Bedste kebab og pizza men det smager…
Bedste kebab og pizza men det smager lidt af parfume men de i ordnen Vanvittig pizza og kolder drikke
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Bedste kebab og pizza men det smager lidt af parfume men de i ordnen Vanvittig pizza og kolder drikke
Pas meget på med hvem i er hvis i får mad her fra.
Man får det underligt/dårligt dagen efter og det vare op til 3-4 dage efter man har spist mad der fra.
Det er sket flere gange nu, og har endeligt lagt mærke til at det er når jeg får mad der fra.
Flere gange har jeg oplevet en undertone af hvad jeg vil beskrive som "perfume".
Nogle burde lave anonyme stikprøver af hvad ders mad indeholder, der er noget galt.
Maden kom hurgtigt
Dejlig personale de var super søde!!
Maden smagte fantastisk
Ku hel klart anbefale det til folket
Dårlig service, jeg kom til at skrive forkert husnummer på skrev 76 i stedet 77, budet bad mig om at selv komme ned for opgangen og hente den..
Han er så ubehøvlet, og i dag har vi så haft besøg af ham igen han bankede på 2 gange altså bank bank og kom kæresten ud, til hende siger han at han havde banket på i lang tid. Gu havde han ej.
Sådan en langhåret med briller ved ikke om andre har haft samme oplevelse med ham.
Vi handler ikke der igen.
Super god oplevelse
Venlig personale super gode pizzaer
Bare super hele vejen igennem
Kommer meget gerne igen 👍👍
Min veninde og jeg havde bestilt hver vores pizza, min var der kun en gang ananas hvor jeg havde bestilt x2, og min venindes skulle være uden ost.
Den første vi fik ind af døren var min pizza og en pizza med ost!
Pizza budet kom efter 5 min tilbage, han var desværre kommet til at bytte rundt på min venindes og en anden pizza.
Da hun åbner æsken, har hun fået ananas på, men mangler champignon og bacon!!!
Derudover var de næsten et kvarter forsinket
Normalt plejer vi at bestille pizza fra “Perfekt pizza”, den vi plejer og få hedder “Speciel pizza” med Kebab, salat, dressing og pomfritter ovenpå.
Idag bestiller vi den over telefonen; får det rene svin - bacon, pølser, oksekød, skinke og hvad ved jeg. En man ville kalde for - Meat Lover.
Der er så åbenbart kommet ny ejer, men de er så frække at de ikke informere om, at der er kommet ny ejer eller værst, at de undlader at fortælle der er udskift på menukortet , men navnene uændret.
Vi var simpelthen så skuffet, at de fik deres familiepizza igen og nuggetsmenuen vi også havde betalt for, som også var helt anderledes end den vi plejede at få hvor der var dyppelses til.
Virkelig skuffet over det sted - og aldrig mere skal vi have noget derfra i vores familie.
Ku jeg gi’ dem 0 stjerner, havde jeg gjort det !
Pizzeriaet er på Jens baggensvej i Aarhus.
Spild af 260 kr 😀
Crispy ✅
Friske råvarer ✅
Maden ankommer varm som altid ✅
Den absolut bedste på Jylland, hvis ikke i hele landet.
For hver gang jeg bestiller derfra bliver jeg altid overrasket over hvor god og varm maden altid er, det er nærmest ubeskriveligt.
Fik udbringning af Burgermenu, og Rullekebab. Maden var rigtig god, og der var hurtig og venlig levering!!
Bestilte 4 pizzaer men fik noget der minder mere om 4 stk pidebrød fyldt med mellemøstlige grillkrydderier som man bruger til at dække over den rådne lugt af gammel kød.
Maden var uspiselig og selv mine børn nægtede at spise dem. (Havde desuden lagt pepperoni under osten!! Sikke en perfekt pizza)
Jeg var dum nok til at spise noget af min hvilket resulteret i en nat på toilettet med dårlig mave.
Man kalder vel kun sin restaurant "perfekt pizza" når man er mekanikker der synes man skal åbne et pizzaria!
Jens Baggesens Vej 5, 8210 Aarhus
Meldt til til myndigheder!
Vi bestilte fire pizzaer hos perfektpizza.dk Jens Baggensens Vej, Aarhus V gennem justeat og fik opgivet en ventetid på cirka en time. Efter 1½ time ringede vi for at høre, hvor de blev af, men røret blev bare taget af. Da vi så kørte derned viste det sig, at de ikke engang var gået I gang med at lave dem endnu.
Da vi endelig fik dem med 2½ times forsinkelse var det uden nogen form for kompensation blot en undskyldning fra pizzabudet, der jo ikke var skyld I noget som helst.
Undgå dem!!!!
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.