Healthysupplies Bewertungen 

38'201
•
TrustScore 4.5 von 5

4.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love the range and variety on offer, I get things here I can't find anywhere lese - and it's always top quality. I usually pick up from the warehouse, which is a great option if you are in the area... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have been purchasing the same product range for a while from Healthy Supplies and it has been consistently extremely good. I want to purchase other products from this company and look forward to doi... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I was sent pumpkin seeds with only 4 months bbe date on them. Some of the bags had most of the air expelled while other were full of air. This coupled with the short bbe does not make for a good bul... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Every single item I have bought from Healthy Supplies is the best - simply delicious and fresh. And anyone with whom I have shared your products has commented! Also your deliveries are quick and I r... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Reformhaus
  2. auch in
  3. Online-Bestellservice
  4. Supermarkt

Vom Unternehmen geschrieben

Hello, we are Healthy Supplies! We stock the widest range of organic and eco-friendly food, drink and lifestyle products online. Our selection includes free-from, vegan and gluten-free foods and you can make massive savings with our economy sized bulk packs. We’re committed to enhancing the overall health and wellbeing of our customers. That’s why, on top of health foods, we offer sports nutrition, eco-friendly home and ethical beauty products. All of our products are selected by our team, we have made it our goal to bring healthy food to everyone. High quality products, at competitive prices all delivered directly to your door! Healthy Supplies is an online health food & health products store based out of Sussex, England. International delivery is also available for our overseas customers.

Vom Unternehmen geschrieben

Our Eco-Friendly Mission!
It is our mission to operate in the most eco-friendly way possible. As an online retailer, we have a responsibility to reduce our carbon footprint and practise environmentally friendly processes. We only have one planet, there is no planet B. So we want to ensure that we leave as little behind as possible. We also want to help our customers do the same! We are keen to enrich the market with a plethora of eco-friendly products and alternatives to make your eco-friendly journey as easy as possible! For more information on how we operate please visit Healthy Supplies: https://www.healthysupplies.co.uk/eco-friendly-healthy-supplies.html

Kontaktinformationen

4.5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

38'201 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 90 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.5

Alle Bewertungen

(38'201)

203 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Nice products, broad beans too salty

I ordered figs, macadamia nuts and roasted broad beans. Delivered within 3 days of order but the delivery driver didn't ring the doorbell just left the parcel in front of the door.
All products had expiry date as advised on the website. Roasted broad beans were way too salty which I was disappointed about. I spent a lot of time removing salt and they still felt salty so won't buy those again. Figs and nuts were lovely.

22. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Slow dispatch

I ordered the sauerkraut and two large jars of Eaten Alive spicy kimchi — absolutely incredible and so delicious.
However, I was disappointed with how long dispatch took. I placed my order on Wednesday, 8 April, but it wasn’t sent out until Monday, 13 April, which is slow by anyone’s standards. Delivery itself was fine for Evri, as it arrived within two days.

8. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

7 days later and my parcel is only at…

7 days later and my parcel is only at THERE local delivery depot.
No communication explaining any unexpected delays.
Truly awful processing service.
Clearly there is no urgency to get deliveries out promptly!
Thankfully for these items I have other vendor options next time and will certainly be using them now.
These are a last option when delivery is so laboriously slow!

* In response to your reply.
Order was placed early AM so Wednesday to Tuesday is 5 working days.
For fresh produce this extremely unusual.
Normally some form of communiction is given when so slow to post.
Clearly such a slow service is an attempt to force the delivery fee upon the customer.

15. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Healthysupplies-Logo

Antwort von Healthysupplies

Good Morning,

We’re sorry to hear you’re disappointed with the delivery speed. To clarify, your order was placed on Wednesday 8th using our economy delivery option, which is estimated to take up to 5 working days.

Your order was dispatched 3 working days after it was placed and is currently in transit, progressing within the advertised delivery timeframe shown at checkout. We do also offer faster delivery options for customers who need their items more urgently.

We understand waiting for a delivery can be frustrating, and we appreciate your patience while your order completes its journey. If you have any further concerns, please feel free to contact us directly and we’ll be happy to help.

Kind regards,
Tina

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Good products - slow delivery

Good choice of products, fair price but really slow delivery - ordered over a week ago and still waiting.
Update - arrived today 8 days after placing order.

14. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Healthysupplies-Logo

Antwort von Healthysupplies

Dear Michael,

Thanks for your review.

Your order has been dispatched in the time scale we list on the website for the Economy Tracked delivery option you chose at checkout, and should be with you shortly.

Please note we do offer two faster delivery options for customers who would like their goods more quickly!

I hope you're happy with your purchases when they arrive.

Best regards,
Dom
Healthy Supplies.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Usually excellent

Usually excellent... Not for the first time, the most recent order had food that was already past it's best before date when the order was placed, and in the past a delivery has arrived damaged. Delivery timescales can also be unpredictable, even with express delivery. Generally, the positives outweigh the negatives.

9. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

After a frustrating start

After a frustrating start, most of what I ordered finally arrived. Evri didn’t deliver my parcel and after a few days of trying to get answers, they said they had lost it.
Healthy Supplies were very helpful and sent a replacement order. Unfortunately one of the items was then out of stock so I had to miss out on that. DPD delivered the order in two days (a day later than promised). This was just in time before I went away from home, so I was relieved at that. I haven’t had chance to try my products, but I’m sure everything is good quality. I have made several orders before, and quality has been great.

21. März 2026
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I would give zero marks for Unhealthy…

I would give zero marks for Unhealthy Supplies if I could. I ordered 2 kilos of dates which turned out to be from Bolivia, they were tiny shrivelled,dry and just bits of date. I tried to contact Unhealthy Supplies about the unacceptable delay in my parcel arriving. They do not answer calls but I eventually received a couple of extremely rude and dismissive emails from Dom, who copped an attitude with me. Do not buy from this company. Unhealthy supplies combined with Evri (parcel gets lost ) is a recipe for disaster.

9. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Healthysupplies-Logo

Antwort von Healthysupplies

Hi Paul,

We’re really sorry to read your review and to hear that you were unhappy with your experience.

I’ve personally reviewed the email correspondence, and I’d like to reassure you that at no point was the team dismissive. Our team responded to your enquiry and, as requested, contacted the courier directly to investigate the whereabouts of your parcel and push for delivery as quickly as possible.

Your order was dispatched on the 4th and delivered on the 13th. As you’re based on the Isle of Wight, deliveries can occasionally take a little longer due to the additional transit involved, though we completely understand how frustrating delays can be.

In terms of the product itself, we haven’t received any direct contact from you regarding the quality of the dates, so we’re sorry to hear your feedback here. If you are unhappy with the product, we would really welcome the opportunity to investigate this and resolve it for you.

We also offer alternative delivery options for customers who prefer not to use Evri.

Please feel free to contact us directly so we can put this right.

Kind regards,
Tina

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Warning; the walnuts were shrivelled, black and very bitter.

I put in a large order for various seeds, dried fruit and nuts for my fig and walnut bread. However, when I measured out the walnuts I was horrified to see how black and shrivelled they were. I tentatively tried tasting one and it tasted very bitter. As I had already measured out the other ingredients and put them in the bread machine, I spent ages sorting through the walnuts trying to find enough half reasonable ones to add. I managed to find 150g of the least worst for the bread and put 60g of inedible ones to one side.
However, I am not intending to use any more of the walnuts as they are old and very poor quality.
Unhealthy Supplies say that they have looked at the batch and their reply was:"our Quality team ran a series of tests on the batch of Walnuts you told us about.
These have revealed no quality issues, and they have reported all the markers of this batch are as expected."

They don't say they tasted any. However I did and they were disgusting.

They have not offered me a refund for the walnuts so I will let Trading Standards have a look to see what they think.

My advice is, do not buy nuts from this company.

Having read their reply and other reviews, I see that Unhealthy Supplies have a reputation for unashamedly selling old, shrivelled, bitter nuts and pumpkin seeds that have very short use by dates and that they say are fine to eat. I can confirm that the walnuts they sent were, on the whole, extremely unpleasant to eat and likely to make you ill. They have offered me a £5 voucher for my next order. They are living in cloud cuckoo land if they think that I will ever waste my hard earned pension ordering their low grade rubbish again. I wouldn't even put these nuts out for the birds, that's how bad they are.
Update: they have now refunded me for the walnuts but it took this review to do it. A frustrating experience but I have now ordered walnuts from BWFO.

16. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Healthysupplies-Logo

Antwort von Healthysupplies

Hi Lorna,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re very sorry to hear about your experience and appreciate how frustrating this must have been.

Following your report, we carried out a full internal investigation with our Quality team. This included a review and testing of the batch in question, and no quality issues were identified. All indicators for the product were found to be within the expected specification.
That said, we fully understand that this does not reflect your personal experience, and we take all customer feedback seriously. As a gesture of goodwill, we have provided you with a voucher to apologise for the inconvenience caused.

We value your feedback and will continue to monitor product quality closely.

Kind regards,
Dom
Healthy Supplies

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr