CampSaver.com Bewertungen 

239
•
TrustScore 2 von 5

1.8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stay away from this company. They create a label and say that is was picked up by the carrier (UPS). Contact Carrier and they state that the company just created a label and never gave them the item... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

YET AGAIN..... items packed incompetently and as a result damaged (not because of shipping - just inadequate wrapping). Appalling customer service - automated responses that ignore what you've said/a... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Pellet smoker. Worked fine for awhile then continual flameouts due to controller not metering pellets. Replaced controller ($150) with the new and improved Gen 2 controller. Did not resolve issue. A... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I do not understand the bad reviews for this company. I got an amazing $50 off on 2 separate purchases ( total $100 ) because of their anniversary coupon. First item arrived very fast, a beautiful bac... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Campingausrüster
  2. auch in
  3. Aktivbekleidungsgeschäft
  4. Bekleidungsgeschäft
  5. Erholungszentrum
  6. Herrenmodengeschäft
  7. Hobbygeschäft

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Backpacking, Hiking, Climbing and Outdoor Clothing. Free Shipping on orders over $50.


Kontaktinformationen

1.8

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

239 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1.8

Alle Bewertungen

(239)

6 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst customer service ever

Worst customer service ever. They sent the wrong shoes to us (2 pairs, both wrong), no big deal for me, crap happens. So I email them, tell them about their mistake and ask if they can just upgrade shipping for the right pairs of shoes for me since the others took a whole week to get here. They said no they wouldn't expedite shipping, but that I could order the new pair and then get a refund once they receive the returned shoes in the mail. Well come to find out, I can order the new pair of shoes, but they wont give me the money back, only a store credit so I have to use the money at their store.... I'm beyond frustrated. At this point their customer service isn't even responding and I have no idea if I'm even going to get the other money back now. It takes a lot to get me to write a review about a company, this might be the third ever, but I will never order from these people again.

29. April 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Messy system of order canceling

I have chosen "order cancel" twice 10 mins after purchased the shoes last night. But today the order status is "order shipped". I tried to send them email but their no idea why thier email system just pop up "error".
I'm a long term customer of CS for years, but today I have found that the canceling order system is a mess. They should learn it from Taobao, fast and efficient. After today expericence, I think I will no longer buy things on CS, I will buy somewhere else like Amazon.

23. April 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I too was nervous to order from here…

I too was nervous to order from here due to the negative reviews but decided to go ahead and give them a chance. The item I ordered was perfect, shipping wasn't super fast but not slow either and tracking number was provided. Will be ordering from them again.

18. März 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience with CampSaver

I was very, very nervous to make a purchase from CampSaver given all of the terrible reviews about the website, so I have to write a review about the positive experience I had. I purchased a Mackage coat that I couldn't find in stock anywhere else. I did my research beforehand—I checked the refund policy and made sure it was in stock at CampSaver (I also live in the US, which probably makes shipping easier). I placed my order and I received upgraded two-day shipping. The item promptly shipped and I received the order in two days. It was packaged well and the coat came on a Mackage hanger (no garment bag, but I'm not 100% sure the coats typically come with one). It was significantly discounted, so I was afraid it may be damaged or a sample or something like that, but it was in pristine condition—no signs of wear, damage, stains, etc.

I'm really happy with this purchase and I would order again from CampSaver. Based on other reviews, I would do your homework before making a purchase and make sure that the item you are interested in is in stock and is able to be returned. I also think being in the continental US is also helpful as well so you don't have to deal with customs, etc.

17. Februar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service at low prices; one of my new go-to's

I've ordered several things from CampSaver that I found on other sites, but was much cheaper when purchased here. Shipping is not super-speedy, but it is totally free; even returns. Everything I ordered was exactly as described and in great/new condition. The return policy is fantastic as well. It is hard to buy clothes online these days without trying them on first and it is nice to be able to easily send it back if it does not fit. Now, I check CampSaver before buying anything that they might stock because of their low prices, great deals and great service.

14. Februar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

No complaints

I had an excellent experience with these guys! Everywhere I looked this sweater with $195 Canadian, so when I saw it listed here for significantly less I was skeptical. It didn’t help that there was an extreme mix of reviews online, however, some of the negative reviews are senseless and dumb. I placed my order on January 30, and received it today, February 11. Not sure where they are located,But I am in Toronto, Canada so I don’t know if that is standard time for them or not. I didn’t have to deal with customer service for any reason so I can’t give an opinion on that but the prices, shipping speed and customer satisfaction our way up for this guy

12. Februar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Trash

Emails get sent at a rate of one per day. Verification of card details is a joke. Payed for express shipping only to find that it’s been seven days and still it’s not been shipped. You’d get better service from a blind and deaf merchant in a Turkish bazaar.

11. Februar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst

This store told me 'Out of stock' after 3 weeks later I ordered.
I waste 3 weeks!
They don't care Inventory.
Don't use this store.
This is the worst.

8. Februar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Tough to find item delivered as ordered

Like many buyers, the negative reviews made me nervous about ordering from Campsaver. I had ordered from them many years ago without issue. However, I wasn't sure if anything had changed since then. This ordering dilemma came about because Campsaver is the only online U.S. vendor selling the Rab Expedition 7000 jacket. The website stated that my size was in stock, which made it difficult to pass up. I really wanted this item over any competing product, so I decided to take the risk ordering.
The ordering process was easy and I was able to take advantage of a 20% discount code. The order shipped within 48 hours using the shipping method I selected. I received the order without issues and was very pleased upon opening the box. The item was in brand new condition, and in the correct color and size. Best of all, this difficult to obtain jacket is amazing.

7. Januar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered over a month ago and nothing!

At this point I have to say 1 star, I placed my order on November 30 and my status says “order placed”. It has been over a month! And I have only received a generic email reply to my email asking about the order. This is unacceptable.

2. Januar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They suck!!

They suck!!! Don’t order from them, it’s not free returns unless you accept a campsaver credit for their overpriced items. So regret ordering from them

2. Januar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sharp selling AVOID Be very cautious of…

Sharp selling AVOID Be very cautious of this site - particularly for overseas/UK shoppers. The online price includes some expensive but VERY slow shipping (mine took 18 days) before arriving at UK customs. At this point you find out that duty and tax is required on the item. I ordered a $450 ski jacket, paid $60 postage (yes - for the 18-22 days delivery!) and then was stung for $170 of additional duty and tax here in the UK. Total cost $680 - very, very different to the deal I thought I was getting. My item was eventually delivered after 22 days and it’s the wrong size. I can’t send it back though without losing the $170 paid to customs (which I would also have to pay for a second time if campsaver bothered to send a replacement – and presumably it’d take another month or so to get).
When I got in touch with the company to complain about this lack of disclosure on the true costs (and the woefully poor delivery speed), they replied "it’s moving along" and pointed me to some fine print buried on a page on their website in regards to additional costs for shipping/custom clearance falling to the customer. They had no reply to my commentary that many US retailers either: i) make these costs clear at checkout, or ii) cover them for UK customers and include in the purchase cost.
Be warned that if you pay these customs/tax, they are not refundable – meaning you have to implicitly trust Campsaver that they’ll get it right. If you don’t pay, you can’t be refunded the shipping costs incurred. The whole company feels like its set up to take advantage of overseas customers and engage in sharp selling practices that limit opportunities to cancel/reorder as well as costing you significantly more than you expect. I will never use them again. AVOID

12. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick shipping, great experience.

I ordered anyways despite being nervous because of the negative reviews. However, I had a great experience.

My Marmot down sleeping bag arrived via UPS (w/ tracking) within 4 days of ordering and I'm loving it.

9. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

No issues with my order

I placed an order with CampSaver.com despite the many negative reviews on Trustpilot because they offered the best deal on the coat I wanted. I ordered it on Saturday, it shipped Monday, and was delivered the following Monday via free "value" shipping from Utah to Pennsylvania. I was worried that the coat would be second-quality because it was so cheap, but it arrived in perfect condition. While I absolutely believe the other reviewers who had bad experiences, I wanted to share my positive experience as well.

3. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad order exp, and didn’t got the shipment yet

Order a tent and wait for two weeks yet not getting the tracking code or shipment update. When I contact their CSAfter the first week, they told me the ordered already shipped, but when I contact again in the second week, they told me the order just being processed and ask me to wait couple more day for the tracking code.

22. November 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Please don’t be fool on this website…

Please don’t be fool on this website thinking you can save. I ordered an item, put the right shipping address, confirmation email showed a wrong name where it ship to. No option to cancel the purchase even if you just put it a second ago. Contacted support and they told me it has already been shipped and ai have to pay $16.40 to have UPS return it. Ridiculous!!!

21. November 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Before you pull out your wallet to purchase from CampSAVE, please SAVE your money for a company with better customer service.

I will have to say that my experience was not great. Before you pull out your wallet to purchase from CampSAVEr, please SAVE your money for a company with better customer service.

I purchased a lid top to my hydroflask. I got mine within a week which was not bad. I will say that shipping is pretty high. It cost nearly $9 for shipping a plastic lid, but I figured if the lid was on sale it all evens out.

The day after I got it I found a better deal somewhere else and so I returned the lid immediately back to CampSaver without even opening the package up (so it was never used and returned right away).

The CampSaver Return Policy directly from the website section discloses:

'We want your experience with us to be easy and hassle-free. If, for any reason, you are not completely satisfied with your purchase, you may return most unused items within 60 days of receipt of merchandise for an exchange, store credit, or full refund. After 60 days, only new items in the original manufacturer's packaging and with all original contents included (e.g. tags, instruction manuals, accessories, and additional components) may be returned for store credit.

Shipping Refunds
CampSaver proudly ships most ground orders free of charge for orders over $49. Unfortunately, for orders not qualifying for free shipping, we are unable to offer refunds for shipping charges, including but not limited to, domestic Ground, Express or international shipping. Please be advised that we are unable to refund any fees imposed by an entity other than CampSaver (such as customs or brokerage fees).

Note: Upon approval, CampSaver refunds customers via the original payment method. For example, if a customer paid via PayPal, any necessary refunds will be applied to the customer's PayPal account. In rare cases, circumstances may require that we issue a check to the customer via USPS mail when an additional refund is due.'

*** Reading above, it never says that the customer will have to pay for the PayPal fee in the return process. I work in ecommerce retail as well and i've refunded customers via PayPal. There's an obvious 'Refund' button inside of PayPal to the direct customer that allows the customer to get a refund back without fees being taken out.

I explained to email support that the refund had a fee taken out of the refund so I got refunded back less than what I was promised. This is what the support replied back with:

"Thank you for your feedback! We refunded the entire amount available ($9.49) to your paypal account.The $0.89 fee was directly from paypal, so we are not able to do anything about that. I apologize that this has been somewhat of a frustrating process, but if you use this code: ----, you will be able to use it for 10% off your next order. Thank you!"

I definitely call bull on this because i've never had an issue with refunding customers via PayPal and making sure that a fee wasn't taken out.

It's very CLEAR this company cares more about making sure they make money instead of making sure they take care of their customers. No wonder they have terrible ratings online, and it was my mistake of not doing my research on the company before purchasing from them.

PLEASE DON'T PURCHASE AND SUPPORT THIS KIND OF CUSTOMER SERVICE.

19. November 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Moose knuckle 3q

I just want to leave CampSaver an amazing review on my moose knuckle 3q coat I just received. Iam inlove! I was so worried after seeing so many bad reviews about this site and this coat is awesome! Also, it came in less than a week! Thank you so much!

15. November 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr