Indestructibletights Bewertungen 

185
•
TrustScore 3.5 von 5

3.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I pressed one of the special offers by mistake and ordered another 3 pairs of tights in the completely wrong size and colour! I noticed immediately and contacted the company who, after offering me... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I made a mistake purchasing off the site and thinking I had simply clicked through accidentally purchasing instead. I wrote in stating the silly but very expensive mistake I had made. Kyle was very he... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Destructible. Ordered 4 pairs. 2 got ladders straight away. Then I discovered the "VIP benefits" charge, an AP they had set up without my knowledge or consent. I distinctly remember unclicking the opt... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Indestructibletights are an amazing wonderful and very helpful company. They helped me with a problem I had and had no hesitation at all to fix my problem. Even offering me a discount which was much... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

3.5

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

185 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.5

Alle Bewertungen

(185)

138 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Took MONTHS to get it then I wore it 1…

Took MONTHS to get it then I wore it 1 time to a funeral, I was in heels and they ripped at the toe seam! Yes my nails are short so that wasn't the issue, it's just cheaply made! Buy stockings from Haines or Leggs for less money. The result might be the same but without the excessive money blown!

9. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

We’re so sorry to hear about your experience with the stockings, especially given the occasion you needed them for. That’s definitely not the quality we want for our customers. If you could send us your order details, we’d be happy to look into this for you and arrange a replacement or refund. You can email us directly at support@indestructibletights.com.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not buy from this company

Do not buy from this company. They will get a hold of your credit card and there will be a withdrawal after another. There will be arguments over the refund and if you are not lucky enough to have used PayPal you will never get your money back. They are a scam!

2. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

We’re sorry for the frustration. When you contacted us via email, all unintended purchases were promptly refunded. If there’s still anything unresolved, please reach out again so we can make sure everything is fully taken care of.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Didn't last one single wear.

They ripped along a seam on the first wear.

12. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

Thank you for sharing your feedback. We’re so sorry the stockings ripped along the seam on your very first wear — that’s certainly not the quality we expect. Please email us your order details at support@indestructibletights.com and we’ll be happy to assist you with a replacement or refund.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not purchase from this company it’s…

Do not purchase from this company it’s a scam , product inferior also charged a
Monthly fee without my consent unknowingly.

4. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

Hi! We’re sorry to hear about your experience and want to help resolve this right away. Could you please email us at support@indestructibletights.com with your order number and the email address used at checkout?

We don’t want you to be charged for anything you didn’t knowingly sign up for, so once we have your details, we can review the charges, cancel any unwanted subscriptions, and assist with returning the product if needed.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

WRONG

Sent a color I did not order and will not reply for a return. Steer clear.

25. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

Sorry to hear about the mix-up! Please send us your order number or the email address used at checkout so we can look into this and help resolve it for you. You can also email us directly at support@indestructibletights.com for quicker assistance. We’re here to make it right.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It's a scam

It's a scam. Do not buy from them. Immediately after trying to purchase from them I received an anti phishing message from my bank, my card number was stolen, and they still tried to make transactions to my name after that. Luckily I'm broke as shit so they didn't even steal that much money but absolutely do not buy anything from them, block any ads you may receive on social media and the likes, report them as a scam any way you can.

5. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

We’re really sorry to hear about your experience. To properly investigate and assist, could you please provide your order number or the email address used at checkout? You can also reach us directly at support@indestructibletights.com — we take these concerns seriously and want to make sure this is resolved.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM to start a monthly subscription - Product is nonexistent

It is a scam to subscribe you to a service! I requested to cancel before the charge went through, we'll see how that goes. I saw the reviews regarding the company just a few minutes too late to stop from making the order, but the charge had not gone through and has been blocked. DO NOT ORDER FROM this company on the hope they have a good product or not, these products no longer show up on the site, it is merely a SCAM to start taking money from you.

2. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

We're very sorry to hear about your experience and completely understand your concern. We want to assure you that our goal is never to mislead customers, and we take feedback like this seriously.

To help us look into your account and confirm the cancellation request, please email us at support@indestructibletights.com with your order number or the email address used at checkout. Once we have that, we can fully investigate and ensure that no charges go through.

We appreciate the opportunity to make things right and help clear up any confusion.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DON’T BUY

DONT BUY! Scammy checkout - was unknowingly charged a monthly membership fee for a VIP plan after purchasing. Considering the combined unnoticed monthly payments that will not be refunded I paid a RIDICULOUS $$$ price for an average pair of tights with sizes that run larger than normal!!!!

28. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

We're very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. The VIP membership is an optional program offered during checkout, but if it was not clearly understood or intended, we truly apologize.

We’d like to review your account and see what can be done regarding the charges. Please email us at support@indestructibletights.com with your order number or the email address used at checkout, and we’ll be happy to assist.

Have a great day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I bought a pair which I didn’t like but…

I bought a pair which I didn’t like but - ok.
Months later, I see that I had been signed up for a monthly bill that supposedly giving me some kind of an advantage. I have contacted them probably close to 17 times to cancel my subscription which they never did. They kept trying to tell me to take advantage of this money that they were taking from me every month. I finally threatened with my lawyer and now it is canceled.

28. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

We're very sorry to hear about your experience and truly regret the frustration it caused. We understand how upsetting it can be to deal with unwanted charges and difficulty canceling a subscription.

We're glad to hear the membership has since been cancelled, and we appreciate you bringing this to our attention. This isn’t the experience we aim to deliver, and your feedback is being shared with our team to help improve our communication and cancellation process.

If there’s anything still unresolved or if you’d like us to double-check your account, please feel free to email us at support@indestructibletights.com. We're here to help. Have a great day!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

2 stars because they returned my money…

2 stars because they returned my money and apologised when I reported fraudulent ongoing transactions to my bank.
They never sent any offered "free products" or communications regarding VIP benefits, I didn't know that I was subscribed.

For any Aussies customers, I've just been studying consumer law and this is what I believe their VIP status is contravening under  Competition and Consumer Act 2010 (Cth):
Since they buried the terms in the fine print and failed to send any further products or communication regarding these, any logins etc, then they'd probably be found guilty of intentional "False and misleading representation" under ss20 & 21, and a bunch of other Specific protections including: 
·       Offering rebates, gifts, prizes, or other free items w/out intending to supply s154 
·       Engaging in bait advertising s157
·       Wrongly accepting payment w/out intending to supply w/in a reasonable time s158

Also, under s18 of the  "misleading and deceptive conduct" professed intent is irrelevant. An example of a court ruling is below. ACCC v TPG Internet Pty Ltd (2013) 250 CLR 640 TPG ad“$29.99”large type, +$30 phone line in much smaller less obvious type. Court: breached s18 although no intention to mislead, because dominant message so overwhelming that no other info would remove it from the mind of viewer, reader, listener.

Reference: James, Nicholas (2024). Business Law Seventh Edition. Wiley. Chapters 11.2, 11.3

5. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

We appreciate you bringing this to our attention and are glad to hear that your refund was issued and the matter with your bank was resolved.

We're sorry for any confusion or frustration caused by the VIP membership program. We always aim to ensure our terms and conditions are clearly presented at checkout, including the subscription details, and we rely on the opt-in confirmation before activating any recurring charges.

That said, your feedback regarding transparency and consumer expectations is important. We are actively reviewing our sign-up and communication processes to ensure they meet all applicable regulations and better serve our customers — including compliance with Australian Consumer Law.

If you have any unresolved concerns or would like to share additional details, please reach out to us directly at support@indestructibletights.com. We’re happy to assist further.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company sucks!!!!!!

This company sucks!!!!!!! Do not buy from them. Wore 2 times and the tight separated from the seam behind my back right thigh. Horrible customer service. Don’t know how manager Allison can sleep at night knowing that she is ripping off innocent people. All of customer service drinks the kook aid. Listen to these negative reviews. It is real!!!!

9. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

We’re truly sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention.

This certainly isn’t the standard we aim for, and we want to make things right. If you haven’t already, please email us at support@indestructibletights.com with your order number and a brief description of the issue. We'd be happy to review your case and see what can be done to resolve it.

Customer satisfaction is very important to us, and we’d like the opportunity to turn this around.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t make the mistake I did

Don’t make the mistake I did. Don’t buy from this company. I got one pair of tights for $15.99. But, the following months they signed me up for a membership fee and charged me $70…. So, I paid $70 for one pair of shitty tights. Their customer service is no help. Ashley Fox answered messages but, refused to help. She claimed I signed up for this be service? Why would anyone need to sign up for the service, just buy the tights.,, Their shipping takes forever. They must ship on a slow boat from china. The quality is shitty. The ripped as soon as I put them on

3. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

We're very sorry to hear about your experience and truly understand your frustration.

Our VIP program is always optional and intended to provide ongoing value through exclusive discounts and offers. However, we recognize that not everyone may wish to participate, and we're happy to clarify and assist.

Please reach out to us directly at support@indestructibletights.com with your order number so we can review your account and see what we can do to help. We're committed to making this right and would appreciate the opportunity to resolve it for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A fraud company

A fraud company. They start a monthly payment subscription without your consent if you buy anything from their website. STAY AWAY!

16. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

Hi Martin, we appreciate your feedback and understand your concerns regarding the subscription charge. When purchasing from our website, the VIP membership option is presented at checkout, and customers must manually opt-in by checking the box before completing their purchase.

We apologize for any confusion this may have caused. Upon reviewing your account, we can confirm that your subscription has been canceled, and any applicable refunds have been processed. If you have any further concerns or need assistance, please get in touch with our support team. We are happy to help resolve any outstanding issues.

Thank you for your time, and we appreciate your understanding.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

BE CAREFUL!!

This company automatically signs you up for a subscription during checkout, charging the card you used without you even noticing.

It happened to me without my knowledge, and I’m usually very cautious about scams. They charged 69,42$ in my card.

After contacting them I have received a complete refund of the charges.
Thanks!

28. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

We sincerely apologize for any confusion regarding the charges on your account. The VIP membership is an optional program that is presented at checkout, and customers must manually opt-in before completing their purchase. We understand how this may have been unclear, and we want to assist you in resolving this matter as quickly as possible.

To better assist you, please provide your order number or the email address used for your purchase. This will allow us to locate your account and review the charges. You can also reach out to our support team at support@indestructibletights.com for immediate assistance.

We appreciate your patience and look forward to resolving this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Too small

Too small. probably designed for rather large short persons. also arrived with holes but to be fair the holes didn't run

3. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

Thank you for your honest feedback, and we're sorry to hear the item didn’t meet your expectations.

We’d love to make this right. Could you please share your order number or the email address used at checkout? We can then assist you with a replacement or explore other options to ensure your satisfaction. You can also email us at support@indestructibletights.com

Have a great day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Beware

This company automatically subscribes you to a subscription during the checkout process that deducts payments from the card you used without you likely realising.

It happened to me without me realising and I’m usually so careful with scams. They took $100s

14. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

Thank you for reaching out and sharing your concerns. We want to inform you that when you contacted our email support on February 4, your case was thoroughly reviewed, and a full refund was processed as part of our resolution.

We apologize for any inconvenience this situation may have caused and appreciate the opportunity to address your concerns. If you have any further questions or need additional assistance, please contact us directly.

Have a great day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

BEWARE: Deceptive upselling techniques!

This company will sneakily try to sell you a nonsense subscription during the checkout process! A SCAM if you ask me!

Check your credit card statements if you've ever ordered anything from this company!

1. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

Thank you for reaching out and sharing your concerns. We take feedback seriously and want to clarify misunderstandings regarding our checkout process.

Our subscription program is completely optional, and its details, including pricing and benefits, are displayed during checkout. Customers can opt out before completing their purchase. We apologize if this was not clear during your transaction. We see that you previously reached out to us via email, and our team has already responded to your inquiry with a resolution. We appreciate the opportunity to address your concerns and are here to help ensure a positive experience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Satisfied

They are awful. First time putting them on nails right through the tights “garbage” they have a 30 day warranty that is useless do not waste your money
I must ado, after this review the company reached out to me, and has shipped a replacement pair. I am very happy with the resolution.

7. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

We’re sorry to hear about your experience with our tights. Customer satisfaction is very important to us, and we strive to provide quality products.

As we discussed via email, we have already processed a one-time courtesy resolution, which you agreed to. Please rest assured that we are committed to making things right and appreciate your feedback.

If you have any further concerns, feel free to reach out. We’re happy to assist!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nothing indestructible about these…

Nothing indestructible about these tights. My foot had a hole within 2 hours. I asked for a refund for fraudulent advertising and they only offered a 25% refund. DO NOT buy from this company! They are terrible to work with about their terrible product. Plus they automatically sign you up for $37 a month VIP service when you order. Very shady company!

16. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

We regret that the tights did not meet your expectations. While we stand by the quality of our products, I understand your frustration and will pass your feedback about the durability and advertising to our team for review. It also shows that we have processed a courtesy refund for your order even if it was received more than 30 days ago. Regarding the subscription, this has been canceled and the refund has also been processed as per your agreement with one of our Agents in December. If this is not yet cleared, you can email us again and we'll resolve this for you. We value your input and appreciate the opportunity to learn from this experience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A star is too much! Be careful!

A star is too much.
I order tights and i got them, happy with the product BUT, one month later they rebook again for the VIP custom from my account. I wrote them an e-mail explaining that i want a refund of my Money and that i am not interested in a VIP treat. Reply was there but NO MONEY BACK. Very bad customer service after i reply to Cindy Becker ( custom service) and no response. I am very very sad such an experience to have. I wish i never done the order. 🙁

19. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Indestructibletights-Logo

Antwort von Indestructibletights

Thank you for bringing this to our attention and sharing your experience. I sincerely apologize for the inconvenience and frustration this situation has caused.

I understand that you are upset about the unexpected charge for the VIP program and the lack of resolution after contacting our customer service team. This is not the experience we want any of our customers to have, and I deeply regret the disappointment it has caused. To resolve your main concern, we have canceled your subscription and processed a full refund which will reflect on your account in 3-5 business days. Please reach out again to us via email if you have any other concerns to share. Have a great day!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr