God service. Købte en Renault Clio der og fik en super service. Også 2 måneder efter da der kom lyd fra tromlen, der blev repareret på stedet med besked på at skulle problemet komme igen, bliver... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Helt igennem professionelt firma , som overholder aftaler, til punkt og prikke 👌👌. Kan kun give de bedste anbefalinger efter køb af Kia ceed GT line hos Kerim fra Autoworld så fortsæt det go... Mehr ansehen
Har netop købt en Renault Clio hos Auto World. Bilen er i super god stand, ligesom det sås på hjemmesiden, og jeg er blevet ejer af en super fin bil i god stand, og der var tjek på hele processen.... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Jeg er blevet taget rigtig godt i mod fra første øjeblik jeg trådte ind i forretningen. Har købt en passat. jeg har tilvalgt en masse ekstra ting som undervogns og hulrumsbehandling, fuld polering, ny... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Super oplevelse og sindssygt styr på de…
Super oplevelse og sindssygt styr på de produkter de sælger Kerim kan snakke i timevis om udstyr på de forskellige modeller og så var det bare rart at være der lige fra man træder ind ad døren og kører ud med bilen :)
Fantastisk service
Fantastisk service, de ansatte er imødekommende og hjælpsomme og næste gang der skal ses på bil er det hos dem, kan klart anbefales
Venlig og kompetent behandling
Venlig og kompetent behandling. Aftaler blev holdt og jeg kan derfor kun anbefale Autoworld.
Mvh Arne W Svendsen
Super!
Min far og jeg blev taget godt imod gennem hele processen. Virkelig dygtige, imødekommende og professionelle! Vi takker for en skøn handel og kan ikke andet end at anbefale dem!
Super god service
Super god service. Blev guidet super godt og man fik svar på sine spørgsmål
Kære Kerim og Autoworld-teamet
Kære Kerim og Autoworld-teamet
Tusind tak for en god handel og god service. Lige fra starten blev man taget godt imod, og i har været åbne og ærlige. Så alt i alt en god oplevelse.
PS. Min far synes giver kaffen 5 stjerner.
VH. Jeppe
Bedste anbefaling til Auto World
Tak for handlen til Auto World. Kerim og Orhan ydede under hele handelsforløbet en professionel og kompetent salgsindsats i en behagelig atmosfære med god kaffe og flag samt rød løber som afsluttende krydderi på en tilfredsstillende handel. Handler gerne hos Auto World igen.
Kære Kerim og resten af Autoworld…
Kære Kerim og resten af Autoworld teamet
I yder en fantastisk service. Vores søn har købt sin første bil hos jer og fra start til slut har du, Kerim, været lydhør, interesseret og vejledt på fineste måde. Vi kan kun give vores bedste anbefalinger💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
Ps. Tak for dejlig kaffe i rigtige kopper☕️ Service og kaffe er bedre end når man køber en ny bil👍🏼
Jeg syntes de er nogen meget flinke…
Jeg syntes de er nogen meget flinke personer og hjælpsom. De er meget professionel og kalificeret bil sælger.
De er så flinke og effektive
De er så flinke og effektive. Hurtig service og gode til at informere
Super god forretning
God kundeservice som kan mærkes
Det har været en behagelig og god oplevelse at handle bil hos Autoworld. Fra start til slut har der været en fantastisk service fra søde mennesker, som guider én rigtig fint igennem bilkøbet.
Hvor har det været en tryg og rar…
Hvor har det været en tryg og rar oplevelse, at købe bil hos Auto World. Orhan Çakmak har ydet en virkelig god service, og er yderst empatisk. Mine bedste anbefalinger til Orhan og hans søde kollegaer.
PERFEKT OPLEVELSE
Jeg blev kontaktet af Kerim efter at have set en annonce på Bilbasen. Super imødekommende og flink fyr, der tog hele processen meget seriøst. Nu har jeg handlet en Peugeot 208 hos ham i Autoworld, og jeg skal være ærlig at sige at det har været en totalt fed oplevelse. Uadvendt, humoristisk og forstående. Perfekt sted at handle din næste bil!
Bestemt et sted jeg vil anbefale andre.
Jeg er blevet taget rigtig godt i mod fra første øjeblik jeg trådte ind i forretningen. Har købt en passat. jeg har tilvalgt en masse ekstra ting som undervogns og hulrumsbehandling, fuld polering, nye dæk inklusiv montering og afbalancering samt montering af bakkamera og dashcam både foran og bagi. Samtidig har jeg tilvalgt yderligere garanti og fået en stor service med i handlen. Auto World har formået at levere bilen til tiden med alle de aftalte ting. De får derfor mine varmeste hilsner og jeg ønsker dem al held og lykke. Kan Stærkt anbefales.
Professionalisme.
Hvor har det været en tryg og rar oplevelse, at købe bil hos Auto World. Kerim Cakmak har ydet en virkelig god service, og er yderst empatisk. Mine bedste anbefalinger til Kerim og hans søde kollegaer.
Venlig hilsen Karin
God service
Meget god service! Vi har købt bil hos autoworld og kan ikke sige en eneste negativ ting omkring dem.
Til at starte med kiggede vi på forskellige biler, men via deres hjælp kom vi frem til den bil som vi endte med at købe, på baggrund af vores kørselsbehov og hvad der gav bedst mening for os.
Aldrig har vi fået så god service ved en bilhandel. Kan varmt anbefale autoworld.
Det var en super service jeg fik
Det var en super service jeg fik. De var meget hjælpsomme og flinke. Glæder mig til at lære min nte bil at kende. De får mine fineste anbefalinger.
Tryghed, stor kompetance og rigtig oplevelse
Simpelhen en konge god oplevelse. Fik stor hjælpe til at finde en bil til den rigtige pris og vilkår. Gennemsigtig opsætning af økonomien på bilen. Havde hele tiden fornemelsen af at det hele ikke bare skulle presses igennem. Jeg har følt mig tryg hele vejen igennem forløbet.
Bayram Sen
Super god service altid til at stole…
Super god service altid til at stole på.
Jeg har købt en Renault og den køre sku bare!
Det var en meget hurtig forhandling og…
Det var en meget hurtig forhandling og service hos autoworld high five til karim
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.






