Gevolgrecht Nederland heeft mij echt geweldig geholpen. Zonder hen wist ik eerlijk gezegd niet eens dat ik recht had op letselschadevergoeding. Vanaf het eerste contact hebben ze mij duidelijk,... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Gevolgrecht heeft mij mega goed ondersteund bij de afhandeling van mijn ongeluk (kettingbotsing). Het is soms zo onoverzichtelijk waar je wel of geen recht op hebt, en wie dit regelt. Ze zijn goed in... Mehr ansehen
Gevolgrecht heeft ervoor gezorgd dat wij na een flink auto ongeluk op vlotte en nette wijze alle gemaakte kosten en wat smartengeld snel mochten ontvangen.
Onze zoon kreeg buiten zijn schuld een auto-ongeluk met nekletsel tot gevolg. Voor hem - als intensief sporter - een traumatische ervaring. Ten tijde van zijn letsel ging al zijn aandacht uit naar het... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
Gevolgrecht.nl is een Legal Tech platform voor efficiënte en eerlijke afhandeling van gevolg- en/of letselschade als gevolg van een verkeersongeval. Hierbij wijzen wij gedupeerden van een ongeval op hun rechten en helpen we met het verhalen van alle schade.
Kontaktinformationen
James Wattstraat 4, 8912 AR, Leeuwarden, Niederlande
- 058 792 00 28
- info@gevolgrecht.nl
- gevolgrecht.nl
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Zo kreeg een ongelukkige ervaring een prettige afloop
De gehele procesure werd rustig en duidelijk uitgelegd, ik werd goed op de hoogte gehouden en voelde me op m’n gemak om vragen te stellen enz
hulp bij letselschade-afhandeling
Duidelijke communicatie en ondersteuning op het moment dat ik echt niet wist wat ik moest doen. 'Mevrouw, wij regelen het. Het komt goed' En dat is wat je wil horen, als je het zelf niet weet. En dat is ook wat ze deden: ze regelden de financiële kant, ik hoefde alleen de papieren maar aan te leveren en zij hielden mij op de hoogte.
We hebben contact gehad met een ontzettend vriendelijke man.
We hebben contact gehad met een bijzonder aardige en kundige man. Erg betrouwbaar.
De manier van communiceren
De manier van communiceren
De vriendelijkheid van Rienk Bijlsma
Je merkt ook echt dat hij zijn uiterste best doet voor je
Heel blij hoe deze zaak heeft afgehandeld
Wat mij betreft een dikke 10 !!
Voortvarend en uiterst professioneel!
De wijze waarop dit is opgepakt! Wanneer je voor het eerst te maken krijgt met een ongeval, heb je geen idee wat er op je afkomt. Wanneer je vanaf dag 1 zo professioneel wordt ondersteund, dan voelt dit heel goed! Dan kun je, buiten de gevolgen van dit ongeval, alles een beetje beter aan!
Goede hulp gehad!
Goede hulp gehad bij het afhandelen van een schadevergoeding. Fijn om dit uit handen te kunnen geven, zeker na een ongeluk. Goed meegenomen in het hele proces, duidelijke informatie en altijd goed bereikbaar!
Erg prettig contact en zeer behulpzaam.Correcte afhandeling.
Prettig contact behulpzaam en wikkelen de schade correct af
Afhandeling eenvoudige aanrijding heeft 7 maanden geduurd.
Afhandeling heeft 7 maanden geduurd. Best lang, aangezien het een relatief duidelijke casus was. Eerst werd de schuld niet door de tegenpartij erkend, ondanks een zwakkere verkeersdeelnemer. Daar had vanaf het begin meer in gezeten dan helemaal geen schade vergoeden. Bij een herziening, door zelf een artikel te benoemen uit het RVV is uiteindelijk de volledige schuld door de tegenpartij erkend. Over de verdere afhandeling met betrekking tot de hoogte van het schadebedrag ben ik tevreden. Communicatie over de stand van zake kan beter. Ik heb zelf een aantal keren gebeld, waarna actie ondernomen werd.
Prima
De website werkte niet helemaal mee in het kunnen aanleveren van de stukken, maar uiteindelijk is er wel een goede afhandeling van de schade gekomen.
Heel tevreden met de uiteindelijke…
Heel tevreden met de uiteindelijke schadevergoeding.
Communicatie was vriendelijk maar bovenal heel duidelijk.
Perfect resultaat
De aanloop en communicatie had iets beter gekund. De afloop is perfect. Dank voor uw bemiddeling.
Helaas
Helaas, maar Rienk Bijlsma is geen advocaat. Heeft 1x bij verzekeraar van tegenpartij info opgevraagd en zou daarna een schadestaat gaan opstellen, dit is nooit gebeurd. Na 3 maanden was de verantwoordelijke wegbeheerder nog niet aansprakelijk gesteld. Ik heb vanaf begin zoveel mogelijk gegevens en updates aan gevolgrecht gegeven. Het enige wat Hr. Bijlsma heeft gedaan is alles in mijn dossier. Meer niet. Hij gaf mij geen enkele info, alles bleef ijzig stil. Na 4 maanden heb ik de stekker eruit getrokken. Ook hierop reageert Hr Bijlsma niet. Treurig om iemand bewust zo te laten bungelen. Misschien uit onkunde en tijdgebrek, het is een 1-man bedrijfje voor snelle niet moeilijke klussen.

Antwort von Gevolgrecht Nederland
Zeer tevreden en eindelijk dankzij gevolgrecht goed afgesloten
Na een aanrijding met mijn eigen bedrijfsbus waaraan ikzelf geen schuld had, ben ik door het autoschade herstelbedrijf ABS Groen verwezen naar hulp van Gevolgrecht. Ik ben zeer tevreden over de goede communicatie en het eindelijk begrepen worden als zzp-er en afhankelijk te zijn van mijn bedrijfsbus wat op dat moment niet meer kon. Gezien het ongeval en mijn geleden schade ben ik zeer tevreden met de compensatie. Na de emotionele periode ga ik nu eindelijk weer heerlijke kerstdagen tegemoet. Ik wil iedereen enorm bedanken bij Gevolrecht en kan het zeer aanbevelen!
Dik tevreden over jullie aanpak!
Dik tevreden over jullie aanpak!
Prima service dat Schadenet Van den Brug Heerenveen de mogelijkheid om de schade (deels) te verhalen aan ons aanbood.
Mijn belangen behartiger die mijn…
Mijn belangen behartiger die mijn dossier behandelde was helder in zijn communicatie naar mij toe bij elke voortgang.Daarbij hebben zijn inspanningen erbij toegedragen dat de tegenpartij heeft ingestemd tot schuld erkenning en daarmee uitkering van het bedrag
Hulp na fietsongeval
Mijn verzekering attendeerde mij erop dat ik, na te zijn aangereden op mijn fiets, mogelijk recht had op een vergoeding van letsel en gevolgschade.
Ik ben door de contactpersoon van mijn fietsverzekering prima geholpen.
Het bedrag stond binnen een paar dagen op mijn rekening!
Heel blij mee😃
Daadkrachtige en deskundige afhandeling verkeersongeval
Na een ongeval in mei jl. uitermate daadkrachtig en deskundig geholpen. Als ZZP-er is het fijn dat gevolgrecht.nl voor je belangen opkomt.
Prettige, deskundige en effectieve rechtshulp
Prettige, deskundige en effectieve rechtshulp, na een aanrijding waaraan ikzelf geen schuld had. Gezien het ongeval en mijn schade kreeg ik een redelijke compensatie waar ik erg blij mee was.
Blije klant
Goede communicatie, deskundige begeleiding, goed resultaat; ik ben zeer te spreken over dit bedrijf.
Succesvol verhaalde letselschade.
Dit is een bekwaam en vriendelijke team.
Zijn hebben ons met succes geholpen met het verhalen van letselschade ten gevolge van aanrijding.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







