Covers&all Bewertungen 1’276

TrustScore 4 von 5

4.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I used Covers&all before and will always recommend them. I wanted outside cushion covers for foam I had bought from GB Foam Direct and both companies did not disappoint. Absolutely perfect and t... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

All of the covers I ordered were custom made. One was an odd shaped curved cushion, so I took the measurements and hoped for the best. I am absolutely delighted with the covers as they all fit perfect... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The cover for our oval dining table is the right size and looks like it will last for years, so the extra cost of these covers over the off the shelf items in DIY supermarkets is well worth it. I'm n... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The address they give on the website is a registered office (accountants?) in Fleet Street in London, the telephone number is Bathgate in West Lothian, Scotland. The website says "All our cov... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Möbelgeschäft
  2. Gartenmöbelgeschäft
  3. Geschäft für Gartenmöbel

Vom Unternehmen geschrieben

Buy Online Outdoor Covers, Covers for Outdoor TVs, Fire Pits, Firewood, Custom BBQ Grill Covers at Covers And All. Free Shipping Also Available. Shop Now


Kontaktinformationen

4.1

Gut

TrustScore 4 von 5

1276 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 73 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor customer ServiceOrdered goods- advised delivery 17-04

Ordered goods- advised delivery 17-04 - no delivery - no contact from company - chased up - unable to speak on phone just chat - told issue escallated and response in 24/48 hours - no response - chat again today 21-04 - told issue escalled again for response in 24/48 hours - well be advised

21. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hi Steve, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. The issue has been escalated internally with the details you have provided. We will update you regarding the issue at the earliest.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Poor customer service

Update -
I always believe a company can make mistakes and the real way to measure is how they respond to an issue.
I am pleased to update that Covers&all did just that.
On highlighting my health, the reasons for ordering the cover and the impact on me at a difficult time they reacted quickly ensuring the item was completed and shipped in a speedy manner (from India but only took just a few days). On arrival the product quality exceeded my expectations in build quality and strength).
They also made a kind gesture on the price reflecting the issues I had faced.

As a result - well done to the team for a recovered customer service incident and as a result I would recommend them / use them again myself.

Thank you for your assistance - Simran Shah!

Placed order 8th April, with delivery confirmed as 20th April. On 20th I chase as the status is still showing in production but deliver date 20th. Reply confirms my order has not been shipped as estimated delivery date could be now up to 9 business days!
I am in cancer treatment and this shade was supposed to allow me to sit in my garden safe from UV, now I’m left wondering if I will receive anything at all let alone when having read other people’s experiences.

20. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hello Kelvin, we are truly sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the delay in your order, especially given your circumstances.

Please be assured that your order has now been shipped, and our team has shared the tracking details with you via email. As a gesture of apology for the inconvenience caused, we have also offered a partial refund.

We deeply regret the inconvenience and appreciate your patience. If you need any further assistance, please feel free to reach out—we are here to help.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Cover fits well and seems high quality…

Cover fits well and seems high quality and well made. Hartman recommended this company to me.

19. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hey EJ! We are delighted to hear that you are pleased with our products. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Chair covers.

The covers we ordered arrived and fitted perfectly
Arrived before time ,well packaged ,and left in a safe place. Would definitely recommend to anyone else.

14. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hey Nigel! We are delighted to hear that you are pleased with our products and services. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered 2 covers for our outdoor…

I ordered 2 covers for our outdoor kitchen and I was impressed with the quality. They weren’t the cheapest, but definitely well worth the money. Arti went above and beyond to resolve an issue I had, which was really appreciated. Highly recommend Covers&all, excellent customer service!

16. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hey Ania! We are delighted to hear that you are pleased with our service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Call centre very noisy couldn’t here…

Call centre very noisy couldn’t here operated clear enough, did get sorted in the end , but I missed my deadline

2. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hi Dave, Thank you for your feedback. We regret the difficulty you faced due to the call clarity and the delay caused, even though the issue was resolved in the end. We will be sharing your feedback with the concerned team to review the call quality and make necessary improvements. Your feedback is valuable to us and will be considered to enhance our overall service experience.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Such a really good and helpful company

Such a really good and helpful company. I would definitely recommend their products and their bespoke attention to the products they sell.

15. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Dear Customer, Thank you so much for your kind words! We’re really glad to hear you had a positive experience and appreciated the attention to detail in our custom products.

Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your support. We look forward to serving you again!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Made to size

Seems to be good quality , more durable than it feels as doesn’t feel that durable .

10. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hi Terence, Thank you for your feedback! We’re glad to hear you’re pleased with the quality.

We understand your initial impression of the material, but it’s designed to offer strong durability despite feeling lighter than expected. We appreciate you sharing your experience and hope it continues to perform well for you.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

After a shaky start regarding incorrect…

After a shaky start regarding incorrect delivery address
transfer and the need to repeat instructions, the item was safely delivered thanks to what was clearly personal intervention by Covers&all staff.
I give 4star rating for their responses to the initial problem which was probably not of their making. Thankyou.

15. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hi Cheryl, Thank you for sharing your experience and for your thoughtful feedback.

We sincerely apologize for the initial challenges with the delivery address and any inconvenience caused. At the same time, we’re glad to hear that our team was able to step in and ensure your order was delivered safely.

Your recognition of our team’s efforts means a lot to us. We truly appreciate your understanding and your 4-star rating, and we’ll continue working to make every part of the experience as smooth as possible from start to finish.

Thank you again for your support!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shoddy quality, minimal warranty.

Bought a custom cover in 2024 for £150. Zip became faulty a year later, now completely failed. Only offer a ridiculous 90 day guarantee. Would not use again.

11. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hi Gareth, We’re sorry to hear about your experience with the product. Please note that accessories such as zippers are covered under a 90-day warranty. As per your review, the order is over a year old, which falls outside the warranty period. However, we truly appreciate you sharing your feedback, and it will be taken into consideration as we continue to improve our product quality and policies.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Updated review and rating

Update: I received my order after a lot of emails, chats and calls. The covers are nice but one is a little too small and the other fits perfectly. I am happy with them regardless. To keep things consistent in the garden I have placed another order and will just wait for them to arrive whenever they arrive.
Previous review: I placed my 2nd order with Coversandall as I was so very pleased with the previous one but this time it’s been a shambles from start to finish.
The covers were meant to be delivered in April 2nd as per the email. It is April 10th and so far I’ve been lied to on chat three times and two calls, saying it will be shipped in 24-48 hrs. Today I was told my order hasn’t even been made…… and will be shipped in 24 hrs. I do not hold my breath. I wanted to order again but am seriously reluctant.
Let’s see when I receive (if) my order.

10. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hey Galina! As per our records, your concern has been addressed via call and the credit has been offered. Your order will be shipped soon. Thank you for your cooperation throughout. Feel free to contact us in case you require any further assistance.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Issues resolved fully.

When we received the cushions that we ordered there were unfortunately some issues with staining and construction. We contacted the company, who responded quickly and resolved the issue with a full refund. The response from the team was excellent and demonstrates that they do care about providing a good service to their customers.

7. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hi Timothy, Thank you for your thoughtful feedback. We sincerely apologize once again for the issues you initially experienced, but we’re glad to hear that our team was able to respond promptly and resolve the matter to your satisfaction.

Your kind words about our service truly mean a lot to us. We remain committed to providing the best possible experience to our customers.

We appreciate your support and hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast delivery fitted perfectly and my…

Fast delivery fitted perfectly and my old garden sofa looks new

27. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hi Emma, Thank you for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that the cover fit perfectly and gave your garden sofa a refreshed look.

It’s great to know you were happy with the quick delivery as well. We truly appreciate your support and look forward to serving you again.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wish I’d read the reviews first 🤦🏻‍♂️

Wish I’d read the reviews first!

Ordered 2 gazebo side walls. Item arrived well packaged and looks good quality, however the grommets to hang the wall are all over the place. Ordered 45cm apart and got the following distances between grommets (cm)… 29, 30, 43, 43, 41, 44, 43 contacted them and sent video as requested, answer came back that they “appear to be placed as per our standard production process”… joke! And not a funny one!! 🤬

10. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

HI Simon, thank you for bringing this to our attention. We’re sorry to hear about your experience, and the matter has been escalated to the relevant team for review. Our team will be reaching out to you to assist further and help resolve the issue.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't waste your money

Don't waste your money, i ordered a large bag to keep my garden furniture cushions dry and mildew free as was described on the website ..... I now have soaking wet cushions full of mildew

4. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hello Kelly, we sincerely apologize for the inconvenience caused to you. Our team has reached out to you via email to verify the details. We are currently awaiting your response to provide further assistance.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disorganised and dishonest company

Custom made kayak cover ordered, incorrect size received. Checked after 2 days, kayak wet underneath the cover. Have emailed with complaint requesting full refund with accompanying photographs of wet kayak and rain on inside of the cover. The warranty and policy are clear on the website, which I have followed. No response to date. Would not recommend buying from this company.

17. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hello Laura, we sincerely apologize for the inconvenience caused to you. Our team has reached out to you for more details. We are currently awaiting your response to provide further assistance.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

appalling customer service

appalling customer service. I have been trying to cancel an order for 4 days now. They have taken part of the money from my account and wanted more because I made an error in size, which is fine but I decided the price was too much. I got cut off on 2 phone calls couldn't understand what they were saying. The reply on the line was delayed by several seconds too. Still waiting for them to ring back or email. Very disappointed. Will be taking matters further.

21. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hi Vanessa, we’re truly sorry for your experience. We’d like to inform you that a suitable resolution has already been provided by our team via email. If you need any further assistance or have additional questions, please feel free to reach out—we’re always here to help.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Good quality cover but poor fit & functionality

Good quality cover, delivered in good time but the cover doesn’t have a drawstring all around the bottom as I had expected only a short run at either end which means the cover continually blows off the furniture - happy to add a photo if that helps? The cover has also been made a lot bigger than the measurements I gave so there is a lot of additional fabric, not the neat fit I anticipated. Overall I am happy with the quality & the company but disappointed with the fit & functionality.

19. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hi, thank you for your feedback. We’re sorry to hear the cover didn’t meet your expectations in terms of fitting. Please email us your order ID along with the issue details at reviews@groupbayport.com, and our team will review your case and assist you further.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wrong thickness of fabric supplied

Ordered a 24oz thick tarpaulin, received a 12oz thick tarpaulin. They accepted their website had the wrong specifications, but after 25 emails, have been unable to get a refund.
----------------------
"This has been escalated within the company"..... I've had that reply a few times now and it means nothing

18. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hi Stephen, we sincerely apologize for the inconvenience caused to you. The issue has been escalated internally with the details you have provided. We will update you regarding the issue at the earliest.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A bit sceptical after looking around…but

A bit sceptical after looking around and getting quoted extraordinary amounts of money to get seat covers made, how was this so cheap and would it be of quality?
After checking out legitimacy and reading reviews, took a chance.
All I can say is absolutely brilliant product and service. Ordered, made and delivered earlier than stated.
During the production I had a query and the response was quick and efficient.
The quality of the product is as good if not better than shop bought and made well!
I will definitely be storing their site in my favourites and will recommend to all who need Covers and All.

3. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Covers&all-Logo

Antwort von Covers&all

Hey Natalie! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr