Luna Physical Therapy Bewertungen 

271
•
TrustScore 3.5 von 5

3.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I just moved to a new area and I’m not real familiar with the streets and driving. That’s why I decided to go with Luna PT. It’s so convenient and Anisha, my therapist, is good and patient and it’s he... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Like: ability of therapist to relate well with and motivate the client with good results. 5 STARTS FOR THERAPIST Didn't like: difficulty reaching a person at Luna to update insurance information if... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Luna was very professional. The therapist was friendly and left me with advice and exercises to continue strengthening my ankle. I would recommend Luna services I had my physical therapy from August... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Tal, Is incredibly knowledgeable And attentive. She really listened to my concerns And tailored my treatment plan to my needs. I am making amazing progress Thanks to her expertise. She is very... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Physiotherapiepraxis

Vom Unternehmen geschrieben

At-home physical therapy.


Kontaktinformationen

3.7

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

271 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.7

Alle Bewertungen

(271)

45 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I am scheduled for a knee replacement…

I am scheduled for a knee replacement and my surgeon wanted me to use Luna. They have PT appointments at 5 or 7PM. And worse, the surgery on a Monday and there aren’t any openings until We’d, Thurs or Fri. I thought PT was supposed to start sooner than that!
I think I’ll forego Luna and have my wife drive me one mile to a local Physical Therapy.

25. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Mr. Civik, We were able to locate two time slots that were within the requirements of your doctor's orders. We apologize if these times were limited and didn't align with your preferences. We wish you all the best in your procedure.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Erik was outstanding

Erik was outstanding. On time every day. My knee replacement was bent to 120 degrees in just 4 visits. He worked me very hard and that’s what I wanted. Highly recommend Erik. Courteous and professional!!

18. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

We are thrilled that you're progressing so well. Thank you for your post.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

After my knee replacement surgery I…

After my knee replacement surgery I received in-home physical therapy from Luna.
Melody Stevens, the therapist who came to my home was knowledgeable and compassionate. She worked with me and gave me exercises to do on my own. I am making very good progress and I think that Melody deserves a lot of the credit for that.
When I went to out patient physical therapy, they were amazed at my range of motion. Thank you Luna and especially, thank you Melody.

21. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Thank you for your wonderful feedback. We'll be sure to share with Melody. Keep up the good work!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Took two weeks to get appt

Took two weeks to get appt. Night before they cancelled. Horrible customer service and can’t get ahold of anyone. Changed to Team Rehabl

7. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Ms. Bialek, We sincerely apologize for your experience. We have reviewed your notes and will be coaching our team to perform better in the future. While this doesn't erase your experience, please know that if you decide that you'd prefer physical therapy delivered to you, we promise to exceed your expectations. Stephanie from our management team left you a message today. Should you reconsider, please call her directly. Take care.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Therapist didn’t show up!

The day before my scheduled appointment I was asked to reschedule. I did so and then the therapist never showed! Garbage. I got an email 5 hours later telling me my appointment had been canceled.
Not a single person from the company reached out to apologize.

1. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Ms. Corrdin, We apologize if there was miscommunication involved with your scheduling. We reviewed your case notes, so that we could provide feedback to our Concierge team member and our therapist. We discovered that you had originally been scheduled for a certain day and then canceled that appointment. Your therapist was not available on the day that you had requested to reschedule your appointment. We attempted to call you to reschedule, but we were unable to reach you. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced in scheduling your appointment. We’d be happy to remedy this for you and schedule your appointment, if we could speak to you directly on the phone. If this is something that you would like, please call us and we would be happy to get you scheduled.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Loved my therapist, hate the rest

Loved my therapist, but Luna’s billing and customer service department could use an overhaul.
For some reason this last stint of PT I had they weren’t billing me like they used to or I wouldn’t see the charge. I took me contacting them and telling them to see what I owe them and then I get hit with all my copay’s at once.
Have switched insurances with a new job and it’s been 3 weeks since I last heard from a representative trying to view my coverage, with a weekly follow up message by me to be ignored.

1. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Mr. Spinner. Thank you for being a long-time patient of Luna. We're so pleased to hear that you've enjoyed your therapist. We are disappointed to hear about your experience with getting your new insurance verified. We sincerely apologize that your messages in our App went unattended. Rest assured, our team will have the information you need today.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely amazing services

Absolutely amazing services. A great PT comes to my house, flexible times, and is by far the best PT I’ve ever had. So impressed!

9. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Thank you for your kind words. We are so pleased to hear that you are enjoying Luna.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I recommend Luna

I have been under Amanda's care for about 5 weeks after shoulder surgery and feel like she is doing an amazing job getting me back to normal. She is so knowledgeable about what she does and is great about communicating with me about what I need to be doing - and more importantly - what I should not be doing. She is always on time and always professional. I appreciate the in-home service immensely and would absolutely recommend this service.

22. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Thank you Mr. Lichter. Keep up the good work!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The therapist is excellent she finds to…

The therapist is excellent she finds to ways to use my daily chores with doing my exercises. She is just wonderful with her expertise qualities. I feel she is helping me a lot for the pain in my right hip, I'm almost 88 years old and they will not operate on a bad hip and he has helped me with the pain.

24. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Thank you Ms. Harris for taking the time to share your feedback. We wish you all the best.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I am having knee replacement surgery…

I am having knee replacement surgery this week and am supposed to start PT 24-48 hours after surgery. My surgeon referred me to Luna but I can't get anything with them for the foreseeable future. First they put me on a wait-list but because no one took my case, they dropped me from the list. My surgeon's office contacted them and after getting dropped from a call, they begrudgingly set me up with someone two days after my procedure. Then I got a call today saying that because I was outside the therapist's area of work, my appointment was cancelled. I was finally able to get connected with someone but it still feels somewhat awkward. The fact that I have a bunch of bands and equipment from previous surgeries so I was ready but I felt like the therapist may not have been fully prepared for my session (it only lasted a little over 30 minutes).

15. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Updated reply: Ms. McGervey, It was our pleasure to locate a therapist for you! One of our managers has personally been overseeing your care to ensure that you are receiving excellent service. Every first visit is an evaluation, to asses your condition, your medical needs and history, etc. We show that the therapist was at your home for the hour. If you would like to discuss your session at greater length, please contact Stephanie. You should have her number from when you spoke to her before. She'd be happy to discuss your treatment plan and care with you directly. Thank you.
*********************
Posted 4/17/24: Hello Ms. McGervey, We sincerely apologize for inconveniencing you. It appears that your location has proven to be a bit farther than our service area. However, we have located a therapist that is happy to drive the extra time to provide care to you. Our manager has left you a voicemail and is asking that you return her call to confirm that you would still like to receive care.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

In-Home Physical Therapy on Your Schedule

The in-home physical therapy is a great option! My therapist, Evan Smith, is so knowledgeable and professional. He brings equipment and is always prepared for our sessions. We sync our schedules, and it is so easy since he comes to the house and Medicare pays for it. Each week I am getting stronger as he increases my routine. I have been telling all my friends about this great option.

15. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Thank you for your review and for sharing Luna with your friends! We wish you all the best in your recovery.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience

Adam Thomas has been fabulous. He started my therapy one week after knee replacement surgery. He has listened to me and challenged me all at the same time. I am four weeks out and walking the dog and driving. He is always on time and pleasant. A great experience.

4. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Glad to hear that you are doing so well. Thank you for your post.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I would give Luna PT zero stars if I…

I would give Luna PT zero stars if I could. A dear friend of mine was in hospital for over 1 month. Luna contacted us both about scheduling PT at my home ( where he is rehabbing). We both returned calls, over 2 weeks ago, and they said he wil start PT that week, as they’re finding Therapists. Since then? 1x per week, they text him saying they’re still looking for a therapist. What the heck? I’m doing PT and going to get him to my place. He’s been seeing a friend/therapist in the meantime, since Luna Therapy is a complete failure at their business. I believe that this company has the absolute worst customer service and booking services. I read the reviews, and the ones with 1 star all say same thing. They do not know how to do bookings, drop the ball, and are awful. They truly need to re-think their business and customer service model. Shame on Luna!!!

1. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Hello Laney, After researching the information in your post, it appears as though your friend has been on our waitlist for a little under two weeks. We text him every day to let him know that we are still searching for a therapist with availability. As we explained to your friend, a wait list isn't a guarantee that we'll be able to match a patient with a therapist in the time that the patient would want.

However, it seems as though your friend was matched with a therapist and are all set. We are looking forward to treating him.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Pleasant experience

Haley my therapist was fabulous. She was very pleasant and on time. I did well with the exercises she gave me and I'm still doing them.

11. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Thank you for your post. We wish you all the best in your recovery!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

29th - 5th no reply

I tried to schedule with them for 2weeks, so did my current PT,
They are lousy business people who won’t get my business!
THERE ARE OTHERS

29. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Sandi, we are saddened to read your post. We've left you two voicemails and spoken to your therapist about the discharge paperwork that is required before you can be treated at Luna. If you would like to submit that required paperwork, we'd be happy to get you scheduled with your therapist. We look forward to treating you.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Delayed Benefit Verification

Prior to arranging my first therapy session, I verified with Luna and my insurance that Luna is considered in-network based on my coverage. I even performed the intake process and was excited that I'm able to schedule an in-home therapy as it would be difficult for me to travel to a physical therapy facility. After my session, I got an email stating that after review, Luna is out-of-network and I was charged the self-pay rate. Disappointed that if it the out-of-network is true all along, they should disclosed that prior to my first session so I could have cancelled the appointment. Now I'm left to find another provider at the last minute as I need to have immediate therapy sessions done.
On the bright side, the therapist I worked with today was very thorough and explained a lot on the therapy plan.

21. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Hello Elgin, We are pleased to hear that you enjoyed your therapy. We wish that we had better news for you regarding your insurance benefits. When a patient initially calls, Luna collects patients’ insurance information and determine whether the insurance is either in or out of network, as we did when you called in. However, many patients have out of network coverage. As we communicated with you that day, we conduct a deeper benefits verification to understand what your out of network benefits are precisely, including your out of network deductible and copayment. This process is conducted after the call and, once we have that information from the patient’s insurance company, we relay that to the patient. Unfortunately in your case, your benefits did not include any out of network coverage. If you believe this information to be incorrect, we recommend reaching out to your insurance company to understand your agreement with them.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extremely difficult to get appointment

Luna first touched base with me Wednesday January 31. I’m having knee replacement on February 15 and since I will not be able to drive for two weeks and I’m the sole driver for my house, having someone come is a lifesaver. After two days on their waitlist I was dropped out of the blue so I got myself back on the list and I was dropped again! I called and they said there was a glitch in the system and the earliest a therapist could come would be February 20 so I booked that and then the therapist would schedule future appointments. Because my doctor wants to have therapy the next day, I made arrangements around a friend’s work schedule to drive me to out patient therapy on February 16 and I scheduled directly with them before they got totally booked. It was a relief to know that the next session would be February 20 and I would not have to rely on getting someone to pick me up and take me to therapy. Today February 8 Luna calls to tell me they cancelled my appointment with their therapist because I’m supposed to have therapy within 3 days of surgery and they are going to put me on a waitlist!!! I explained to the woman on the phone my experience and was told it was a glitch in the system!!! So the bottom line they have cancelled any possible availability past the 3 days and put me on a waitlist! I was told if I got dropped to call them again! Absolutely HORRIBLE experience!!! Extremely unprofessional!

7. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Jimmye, We sincerely apologize for your experience. We escalated your concerns internally and found our mistake. As you noted, we needed to cancel your original appointment due to the timing requirements of your post-surgical care needs. We will be reaching out to you today with a path forward.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Luna was a great experience

Luna was a great experience. Adam, my physical therapist, had me walking with a cane in 17 days. Although I only reached 87% in the knee bend, it was due to the swelling in my right knee and leg. It was really hard to get the knee to bend all the way due to the swelling. Adam was patient, and guided me through the process. I had other physical therapy in California when I had my left knee done, but it was weeks before I was near where
I am now. Adam has done a great job and we really appreciate having someone like him on your staff. The best was having the convenience of having someone come to the house to do the therapy. Thank you very much.

2. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

Thank you Ms. Casella for sharing your experience!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Problem solved with Luna

I had a very positive experience with Luna about two years ago. The company was efficient, answered the phone, and the therapist was excellent. This time I have made repeated calls to Luna to simply schedule an appointment. On the first, I waited for 45 minutes on hold, and no one ever answered the phone. On the next three attempts, I used the option of getting a call back. No call was ever returned. This is very disappointing.

Shortly after posting the negative review, I did secure an appointment with an excellent physical therapist. I have had two sessions thus far and the experience has been flawless. I am glad Luna quickly resolved the problem quickly.

22. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luna Physical Therapy-Logo

Antwort von Luna Physical Therapy

John C, Thank you for sharing your contact information with us privately. We sincerely apologize for your experience. It sounds like you were able to connect with us and are in the process of scheduling an appointment. We are so pleased that you had a great experience with us before and we promise to deliver the same fantastic therapy this time. Thank you for your patience and for giving us another chance. We'd love to see your updated review of your most recent experience, if you're willing.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr