bYond Card Bewertungen 490

TrustScore 3 von 5

3.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

The fact that o consistently have to reset my password because almost every other time it won’t let me us Face ID is unbelievably annoying. Why have the function if you can only use it once in a blue... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

It’s very straight forward & easy to set up & use. The app is easy to navigate & after just a few weeks, I already have a nice cashback balance. The list of retailers is good. The only thing that... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

This is little more than a cash back debit card with limitations on where it can be used. It may be good if you live on your own and use it for grocery shopping but in a joint account house hold they... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good perk to have, just a shame you can only top up with a minimum of £25 each time. Would be great to be allowed to do smaller denomination

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Zahlungsservice
  2. Cashback-Anbieter

Vom Unternehmen geschrieben

bYond is a prepaid card and everyday financial wellbeing solution that enables cardholders to earn up to 15% with every use, with annual earnings up to £900*. It’s a workplace benefits solution, designed to help employees get the most out of their money.


Kontaktinformationen

3.1

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

490 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Inhalte von echten Menschen stehen bei Trustpilot im Vordergrund. Dieses Unternehmen kann jedoch zusätzlich unser KI-gestütztes Antwort-Tool verwenden, um Hilfe beim Verfassen von Antworten zu erhalten.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good perk to have

Good perk to have, just a shame you can only top up with a minimum of £25 each time. Would be great to be allowed to do smaller denomination

1. Mai 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Jacqui,

Thank you for leaving a review.

We appreciate you highlighting this perk! We acknowledge your feedback regarding the top-up amount. We'll pass along your suggestion to allow smaller denominations in the future.

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nice to get something back!

It’s very straight forward & easy to set up & use. The app is easy to navigate & after just a few weeks, I already have a nice cashback balance.
The list of retailers is good.
The only thing that I didn’t realise when I set it up was that you can ONLY use the card to pay at those retailers.

10. Mai 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Jill,

Thank you for leaving a review.

We're happy to hear that the setup and app navigation were straightforward for you! It's great you're already seeing a nice cashback balance and appreciate the retailer list. We appreciate your feedback regarding card usage awareness.

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid avoid avoid! Horrible - predatory, cost more than you put in!

Horrible - not worth as a work benefit at all. Check out the hidden fees including minimum spend per month, fees to close the account - plus the nonexistent customer service when my card was lost and they do not replace it, so they are holding on to my outstanding balance all the while charging me a monthly non usage fee!

The don't have many of your most used retailers, and the ones they do, pay a paltry fee! Balance this against their charges and non-existent customer service and it really is not worth it. It's so much worse if something goes wrong on your account and you need help - you won't get any! I challenge you to try and find an email address for this operation! Grr!!!!

I don't normally write reviews but feel compelled on this particular service. If you don't believe me, take a look at the number of 1 star reviews this product has. Don't look at the overall start rating averaged out - look at all the negative reviews and decide for yourself.

Stay well away from this predatory product!! :( Don't touch it with a 100 foot a bargepole. And for companies looking to include this in your benefits - don't!!

9. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Mr Santiago,

Thank you for your review and we are sorry to hear you are not satisfied with the visibility of fees on your bYond account.

In order to comply with the Consumer Duty Regulations, we ensure that all costs associated with this product are easy to understand, transparent and represent fair value to customers.

As such we clearly include all fees in the terms and conditions you signed up to when registering and we do not believe these are hidden and are clearly defined in section 16 of the Terms and Conditions under Fees and Charges, where a table of fees is displayed, which you would have read when signing up and confirming acceptance by registering.

In addition to the fees being in the Terms and Conditions that you accept, we also provide you with an email 60 days before the fee is due as a reminder of the fees and to provide you with a link to the full Terms & Conditions again.

We are constantly working with our partners to be able to increase the retail offering we have for the card and we try to pass on the highest rebate possible to our customers.

If you require further clarification, please contact our customer service on support@byondcard.co.uk

Kind Regards
The bYond Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Went to use the card at a retailer that…

Went to use the card at a retailer that was giving cashback mot able to use card , very dissapointed and will nit be renewing

3. Mai 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Angela,

Thank you for taking the time to leave a review and sorry to hear you had some issues spending with the card.

Having a look further we can see the card declined due to your shopping total being more than there was on the card. You cannot exceed the cards total, so in this case you would need to pay the extra amount first, then use the card.

Sorry for the inconvenience.

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Prabhu,

Thank you for taking the time to leave a review.

We're happy you're enjoying the card. Thank you for sharing your positive experience with us; we appreciate it.

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

One card for multiple retailers cash…

One card for multiple retailers cash back. Online app to see your card balance and transactions as well as cash back you have accumulated.

1. April 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Muhammad,

Thank you for leaving a review.

We're happy to hear that you find our card's multi-retailer cashback and online app features helpful for managing your balance and rewards. Thank you for your positive feedback!

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

nearly 700 in past 2 years

Saved a lot of money , in the form of cash back.
its easy to use and login. Majority excepted in all major Retail shops I normally shop with.

5. Mai 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Alpa,

Thank you for taking the time to leave a review.

We're happy to hear that you are saving money with cash back and find our platform easy to use. We appreciate your positive feedback about its acceptance at major retailers.

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

The fact that o consistently have to…

The fact that o consistently have to reset my password because almost every other time it won’t let me us Face ID is unbelievably annoying. Why have the function if you can only use it once in a blue moon ? It drives me crazy !

5. Mai 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Jennifer,

Thank you for leaving a review and sorry to hear you are having login issues.

We will be sure to pass along your feedback regarding FaceID as we are always looking for ways to improve the service.

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Very few retailers

Very few retailers. No Apple Pay.
Issues with purchasing online sometimes.
The retailers they have got, good cashback amount.

4. Mai 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Mr Alom,

Thank you for leaving a review.

We are always adding new partners to bYond Card so do keep your eye on the website where partners are announced.

We are happy you are pleased with the cashback rates that are on offer to you.

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

This is little more than a cash back…

This is little more than a cash back debit card with limitations on where it can be used. It may be good if you live on your own and use it for grocery shopping but in a joint account house hold they are mostly useless. I use mine just for infrequent big purchases.

4. Mai 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Martin,

Thank you for leaving a review.

Thank you for sharing your experience. We appreciate your feedback and will consider it as we work to improve our services.

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

So many shops where you can get 10%…

So many shops where you can get 10% off.
It's very good for younger persons

13. April 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Surjit,

Thank you for leaving a review.

We're glad you found great deals and that younger people enjoy the shops. Thank you for your positive feedback; we appreciate your time.

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Didnt work at one of the shops listed…

Didnt work at one of the shops listed (Tesco). Submitted a query twice and never heard anything back

24. März 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Gavin,

Thank you for taking the time to leave a review and sorry to hear you've had some problems using your card.

We have checked the transaction history and unfortunately cannot see a failed transaction for Tesco, so are not able to provide a specific reason why this has happened.

We do apologise for any inconvenience caused.

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great savings.

Great savings in shops, supermarkets & businesses that we actually use. Easy top up and simple discount process. Had for a couple years now and saved a lot of money.

22. April 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Michael,

Thank you for taking the time to leave a review.

We're happy to hear that you're enjoying the savings and simplicity of our discount process! It's great to know that you've saved a lot of money over the years. Thank you for sharing your positive experience with us.

Kind regards
Pure Card Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great savings on my every day shopping

Great savings on my every day shopping. With current inflation and the world right now everything helps.

19. April 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Lucy,

Thank you for taking the time to write a review.

We are pleased to hear that you are enjoying using your bYond card and the benefits that come with it.

Kind Regards
The bYond Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Two downsides

Love the benefits of this card but 2 downsides for me. The length of time money is pending and not being able to save it to Apple Pay

17. April 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Suzanne,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are very sorry but currently, we don't support the ability to add bYond cards to any digital wallets.

Cashback on your card is designed to be paid 30 days after the transaction, so if you received a refund (based on majority retailers 30 day refund policy) we wouldn’t add money and then remove it from your vault.

Kind Regards
The bYond Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I like the fact that you can update the…

I like the fact that you can update the amount on the card and the cashback is applied automatically. Dislike the fact that its so difficult to have a quick check of the amount on the card in the app.

13. April 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Claire

Thank you for taking the time to leave a review.

We appreciate your feedback. We're glad the card updates and cashback are convenient for you. We recognize the difficulty in quickly checking your card balance and will consider improvements.

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great discounts and easy to use just…

Great discountsand easy to use just like a normal debit card

4. April 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Sanjay,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are pleased to hear you are enjoying the discounts we offer and find the card easy to use.

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Okay for most of the retailers

Okay for most of the retailers. Very disappointing because not avle to use it via wallet pay. Wasn’t aware of that! Who uses the actual card nowadays?

2. April 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Andrea,

Thank you for taking the time to leave a review.

As of the moment we do not support digital wallets, however we will be sure to pass along your feedback to the team to investigate it as an an area of opportunity.

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really good percentage back

Really good percentage back, allows us to save up for free night out

1. April 2026
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello Steve,

Thank you for taking the time to leave a review

We're happy to hear that our percentage back helps you save for enjoyable experiences. Thank you for sharing your positive feedback with us!

Kind regards
The bYond Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Impossible to cancel.

Impossible to cancel.
Even after asking repeatedly and giving them the insane detail that they need to process the cancelation request, they were slow and difficult at every step.

25. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
bYond Card-Logo

Antwort von bYond Card

Hello David,

Thank you for taking the time to leave a review and sorry you feel this way.

We are always happy to deal with cancellation requests, however we do follow a process to make sure cards are closed correctly and funds are allocated appropriately.

Kind regards
The bYond Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr