Oncros Bewertungen 260

TrustScore 2 von 5

1.8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We ordered a treadmill but the wrong type. We followed their instructions and sent it back, paying extra for the postage. We haven't received a refund despite countless emails and efforts to call. So... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Order OC#39777 confirmed I ordered this product 5 days ago and it still hasn't even been handled, I have written support several times to find out what is going on and their support is totally u... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Really disappointed, treadmill received for daughters birthday but parts missing and safety arm cracked. Emailed them and sent photos they then asked for a copy of diagram with missing parts circled.... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Website easy to use, good prices and promo code emailed over within seconds. The treadmill arrived within the specified delivery dates and is easy to assemble and everything present and correct. My... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Online-Marktplatz
  2. Fachhandel für Sport- und Fitnessgeräte
  3. Großhändler für Fitnessgeräte
  4. Sportgeschäft
  5. Großhändler für Sportartikel
  6. Sportbekleidungsgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

ONCROS means "on cross", always on the road, just as we believe, fitness is an activity that accompanies a person's life, life is endless and exercise is endless.


Kontaktinformationen

1.8

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

260 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I had very bad experience with this…

I had very bad experience with this company. I ordered ski set, jacket and trousers for my 10 years old son. The delivery came from China after 3,5 weeks in tiny bad condition box by Hermes and damage jacket in dirty used plastic bag. Is look like used and very bad quality. No trousers included. I complained and called few time customer service for my return label, I didn’t have respond yet. Hopefully I will get my money back.

3. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great for pull-up assist

Exactly what I wanted for assistance with pull-ups. I have a pull-up bar that goes in a doorway. I throw these on and I’m good to go. As I get stronger I plan on using less/lighter bands until I don’t need them anymore.

23. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Will not refund due to missing order

Hugely disappointing customer service - avoid!!!
I ordered a number of jackets for work teams and first were interested in using Oncros because they imply they are UK based on their website.
This is where the lies start. They are not UK based and now after nearly 2 months my items have not fully arrived. I have asked for a refund and to cancel my order and they have IGNORED my request multiple times!
My 1 order has been a nightmare - I wish I had never used them and warn everyone not to use them.
They have shipped my 1 order in 4 parcels (some of which have gone missing) - there are no consignment details or delivery notes included and they want me to do all the work tracing them!
Awful service - Not trustworthy as they will not collect their items and give me my refund.
The items on the website look lovely - whether you will get what you pay for is another matter…..

20. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Appalling Customer Service, No Returns Policy, Poor Quality Clothing

I ordered various clothing products including shorts, jackets and tops. These items arrived, and although I ordered the correct sizes, these products are clearly undersized, XL is more like a M. I have contacted Oncros four weeks ago regards returning these items. They refused any return, although their website states 'easy returns' and advised i had to pay for return postage and pay a handling fee, which is not stated on their website anywhere. They then offered me a partial refund to keep the items as it would be more costly to return the items as they are clearly based in China! My emails to their customer service department are now going unanswered and they are simply ignoring my messages. Awful experience and very poor quality clothing. My matter remains unresolved after a month and I am presently seeking advice from Trading Standards.

28. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't not order from here scammers!

Ordered a smart watch for my parnter for Christmas. It took 7 days from placing my order for it actually to be shipped. I emailed customer service to see if it would be in time for Christmas, they said my order had been shipped. The next day I had a message with a tracking number which I tried to use and could not track! The next day I had a message to say my item had been refunded!! Even though I did not request this. Still awaiting refund 3 weeks after placing my order! Poor customer service. Will never place an order here again!

26. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Use this website with caution

Use this website with caution. I emailed to return an item and was twice offered only a partial refund and now they won't reply. Don't be fooled by the UK address - these are poor quality products coming from China

23. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID delivered Faulty products lost £900 and wont refund

AVOID Faulty products, had to take videos to prove faults on products day of delivery. They have admitted to faults on the products in questions. I've been waiting for 4-5 weeks now for a return address and getting ignored on wattsap/email support for last 3 weeks.

lost nearly £900 on 3 items... horrendous company act as middlemen between 3rd party suppliers and consumers. poor customer service..

23. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Short clothing, no refund, fraud with custom tax

The item came for a very short person, short trousers even though the size is good and short sleeves for the jacket.
When I required to return the item customer service offered me to pay back 20% and keep the item, when I asked to return the item and get a full refund nobody responded.
Be aware you can’t get your money back!
Delivery is from China, so long delivery 29+ days, on the customer declaration the Seller declared 10 dollars versus real value 95 British pounds.total fraud.

19. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Not a fan on the material

Not a fan on the material. It looks like it would be a dry fit type of material that is light and drys fast. They’re just basic basketball shorts with a more athletic fit. This makes them heavy and means when you sweat they will only get heavier and not dry quickly. For what they are they are, they are definitely over priced. You can find better shorts at target for the same price. I recommend just pay an extra $20 and getting some better quality shorts.

5. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Good for the price

They're good for the price, and I like that they're more of a slim fit than the normal brands I buy, but they are very heavy and do not breathe well at all. I bought three pairs to lounge around in and definitely will, but I don't think I would ever workout in them, at least not any type of cardio. Another thing is the zippered pockets. I knew before buying and didn't think it'd matter, but after wearing them I cannot understand why you would put zippers on workout shorts, especially if it's not a waterproof pocket.

5. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Simply amazing !

amazing ! super sets , they perfecty fit and adapt to your body shapes. The coolest thing is that the products follow fashion trands, giving you the opportunity to pay a corret price compared to the quality!

30. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Won't use again

Wish I'd read the reviews before placing an order. Ordered ski wear which was (like many previous reviews), 'lost in shipping'. An alternate couldn't be sent as they are now 'out of stock'. The two items I ordered are still being sold on the Oncros website in the same sizes. I tried calling the customer support number - no one answers. Won't be using again.

22. November 2021
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Total waste of time - avoid

Total waste of time - don't bother. As soon as you encounter an issue, they'll start dragging out your emails and waiting 1-2 weeks between emails whilst giving useless responses.

I ended up

15. November 2021
Oncros-Logo

Antwort von Oncros

Hi Ahmed,

Thanks for taking the time to write a review. I’m so sorry that we are experiencing a high volume of emails daily that might be delayed. We've already issued a full refund for you on 16th, please kindly check on that. If you do not want to wait for the email customer service, we also have online customer service on our website which is instant reply during service time.

We appreciate your advice to help us improve our business, and hopefully, you won’t hesitate to reach out if there’s anything we can do to make this better.

All the Best,

Oncros Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered a few active sets from…

I ordered a few active sets from Oncross as there was a very good discount on their website and decided to give it a try. Thanks to the shop app I managed to follow my delivery and it took almost a week to arrive because one item wasn’t available in the UK. In the meantime I was reassured as I could see that the delivery service was working for me and track every passage of it. I found it extremely nice of them. Unfortunately, when I received my parcel a couple of items were a bit too small for me, so I asked a refund. As soon as I did it they just helped me straight away, so I’m satisfied. Maybe if you order some gym sets go for a size up as leggings might be a bit smaller than you expect.

11. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Clothing sizes too small and very poor quality

Ordered three items of gym wear. Waited ages for delivery and when they eventually arrived they were SO small (ordered men’s XL) and absolutely dreadful quality. Cheap, thin and shoddy material packed in a plain ziplock bag and arrived from China or Hong Kong. To be fair as soon as I requested a returns label they refunded my payment immediately which was good customer service.

10. November 2021
Oncros-Logo

Antwort von Oncros

Hi Jan,

Thanks for taking the time to write a review. I’m so sorry that the product quality let you down. We issued a full refund for you immediately after you requested. Also, we've listed out that, we have various warehouses based in U.K., Belgium, and Shanghai. You are happy with the full refund according to the instant message from the website.

We appreciate your advice to help us improve our business, and hopefully, you won’t hesitate to reach out if there’s anything we can do to make this better.

All the Best,

Oncros Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Orders cancelled for no reason!!!

I recently ordered 2 items that are still listed as in stock and available to order using a discount code provided for a Halloween promotion.
However I've had both items order cancelled for absolutely no reason, other than it seems Oncros are trying to get out of fulfilling orders made using a falsely advertised promotion if they aren't willing to allow sales using the discount codes for items allegedly in stock!
Awful and unlawful level of service, with emails badly worded too, totally unprofessional.

Edit since reply....

Thanks for the reply, however I did already check yesterday before posting my review and BOTH items showed as in stock, I even took screenshots yesterday and both stated "In stock, ready to ship" so you were still able to take orders for those items (in the Silver too for the treadmill)

Today both are now showing as unavailable, so appears both have been amended after my review was left.

I did receive an email, it didn't explain they were allegedly out of stock, just said this...

"We are writing here to tell you that the above item is not available to be sent to you now, so we just canceled the order and refunded you. Please check if you have received the refund"

If you do have the blue one in stock, why was I not contacted and offered that instead before just cancelling the order? Surely that would have been a far better level of service to try and make contact and not just cancel an order with such a blunt unhelpful email, also signed off with the following badly worded ending...

"We would tell you here when the item is available for you to order"

7. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Oncros-Logo

Antwort von Oncros

Dear Mr. Parnell,

Thanks for taking the time to write a review. I’m so sorry that your order was canceled due to being out of stock, our customer service team also wrote you an email explaining this issue.

Please believe that we are definitely not making falsely advertised promotions, and prevent you from using the discount code. If you could kindly check out our website, both styles are out of stock currently. (For treadmill - We still have blue one in stock but not the silver one) If you are still interested in those, please send us your request, and we can do a price match when it's back in stock! (Approximately around Black Friday)

We appreciate your advice to help us improve our business, and hopefully, you won’t hesitate to reach out if there’s anything we can do to make this better.

Update: Thanks for your feedback to help us better improve our service, I'll take a note on this and let our cs team know. Sorry again for not explaining it clear and cause the misunderstanding here. Again, if you are still interested in the product, please let us know through our website online customer service and we will do price match for you.

All the Best,

Oncros Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

EXCELLENT CUSTOMER SERVICE

EXCELLENT CUSTOMER SERVICE
I recently placed an order which was delayed with ONCROS and on contacting them my frustration was soon reduced , I was given a very HONEST explanation for the delays and was very impressed with their openness and I quickly established this is a very
TRUSTWORTHY company with EXCELLENT customer service .
Buying from ONCROS as a customer I feel I am in a SAFE PAIR OF HANDS

5. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Oncros-Logo

Antwort von Oncros

Hi James,

Thanks for taking the time to write a review. We are really thankful for your understanding and great words encourage our work! As we are experiencing a high volume of orders and emails, we really appreciate your compliments. We will keep working hard to serve our customers better.

We appreciate your advice to help us improve our business, and hopefully, you won’t hesitate to reach out if there’s anything we can do to make this better.

All the Best,

Oncros Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr