to the FTC, BBB, and your local Secretary of State. Their actions are a violation of many state consumer laws and the federal Restore Online Shoppers' Confidence Act. FTC is currently suing companies with the same business practices (see FTC v. JustAnswers LLC). They don't know who to sue unless you alert them about your consumer experience.

2. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, thank you for the detailed feedback. We're sorry to hear about this experience, and we'd like to look into the specific charges and the trouble you had cancelling. Please reach out to us directly at https://persolibrary.com/contact-us with your account email so our team can review this properly.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sneaky subscription and their main page…

Sneaky subscription and their main page requires you to enter an email. I tried all of my email addresses and it says "not found" for all. Great way to do sleazy fraud.

8. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, we're sorry for the trouble finding your account. The email needed on the cancellation page is the one used at checkout, which can sometimes be different from your usual inbox (for example, if a partner or family member's email was entered, or if it was auto-filled).

We'd like to help you track down the right one and get this sorted — please reach out to us at https://persolibrary.com/contact-us with any details you have about the purchase (approximate date, amount charged, or last 4 digits of the card used) so our team can locate your account and cancel it for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Whoever is giving this company 5 starts…

Whoever is giving this company 5 starts works for them. Complete scam that enrolls you in $40 monthly fee. Avoid and report!

4. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, thank you for sharing this — we're sorry to hear the subscription part of the plan wasn't clear to you. Plans are disclosed at checkout and in our Terms, and if a trial isn't cancelled before it ends, it continues automatically at the regular recurring rate.

Cancelling is meant to be simple and can be done anytime at https://persolibrary.com/cancel-sub. If you'd like us to look into your specific account or charges, please reach out to us at https://persolibrary.com/contact-us.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not sign up for this

Do not sign up for this - I tried to do a career test and paid ~$2.00. I didn't know that I was automatically enrolled in a subscription. From the time I realized I was enrolled in a subscription, I canceled immediately (1 week after) and never even accessed the website for my subscription, and their team wouldn't give me a full refund, which was ridiculous! Definitely a scam!

18. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, thank you for taking the time to share this — we're sorry to hear the subscription part of the plan wasn't clear to you. The trial is designed to give short-term access to the career test and report, and if it isn't cancelled before the trial period ends, it continues automatically as a recurring membership — this is outlined in our Terms and Subscription Policy at checkout.

Cancelling is meant to be simple and can be done anytime at https://persolibrary.com/cancel-sub. We understand it's frustrating when that isn't top of mind going in, and we appreciate you sharing your experience with us.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Beware!

The $2 test was fine. The results actually resonated. But they keep trying to charge me $40 over and over again. This is incredibly deceitful. Beware...they will keep charging you.

20. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, we're really glad the test itself resonated with you — thank you for sharing that. We're sorry about the repeated charge attempts, though, and understand why that would be concerning.

If a payment doesn't go through, our system can retry it a few times to keep a membership active, which may be what you're seeing — but we'd like to look into your account specifically to make sure everything is set up the way you want, including cancelling the plan if that's your preference.

Could you reach out to us at https://persolibrary.com/contact-us with your account email? We'll get this sorted for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible support

UPDATE: After further complaining i was finally given my full refund.

Original post:I paid for the 2 dollar report, however they failed to make it known I wasnt receiving a one time report and in fact I signed up for a subscription which was very well hidden.
I never even logged back in after my one time report I requested. They went and charged me $40. When I emailed in, I was met with condensing email message back telling me that I should have known better.

I was a first time user. I never visited the site before. And the refuse to give my money back even though I never used their services besides the ONE time. So I was charged $42 just to see my one paper that they advertised as a $2 charge.

Absolutely would never use this site as they literally live to deceive people.
They want trust pilot reviews so bad well they got one.

30. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, thank you for the update — we're glad to hear this was resolved. We're sorry the subscription terms weren't clear from the start, and sorry too if any part of your interaction with our team came across as dismissive — that's not the tone we want in any of our replies.

We appreciate you sticking with it until it was sorted, and if there's ever anything else you need, our team is reachable at https://persolibrary.com/contact-us.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Do not suggest a download doesn't seem to be organized or put together very well

Well you want me to be honest? I think you're giving me this request for a review too far in advance of the results I've only done the test so far.
Update to my original review: I did take the test I didn't really feel comfortable with the way they worded the explanations of my various areas of issues that cause me to rather have ADHD or hyperactive disorder or whatever it was trying to say it was. I found it to be very wordy and I just I don't know how I feel about it... I was looking for something a little more Explanatory, precise, clinical and understandable rather than being expressed uniquely, imaginative and interesting! I felt more like I was reading a expressive novel about my specific characteristics rather than a Understandable medical explanation!
That's why I am trying to cancel my subscription but I went in here had a reminder to go in and cancel before the 30 days was app and that when I go in I found out that the days was over on the 4th not on the 7th as I reminded myself of. For some reason my phone usually always does but did not remember the password for me so now I'm going in to try to reset my password as I hit forgot password and it takes me to a reset think I hit and then when I go into the resetting new password it expects me to put in my old password which obviously I don't remember the st place so now I'm stuck in limbo waiting for them to get back to me and tell me how to rectify this situation. It doesn't seem to be very organized and user-friendly, kind of a cluster-duck. Not interested & do not suggest as a download, waste of time period, sorry!

25. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, thank you for the honest feedback about the timing — that's fair, and we appreciate you flagging it. Your results should already be available on your account dashboard once you're logged in, so it's worth checking there now. We'd love to hear what you think once you've had a chance to look them over.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

ADHD & me

Questions were clear & 🧐 thoughtful.

26. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, thank you for the kind words — really glad the questions felt clear and thoughtful to you!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

water buffalo

.ahaha ty here's the video i took from my youtube video about it too lol and it's not a joke lol i love you so very so very so very so proud and so happy to see your work

27. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, thank you so much for the kind words and for sharing this — really glad to hear you're happy with it!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great

Great. Awesome experience

28. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, thank you so much for the kind words — we're so glad you had a great experience!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Good test

Terrible. I’m in a doom loop. Still haven’t seen my test results.

26. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, we're sorry to hear you've been having trouble with this. Your results are saved on your account dashboard, so logging in should let you view them directly. If you log in and still can't see them there, please reach out to us at https://persolibrary.com/contact-us with the email you used to sign up and we'll help get it sorted.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Test

Average test.

27. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, thanks for taking the time to leave a rating. If you'd like to share a bit more about what felt just average, we'd love to hear it at https://persolibrary.com/contact-us — it helps us keep improving.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Peanuts

I want to know my archetype. The test was easy to understand.

27. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Persolibrary-Logo

Antwort von Persolibrary

Hi, thank you for sharing this — glad the test was easy to follow, and we hope your archetype gives you some great insight!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr