God service. Købte en Renault Clio der og fik en super service. Også 2 måneder efter da der kom lyd fra tromlen, der blev repareret på stedet med besked på at skulle problemet komme igen, bliver... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Helt igennem professionelt firma , som overholder aftaler, til punkt og prikke 👌👌. Kan kun give de bedste anbefalinger efter køb af Kia ceed GT line hos Kerim fra Autoworld så fortsæt det go... Mehr ansehen
Har netop købt en Renault Clio hos Auto World. Bilen er i super god stand, ligesom det sås på hjemmesiden, og jeg er blevet ejer af en super fin bil i god stand, og der var tjek på hele processen.... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Jeg er blevet taget rigtig godt i mod fra første øjeblik jeg trådte ind i forretningen. Har købt en passat. jeg har tilvalgt en masse ekstra ting som undervogns og hulrumsbehandling, fuld polering, ny... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Yderst tilfreds med handlen af VW…
Yderst tilfreds med handlen af VW Touran . Meget imødekommende og kompetente folk på kontoret. De gav også en sodavand imens vi ventede✌🏻
Virkelig et behageligt sted at købe…
Virkelig et behageligt sted at købe bil, fantastiske sælgere der er helt nede på jorden og man får en virkelig god behandling, kan kun anbefale at købe bil hos Auto World. 5 stjerner herfra.
Kort fortalt HOLD JER LANGT VÆK
Kort fortalt HOLD JER LANGT VÆK
retur svar: Jeg vil nu mene, at min anmeldelse er ganske nuanceret, direkte og korrekt i den forstand, at jeg har skrevet tingene som de er.
Vi blev fortalt, at bilen ville blive leveret nyserviceret og nysynet, men med de fejl bilen har vil ingen af disse ting passe, som bilen ser ud nu.
Det kan ikke være rigtig, jeg har haft bilen i 2 måneder og i den korte periode har bilen været på værksted 4 gange og der er brugt ydeligere 20000 kr ekstra for bare at gøre bilen køredygtig. Om i så vil indrømme det er eller ej har i jo været en del af handlen, bilen stod ved jer, den blev prøvekørt ved jer og solgt ved jer. Det kan jo også være fuldstændig ligegyldigt om i har brugt 26.000, der er jo stadig 1000 fejl og mangler ved den for bare at gøre den driftsikker. Jeg vil præcisere der har ALDRIG VÆRE NÆVNT NOGET om et CVR nummer og heller aldrig muligheden for vi selv kunne tjekke bilen inden køb. Vi har en forventning om at jeres ord omkring nyservice og nysyn var i orden og vi kunne stole på det, men det var ikke tilfældet.
Så jeg står stadig med det store spørgsmål om, hvordan den bil kan have været gået igennem syn med de fejl og mangler den har haft. Bilen har stået længere tid på værksted end den har været hjemme!
Så jeg vil mene, at min påstand om i ikke har andre intentioner end at tjene jeres penge passer. I har vel fået jeres salgshonorar og som jeg har skrevet tidligere og forklaret her, burde dette være forklaringen nok og bare den generelle service vi har fået særligt efter salget.
ALT DETTE SKETE ALLEREDE INDEN FOR 1,5 UGE TIL DE 2 MÅNEDER JEG HAR HAFT DEN.
OPDATERING: Bilen de solgte mig har lige været for 4 gang på værksted og konstateret : som nævnt før kølebeholderen er forkert monteret, oliefilter hus og oliekøler var utæt og ødelagt, bremserne forkert monteret, batteriet stadig dårligt. derudover er bilen lige hentet på fejeblad, grundet den sprøjter kølevæsker over alt.
meget flinke sælger først. Jeg købte tilbage for ca 2-3 måneder siden, en BMW fra dem. Jeg bliver oplyst bilen sælges for en kunde men den VIL blive leveret med nyservice og nysynet og der er nogen forskellige ting der vil blive lavet på den inklusiv kølevæskebeholder. De sagde også nogen indvendige ting vil blive lavet samt skiftet batteri. Efter allerede 2 uger kontakter, jeg dem igen om vedrørende en mærkelig lugt og den bruger meget kølervæske. De tager et hurtigt kig på den og siger der er intet galt med den. 2 uger senere er bilen stort set umulig at være i grundet stanken af der der lugter som nogen holder grillfest inde i bilen. Da jeg tager den til et andet værksted konstatere, de at dem der har lavet bilen IKKE har monteret kølebeholderen rigtig (glemt at sætte slanger på) og at toppakningen nok også skal skiftes derudover er batteriet IKKE er skiftet, der hænger en lygte inde i bilen og handskerummet er faldet helt af. Derudover har de også formået at få bremserne til lyde som er orkester der spiller…. Det kan jo så stille spørgsmål til hvordan den er gået igennem syn….Vi prøver at tage kontakt igen til autoworld og bliver mødt af nogen knap så venlige sælger denne gang. De nægter alt ved bilen og nægter så meget som at gøre en eneste ting. Jeg er med på bilen bliver solgt uden reklamationsret men come on… der var en meget klar aftale om hvad der skulle laves som minimum. Intet mindre end skuffende og et tegn fra deres side om de ikke har andre intentioner end at tjene deres penge om det i orden eller ej!

Antwort von Autoworld
Fantastisk service og oplevelse
En kæmpe stor anbefaling til Autoworld.
Det var en yderst professionel og tryg guidning gennem købet at min Renault Megane E-Tech
Der er styr på tingene ,og en fantastisk service
Kan kun anbefale at købe bil her hos Autoworld

Antwort von Autoworld
Vi havde den bedste oplevelse hos…
Vi havde den bedste oplevelse hos AutoWorld, da vi købte vores første bil. Personalet er imødekommende og meget professionelt, Orhan ydede en fantastisk service og var meget imødekommende og informativ. Han besvarede alle de spørgsmål, vi havde, gav alle oplysninger om bilen, og han fik os til at føle os trygge ved vores beslutning om at købe her. Processen var hurtig, og de udskiftede endda nogle ting, før de leverede den til os NYSYNET OG NYSERVICERET, så bilen er i en fantastisk stand og føles som ny nu. Det er nok ikke sidste gang, vi vælger at købe her. Tak for gæstfriheden og de små gaver! Jeg kan varmt anbefale at købe sin bil her, da de er meget troværdige og professionelle. Fantastisk service og oplevelse!
Meget tilfreds 💥
Meget tilfreds med servicen af autoworld sælgere, det var nemt at komunikere, og vi fik den bedste bil 😀👌
Kan virkelig anbefale AutoWorld
Kan virkelig anbefale AutoWorld, har lige købt en
VW Polo, der var meget god oplevelse.
De er virkelig flinke og hjælpsomme og alt blev ordnet meget fint og i overenstemmelse med aftaler.
Anne Johansen, Farum
Godt sted og købe Auto
Ærlighed.
Alt er godt, holder hvad det lover kan absolut anbefales
Virkelig god service
Virkelig god service, ligefra forplejning til polering af bagatel ridse. Svar på alle spørgsmål og stor hjælpsomhed.
Bedste anbefaling til Autoworld
Bedste anbefaling til Autoworld
Vi vil gerne sige mange tak til Kerim og begge Orhan abi, for en rigtig god dialog i hele forløbet
Min søn har købt sin første bil vw passat gte med masse udstyre til en fornuftig pris med en god service aftale. Vi fik gratis en P-skive, 2stk nøglering og en sæt vinter dæk med fælge. Vi kommer langvejs helt ned fra Tyske 🇩🇪grænse tak for kaffe🧋 og frokost🍕👍🏼
Super god handel. seriøs og kompetent sælger.
Vi har oplevet en professionel og venlig behandling under hele forløbet, og Kerim har viste bilens hele funktioner.
Autoworld holder aftalen hvad man lover, hans biler er i orden og prissat godt for køber. Hvis opdages fejl efter købet fix'es disse efterfølgende med smil og god humor
Rigtig god kundeservice - jeg kan kun varmt anbefale⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Alt i alt en god oplevelse
Vi blev betjent af Yilmaz som leverede en rigtig god service og var hjælpsom, imødekommende og informerende. Vi fik bilen samme dage vi købte og skrev under. Vi fik en gratis p skive med til bilen, som er virkelig dejligt. Jeg kan helt klart anbefale autoworld hvis du leder efter en ny brugt bil hos en forhandler hvor det ikke føles som om de bare prøver at få bilen solgt og tjene penge, men hvor det ren faktisk er dine behov som er 1 prioritet.
Professionel, venlig og humoristisk
Jeg har købt en VW UP, og handlede med Kerim. Jeg har intet at udsætte på handlen, selvom buledoktoren ikke kunne rette en mindre bule i bagdøren ud. Forruden havde en ridse, og den blev udskiftet uden diskussion og der kom nye viskerblade på både for- og bagpå. Jeg fik også en P-skive monteret.
Jeg har oplevet en professionel og venlig behandling under hele forløbet, og Kerim var meget tålmodig, da han viste mig bilens funktioner.
De fortjener bestemt fem stjerner, og hvis jeg mod forventning igen skal købe bil, vil jeg ikke betænke mig på at vælge Auto World igen.
Highly recommend!
The deal was very smooth. The dealer explained and carried out the procedures very conveniently. Good service. No confusions, and the condition of the car was true to the posted ad. Highly recommend!

Antwort von Autoworld
Pisse god oplevelse alt var i iorden og…
Pisse god oplevelse alt var i iorden og de vejledte godt tak for købet kan kun anbefales
Alt i alt en god oplevelse
Alt i alt en god oplevelse. Vi blev betjent af Yilmaz som leverede en fin service hele vejen og var venlig, imødekommende og informerende. Bilen var klar på få dage selvom der var nogle ridser i lakken som skulle laves (fint resultat i øvrigt) Ligeledes nogle simple småting som at få en gratis p-skive bidrager bare til en god oplevelse. Jeg kan helt klart anbefale autoworld hvis du leder efter en ny brugt bil hos en forhandler hvor det ikke føles som om de løber om hjørner med dig :)
Super service...Og super bil 👍 Alt I…
Super service...Og super bil 👍 Alt I alt en god købsoplevelse
Top service hos top forhandler
Jeg har lige købt en Renault Clio hos auto world, og det bliver nok ikke sidste gang jeg køber biler hos dem, servicen var i verdensklasse og de har det mest behagelige og professionelle personale. Kan klart anbefale alle andre at købe bil der.
Varm anbefales
Vi er meget glad for vores køb hos Auto World! Personalet er meget nyttigt og deres service er perfekt. Vi kan varm anbefales!
Tusind tak for en god handel.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.





