Easy Access Self Storage Bewertungen 

128
•
TrustScore 4.5 von 5

4.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Like a hotel for your belongings! I stored my belongings at Easy Access in Stockport and was really impressed with the whole facility. The building is modern, clean and incredibly secure, whi... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I used their Trafford site (close to the Trafford Centre) Fantastic service, easy sign up process, competitive pricing and excellent customer service. The great thing about this storage is it’s all... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We have been a customer based at Bredbury for 6 years. A great location providing easy access to all our customers in the North West. Positive, friendly service from all the EASS team, always happy to... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Moved home and needed to store some furniture. We looked around for a storage unit and settled on Easy Access Storage in Bredbury. Very pleased with the service provided, staff were very friendly and... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Mietlagerräume
  2. auch in
  3. Bootslager
  4. Lagerraum
  5. Umzugsunternehmen
  6. Wohnmobil-Unterstellplatz

Vom Unternehmen geschrieben

Our widespread experience in the industry combines with the personal touch only a family-run business can bring. With a wealth of experience and a customer-centric ethos, Easy Access Self Storage offers precisely what our name suggests: convenience and simplicity. We provide secure and accessible storage solutions to personal and professional customers across the Northwest. Our storage facilities are offered with affordable and accessible storage prices. We operate from three different locations, Ashton, Stockport and Trafford. All are easy to get to. Our storage facility in Ashton is located on Richmond street, just off junction 23 of the M60 and follow the A6140. Our Stockport is located just off Junction 25 of the M60. Our Manchester storage facility is situated directly opposite The Trafford Centre. Whether your home or business is in Manchester City Centre, Cheshire or the surrounding areas of Greater Manchester and beyond, you’ll find our self storage units ideally placed for accessible storage solutions. At Easy Access Self Storage, we understand that trust is paramount. Our storage solutions embody this value. This is aptly reflected in the comprehensive security across all our self storage facilities. Each unit is guarded by 24-hour security. Entrance to either of our sites is only accessible through a keycode which we will provide you and each unit is securely locked and monitored.


Kontaktinformationen

4.7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

128 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.7

Alle Bewertungen

(128)

10 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

As if moving wasn’t stressful enough

As if moving wasn’t stressful enough, throw a pandemic and being gazumped Into the mix = total disaster !!!😱

Having found myself in the position of no longer having a property to immediately move into, I set about the task of finding storage facilities etc.
I visited Easy Access Self Storage Trafford and all I can say is I’m so glad I did, Sam at EASS was an absolute star ... he showed me size of units on site which confirmed my fears that I needed a bigger unit than I had originally thought and as I was unsure of how long I needed for he answered all my questions, we discussed my options and I was offered a discounted introductory rate. Sam also recommended TXM removals as I would potentially get a discount if I had storage with EASS. Ross and his team at TXM were amazing, great communication, efficient hardworking bunch of friendly lads …. Would highly recommend. Unfortunately, due to the current housing market all my worldly goods remain in storage … albeit no longer at introductory discounted rate 😢

12. August 2022
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Hi Lynette,

Thank you for taking the time to leave a 5* star review!

We are really happy to hear that we met your expectations whilst storing with Easy Access Self Storage. Will make sure that we pass on your kind words to Sam & TXM!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant Service from the Trafford Storage Site

This is a friendly, convenient and very accommodating storage facility. Sam in particular, at the Trafford location, goes above and beyond to help us with any issues. The storage is also accessible out of business hours and at weekends which is a great facility for us.

30. März 2023
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Thank you for the 5* star review!

We will make sure to pass on your kind words to Sam.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Long Term Lock Up User

We have used Easy Access at Bredbury for many years now and find the team very support and helpful. We have had to take on additional extra storage at times which has always been accomodated for us. We have had no issues with safety and access is for fob holders with pins only. We would recommend.

30. März 2023
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Thank you for leaving a 5* star review!

We are happy to hear that we have met your expectations.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great place

Great team. Very helpful with any issues and service is great.

30. Juni 2022
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Thank you for taking the time to give your feedback, we really appreciate it and are delighted that you were happy with the overall experience at our Stockport branch!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

A PROFESSIONAL ORGANISATION

Helpful, friendly staff; well-managed, clean and secure site; good facilities; my only criticism - I would prefer payments to be made by Direct Debit, rather than Standing Order.

29. März 2023
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Hi Philip,

Thank you for taking the time to leave honest feedback and we're glad to hear that overall your experience was positive. We're constantly looking at ways to improve our customers journey and direct debits are something that we are hoping to integrate into our system in the not so distant future.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

They listen to people and are…

They listen to people and are sympathetic to their problems and are happy to help wherever possible

15. März 2023
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Hi Graham,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are really happy to hear that our team at Easy Access Stockport were understanding and helped where they could. Thanks again!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great access

Great access
The fact it’s 24 hours is a huge help to my business

28. März 2023
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Hi Daniel,

Thank you for the 5* star review!

We are happy to hear that Easy Access Self Storage met your expectations.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Does What It Says On The Tin

Level, spacious and concrete surfaced secure storage yard with “easy access” and egress.

27. März 2023
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Hi Barry,

Thanks for taking the time to leave a review! We're glad to hear that we met your expectations.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent and secure storage with very…

Excellent and secure storage with very knowledgeable staff and great, friendly customer service. Would unreservedly recommend them.

27. März 2023
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Hi Stephen,

Thank you for the 5* review!
I'm glad to hear that our Trafford store met your needs and expectations.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good service

The storage is exactly what is advertised and the staff are really helpful.

27. März 2023
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Thank you for taking the time to leave your 5* star review! We will make sure to let the team at Easy Access Self Storage Stockport know of your kind words.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great site, great team..

Great site with 24 hours secured access, very helpful team at office, they have all facilities for pallets delivery, i needed extra space for few days, they was able to provide the space over the weekend in very short time, i would really recommend this storage.

26. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Hi Saeed,
Thank you for your great 5 star review. We’re extremely happy we're meeting your expectations and having such a great experience whilst using Easy Access Self Storage.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

communication

communication, forklift on site.
great 👌🏼

24. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Thank you for your 5 star review Michael, we are delighted Easy Access Self Storage have met your expectations.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No deposit returned

I spent six weeks emailing trying to get my deposit and part month back only to eventually be given £29 with an excuse that the two weeks notice wasn't in writing so I couldn't have the £100 deposit. I had called into the branch to give this notice in January which was accepted at the time but now nobody knows anything about that.

28. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Guys in the office are great

Guys in the office are great, really helpful.
24 hour access is really convenient.

Only down side would be that the locks on the unit doors are abit stiff and the locations of the machines to grant access are in awkward places at the Trafford location.

Other than that 5*

10. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The Self Storage Experts

If you need Storage with 24 access. And safe as a bank. With a fantastic Team on hand to help you. Then there is no other place to rent storage from. Thanks Easy Access Self Storage Trafford for all your help and I will definitely be back again should the need arise. Paul

5. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Hi Paul,
Thank you for your great 5 star review. We’re extremely happy we met your expectations and you have had a great experience whilst using Easy Access Self Storage. We are already looking forward to you storing with us once again in the near future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

All was good whilst renting however…

All was good whilst renting however trying to get my refund is becoming a problem in was told it would be paid within 21 days not received I sent an email then to be told they can't pay it yet due to staff shortage due to covid they said will chase payment and refund me so I've my my solicitor involved I'm not happy they are fast enough to charge you a late fee which I have never been late.

Will update once my solicitor has been in touch with them.

I was told I would be paid 21 days after notice given which was 22nd of January which takes it to 14th of Feb also your team stated they are prioritising my payment strang if its not due until the 24th of February also why tell me then your having delays in paying due to cover sickness hmmmmm not very clear my solicitor is looking through the contract plus my emails sent from yourselves.
Update they said it would be paid by the 24th February surprise didn't rang the place they said they sent a cheque out on the 22nd well that's funny because they sent it to my old address they said they would cancel this cheque I was told they would ring me and put it in my bank account by transfer delay tactics I think anyway solicitor dealing with it now its stressing me out have a pacemaker fitted so don't need it avoid this place

14. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Dear Mr Walker, thank you for your review and taking the time to post. We are happy your storage experience was a positive one whilst storing your items with us. We would like to address the “problem” regarding your refund. As per our refund terms and conditions, the process can take up to 21 days.
Notice was received 22nd Jan 2022 at 14 days, taking your billing period up to and including the 5th Feb (vacating your room 2nd Feb). You were advised our refund process at the time of vacating and by email 7th Feb.
21 days from notice calculates to 24th Feb, as of today 15th Feb there is no reason to assume you will not receive your refund within the 21 days as advised.
In addition we have received no correspondence with your solicitor and feel this is an unnecessary action. With regards to any late charges incurred, this is something we always aim to avoid by contacting customers prior to any charges taking affect.
After a full review of your account, I can see at no point have you ever been charged a late fee!
We are always open to feedback with an aim of improving what we do. However, on this occasion we feel our policies and processes are being adhered to and have also been clearly outlined.
We do hope this information helps, if you which to discuss further please do contact the store directly.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Very helpful and understood our needs. Flexible in relation to size of storage required

3. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Hi Deebegee,

Thank you for choosing Easy Access Self Storage and the 5 stars!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very helpful

They are very welcoming, helpful and clearly explain their facilities. I have just taken on my unit and I feel my stuff is in safe hands.

30. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Easy Access Self Storage-Logo

Antwort von Easy Access Self Storage

Hi Simon,

Thank you for your 5* review! We hope to see you again soon!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr