Fjorna Bewertungen 

225
•
TrustScore 1.5 von 5

1.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!!! I ordered two dresses that looked great in the photos on the website. They took 6 weeks to arrive and came from China (this company is not based in Holland as sta... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Complete scam do not buy! Clearly dropshipped fast fashion, absolutely shocking quality and nothing like the products advertised. They won't allow returns even though their website says will accept re... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The dress purchased was not the dress that was received! After researching the “company” Fjorna, found they steal images from other merchants and replace the item with an extremely cheap version. The... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic quality panama hat. Much better than expected and packable as advertised without losing it’s shape. Well done, Fjorna! My wife wants one now, so will be placing another order shartly


Kontaktinformationen

1.6

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

225 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 20 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1.6

Alle Bewertungen

(225)

175 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

strongly warn everyone not to buy from…

strongly warn everyone not to buy from Fjorna.
They make it look like you’re ordering from a professional company based in the Netherlands, but in reality, the products are shipped from China.

My order took nearly a month to arrive, and when it finally did, every single item was the wrong size — I ordered Large (L), but they sent Extra Small (XS) that would barely fit a child.

The quality is poor, completely different from what was advertised, and the whole experience has been frustrating and misleading.

This company pretends to be professional, but it’s nothing more than a drop-shipping operation posting cheap items from China.

Save yourself the trouble — avoid Fjorna at all costs.

29. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic quality packable panama hat

Fantastic quality panama hat. Much better than expected and packable as advertised without losing it’s shape. Well done, Fjorna! My wife wants one now, so will be placing another order shartly

19. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid this website

I ordered some trousers, which I thought were from a company based in Netherlands. Later realised they are in China. Eventually arrived and were poor quality and too short. Requested a refund and was told I had to return to China! £13.50!!
They kept offering a partial refund which I kept refusing but in the end had to accept as I doubt they would acknowledge my return and I would lose more money.
Avoid this company at all costs

19. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The sanders are very nice but they…

The sanders are very nice but they don’t really support my instep and when I ordered I thought I had asked for 1 black and 1 white pair. Again I like the sandles they are very comfortable.

10. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful experience

Awful experience, item didn’t fit and I was not shared details required from the courier to send the item back to China. Item did not even look like the picture either. £35 down and stuck with a child sized item that looks straight from Temu 😔 Please avoid if you live in Europe.

28. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fjorna-Logo

Antwort von Fjorna

Hi Cairo, thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and that the item did not meet your expectations. This is not the standard we aim to provide. Please get in touch with us at info@fjorna.com with your order details so we can review this further and work towards a suitable solution for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Won’t be buying from this company again

Service was okay but slow. Quality was very poor… item unwearable.

2. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fjorna-Logo

Antwort von Fjorna

Hi Sue, thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the service felt slow and that the item did not meet your expectations. This is certainly not the experience we want for our customers. Please reach out to us at info@fjorna.com with your order details so we can review this and see how we can make things right.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The dress I ordered was not the quality…

The dress I ordered was not the quality I expected and didn't fit. Fjorna did offer a % of the price as refund and I excepted as it was too much hassle to send it back and they don't refund postage.

28. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fjorna-Logo

Antwort von Fjorna

Hi, thank you for your feedback. We’re sorry to hear that the dress did not meet your expectations and that the fit wasn’t right. We understand returning items can sometimes be inconvenient, which is why we offered you a partial refund as a quicker solution. We’ll also take your comments on quality into account to improve our products going forward. We appreciate your understanding and thank you for giving us a try.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Green dress

Hi the dress I orderd was lovely. The only problem was it was rolled into a ball in package and really badly creased it will take a lot of time to try get creases out .

1. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fjorna-Logo

Antwort von Fjorna

Hi, thank you so much for your feedback and for your kind words about the dress. We’re really sorry to hear about the way it was packaged and that it arrived so creased. This is not the experience we want for our customers. We will make sure to pass this on to our team so it can be improved. In the meantime, we truly appreciate your patience and hope you’ll enjoy wearing the dress once the creases are out.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give a minus star I would

If I could give a minus star I would. Unfortunately I had not read the reviews prior to purchasing from this company. As with previous feedback, this is a scam company that import cheap poor quality goods from China. Obtaining a refund is near impossible and they try to wear you down by offering you a ridiculous % of the purchase price with the offer of keeping the goods. This is of no use if its a manufacturing issue with missing stitching. Please do your research into this company 1st before making any purchase.

25. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fjorna-Logo

Antwort von Fjorna

Hi Jude, we’re very sorry to hear about your experience and the concerns you’ve raised. This is not the service or quality we want for our customers. Please contact us directly at info@fjorna.com with your order details so we can investigate this further and work on a proper solution for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Squashed hat from China

Hat took 3 weeks to arrive. It was delivered from China. When it arrived it was tightly vacuum packed, not in a box and was completely misshapen. I left it for a couple of days to see if it would miraculously spring in to shape. It didn't! It's not wearable and only fit for a bin. The company have refused to pay postage to return. As a goodwill gesture (!!) they offered a reduction of 20% if I would like to keep the hat, or re-gift it. Why would I want to pay 80% of a hat that is 100% unwearable?!!! Avoid this company

27. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fjorna-Logo

Antwort von Fjorna

Hi Penny, we’re very sorry to hear about your experience with the hat and the way it arrived. This is not the quality or service we want to provide, and we completely understand your frustration. Please contact us at info@fjorna.com with your order details so we can review this case again and work towards a proper solution for you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Reliable delivery of quality sunglassses

Although delivery took a little time it was worth the wait for good quality Aviator sunglasses at a very good price - would use again recommended

27. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fjorna-Logo

Antwort von Fjorna

Hi Chris, thank you for your great feedback! We’re glad to hear that you’re happy with the quality of the aviator sunglasses and that they were worth the wait. We really appreciate your recommendation and look forward to serving you again! 😎

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

My bag arrived fairly quickly and is…

My bag arrived fairly quickly and is great quality. Looks exactly as pictured and has held up brilliantly

20. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fjorna-Logo

Antwort von Fjorna

Hi Kaylee, thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that your bag arrived quickly, is great quality, and exactly as pictured. We really appreciate your support and hope you continue to enjoy it! 💚

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

White Quartz Heart Huggie Earrings…

White Quartz Heart Huggie Earrings (Silver). Product not as described - very cheap looking stainless steel, and with sharp extra piece of metal on one of the clasps. Emails to try and resolve have so far been ignored, though they managed to email me and ask for a review……

13. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fjorna-Logo

Antwort von Fjorna

Hi Nicki, we’re very sorry to hear that the earrings did not meet your expectations and that your previous emails went unanswered. This is not the level of quality or service we want to deliver. Please reach out again to our support team at info@fjorna.com with your order details so we can resolve this for you as quickly as possible.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM COMPANY aka ROSE & MAYFAIR!

AVOID AVOID AVOID AVOID AVOID AVOID

This company were also known as ROSE & MAYFAIR and have vanished leaving people out of pocket. They trade for 2 months and vanish overnight. DONT WASTE YIUR MONEY! Poor quality goods and total scammers.

AVOID AVOID AVOID AVOID AVOID AVOID

14. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fjorna-Logo

Antwort von Fjorna

Hi R Smith, we’re very sorry to read your review and the concerns you’ve raised. We would like to look into this matter directly and clarify any misunderstandings, as this does not reflect the service we aim to provide. Could you please contact our support team at info@fjorna.com with your order details so we can investigate and assist you further? We truly want to resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammers

They don’t even sell what they advertise and send a completely wrong item and can’t return and get a proper refund, have to pay for shipping to return even though its THEIR fault. Seems like a dodgy company, I would avoid.

11. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fjorna-Logo

Antwort von Fjorna

Hi Faina, we’re truly sorry to hear about your experience and that you received the wrong item. This should not have happened, and we completely understand your frustration. Please contact our support team at info@fjorna.com with your order details so we can investigate this immediately and find a proper solution for you. We want to make sure this is resolved for you as quickly as possible.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My jumper came with pulls in it and…

My jumper came with pulls in it and didn’t get a refund very uoset

8. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fjorna-Logo

Antwort von Fjorna

Hi Erin, we’re very sorry to hear that your jumper arrived with pulls and that you didn’t receive the refund you were expecting. This is definitely not the experience we want for our customers. Please reach out to our support team at info@fjorna.com with your order details so we can look into this immediately and make it right for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Impossible returns

Shipped on 26th July, received 27th July. Received the wrong size shoe. Complained and requested return with replacement on 27th July. Several emails later it is the 5th August and so far no help at all. Neither for replacement nor refund, nothing. Just empty useless emails saying they are looking into it. I'm veto upset and frustrated, I feel totally stitched up. I ordered size 7 shoe. I received a shoe 2 sizes too small with no size indicator written on them. Terrible customer service so far. I hope they step up and change my mind.
Don't do business with this company

27. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst online company to buy off..items…

Worst online company to buy off..items are shipped direct from a Chinese warehouse although the company is in Holland. Waited 1.5 weeks to receive my order to be wrong! Been trying to liaise via email for over a week to resolve my issue but still waiting. They take at least 24 hours everytime to answer your email.
Wouldn’t recommend using this company who overcharge for items you can get off shein or temu direct

21. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Damaged awful quality

Ages to arrive
Thin and damaged when arrived . Metal tarnished

Absolutely con

Came from china not Norway as website wants you to beleive

Don’t waste your money.

30. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr