Honnêtement je laisse cet avis pas entant que cliente mais comme conducteur qui peut pas sortir du garage à cause de la manière de se garer des certains. Ce n'est pas là première fois que j'ai dû appe... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Honnêtement je laisse cet avis pas entant que cliente mais comme conducteur qui peut pas sortir du garage à cause de la manière de se garer des certains. Ce n'est pas là première fois que j'ai dû appe... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
On voulait remercier votre collègue ALA, du service client Belgique, qui a géré notre problème aujourd'hui (23 mai). Elle était très à l'écoute, super empathique et résolutive. Elle a cherché plusie... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Reeds een 20tal jaar bij Cambio. Ik ben heel tevreden, bijna altijd auto's beschikbaar, geen zorgen over onderhoud, aankoop, enz... Je kunt ook altijd assistentie vragen wanneer iets onduidelijkis . H... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
al 5 jaar klant en zeer te vreden. Wij hebben sinds dien geen wagen meer als gezin (1kind) in Mortsel. Het werkt perfect, is relatief goedkoop in vergelijking met een eigen wagen en je hebt niet alle... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Cambio autodelen, da's een makkelijk, goedkoop en milieuvriendelijk alternatief voor een eigen wagen. Rij je jaarljiks minder dan 11.000 km en heb je niet elke dag een auto nodig? Dan is cambio wellicht iets voor jou. Op cambio.be ontdek je hoe autodelen werkt en vind een standplaats in jouw buurt. Cambio, een auto waar je wil, wanneer je wil. // Cambio carsharing est la solution parfaite pour ceux qui n’ont besoin d’une voiture qu’occasionnellement. Vous roulez moins de 11 000 km par an ? Vous pouvez alors facilement économiser des centaines, voire des milliers d’euros. Découvrez tous les avantages et inscrivez-vous sur cambio.be. Cambio, une voiture où je veux, quand je veux.
Koningin Maria Hendrikaplein 65b, 9000, Gent, Belgien
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 1 Woche
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Cambio biedt een uitstekende deelautodienst aan, ondersteund door jarenlange ervaring.
De tarieven zijn bijzonder competitief en het aanbod voertuigen is zowel gevarieerd als kwalitatief.
Als trouwe gebruiker sinds meerdere jaren kan ik getuigen van een consequente dienstverlening: bij elke rit kreeg ik een recente, propere en goed onderhouden wagen ter beschikking, vaak uitgerust met de meest courante veiligheidsvoorzieningen. Een bijzonder betrouwbare partner voor wie op zoek is naar flexibel en comfortabel vervoer.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Don’t put your brand name on the car if you’re going to cut me off and almost hit me

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Cambio is super handig. Je kan zowel vlakbij huis een auto ontlenen als eerst een stuk per trein en dan per cambio verder rijden.
Het fijne is ook dat je kan kiezen tussen verschillende type wagens, afhankelijk van wat je nodig hebt.
Als ze nog iets zouden kunnen veranderen dan zou het zijn dat er in bepaalde auto's toch honden toelaten. Dan zou dit systeem voor mij nog meer dan 5 sterren mogen krijgen 😉

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Al vele jaren actief als cambio-gebruiker, steeds geweldige service met recente wagens die tiptop in orde zijn. En vooral de combinatie met de trein geeft mij een enorm gevoel van vrijheid. Echte aanrader!

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Maandag vroeg in de ochtend een reservatie geplaatst voor dezelfde dag. Bij aankomst was er helaas geen auto aanwezig. Telefoontje met de klantendienst en hebben me heel rap geholpen met een nieuwe auto in de buurt. Ze hebben me snel en professioneel geholpen. Top service en fijne auto's mee te rijden. Eventueel meerdere cambioplaatsen in limburg in de toekomst?

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Al een tijdje tevreden lid. Van de inschrijving tot de eerste rit, alles verliep vlekkeloos. De facturen zijn altijd transparant en als je een vraag hebt kan je altijd op hun uitgebreide website terecht. De enkele keer dat ik al heb moeten telefoneren, werd ik vriendelijk en deskundig geholpen. De wagen was toen een beetje vuil achtergelaten door de laatste gebruiker, maar de volgende keer dat ik hem nam was hij alweer gepoetst.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Fantastisch systeem!
Ik leerde rijden met de rijleswagens die Cambio ter beschikking stelt. Nu heb ik een gewoon abonnement en ben nog steeds heel tevreden. Van de beschikbaarheid van de wagens tot de vriendelijke en vlotte service van de medewerkers, een rit met Cambio is steeds een aangename ervaring.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Geen zorgen meer, altijd wagen in de buurt. Ik wil nooit meer een eigen auto.

Antwort von cambio autodelen/carsharing

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Heel vriendelijke mensen van de klantendienst. Hebben ervoor gezorgd dat mijn registratie direct in orde kon gebracht worden omdat ik dringend een wagen nodig had. Bedankt cambio klantendienst!

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Autodelen is perfect voor mij omdat ik slechts sporadisch een auto nodig heb. Met cambio verloopt alles altijd heel vlot. Ik heb 1x een schade moeten melden en ben toen heel vriendelijk verder geholpen door een behulpzame callcentermedewerker. 5 sterren!

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Je suis hyper déçu de cette société.
Il traite pas les demandes rapidement.
Un remboursement j ai du attendre plus que 3 mois pour l avoir.
Je l ai payé via mon compte et qd j ai demandé le remboursement ils ont pas remboursé pourquoi par ce que je n ai pas communiqué mon numéro de compte.
Cherche pas à comprendre

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Ik ben al jarenlang fan van Cambio. Voor die enkele keren dat ik een wagen gebruik kan ik telkens dat type wagen kiezen dat past bij mijn noden voor die rit. Die flexibiliteit is zalig. Dat de app niet zo blits is, is bijzaak. Liever een gouden service (24/7 kan je cambio telefonisch bereiken), dan een blinkende, maar anonieme app. Jaren geleden was het aantal wagens beperkt en moest ik wel eens met de fiets naar de wagen. Ondertussen is ook de rand van Antwerpen beter voorzien en is er bijna altijd ook last-minute een auto dichtbij beschikbaar.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Al jaren klant, en heel tevreden. Auto's zijn altijd in orde, klantendienst is (bijna) altijd meteen bereikbaar en zeer behulpzaam, app werkt goed.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Mijn rit was afgesloten, een uur later werd ik onvriendelijk en onbehulpzaam opgebeld om de electrische wagen te gaan verplaatsen naar zijn oplaadpunt (waar ik de wagen niet gevonden had) als daar nog plaats voor was. Dit was te veel moeite voor hun om zelf te doen. Als ik het niet deed dreigden ze met een boete. De nieuwe reservatie was niet gemaakt en de persoon aan de hulplijn wist ook van niets en ook niet hoe ze de auto kon openen.
Het was onduidelijk om de auto op te laden.
Ik ga niet met cambio verder.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Cambio is superhandig.
We hebben het geluk 2 wagens nabij huis te hebben.
Maar het liefste rij ik met de E wagen!
Alleen jammer dat mensen de cambio parkeerplaats plus laadpaal niet respecteren,dus zo een hekslot op de parkeerplaats Baron de Gieylaan Nazareth/ De Pinte zou fantastisch zijn!
Verder niets dan lof: heel goeie website/ makkelijk reserveren/ correcte fakturen...we wensen cambio veel succes toe in de toekomst!!!

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Ik ben blij dat ik Cambio heb leren kennen, het is heel handig en ik hoef mij geen eigen auto meer te kopen
1 minpuntje is dat wanneer ik de wagen vroeger ook bv met meer dan een uur rijuren te over de niet gebruikte uren wij als gebruiker ook moeten betalen

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Super initiatief! Zeer flexibel, zo goed als altijd een (standaard) auto beschikbaar in Gent. Properheid valt over het algemeen zeer goed mee. Bij eventuele panne komt VAB ter plaatse en kan je gebruik maken van een vervangauto. Het enige wat ik moeilijk vind is het controleren op schade. Bij het gebruik van de auto merk ik vaak dat ik iets miste bij controle van de auto voor gebruik. Kleine dingen zoals krasjes of een klein deukje ergens zijn niet erg, maar als het iets groter is moet jij betalen. Zorg dat je hiervoor gedekt bent met een extra verzekering (kan via Cambio)!

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Ik heb mijn auto weggedaan om over te stappen op de E-Bike. Maar soms heeft een mens wel eens een auto nodig (uitstapje of gewoon boodschappen doen) en daarom is Cambio voor mij de perfecte oplossing. Zeer degelijke wagens, die er meestal heel netjes uitzien. In tegenstelling tot je eigen auto, die ook geld kost als die stilstaat, betaal je bij Cambio enkel voor de uren die je hem echt nodig hebt. Gedaan met je blauw te betalen voor wegenbelasting, verzekering, brandstof, keuring en niet te vergeten onderhoudskosten. Ook mijn ervaring met de klantendienst via mail of telefoon is altijd heel positief geweest. Kortom 5 sterren voor Cambio!!

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Ik ben al bijna 10 jaar tevreden Cambio gebruiker. De redenen daarvoor zijn: handig te reserveren, veel standplaatsen rond mijn woonplaats (Gent centrum), de auto's zijn altijd in orde (nog nooit een technisch probleem gehad), de mogelijkheid om elektrisch te rijden. Ik heb de klantendienst nog niet veel nodig gehad maar de keren dat ik belde, ben ik vlot geholpen.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.