Hairways Bewertungen 

37
•
TrustScore 4 von 5

4.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought two pedicure sets as gifts, but unfortunately, when they arrived, one of the items had completely leaked and damaged both gift boxes. I contacted Hairways and within 24 hours, I had rece... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product which works well and at a very competitive price. Super quick delivery too. Highly recommend 😊👍

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unimpressed with my first order which was put through on 2nd July and was scheduled to arrive by 8th July, it is now 13th July. I sent emails on 9th July and 11th July asking for an update, and receiv... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy to navigate website. Found what I needed easily. Great price. Fast delivery to Northern Ireland.

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

4.2

Gut

TrustScore 4 von 5

37 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 83 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.2

Alle Bewertungen

(37)

36 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good service

Hairways sent the correct product i ordered on with prompt delivery on the date specified

2. September 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

“Thank you, Corrine. We’re really pleased your order arrived promptly and exactly as expected. We appreciate you taking the time to leave us a review and hope to see you again soon.”

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast well packaged delivery

Fast well packaged delivery

9. September 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

“Thank you, Ann! We’re really pleased your order arrived quickly and well packaged. We really appreciate you taking the time to leave us a review.”

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent

Offer a wide range of excellent products at competitive prices with fast deliver highly recommended

7. September 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

“Thank you so much, Maureen. It’s great to hear you’re happy with our product range, prices and delivery service. We really appreciate your recommendation and hope to see you again soon.”

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Rapid delivery

Rapid delivery. Great product.

24. August 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

“Thank you, Gillian! We’re delighted your order arrived quickly and that you’re happy with the product. Thanks for choosing Hairways Bushey.”

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great value and speedy delivery

Great value and speedy delivery
Thank you

2. September 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

“Thank you, Jayne! We’re so pleased you were happy with the value and speedy delivery. We really appreciate your feedback and look forward to welcoming you back.”

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast delivery great service

Fast delivery great service

1. September 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

“Thank you for the lovely feedback. We’re delighted you were happy with the fast delivery and service. We really appreciate your support.”

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast NI delivery

Easy to navigate website. Found what I needed easily. Great price. Fast delivery to Northern Ireland.

27. August 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

“Thank you, William. It’s great to hear you found the website easy to use and were happy with the price and delivery to Northern Ireland. We really appreciate your review.”

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

It was fine except that the product…

It was fine except that the product arrived a day later than specified.

25. August 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

“Thank you for your feedback, Julie. We’re glad everything else was fine, but we’re sorry your parcel arrived a day later than expected. We appreciate you letting us know and hope your next order reaches you right on time.”

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good produkt

Very good produkt

13. August 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

“Thank you, Iwona! We’re really pleased you’re happy with your purchase. Thank you for choosing Hairways Bushey.”

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have no received my parcel and I…

I have no received my parcel and I ordered it on the 16th August and had no communication to where it is

18. August 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

Hi Gemma, we’re sorry to hear your parcel had not arrived and that you were left without an update. That’s not the experience we want our customers to have. A member of our customer service team should have already been in contact. Please contact us at sales@hairways.co.uk if you have need any further assistance or help with anything else.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick delivery .

Quick delivery .
Well packaged

Product was recommended to me by a friend. Its a great item very pleased

14. August 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

“Thank you, Melanie! We’re delighted your order arrived quickly and well packaged, and it’s lovely to hear the product lived up to the recommendation. We really appreciate your feedback.”

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Customer Service

I bought two pedicure sets as gifts, but unfortunately, when they arrived, one of the items had completely leaked and damaged both gift boxes.

I contacted Hairways and within 24 hours, I had received two replacement sets, along with a prepaid returns label to send the damaged items back.

Fantastic, hassle-free service from start to finish. I would highly recommend Hairways and will definitely use them again.

30. Juli 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

“Thank you so much, Jane. We’re very sorry the original items arrived damaged, but we’re really pleased we were able to sort everything quickly for you. Your kind words about our service mean a lot to the team, and we look forward to welcoming you back.”

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

One star ... repeated delays and no proactive communication

I ordered an Olivia Garden brush on 14 July 2026. There was no clear indication at checkout that the item was unavailable for prompt dispatch. Only after payment was I informed that Hairways was waiting for stock.
I was then repeatedly given revised estimates: first that stock was expected the following week, then by the end of another week, and finally that they were merely “hoping” to receive it during a further week. Hairways did not keep me updated proactively. I had to contact them myself each time to find out what was happening with my order.
After waiting nearly three weeks and losing confidence in the transaction, I sent a clear written cancellation on 3 August, expressly asking them not to dispatch and requesting a refund. Later that same day, I received an automated shipment notification. Hairways subsequently acknowledged by voicemail that they had seen my cancellation email but said the parcel had now been sent.
The brush itself is the correct product and appears to be of satisfactory quality, but that does not excuse the extremely poor handling of the order. Taking payment without clearly disclosing the lack of stock, repeatedly missing estimated timeframes, failing to provide proactive updates and dispatching after receiving my cancellation made this an unnecessarily stressful experience.
This was my first purchase from Hairways, and it will be my last. One star for the customer service and order management.

14. Juli 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

Thank you for taking the time to leave your feedback. We are very sorry for the frustration and inconvenience caused by the delays with your order and the lack of clear communication throughout.

We completely understand your disappointment, particularly as you had to contact us for updates rather than receiving them proactively. This is not the level of service we aim to provide.

Your order had already entered the dispatch process by the time your cancellation request was received, which is why it was still sent. We understand how frustrating this must have been, especially after the delays you had already experienced.

A member of our team has also been in contact regarding your order, and our records show that the parcel has now been delivered. We sincerely apologise again for the communication issues and the overall experience. Your feedback has been taken seriously and will help us improve how we manage stock delays, customer updates and cancellation requests in future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very disappointed and annoyed when I…

Very disappointed and annoyed when I discovered I had been charged £25 for tax after I had paid for the item, which would have been cheaper elsewhere.

29. Juli 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

Hi, thank you for your review. We’re sorry to hear that you were disappointed with the final price of your order.

We would just like to clarify that all applicable taxes are calculated and clearly displayed at checkout before payment is completed. The order subtotal, estimated taxes and final total are all shown for review before the customer confirms their purchase.

We completely understand that unexpected costs can be frustrating, and we’re sorry if the tax amount wasn’t noticed during checkout. We always aim to make our pricing as clear and transparent as possible.

If you would like us to look into your particular order, please feel free to contact our customer service team and we’ll be happy to help.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Iliked thank you

30. Juli 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

Thank you so much for your lovely 5-star review! We really appreciate your support and are so pleased you were happy with your experience. We hope to see you again soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hairdryer looks nice, is light and quiet

Hairdryer is small, light and quiet…..takes me under 5 minutes as have short hair and easy to use.

22. Juli 2026
Hairways-Logo

Antwort von Hairways

Thank you for your lovely review! We’re so pleased to hear you’re happy with your hairdryer and that you’ve found it light, quiet and easy to use. It’s great to hear it helps make drying your hair so quick too. Thank you for choosing Hairways!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr