Carticenyc Bewertungen 

558
•
TrustScore 3 von 5

2.8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer Service was 10/10 Product is 10/10 you can tell they not regular diamond and they are not lab made at all. No need for refunds it's worth it and the wait and purchase. The diamonds hit extrem... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I don’t even know where to start. This is the worst experience I’ve ever had with an online store. The level of incompetence, lack of communication, and overall carelessness is unbelievable. It’s hone... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Also scammed. 2 week expedited shipping, broken watch, both non functional and broken face. No free items (necklace bracelet) included… run around from customer service since opening package tonight .... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Your support team is very fast at responding with any issues(no issues with the jewelry, just had to be reminded of my membership fee)! And your jewelry most def gets noticed (I was at the counter ord... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

Vom Unternehmen geschrieben

At CarticeNYC, we specialize in delivering luxury-inspired jewelry and accessories that blend style and affordability. Based in the heart of New York City, our brand is committed to offering premium-quality products at prices that make luxury accessible to everyone. From iced-out watches to statement chains and bracelets, our pieces are crafted to make you stand out and shine in any setting. We take pride in our attention to detail, using skilled craftsmanship and high-quality materials to create jewelry that not only looks stunning but lasts. Our goal is to empower individuals to look and feel their best without breaking the bank. That’s why we cut out the middlemen, streamline our operations, and pass those savings directly to our customers. At CarticeNYC, customer satisfaction is our top priority. We offer worldwide shipping, easy payment options, and dedicated support to ensure every customer has an exceptional experience. Whether you’re shopping for yourself or looking for the perfect gift, we’ve got you covered with a range of timeless designs and limited-edition collections. Join the CarticeNYC community today and elevate your style with confidence. Luxury doesn’t have to come with a hefty price tag—it just needs the right touch.


Kontaktinformationen

2.8

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

558 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 89 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.8

Alle Bewertungen

(558)

164 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love product

Thank you all love the set it beautiful shines very good even at night stones glisten love it.

21. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Full scam guys please do not buy from…

Full scam guys please do not buy from this place what a crazy website they have created like it is so freaking confusing i paid for 49.99 usd from Australia which was around 76$ aud and then it took me to the most confusing place where there wasn’t a option to click on no and then even i clicked on the no i don’t want it side it would click into yes i want side and again my 298$ was cut i have emailed them and told them about this confusion no reply yet

22. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi Rujwal, we completely understand your frustration and appreciate you bringing this to our attention. We take any payment or checkout issues seriously and want to resolve any errors immediately. Please email info@carticenyc.com
with your order details and screenshots if possible so we can fix this for you. Thank you for giving us the opportunity to make things right.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I paid for one last night still didn’t…

I paid for one last night still didn’t get my tracker number I’m so mad my cousin did it to with me last night in he got his tracker number late I still didn’t get mines yet they don’t text back on Gmail or nothing no phone to call them no address in I’m in Jersey

20. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi Carter, we understand how stressful it can be waiting for your order. Please email info@carticenyc.com with your order number so we can give you an exact update. We’re here to make sure you get your order and have a smooth experience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extra charges after purchase

Wasn’t fast shipping but when the item came it was good however a few weeks later it getting a random charge of 49.00 when I haven’t signed up for nothing nor have I even been on the site since the first purchase

15. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi Rytonio,

We’re truly sorry for the frustration this has caused and we understand how upsetting it is to see a charge you weren’t expecting. That is not the experience we want for any of our customers.

The $49 charge is typically related to an optional membership that can be added at checkout, but we completely understand that this was not clear to you, and that’s on us. If you did not intend to enroll, we want to make this right.

Please reach out to our support team directly at support@cartice.com with your order number so we can immediately review your account, cancel anything active, and resolve the charge accordingly. Our team will make sure this is handled properly.

Thank you for acknowledging the quality of the item you received, and again, we sincerely apologize for the confusion and inconvenience. We appreciate you bringing this to our attention and giving us the chance to fix it.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I did receive my order but I wake up to…

I did receive my order but I wake up to another charge that I didn’t authorize. I want my money back. I don’t wish to order anything else from this company.

10. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi Nicole, we understand how concerning that is and we’re sorry for the stress it caused. Any charge you don’t recognize should be reviewed right away and we want to help get this resolved for you.

Please email us at info@carticenyc.com with your name and the charge details so our team can look into it and assist with next steps. We appreciate you bringing this to our attention and giving us the chance to address it properly.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never again Cartice!!!

I received my package on 1/1/2026. When I opened the package, the items that I ordered were not in the boxes. Boxes were empty. I’m very upset right now because I’ve worked too hard to try to make this the best Christmas ever for my family and it really pisses me off to have someone steal from me. I also paid for replacement protection fee…. I’ve been emailing customer support and it seems like the messages that I’ve received back from y’all is so robotic… Y’all are sending the same response time and time again. Yesterday, I received an email from Cartice customer support letting me know that I would receive a full refund within 24 hours, A few hours after receiving the email, my bank app stated that the pending refund from Cartice was cancelled. I want my money back and I want it back now!! Keep the damn jewelry!!!

1. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi Heather, we’re truly sorry for what you went through and we completely understand how upsetting and stressful this situation is, especially around the holidays. Receiving empty boxes after working hard to make Christmas special is unacceptable and not the experience we ever want a customer to have.

We also understand how frustrating it is to feel like you’re getting automated responses when you’re dealing with something this serious. We apologize for the confusion and distress caused by the refund communication and the pending refund status you described.

We want to get this resolved properly. Please email info@carticenyc.com
again with your order number and reference this review so a senior team member can personally review your case and follow up on the refund issue with urgency. We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I am being charged 49.99 a month for…

I am being charged 49.99 a month for something I didn’t subscribe to. I would like to cancel IMMEDIATELY!!!

28. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi Shontez, we’re really sorry for the concern this caused and we understand how upsetting it is to see a charge you did not expect or authorize. That’s not something we want any customer to experience.

We want to help you get this canceled immediately and review the charge. Please contact us at info@carticenyc.com
with your name and any transaction details so our team can locate your account and assist you right away.

Thank you for bringing this to our attention and giving us the opportunity to resolve it.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We need to shut down cartice

Aye yall, they're stealing our money out our bank accounts, that's a federal crime, we need to stand up together and get them shut down, these people are bogus. It's one thing selling bullshit ass product, for way to much, false advertising, but then they top that by stealing all our money. I read all talk reactions, and i knew i wasn't the only one they did that fugazi stuff to. We need to sue them.. I'm so mad about this, I wish I knew who ran this fake ass company, and where to meet him. I'm putting a post on fb and Instagram and TikTok, my name Steven khail aka lucci, and I want yall to stand with me.. I'll make it tomorrow.. they need to be stopped..

10. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi Steven, we’re truly sorry to read this and understand how upsetting and alarming this situation feels. We want to be very clear that unauthorized charges are not acceptable and this is something we take seriously.

We would like the opportunity to review your situation directly and look into the charges you mentioned. Please contact us at info@carticenyc.com
with any transaction details so our team can investigate and assist you properly.

We understand your frustration and appreciate the chance to address this directly and work toward a resolution.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

These bastards charged me another 49…

These bastards charged me another 49 bucks 5 days after i just spent on their so called New years deal. Customer Service is trash they take fvcking forever to respond i emailed em before they ship my package to let em know i put the wrong address they shipped it regardless and then contacted me 2 days after they shipped it. Dont even have legit customer service number. they will keep your card info to take money out of it. i want my jewlery but i also want all my money back this was bull.

9. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi Gregory, we’re really sorry for the frustration you experienced and understand why this situation left you upset. Unexpected charges and address issues should always be handled clearly and promptly, and we apologize that this was not your experience.

We want to review both the address concern and the additional charge you mentioned. Please email info@carticenyc.com
with your order number and the charge details so our team can look into this and help resolve it.

Thank you for bringing this to our attention.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unauthorised payments taken

The watch and jewelry is really nice and looks good. Unfortunatly they sign you up to a monthly subscription without you knowing ($49.99 per month). I cancelled the subscription straight away but they have taken a payment of £90.91 even though i have not ordered anything. I have contacted them but had no reply. I will have to raise a dispute with visa and cancel my card to stop them taking any more.

9. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi Neil, thank you for sharing this and we’re sorry for the concern this caused. We understand how serious unexpected subscription charges are and how frustrating it is not to receive a timely response.

Please reach out to info@carticenyc.com
with the transaction details so our team can review the charges and assist you. We want to make sure this is properly addressed and resolved.

We appreciate you taking the time to let us know and giving us the opportunity to look into this further.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

You all need to use better material

I like the diamonds but not the material its made with my watch and bracelet turned brown in two weeks you should have a stainless still option

8. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi Demiel, thank you for sharing this and we’re really sorry to hear about your experience. We understand how disappointing it is when a piece doesn’t hold up the way you expected, especially after such a short time.

Please reach out to info@carticenyc.com
with your order number and a photo of the items so our team can look into this and assist you with next steps. We appreciate your feedback and the chance to make this right.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Still haven’t received my order

I placed an order on December 23rd, paid for priority express shipping and the shipping protection. When I still hadn’t received the order by New Years, I emailed the company. The website says they respond within 24 hours. It took them 3 days to respond. When they did, the said my order showed as delivered. I went onto THEIR WEBSITE, checked my order number, and it said it hadn’t even shipped yet. Same thing when I checked USPS - a packing label had been created, but USPS was still awaiting the package. I’ve emailed them 3 more times in the last week, but have yet to hear a peep outta them.
On top of this, the website claims the jewelry is made in Italy, but the tracking info says the package is coming from China. I call BS.
UPDATE: per Cartice’s response to my review, I’ve tried to email them, AGAIN. I still have not received my package, and this is the same email address I’ve been attempting to contact them at for over a week now. We’ll see if anything changes.

22. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi, thank you for taking the time to share this and we’re truly sorry for the frustration and confusion you experienced. We completely understand how upsetting it is to pay for express shipping and receive conflicting tracking information along with delayed responses.

Label creation can sometimes appear before the carrier physically receives the package, but we agree that the communication you received was not clear and that is on us. We would like the chance to review this fully and address both the delivery status and your concerns about origin transparency.

Please contact us at info@carticenyc.com
with your order number so a senior team member can review this directly and assist with next steps. We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My wife purchased two watches and it…

My wife purchased two watches and it was supposed to come with a bracelet and chain. I got two watches there wasn’t even men’s watch. They were women watches and they are not what I expected. I tried to do a refund. They wouldn’t even give you a refund for dear mistake carti.com is a fake bogus and fraudulent business.

12. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi Joseph, we’re sorry to hear about your experience and understand how disappointing this was. Receiving items that did not meet your expectations or match what you believed you ordered is frustrating.

Promotional items are included only with specific bundles and watch styles, and some collections are designed as unisex which may appear smaller depending on preference. That said, we want to review your order to confirm what was included and address your concerns properly.

Please email info@carticenyc.com with your order number so we can look into this further and assist you.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I want my watch fixed

I have a watch that needs to be replaced or to be fixed because the clasp won't clamp.And every time I wear the watch it falls, and then you say they can't do anything about it

8. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi Ceec, thank you for sharing this and we’re really sorry for the frustration you’ve experienced. That’s definitely not the experience we want you to have and we understand how upsetting it is when a clasp issue makes the watch unwearable.

We absolutely want to help get this resolved. Please email us at info@carticenyc.com with your order number and a quick photo or video of the clasp issue so our team can review it and assist with a replacement or fix. If a replacement needs to be sent out delivery typically takes 5 to 10 days depending on location and express shipping takes 3 to 7 days.

We appreciate you bringing this to our attention and giving us the chance to make things right.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

We wary of what you order

I want to start this review off positive. The quality of the items I did receive were gorgeous. That's the only reason I bumped it up to two stars. However, when I ordered my items on Dec 3rd, I fully expected the promotional items featured alongside my order to arrive as well. From my end it appears as such. However, when I received my items on December 17, I was missing the promotional items and I IMMEDIATELY reached out to support. And after more than 15 emails of back and forth I am just going to have to cut my losses because they are not helpful, and refused to acknowledge my proof. Furthermore, they tried to charge me and additional 49.99 yesterday Dec 31, for what I don't know. So not only did I not get all I thought I was supposed to, they even tried to over charge me.

17. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Carticenyc-Logo

Antwort von Carticenyc

Hi Danielle, thank you for taking the time to explain what happened and we’re truly sorry for the frustration this caused. We understand how disappointing it is to expect promotional items and not receive them, especially after reaching out multiple times.

This is not the experience we want for our customers and we take concerns about missing promos and unexpected charges very seriously. We would really like the chance to review this again and clear up what happened with both the promotional items and the attempted charge you mentioned.

Please reach out to us once more at info@carticenyc.com
with your order number and any screenshots or proof you have so a senior team member can review everything carefully and work toward a proper resolution. We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr