Get Healthcare Bewertungen 

263
•
TrustScore 3 von 5

3.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Employers!! I work for a company where we have part time staff living in Limerick who contact these in particular Dr Herman Kumat - who has the ability to sign staff off with severe chest infection... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

An absolute scam. No employer would accept this certificate (including mine who rejected it). It mentions several times that the cert is only issued on the basis of a self declaration and was not inde... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very professional and easy at reasonable price. I have flu with 38,5 temperature, just a regular seasonal illness, to recover you need 2 days with paracetamol and rest at home in a worm enviroment... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am so happy and satisfied with their service. When I caught a flu I needed a sick cert to show my employer and I’m so lucky to discover them online. Hassle-free and very professional team. We should... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Dienst für ärztliche Bescheinigungen

Vom Unternehmen geschrieben

Get Online Medical Certificate, Online Doctor Consultations, and Online Prescriptions from Irish registered Doctors.


Kontaktinformationen

3.1

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

263 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.1

Alle Bewertungen

(263)

20 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM!!!SCAM!!!

SCAM!!!! I put the wrong date by mistake for my cert. In formed them that i did and needed it changed. They said i would need to spend another 26e for another fresh cert so i did and they sent me a rejection letter so after 52e iv no cert for work. They wont even reply to my msgs. Iv wrote an email to irish medical council with screenshots and also to klara. Save your money do not use this site

23. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Simple sick cert. Not suitable for applying for illness Benefit

The service is fine for getting a simple sick cert for work. I would just like to bring to everyone's attention that if you require something that can be used to get illness benefit then this is not suitable at all. They do not provide e-certs nor do they provide incapacity to work forms. If you require an application for illness Benefit then do not use this service.

27. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Unprofessional service

I paid for a cert of fitness to work. While the service was cheap the product was very poor. The letter was a template with my details added in a different color font to the rest of the text, which made the document look unofficial and poorly formed.

The was one incomplete sentence that clearly had a word left out. I have sent three emails now requesting it to be corrected and customer service have been unable to even find their error, despite me being very clear on which sentence is incorrect, and the error itself being very obvious.

14. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Refund please

Please process my refund as stated in your previous email. You rejected my case but clearly indicated that I could request a full refund by replying. However, your email was a no-reply address, and my attempts to contact the CC email have gone unanswered. This situation is unacceptable, and I am extremely disappointed. I expect prompt action on this matter as it raises serious concerns about the integrity of your service.

28. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammers,I did purchase them"express…

Scammers,I did purchase them"express service (4to6 hrs)" two days ago,not replying on my messages until today, once I said I'm reporting this scamming website to Irish Medical Council. Today they try to blame me for not uploading ID proof, of course I did it.I was checking my emails every hour and until today there was nothing about alleged ID problem, the only email they sended to me it was the one saying that there is ORDER DELAY,
There is many other real doctors online, Get Health Care are not the one.Please avoid Get Health Care if you don't won't to lose your money and time.

26. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I paid for a certificate for back pain…

I paid for a certificate for back pain and received a cert with the wrong dates on it. When I emailed customer service to try and get the dates fixed they were no help at all. I was told that I was the one at fault and they couldn’t offer me a refund nor could they amend the dates unless I paid for another consultation. Avoid at all costs

27. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Worked great

Worked great, cheaper than my GP, I had COVID and needed a cert for work, only issue was I had paid for 24 hours turn around it was a bit late, but other than that it was a simple experience.

1. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Get Healthcare-Logo

Antwort von Get Healthcare

Hi Evan, we sincerely thank you for your valuable feedback! We're glad to hear that the service worked well for you and was cost-effective. We apologize for the delay in the turnaround time, as we strive to meet all timeframes. Your experience is important to us, and we'll look into improving our timing for future requests. We appreciate you choosing Get Health Care and hope to continue serving you in the future!

Warm regards
Team GHC

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam .. Beware

Don’t waste your money on these people. I received a sick cert from them that looked like it had been created by a child. When I complained, they told me that this was the standard cert. When I threatened to make a complaint to the Irish Medical Council, they issued me a proper cert, stating that they were doing me a favour. The reference numbers on both certs were completely different, even though they should have been exactly the same, considering the second cert was supposedly a redraft of the first. There is a scam going on here. Stay away!

23. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not use this service IT IS A SCAM

Do not use this service IT IS A SCAM. I have been waiting for more than 24 hours for a certificate when I contracted the express service that in theory they give it to you in 4 hours. I paid 40 euros and now I have to hire another service because here on this site no one wants to do their job. If you want to fight with them and spend a whole afternoon sending mails without getting an answer, this is your site.

11. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAMMERS

SCAMMERS. It's been over 24h and still haven't received medical certificate.

10. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Get Healthcare-Logo

Antwort von Get Healthcare

Hi Norbs, we understand your frustration, but we would like to clarify that your application was unfortunately rejected by the GP after a review of your case. Once a GP has reviewed a case, we do not offer refunds, as this is similar to when you visit a GP in person and pay for the consultation, regardless of the outcome.
We kindly ask that you read our Refund Policy for further understanding: https://gethealthcare.ie/refund-policy/.
We appreciate your understanding and are happy to address any further questions you may have.

Warm regards
Team GHC

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Certificates with no validity and unresponsive customer service.

1 month ago, we applied for a certificate for my girlfriend. The certificate they sent was not accepted by the school, the workplace, or any other institutions. When we informed them about the issue, they said they would look into it. However, a month has passed, and we have received no response or solution. When I followed up, they told me they could not collaborate with my school.

If your certificates are not valid, do not offer them to people. It’s a complete waste of money. None of the three institutions I sent it to accepted it. While it’s not fake, it has no validity.

10. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Get Healthcare-Logo

Antwort von Get Healthcare

Dear Tarkan,

Thank you for sharing your feedback. However, we must clarify a few important points regarding your concerns.

Firstly, we do not sell certificates to provide benefits to employers or other institutions. Our service involves professional medical assessments conducted by Irish-registered doctors. Once a doctor provides their professional service and issues a certificate, their work is complete, and payment is due, regardless of the outcome or acceptance of the certificate by external parties.

If your employer or institution has chosen not to accept the certificate, we suggest addressing this matter directly with them. It is common for some employers to partner with specific clinics or service providers for mutual benefits, leading them to enforce the use of their preferred providers. This does not mean that certificates from other reputable and professional services, such as ours, are invalid. In fact, our certificates are fully legitimate and meet professional standards.

We also must emphasize that requesting a refund after receiving a professional service is neither logical nor fair. The doctor’s professional opinion, based on their assessment, remains the service provided, irrespective of third-party acceptance.

Finally, regarding your comments about communication, we have made every effort to address your concerns and provided clear explanations about our position. While we understand the frustration of the situation, we encourage respectful and constructive communication to help resolve matters effectively. Please note that our service policies are in place to ensure fairness and maintain the integrity of our processes.

We hope this clarifies the matter. Should you have any further concerns, we encourage you to address them professionally and directly with your employer or institution.

Best regards,
Get Healthcare Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The service is terrible

The service is terrible. I requested a service that was supposed to take 48 hours, according to the payment terms, but it took much longer. Even though all the necessary information was provided upfront, they proved to be completely inefficient and failed to deliver quality service. Moreover, the only way to communicate is via email, as their WhatsApp only has an automated message redirecting you to email. It’s frustrating to have to keep writing to get a response. Awful service, I do not recommend it at all.

20. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Get Healthcare-Logo

Antwort von Get Healthcare

Dear Alonso,

Thank you for taking the time to share your feedback. We take all reviews seriously, as they help us improve our services. However, we feel it is important to address some inaccuracies in your review to provide clarity.

The delay in your case was not due to inefficiency on our part but was caused by an error during your application process. Specifically, instead of uploading the required ID document, you submitted an irrelevant file. This incomplete information prompted our assigned doctor to raise a query, which caused your application to be queued for correction and delayed the process.

To avoid such situations, we always recommend carefully reviewing your application before submission. For this purpose, we send an automatic confirmation containing a PDF of your application details via email and mobile, giving you an opportunity to proof-check and correct any errors. Unfortunately, it appears this step was overlooked in your case.

We work hard to maintain a high standard of service, and it is disappointing to see a negative review that does not reflect the actual situation. We kindly request you to consider using facts to ensure an accurate representation of your experience.

We remain committed to providing efficient and reliable service to all our clients and hope to serve you better in the future.

Team GetHealthcare

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointing Experience with…

Disappointing Experience with GetHealthcare.ie
I'm extremely dissatisfied with GetHealthcare.ie. Despite ordering and paying for a certificate, I never received it. Worse still, they refused to refund my money. and they dont answer my whatsapp or emails This experience reeks of a scam.
Do not trust GetHealthcare.ie

16. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Get Healthcare-Logo

Antwort von Get Healthcare

Dear Abderrahmane,

Thank you for taking the time to share your feedback. However, I would like to clarify a few points regarding your experience with GetHealthcare.ie.

Your certificate was issued on 19th December after the doctor thoroughly reviewed your case. As stated in our policy, once a certificate is issued following a medical review, refunds are not provided.

We strive to maintain clear communication and transparency in our services, and it’s disheartening to hear that you feel otherwise. I hope you can understand that your review does not accurately reflect the facts of your case.

If there are any other concerns or misunderstandings, we would be happy to address them directly. Please feel free to reach out via email or WhatsApp, and we will do our best to assist you.

Thank you for your understanding.

Best regards,
GHC Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is a scam do not make an order

This is a scam do not make an order.

To add context I have contacted multiple times and you would not answer . Only after leaving negative reviews did I hear from you , and only so i could delete this review which I will not be doing

26. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Get Healthcare-Logo

Antwort von Get Healthcare

Dear Gareth,

We appreciate all feedback, but it is essential to address the inaccuracies in your review for the sake of transparency.

Your claim about us being a "scam" and refusing refunds is misleading and does not reflect the reality of the situation. Our team, including licensed medical professionals, reviewed your case thoroughly and made decisions based on ethical medical guidelines. Unfortunately, when we did not provide the certificate in the manner you requested, you chose to misrepresent the facts on a public forum.

Public platforms like this are meant for honest and genuine feedback based on real experiences, not for exerting undue pressure or distorting the truth. It appears that you were trying to manipulate your illness to present a false narrative to your employer, and when we denied this unethical request, you resorted to unjust criticism instead of acknowledging the appropriate guidance we provided.

Your aggressive tone during calls and attempts to pressure our team are unacceptable. We are a healthcare company committed to ethical practices and patient care, and such behavior undermines the trust and professionalism we strive to maintain.

We hope that, moving forward, you will approach such matters with greater consideration for fairness and truthfulness.

Kind regards,
The Get Healthcare Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr