Otto & Sohn USA Inc Bewertungen 

74
•
TrustScore 3.5 von 5

3.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We bought two sets of sliding doors for some closets in our Santa Fe home. Although there were some hiccups along the way, including some serious shipping damage, Mabell and the team at Glass-Doors w... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We recently purchased a decorative frosted glass sliding door from Omar at Otto & Sohn to cover the opening to the laundry room. Omar explained the process over the phone and we placed our order onli... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Real happy with the door. Super high quality. Dimensions perfect. Customer service rep easy to work with. My only complaint is the delivery service they used (Estes), taking a month to get here, sitt... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

they say the glass is manufactured in Miami, but shipment comes from China .I waited 8 weeks to receive and Omar in sales said it was in production, he will check with them. It was obviously on a shi... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Importeur

Vom Unternehmen geschrieben

Discover the elegance of Otto & Sohn USA Inc., a premier importer of handmade doors. Our collection ranges from interior wood doors with graceful glass inserts, chic glass sliding barn doors to classic wood barn doors. We also offer space-saving closet bypass and pocket doors. For a striking entryway, try our modern pivot doors. Elevate your home aesthetics with our carefully curated, high-quality doors.


Kontaktinformationen

3.5

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

74 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 40 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.5

Alle Bewertungen

(74)

10 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Omar

Omar, our representative was very attentive and polite. He guided us through the ordering process of a shower door and kept us informed through the manufacturing process up to shipment. Once the door shipped, he provided the tracking number along with instructions when the door arrived. Great experience for us. Thank you.

16. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Otto & Sohn USA Inc-Logo

Antwort von Otto & Sohn USA Inc

We are delighted to hear about your positive experience with Omar as your representative. Providing attentive and polite customer service is a top priority for us, and we are thrilled that Omar was able to guide you through the ordering process of your shower door with professionalism and attentiveness. Keeping customers informed throughout the manufacturing process and up to shipment is essential, and we are pleased to hear that Omar did so effectively.

It's wonderful to know that Omar provided you with the tracking number and clear instructions for when the door arrived, ensuring a smooth delivery process. We appreciate your feedback, and we are grateful for the opportunity to assist you with your shower door purchase. If you have any further questions or need assistance in the future, please do not hesitate to reach out. Thank you for choosing our company!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I am so frustrated and disappointed

I am so frustrated and disappointed, that a large national company that tries to have a good reputation refuses to rectify a mistake they made and not one that I made, regardless of time. And it seems so easy to fix. My experience has been beyond bad and now add insult to injury. I started over a year ago trying to buy a glass barn door. According to customer service department, the first one was broken at the warehouse, the second was broken during shipping and the third was lost…. this Ebay delivery took almost an additional 2 months, with no notification except my inquiries to find out details. When it arrived, I only received the door frame/hardware… no door. The package was ripped open and destroyed, so much that we took pictures and noted damages on the shipper’s freight receipt that we reported to the company and that we have documented proof. No reply, except the promise of a credit that was never issued. The door was finally received separately, but was not opened until this past week, because this was for a NEW construction project that was delayed. The installers pointed out that the hardware received in the destroyed box was incorrect for the door. The bracket/wheel hardware was for a 2-hole glass door and the after many calls to the company, I was informed that the hardware I needed was for a 1-hole glass. I asked to replace what was sent with the proper hardware, I was told I would have to PURCHASE new hardware, because I missed the deadline. I had no way of knowing what was missing or damaged and I reported that damage upon receipt. BUT, regardless of the time, I have in my possession the WRONG brackets that were sent and any legitimate, company with integrity and concern for customer service especially considering ALL that I have been through would kindly replace the wrong hardware with the correct hardware so that I can hang the door! Ebay says they will help but no one has had any interest…except sending a second letter telling me to BUY it again. I don’t even want the incorrect brackets they can have them back they are no use to me…so why won’t someone help me…I have a door that I can’t hang because of the manufacturer’s mistake and all I need is to swap for the correct hardware! EBAY# 266401265898 or GS=CU0778 OR SR# 1-469490112682

12. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Otto & Sohn USA Inc-Logo

Antwort von Otto & Sohn USA Inc

I can understand your frustration with the situation you've experienced with the delivery of the glass barn door and the incorrect hardware received. Despite the passage of time, and as per eBay's policies, buyers are encouraged to promptly report any issues with their orders within 3 days of receipt . Unfortunately, after a year has passed, it may be challenging to hold the seller accountable for the mistake or to request a replacement for the incorrect hardware. It's important to note that eBay's policies and the dispute resolution process may have limitations for issues that are reported after an extended period of time

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The quality of the door is excellent

The quality of the door is excellent, and the support I have during the selection of right door for my application, was excellent.
Mr. Omar Aliff (Sales Representatives) took the time to listen to me, and guide me to the right door for my aplication

18. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My Unique Shower Door With A Beautiful Vine Design

My shower door, etched with a vine design, is beautiful, a one-of-a-kind. I love being unique! The door is heavy glass, not flimsy and light. The design is beautiful. It cleans well with vinegar or Windex. I will never have to worry about heavy limestone buildup, like with most glass shower doors. The staff at Otto & Sohn were wonderful to work with -- Mabell in Customer Service, Maria in Accounting, and Omar in Production. My one recommendation is to be sure and consult with Omar about door dimensions. He is a wealth of information and knowledge!

28. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Mediocre product, unreliable delivery time and bad customer service.

Customer service was horrible. Told us to expect doors in a month and didn't deliver until after 3 months. The doors were on the thinner side. There are thicker options, from other vendors and I would recommend going with the thicker option. After it's installed (professionally) in our newly built adu the glass were shattered after first use injuring our family. Even if this is tempered glass, imagine that you have to step on shattered shards of temper glass while in shower. This is the first time I have ever seen a glass door shattered and it was a traumatic experience. I tried to contact customer service, but of course they said that it's not their fault. Also, they never replied to my response to their first email, essentially ignoring all my other communications and choose not to engage. I cannot vouch for the quality of these doors. You will take the chance with the company's product and delivery service, don't expect any help, refund or compassion from the company. We took the chance on them and totally regretted it. Mediocre product, unreliable delivery time and bad customer service. That is my experience with this company.

2. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Otto & Sohn USA Inc-Logo

Antwort von Otto & Sohn USA Inc

I understand your frustration with the experience you've had with our company. I'm sorry to hear about the issues you've encountered with the doors and the subsequent shattered glass incident. However, I would like to emphasize that we are unable to take responsibility for the handling of our product once it is in your possession. It's important to note that our doors are made of safety glass, specifically tempered glass, which is the industry standard used by many establishments. In the event that there was an issue with the quality of the doors, it would likely have been evident during installation or possibly occurred during shipping from Miami to your location. We take customer feedback seriously and will certainly look into the matter further. Thank you for bringing this to our attention.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

THE WORST CUSTOMER SERVICE and Products

This Company has THE WORST CUSTOMER SERVICE AND TERRIBLE QUALITY PRODUCT! Omar, Glenys, Jennifer and all the other people that work for this company DO NOT CARE! They sent the wrong hardware 3 different times and really didn't care about me or my clients or my order at all! Finally after 4 months of going back and forth we received the right rail system and were able to complete the project. Also, I ordered the sliding doors WITHOUT hardware/handles and they sent WITH handles already cut into them. We were so fed up with them we didn't ask for replacements because of the many months that had already gone by. STAY AWAY FROM THIS COMPANY! REALLY RUDE and terrible service by the above mentioned people. Did I mention TERRIBLE SERVICE!! and TERRIBLE PRODUCT!!

9. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Otto & Sohn USA Inc-Logo

Antwort von Otto & Sohn USA Inc

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with our company. While we take responsibility for the doors we provide, it is concerning to hear about issues with the hardware which we sourced from a supplier. It is clear that there was a lack of attention to customer care in this situation. As a result of such incidents, we are seriously considering developing our own brand of hardware to ensure better quality and service to our customers in the future. Your feedback is valuable to us, and we are dedicated to improving our products and services. Thank you for bringing this to our attention.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible experience

Terrible experience! Glass door edge was chipped and on a set of double doors, they were different sizes. No help and simply did not return any phone calls!

17. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Customer service a disappointment

I ordered a glass door in the Spring and received it in unbroken condition in a timely manner. The appearance and quality of the glass was great. Unfortunately my contractor was very off on his estimate and the door wasn't installed until Dec. 2023. The quality of the hanging hardware is almost as good HOWEVER we found that two of four necessary bolts for hanging the door were the wrong size (14mm instead of 13mm) -- no one noticed this on visual inspection as the eye cannot readily discern between 13 and 14.

I contacted Otto & Sons because the door could not be installed without these custom bolts. And, as requested I followed up with an email and photos. They NEVER responded despite assuring me that they would get back to me in a day.

The other thing I'd say about glass-door.us is that their 3-day period during which one can inspect the door for defects is way, way too short. I cannot recommend this company because of this limitation. No one is likely to install a delivered glass door that quickly!

We were lucky … but you may not be as lucky.

13. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It was a horrible experience

It was a horrible experience. I bought a double-door barn door, which arrived late after I followed up multiple times with customer service to check the delivery status. Once the door arrived, the hardware was missing, so my installer could not install the door. I still had to pay the installer for the whole day, given that it was not the installer's fault. After calling multiple times and speaking with multiple people, the hardware order was processed. Finally, we received everything to find out that two of the four-door strips were misaligned and were not together when the two doors connected. I called customer service, explained my situation, and shared all the pictures. After multiple communications, customer service told me it was an installation problem and there was nothing they could do. When I tried to explain to them that it was an installation problem when two were already there and two were not, After multiple conversations and sharing additional pictures, the customer service agreed that it was not an installation but something wrong with the door, but they told me they could not do anything because I did not call within 3 days of door delivery. I tried to explain to them that, given that the hardware was not delivered, I cannot install it and will inform you within 3 days. The customer service person said she could not do anything as her supervisor had advised them to say that. When requested to transfer to the supervisor, they kept on telling me that they were busy and that someone would call me. Never received any callback A very bad service, and I was stuck with the door and spent up to double the money for the installation. Total scam company, if possible stay away from them.

1. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Otto & Sohn USA Inc-Logo

Antwort von Otto & Sohn USA Inc

We understand your frustrations and disappointment with the issues you've faced, including the late delivery, missing hardware, misaligned door strips, and the difficulties you've experienced in obtaining a satisfactory resolution from our customer service team. Your feedback is incredibly important to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

As per our policy, we aim to ensure our customers' satisfaction and address any product-related issues promptly. However, it's important to note that our policy requires customers to report any damages or dissatisfaction with the product within a specified timeframe in order to initiate a refund process. Unfortunately, if such concerns are not reported within this timeframe, we are unable to process a refund.

Additionally, it's crucial to mention that the open box door purchased at a discounted price is different from our standard product, and it may have minor imperfections. This may account for the instances of misalignment and chipping that you've mentioned. While we accept returns for products that do not meet our customers' satisfaction, in this particular case, the conditions for refund eligibility, as outlined in our policy, were not met.
Regarding your concerns about the reporting of damages on time and the purchase of an open box door, we recognize the significance of your comments. Rest assured, we aim to ensure that each of our customers receives the highest standard of service and product quality, regardless of the circumstances of their purchase. We are dedicated to addressing your concerns and finding a resolution that meets your expectations. Your complete satisfaction is our priority, and we are committed to rectifying the situation to the best of our ability.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Paid 1500 dollars for a double sided…

Paid 1500 dollars for a double sided mirror and pocket door with frame and hardware, waited around 3 months and this is what arrived. Just a pocket door with a shattered mirror: no hardware, no frame

19. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Otto & Sohn USA Inc-Logo

Antwort von Otto & Sohn USA Inc

Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the mix-up in the delivery of your order and for the inconvenience it has caused.

Upon investigating the issue, we have identified that the incorrect item was dispatched due to a delivery error within our system. We understand the disappointment and frustration this may have caused, and for that, we offer our deepest apologies.

In response to this situation, we have already processed a full refund of $1500 for the order in question. This refund should reflect in your account within the standard processing time for your financial institution.

We understand that a refund alone may not fully remedy the inconvenience experienced, and for that, we would like to extend our apologies once again. If there are additional steps we can take to regain your trust and satisfaction, please do not hesitate to let us know. We value your business and would appreciate the opportunity to make amends.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for your understanding. If there is anything else we can do to assist you further, please feel free to reach out to us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service

Customer services was the best. Mabell ensured my order was complete and delivered as timely as could be expected for a custom order. My first door arrived shattered and Otto & Sohn worked with the delivery company to ship a new door within in a few weeks. From my original order to delivery of the second door was about 9 weeks. One note, I ordered the door with the handle hardware but it didn't allow me to slide the door all the way open or closed so I bought two flat shower door grips from Amazon and they worked perfectly...thank goodness. Thanks Mabell!

24. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely the best

Absolutely the best, I was in a hurry for a grand opening and the order was rushed and to perfection. Such great customer service.
Beautiful door and quality, I placed in a Birdal room at an event center.

19. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Working with Omar at Otto & Sohn USA

Working with Omar at Otto & Sohn USA was an excellent experience. We ordered two oversized doors for our closets. Omar kept us informed of the status and tracking of the doors.

The doors arrived in mostly excellent condition -- the shipper had damaged the packaging and one door had a slight small dent. Omar asked if we wanted to return the door or take a discount which we took. The door are sturdy and we receive lots of compliments.

8. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Quality and Service

We bought two sets of sliding doors for some closets in our Santa Fe home. Although there were some hiccups along the way, including some serious shipping damage, Mabell and the team at Glass-Doors were very supportive and took care of the issues as efficiently as possible. It was worth it,. The doors are high quality and look great. Even our contractor was impressed by the construction and quality.

23. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Gorgeous!

Excellent experience with this company and Omar in particular. Everyone who sees our bathroom doors are blown away with their beauty and elegance! The quality of the materials is superior, and the help Omar gave us throughout the process was beyond call of duty. We are in the process of ordering other Glass products from them as well. We are very satisfied customers, and highly recommend Otto and Sohn.

25. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good Products, some missing pieces, good customer service

The door we received was beautiful and ver heavy duty, but unfortunately one of the mirrors was cracked. We didn't open it within the 72 hour window so they didn't take it as a return, but they offered $120 to get the mirror fixed so I thought that was fair. After this coorespondance on the credit, I had the door installed. There was no floor guide in the hardware kit that was sent with the door. I reached back out to let them know we were not provided everything that was supposed to come in the kit, they said they would send me the floor guide and apologized for missing part.

2. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr