iWofly Bewertungen 163

TrustScore 3.5 von 5

3.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I already cancelled my tickets from the airlines official website, without any cancellation fee (because according to the rules in USA, flight tickets purchased 7 days or more before departure can be... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have completely messed up my booking, my fault. But Sky-tours support team has been helpful beyond anything I have expected with fast replies and by correcting everything in the system so we can hav... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Reviews all mentioned that its a scam. Despite their lack of promptness, dont worry too much. Spend more time worrying about your holiday itinerary. To put your worries at ease, you may want to go to... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I almost got a heartattack, because I saw all these negative reviews AFTER I paid for my tickets. BUT since my tickets are actually issued in like 15 mins, I feel I have to write this review down cus... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Reisebüro

Vom Unternehmen geschrieben

HELLO! We are iWofly, an online flight booking site for travel enthusiasts, value seekers and destination hunters! With a team full of professional, playful and passionate practitioners, we are constantly perfecting our technologies and methods to make your online booking experience easier and faster. No matter your next destination is under the Arctic Sky or above the Tasman Sea, we are thrilled to be the portal to your extraordinary journeys! ✈️


Kontaktinformationen

3.6

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

163 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 25 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We try to contact customer service but…

We try to contact customer service but no reply.i booked ticket and get pnr no and ticket no but when i go on website of airline then it shows error and no reply from iwofly customer support.

21. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

We understand how important it is to feel confident in your booking, and we’re glad we could provide the support and reassurance you needed. Should you have any questions or need assistance in the future, we’re always here to help at service@iwofly.com through email.

Thank you for choosing us, and we hope to assist you again soon!

Kind regards,
Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I don't understand it's fake or real…

I don't understand it's fake or real portal. My ticket is successfuly but PNR number is not working airlines website. Also can't change passenger details. Support team isn't helpful. I'm very frustrating, it's the first time I use Iwofly.

21. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,
Thank you for sharing your experience, and we’re sorry for any confusion.

Please rest assured that our platform is genuine and reliable. Once payment is successful, you can track your booking using the order number and the email address provided. After ticket issuance, you will receive an email with your ticket number. If you’re unable to locate your booking on the airline’s website, feel free to contact us at service@iwofly.com, and our team will be happy to assist you promptly.

We appreciate your patience and look forward to helping resolve this matter.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible Service


Terrible Service - No Refund for Cancellation Due to Error!

I had an awful experience with iwofly.com. I mistakenly selected the wrong travel date and immediately requested to cancel my booking right after the payment was processed. Despite the fact that I informed them of the error right away, they refused to refund my money!

Their customer service was unhelpful and did nothing to resolve my issue. It’s incredibly frustrating that a company would rather keep my money than offer a basic level of customer care for a genuine mistake made in mere minutes. I wouldn’t recommend anyone to use their service unless you’re prepared to lose your money over something as simple as a date error. Stay away from iwofly.com!

4. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,
We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding this situation.

During the booking process, we display detailed itinerary and passenger information to allow customers to review and confirm their selections, helping to prevent errors that could lead to additional costs. As a booking platform, we must follow the refund and change policies set by the airline, and unfortunately, we’re unable to override these rules if the ticket selected is non-refundable.

We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your feedback as it helps us improve our service.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A SCAM!! very bad experience!

Very bad experience!! My flight got cancelled with no reason. They randomly gave me a choice of 2 days late flight cause they said my ticket is non-refundable. My trip was total chaos due to this web!!! IT WAS A SCAM!!! I CHECKED WITH THE AIRLINE AND THERE WAS NO SUCH A FLIGHT THAT I BOOKED!!!DON'T USE iWOLFLY.
Three hours before the flight depart, i noticed the cancellation of my flight from social media. Not from iWolfly, i rushed to my email account and finally saw the cancellation. No calls, no SMS reminder. I checked my email regularly but nothing show up till almost departure? The email told me to find an alternative flight in first line. Not showing the important message that i can cancel my flight? Not acceptable!!! I sent an email to ask if i can cancel, and they told me no refund since I accepted their offer for alternative flight a minute ago? Not even have time for me to think or read their email carefully!! Very rude and unprofessional customer service! Never use iWolfly. They use all kind of way to take your money!

26. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

We sincerely apologize for the impact on your travel plans. We regret to inform you that, as a booking platform, we do not have the authority to change flight schedules. All adjustments to flight schedules are made by your operating airline, and we will notify passengers as soon as we receive any change notifications.

Upon reviewing our records, we noted that in our initial notification of the flight change, we stated: 'Should you wish to reschedule or cancel your itinerary and get a refund, please let us know as soon as possible, and we will process it accordingly.'

Passengers can choose to accept the adjusted flight or opt for a reschedule or refund based on their travel arrangements. You also confirmed your acceptance of the flight change after receiving the notification, which is why we proceeded to confirm the new flight time. This confirmation indicates that you have accepted the change and will be traveling according to the new schedule, making it impossible to request an involuntary refund. Therefore, when you requested a refund after accepting the change, we advised that the original ticket rules state it is non-refundable.

We apologize once again for any inconvenience caused and hope you have a smooth journey ahead.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer support

Great customer support, fastest reply I’ve ever gotten (15 minutes) and I didn’t even book any premium support.

26. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Sebastian,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with our customer support team. We always strive to provide quick and efficient service to all our customers, and it’s wonderful to know that we met your expectations. If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out!

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Terrible policies, nice customer service people (who cannot help you).

Terrible policies, nice customer service people (who cannot help you).

"24-cancellation" is the NAME of a 22-HOUR CANCELLATION POLICY!

They mislead customers with product names.

Here is a quote from our email exchange:
Dear Passenger,
Please be advised that "24-Hour Worry-Free Cancellation" is a product name that offers passengers a flexible booking option.

If a passenger wishes to use this product for worry-free cancellation, they must submit a refund request within 22 hours of order creation according to the terms of use.

Misled by the product name, I emailed at 23 hours.
This was 1 hour past the "worry-free" time.
I emailed during the "worry-filled time."
My worries were well-founded.

I "worry" about a company that thinks 22 equals 24.
Quick review of math:
22 is the name for 22 things.
24 is the name for 24 things.
They are two different numbers because they are two different amounts.
24 should NEVER the name for 22.

Also, their English customer service line should connect to an English speaker.

I pressed "5 for English."

Being connected with a Chinese speaker was difficult, but I managed to speak enough Chinese to explain things.

This made people in the office people excited. They found an English speaker who was friendly. He could not solve my problem, but it was pleasant to talk with him and receive compliments.

Otherwise, my experience with iWofly has been weird and bad.

Compliments are not worth the cost of an airline ticket, though.

23. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

Thank you for your feedback and suggestions.

When making a reservation, we provided 3 types of fare, each clearly displaying the ticket's refund and change conditions as well as baggage information. Passengers are required to check the box agreeing to the terms and conditions before proceeding to the next step of the booking process. By confirming a booking, the passenger acknowledges and agrees to the conditions.

Our webpage displays that the 24-hour free cancellation policy applies within 22 hours of order creation. Beyond this time limit, the special policy no longer applies. If the passengers do not agree with this refund policy, they have the option to book a different fare type or purchase refund protection services.

Regarding the issue you mentioned with our service hotline, please kindly note that our customer support line offers assistance in both English and Chinese. Our representatives will record your concerns and forward them to the appropriate after-sales department. We will then handle your request based on your order details and the specific ticket change and refund policies, providing you with detailed instructions and confirmation via email. We continuously strive to improve based on your feedback, aiming to offer an even better service experience.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

What is the real PNR for Thai Air Asia???

I have booked a flight & booking shows successful. Also i have got the PNR but while checking in to Thai Air Asia page, it shows incorrect PNR. It does not accept the booking number anyways. Please help with the same. My flight is tomorrow.

12. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

In general, after your booking is confirmed and the ticket is issued, we send a notification email to your registered email. If you have not received this email, we recommend checking your spam or junk folder. Should you have any inquiries, please feel free to contact us at service@iWofly.com, providing your order number beginning with AT and we will address your inquiries as soon as possible.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I tried booking flight tickets via this…

I tried booking flight tickets via this website of Rs. 6500. From Mumbai to Banglore 2 tickets. Booking Number AT240730Q8349
My amount got deducted but it said awaiting payment. I tried emailing them about the same but no response. I request you to kindly get back to my email.

30. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

We regret to inform you that your reservation could not be finalized. We have reviewed the payment and communication records based on the order number you provided. According to our records, while you authorized the payment with your credit card, the payment verification was not completed successfully. As a result, the transaction failed, and we did not receive your payment, leading to the cancellation of your order.

Typically, you should receive a refund within 1-10 business days, depending on your card issuer. Additionally, you emailed us on July 30th at 11:02 PM with an inquiry, and we responded in an hour. If you have not received our reply, please check your email inbox.

We apologize for any inconvenience this may have caused.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I will be honest and asking what is the…

I will be honest and asking what is the exact ticket to be printed and present it in the airport? Because I already pay the flight and get the notification that my booking is successfully booked. We got confused about what is the exact ticket? Where to generate my ticket? or the ticket is in the email that sent it? Please I need answer as soon as possible. Thank you

26. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

We're sorry to hear that you encountered an issue. If you made a reservation, you can check the status of your order on our website https://www.iwofly.com/ using your order number and the email address you provided. If you need any assistance, please feel free to email us at service@iwofly.com, and we will be happy to assist you promptly.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I booked a flight for Mumbai from…

I booked a flight for Mumbai from Ahmedabad sometime ago and have not received any confirmation. My payment has been deducted and there is no response.

26. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

We're sorry to hear that you encountered an issue. If you made a reservation, you can check the status of your order on our website https://www.iwofly.com/ using your order number and the email address you provided. If you need any assistance, please feel free to email us at service@iwofly.com, and we will be happy to assist you promptly.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Lost their trust

Booking number AT240613X7894. While trying to book a ticket with them, I accidently chose the month July instead of June, 2024. Realizing my mistake, I immediately informed them through email. My ticket was not 'ticketed' yet when I let them know. Yet, they refused to refund/reschedule my flight. In their website, they clearly mention 'As long as the airlines provide free involuntary refund/cancellation, we will also offer you a free of charge service with no conditions'. When I emailed them about this, the said 'We regret to inform you that according to the airline regulations, your ticket is non-refundable and not changeable'. When I contacted the Airlines, they told me the PNR number indicates I used a travel agency and that I must contact them for refund. When I again emailed this to iWofly, they said 'Please be aware that we do not have the right to contact the airline to refund your ticket. We are sorry to inform you that we cannot refund your ticket according to customer regulations.' You see how their language has changed? 1st they say 'according to airline regulations' but then they say they have to no right to contact the airline! And they change their wording from Airline regulations to Customer regulations! I had a lot of respect for them. Why cheat customers like this??

12. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

We are very sorry to hear that you mistakenly booked the wrong travel dates. Upon reviewing your order, we found that your payment was made on June 13, 2024, at 04:00:02 (GMT+8, Hong Kong Time), and the ticket was issued and the confirmation email sent at 04:14:04 (GMT+8, Hong Kong Time) on the same day. The ticket issuance process is typically automated and completed within a short time frame. Your order was completed within 15 minutes, and once the payment is made and the ticketing process begins, we are unable to cancel the issuance.

Regarding the travel dates, our booking process includes a step before payment where we ask passengers to confirm all booking details, including the passenger’s name, information, travel dates, and selected services, to avoid any errors. Unfortunately, it appears that this information was not reviewed at this step in your case.

Regarding the ticket refund and change policies, we offer two options:

Standard Fare: This option is more cost-effective, providing a lower price but with stricter refund and change rules. This means that unless there is a significant schedule change, flight cancellation, or a situation caused by force majeure preventing travel, all refund and change requests must adhere to the fare's specific terms.

Flexible Fare: This option offers more lenient refund and change conditions. If you selected this type of fare, you can request a refund based on the fees displayed on the webpage.

The clause you mentioned, "As long as the airlines provide free involuntary refund/cancellation, we will also offer you a free of charge service with no conditions," applies only in cases of significant schedule changes, flight cancellations, or travel disruptions due to force majeure. In these situations, the airline allows for involuntary refunds, and we will assist you with your request. However, as your flight has not experienced any schedule changes or cancellations, we regret that we can only process your refund request according to the rules of your purchased ticket.

Your flight is scheduled to depart in a month. We recommend waiting to see if the airline makes any schedule changes or cancels the flight, as these circumstances might allow you to apply for an involuntary refund. However, at this time, we regret to inform you that your ticket is not eligible for a refund.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointing Experience

I booked a flight with Iwofly last night for travel from June 13th to June 17th, 2024, and paid ₹6,500. Despite completing the payment, I have not received my PNR number.

Customer support has been unresponsive and unhelpful. This lack of communication and service is very frustrating. Please send my PNR number as soon as possible. I cannot recommend Iwofly until they improve their customer service and provide timely booking information.

Date of experience: June 2024

10. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

We reviewed your order history and found that your payment was completed in the early hours of June 11th, and the ticket was successfully issued later that afternoon.

We responded to your inquiry within 8 minutes, providing details about your order, ticket, and how to check your booking status. Despite our efforts to assist you, we're sorry to hear that you're not satisfied with our service. We hope you have a pleasant journey.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

iWofly sold me a Cathay Pacific frequent flyer redemption ticket

This is not a proper website. I was diverted by Kayak to reach this website. It is totally a scam.
The ticket that they sold to me is a redemption ticket, I don't know how they can use points to redeem ticket to resale it to me. I was not being notified and it was never mentioned that they sold redemption tickets and I was named in one of their redemption group. I did not allow them to use my personal identity in this way. This is not legally right and abuse the membership system. Even the airline Cathay Pacific agreed and allowed to void the ticket after i reported this, iwofly insists to keep the money and not willing to work with Cathay Pacific.
I paid in cash for a plane ticket and I did not expect that is a redemption ticket. I also have miles in my frequent flyer account and I have no way to redeem a ticket, however, iwofly can redeem it in second and resale it to me. I don't agree to support this illegal activity and I refuse to help abusing the redemption rules.

3. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

We apologize for the unsatisfactory booking experience. After verification, we confirm that your ticket is genuine and valid for use.

Based on your feedback, we have escalated the issue to the relevant department to apply for appropriate compensation. Additionally, your order has been fully refunded to your original payment method.

We are sorry for any inconvenience.


Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is a scam company that tricks you…

This is a scam company that tricks you into paying for various refundable services when booking air tickets, but you can't contact anyone when you need them.

4. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

Please be advised that we offer flexible fare options for passengers. If you have already booked a ticket and provided the correct email address, you will receive a confirmation email accordingly.

Should you wish to request a refund or have any other inquiries, please send your questions to service@iwofly.com, and we will respond promptly during our business hours. Additionally, we have confirmed that your order has been successfully refunded, and the amount will be returned to your payment account within 1-7 business days.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid using company!

Avoid using company!
I have paid for 2 tickets, they have emailed me both tickets straight after the payment was made on the 11.05.2024. A day later at 10am on the 12.05.2024 they have informed me that due to the ticketing error they have to refund me. For me to book the same ticket will cost an additional significant amount now since the price went up. They do not respond to the emails. I have reported them to the aviation regulator. And I will be looking to sue them because they have ruined my plans. Just working on it now. Really unprofessional and I wish I found this feedback first. Would never have purchased anything from them.

12. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

We regret to inform you that your ticket could not be issued successfully. Generally, our ticket prices are competitive, making us a preferred choice for passengers looking for affordable fares.

In rare instances where we are unable to issue a ticket, we promptly notify you and provide a full refund so you have sufficient time to make alternative arrangements.

We apologize for the inconvenience and would like to remind you that ticket prices fluctuate in real-time, which is beyond our control. We are truly sorry for any inconvenience this may have caused.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have worst experience with iwofly

I have worst experience with iwofly. This is Totaly fraud. I have lost around 39000 rupees in this with fake booking.
No customer service and email revert.Back.

2. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

Please be advised that we strive to respond promptly to passenger inquiries during business hours. If you haven't received a response, it might be due to your inquiry being sent outside of our operating hours.

Additionally, if your payment has been successfully processed and your order is in the process of ticket issuance, we assure you that your travel arrangements will be secured. You will receive a flight confirmation email once the ticket issuance is completed.

However, if your order has been canceled after payment, it could be due to payment timeout or failure to complete payment verification. In such cases, we will send an email to inform you of the specific circumstances. Please be patient as your issuing bank processes the transaction failure, which will automatically initiate the refund process.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cheap, fake , fraud site

it is very cheap and froud site , it deduct my amount without otp and give me a dummy ticket without PNR, no contact no. available and i placed another ticket and now i am seeing they deduct amount from my card. They do no sent any message and confirmation ticket. Very cheap system, purely fake and fraud. I am in loss of around 23500 INR. Will recommend not to use this site and i am regular customer i will give share our review on every site.

7. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

If you have already booked a ticket, the system will automatically send an email notification confirming successful ticket issuance along with the ticket details.

In case you haven't received this email, please check your spam folder. Alternatively, you can reach out to our customer service department. We are available for inquiries through our online chat and email channels.

Rest assured, we strive to respond promptly to passenger inquiries during our service hours. You may also provide your booking number and send specific details to service@iwofly.com, and we will promptly assist you in resolving the issue.

Best Regards,
Customer Service Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Flight change

Please kindly check your emails. I have sent a request to change a flight that has departed. I cannot see any link to make payment.
.

12. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

Kindly be advised that upon receiving your inquiry, we will promptly verify any rescheduling needs you may have. If your ticket permits changes, we will confirm the rescheduling fee for the desired flight alteration. In the event that your ticket is non-modifiable, we will also provide pertinent details accordingly.

Should you not receive our response, please consider checking your spam folder for any relevant emails or feel free to reach out to us via our online chat service.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

waited 43 days refund still no result

I waited 43 days and still no result on my refund.
On December 20, iwofly agreed to my refund application and informed me that the refund would be completed within one month. One month and ten days later, I suddenly remembered this matter and sent them an email. They replied to me that their company’s financial department would review and refund me within three working days. I called them on the morning of the third working day and they told me that I could get a refund today, but as of this afternoon there was still no result.
First of all, if I didn’t mention this, would it mean that the money was pocketed by them? Because the airline returned the refund to them very early, but they were reluctant to return the money to me. I doubt them very much. It's like they do this on purpose. and their attitude is bad, sometime they won't reply your email.

2. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Passenger,

We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced with your refund process. We understand that the extended delay and lack of communication have been frustrating for you, and we genuinely regret any dissatisfaction this has caused.

Please be assured that we take your concerns seriously, and we are actively investigating the delay in your refund.

We want to assure you that we are committed to resolving this matter promptly.

Regarding the timeliness of our responses that you mentioned, our working hours are from 9:00 to 18:00 Hong Kong/Singapore time. If your inquiries are submitted outside of these working hours, we will respond during the next business day.

Thank you for bringing this to our attention, and we are committed to making things right for you.

Sincerely,
Customer Service Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Pricing

Pricing. 15% cheaper than everyone else and the ticket is real (flight from DEL to IAD)
One small negative is that they charged 10$ for an isle seat but I had to pay for isle seat again.

3. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iWofly-Logo

Antwort von iWofly

Dear Client,

Thank you for your feedback on our pricing. We're delighted to hear that our tickets are 15% cheaper than other options for the DEL to IAD flight. We apologize for the inconvenience regarding the charge for the aisle seat.

If it's convenient for you, we kindly request that you share your order number and provide details about the issue with us via email at service@iwofly.com. This will enable us to better assist you in addressing the concerns you've raised.

We appreciate your business and hope you have a pleasant journey.

Best regards,
Customer Service Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr