Gevolgrecht Nederland heeft mij echt geweldig geholpen. Zonder hen wist ik eerlijk gezegd niet eens dat ik recht had op letselschadevergoeding. Vanaf het eerste contact hebben ze mij duidelijk,... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Gevolgrecht heeft mij mega goed ondersteund bij de afhandeling van mijn ongeluk (kettingbotsing). Het is soms zo onoverzichtelijk waar je wel of geen recht op hebt, en wie dit regelt. Ze zijn goed in... Mehr ansehen
Gevolgrecht heeft ervoor gezorgd dat wij na een flink auto ongeluk op vlotte en nette wijze alle gemaakte kosten en wat smartengeld snel mochten ontvangen.
Onze zoon kreeg buiten zijn schuld een auto-ongeluk met nekletsel tot gevolg. Voor hem - als intensief sporter - een traumatische ervaring. Ten tijde van zijn letsel ging al zijn aandacht uit naar het... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
Gevolgrecht.nl is een Legal Tech platform voor efficiënte en eerlijke afhandeling van gevolg- en/of letselschade als gevolg van een verkeersongeval. Hierbij wijzen wij gedupeerden van een ongeval op hun rechten en helpen we met het verhalen van alle schade.
Kontaktinformationen
James Wattstraat 4, 8912 AR, Leeuwarden, Niederlande
- 058 792 00 28
- info@gevolgrecht.nl
- gevolgrecht.nl
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Uitstekende werk heel snel zijn ze en…
Uitstekende werk heel snel zijn ze en alles is duidelijk zeer tevreden echt een Aanrader !!!!
Bedrijfswagen total loss
Na een ongeval raakte mijn bedrijfswagen total loss. De verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij heeft de schade aan het voertuig vergoed, maar wilde niets weten van schadeloosstelling vanwege gemist inkomen en deed een beroep op schadebeperkingsplicht. Iets wat in mijn ogen volledige onzin is. Via een collega gehoord dat het in zo'n geval zinvol kan zijn om gevolgrecht.nl in te schakelen. Het contactformulier ingevuld en er werd al snel contact opgenomen. Na een aangenaam gesprek, waarin eerst gevraagd werd hoe het met mij was, werd er een schadestaat opgemaakt en ingestuurd. Na ruim een half jaar is er, na veelvuldig dralen van de verzekeringsmaatschappij, alsnog een mooi bedrag uitbetaald. Al met al dus zeer de moeite waard om gevolgrecht.nl in te schakelen.
Geen kosten en toegankelijke hulp
Bij voorbaat stond ik er niet om te springen om letselschade te verhalen bij dit fietsongeluk; deels omdat ik er goed vanaf was gekomen bij het ongeval, de fietsschade gelukkig gedekt was via de verzekering maar ook omdat ik op zag tegen de administratieve rondslomp - en de angst voor eventuele kosten.
Na een persoonlijk gesprek met een van de juristen van gevolgrecht ben ik gerust gesteld over het proces. Het systeem van gevolgrecht is erg toegankelijk, de ondersteuning prima, geen kosten en de uitkomst boven verwachting.
Snelle reacties en fijne manier van…
Snelle reacties en fijne manier van communicatie.
Fijn geholpen
afhandelen gevolgschade
als ik er niet uit kwam met het invullen van de formulieren werd ik daarmee uitstekend geholpen.
ook met vragen.
Nooit meer
Totaal geen contact gehad moest zelf contact zoeken en heb gevraagd of ze me terug wilden bellen nooit gebeurd heb mails gestuurd geen reactie en dan krijg je een miezerige bedrag dat niet eens in de buurt komt van de schaden die ik heb geleden

Antwort von Gevolgrecht Nederland
Goede communicatie en zeer deskundig bedrijf
Na alle ellende die je maar mag hebben na een aanrijding buiten schuld, heeft Gevolgrecht voor een fijne compensatie gezorgd die meer dan welkom was na de geleden schade. Wat een top bedrijf! Fijne communicatie en Gevolgrecht houd je zeer goed op de hoogte, ook als bepaalde zaken langer duren dan verwacht.
Ze vriendelijk en houden goed contact
Ze zijn onderhouden goed contact, en zijn vriendelijk
Genoegdoening van de nevenschade
Wat een fijne afwikkeling van alle ellende na een aanrijding buiten schuld. Je bent er toch zelf altijd druk mee. En de nevenschade zit er meestal niet om vergoed te krijgen. Dank jullie wel Gevolgrecht voor het doorpakken van deze zaak.
Ben super geholpen door gevolgrecht…
Ben super geholpen door gevolgrecht Nederland ik werd bij gestaan door Dhr Bijlsma bij iedere ontwikkeling hield hij mij op de hoogte
Ben in december 2022 aangereden door een scooter van achteren en Dhr Bijlsma is bezig geweest met deze zaak t/m februari 2024 omdat de tegenpartij steeds tegenwerkten
Maar omdat Dhr Bijlsma het er niet bij liet zitten hebben we de zaak gewonnen
Zou dit bedrijf echt aanraden top mensen
Nogmaals bedankt !
Goede communicatie
Erg fijne communicatie via de mail. Snel antwoord en relatief snel tot een akkoord met de verzekeraar gekomen. Echt een aanrader om deze partij in te schakelen! Na een auto-ongeluk waarbij tegenpartij 100% aansprakelijk was wilde de verzekeraar van de tegenpartij niet vergoeden. Via de reguliere route veel geprobeerd maar ik werd genegeerd en weggeschoven. Gevolgrecht heeft dit goed opgepakt en uiteindelijk een hogere gevolgschade kunnen verhalen dan ik aanvankelijk had verwacht. Meer mensen zouden van deze partij moeten weten!
Ik heb in oktober een aanrijding gehad…
Ik heb in oktober een aanrijding gehad en zojuist is alles afgerond. Ik ben zeer tevreden op de manier hoe ik geholpen ben en zou in de toekomst gevolgrecht.nl zo weer inschakelen.
Vriendelijk en daadkrachtig
Een verkeersongeval is een zeer vervelende ervaring...echter vanaf het eerste contact met Deck en Gevolgrecht ivm de schade afwikkeling werd ik op het gemak gesteld. Zij gaven mij het gevoel dat ik mocht vertrouwen op een goede afloop vwb de schadeafwikkeling. Gedurende het proces werd ik op keurige wijze op de hoogte gehouden en inderdaad mijn vertrouwen werd niet beschaamd. Heel tevreden kan ik nu een punt zetten achter deze vervelende gebeurtenis! Dank!!
Alles goed een correct afgehandeld.
Ze hebben mijn zaak goed behartigd
Ze hebben mijn zaak goed behartigd. Wat ik erg belangrijk vond is dat ze regelmatig een update sturen omtrent status en ook dat je op je vragen een snelle reactie ontvangt.
Zeer goede en uitgebreide hulp!
Zeer goede en uitgebreide hulp. Heel tevreden met de hulp van Gevolgrecht Nederland.
Fijne communicatie en ze hebben een…
Fijne communicatie en ze hebben een heel bedrag vergoed kunnen krijgen voor me. Aan uren die ik niet heb kunnen werken en kosten die ik moest maken voor een huurauto, nadat mijn auto door de andere partij totalloss was gereden. Heel fijn!
Via de normale weg mijn schade vergoed…
Via de normale weg mijn schade vergoed krijgen lukte niet, de verzekering negeerde me gewoon. Toen Gevolgrecht ingeschakeld en toen was het binnen twee weken geregeld en kreeg ik nog meer terug dan aanvankelijk geclaimd. GEWELDIG! Goede organisatie, vriendelijk personeel en… goede resultaten. Volgende keer schakel ik Gevolgrecht meteen in.
uitstekende begeleiding in het verhalen…
uitstekende begeleiding in het verhalen van schades persoonlijk en matriele schade.dikke pluim
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







