Jeg har været på værksted 5 gange på 2 mdr efter at have købt en 2 år gammel q4. Og de får ikke løst problemerne. Dertil kommer at man skal betale for lejebil og en forsikring oveni, til trods for at... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Første gang jeg var på værkstedet , gik det lidt galt med hensyn til færdiggørelse af bilen, kørte et par gange forgæves da bilen ikke var færdig, havde godt nok en lånebil , men manglede lige en sms... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
⭐⭐⭐⭐⭐ Jeg har købt en Audi gennem salgsrådgiver Johannes Blumensaat, og jeg har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut. Johannes var meget professionel, imødekommende og tog sig tid til a... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Har lige modtaget min nye Audi Q6 fra Audi i Århus, det har været en fornøjelse at handle med Søren Hauge og Ali på værkstedet kan kun anbefale den herfra. Vh Jeffs køreskole
Unternehmen hat geantwortet
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Kontaktinformationen
Grenåvej 347, 8240, Risskov, Dänemark
- 70701025
Skræddersyet tilbehør til din Audi
Bittet Kunden um Bewertungen
Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.
Inhalte von echten Menschen stehen bei Trustpilot im Vordergrund. Dieses Unternehmen kann jedoch zusätzlich unser KI-gestütztes Antwort-Tool verwenden, um Hilfe beim Verfassen von Antworten zu erhalten.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Alt klappede.Og Audi sørgede for salg…
Alt klappede.Og Audi sørgede for salg af min gamle bil.Fair pris..
God instruktion ved overdragelse af den nye bil.

Antwort von Audi - Aarhus
Rigtig god oplevelse
Rigtig god oplevelse, fra vi kontaktede Århus til vi hentede bilen derude.👍

Antwort von Audi - Aarhus
Meget teknisk kompetent og rar ung mand…
Meget teknisk kompetent og rar ung mand gjorde bil overlevering til en super god oplevelse 😊

Antwort von Audi - Aarhus
Audi katastrofe med skader lavet i værkstedet du selv betaler, løgne, uhøflighed og uprofessionalisme...
Min Audi A4 fra 2021 kørt 56 t km har været i Audi Risskov på karosseri reparation efter parkering skader og hærværk fra 26.01.26.-03.02.26.
Bilen blev repareret i 3 dage længere end aftalt uden forklaring hvorfor har det været nødvendigt.
På bil burde blandt andet malet tre døre pga ridser efter parkeringsskader eller hærværk, og det var 3 separate skader.
Uden at sige noget til mig Audi tilføjede 3 dørhåndtag fra disse døre som separate skader på de tre døre der skulle males fuldstændigt, så skaden stigende til 6.
Da forsikringen ringede om 3 nye skader som maling af 3 separate dørhåndtag som skade til sig selv. Dørhåndtagene havde måske nogle mikroridser, der næsten ikke var synlige, og at jeg ikke ønskede eller anmeldte skaden til måling af dørhåndtager.
Audi medarbejder i værkstedet sagde at ham kan ikke stoppe det nu og at jeg har sagt til ham at ham må gøre alt hvad ham ønsker uden at sige noget til mig.
Det er løgn.
Ham ringede mig et par dage før og sagde at jeg har en stenslag i forrude.
Jeg havde før en stenslag hvilken har været repareret med kun en lille synlige dot efter reparation.
Jeg har forklaret det til ham og bedt ham flere gange via opkald og email at sende mig billed hvor er positioneret dette stenslag så jeg kan se er det ny stenslag eller den gamle og reparerede.
Ham har gjort det aldring.
I en at dette opkald jeg sagde til ham hvis ham se en ny stenslag hvilken er ikke dette før reparerene at ham må gøre hvad ham skal gøre.
Men jeg sagde ham det til dette stenslag og har aldrig sagt at ham må åbne ny skader uden at sige mig noget før.
På Mit Audi appen har været synligt da min bil blev på reparation på 02.02. kl. 14:42 nogen har kørt min bil med hård akceleration og synes at det er så dårlig og uprofessionelt.
Da jeg satte mig ind i bilen ved afhentning på 03.02. eftermiddag lugtede kabine kraftigt af fortynder, men jeg troede, det var lugten af maling udefra.
Anden dag har jeg set hvide pletter på piano black midterkonsollen og sæderne.
Plastikdækslet på venstre skærm i motorrummet har siddet kke fast og det har været synligt at nogen har prøvet at lime brækkede klipser.
På indvendig beklædning på bagagerumsklappen begge baglygtedæksler har været åbnet og jeg lukkede dem.
Udvendige kromlister var plettet.
Audi svarede at de ikke så hvordan min bil så ud da jeg afleverede den til reparation.
Da jeg hentede bilen den 3. februar, fløj jeg efter 3 dage til Spanien i 10 dage og efter hjemkomsten blev jeg opereret en uge senere, så jeg kørte bilen måske 100 kilometer.
Efter et par dage bemærkede jeg, at metalmærket "S line" manglede fra venstre forskærm fordi værksted glemte at montere den tilbage efter maling af skærm.
Audi svarede at mistede "S line" mærket, de havde glemt at sætte på blev fundet og sendt til et autoriseret Audi-servicecenter ved min bopæl.
De satte det fast på skærmen igen, polerede og fjernede pletter fra midterkonsollen og udskiftede brækkede plastikskærmdækslet i motorrummet.
Omkring 20. februar stoppede sneen og startede regn så fik jeg en besked på bilens skærm om, at det højre bageste blinklys var defekt. Jeg åbnede bagagerummet, og der lækkede flere liter vand ud af bagagerumsklappen, og den indvendige beklædning af bagagerumsklappen var helt våd, ligesom rummet under bagagerummet, hvor batteriet sidder.
Audi svarede at ham mener, at denne fejl ikke er relateret til reparationen af mit køretøj hos dem.
I anden Audi service de fandt at den bagerste liste på bagagerumsklappen over nummerpladen lækkede vand og skulle udskiftes. Da min bil blev repareret hos Audi Risskov, blev bagagerumsklappen malet, og alle dele blev fjernet, inklusive dette listen.
Så indså jeg, at min bil havde været i værksted 3 dage længere og var blevet leveret med åbne indvendige beklædningsdæksler på bagagerummet, fordi Audi Risskov, efter de have vasket bilen efter lakering, opdagede, at bagagerummet lækkede vand og skulle tørres indvendige beklædning inden levering.
Så kørte jeg et stykke tid med vand i bagagerummet og Audi Risskov de har ødelagt bagklappen liste negatede at betale ny liste så det burde jeg betale mig selv fordi jeg ønskede ikke en aquarium efter reparation i min bagagerum.
Jeg modtog aldrig en eneste undskyldning fra værksted medarbejder, kun udtalelsen om, at den slags af ting sker.
Efter 2 måneder min bil inderfor lugter på fortynder, fra bagklap kommer vand i bagagerummet så jeg kan ikke køre når det regner og vaske min bil, og assistancer fungerer ikke helt ordentligt som før og jeg har aldrig fået bevis om kalibrering af sensorer efter reparation.
Audi medarbejder opførte sig som en konge i sit eget kongeriget, mere at lave problem end at blive hjælpsom.
I sidste 7 år købte jeg 2 ny Audier og på mange måder har været snydt og uprofessionelt behandlet med begge biler.
Køber jeg tredje ny Audi?

Antwort von Audi - Aarhus
God service.
God service.
Der er dog et problem med dækstøj i kabinen, men det forsvinder forhåbentlig når dækkene bliver slidt til.

Antwort von Audi - Aarhus
God service og flinke ansatte
Fra første besøg til udleveringen af bilen var det en god service og man blev venlig mødt

Antwort von Audi - Aarhus

Antwort von Audi - Aarhus
Fem stjerner
Sælger var bare super - vi føler os utrolig godt behandlet og blev sat rigtig godt ind i vores nyd Q4 :-)

Antwort von Audi - Aarhus
Jeg skulle give 15000kr i selvrisiko på…
Jeg skulle give 15000kr i selvrisiko på låne bilen
Det er jo det samme som at tvinge folk til at købe ekstra forsikringen

Antwort von Audi - Aarhus

Antwort von Audi - Aarhus
Audi Q4 e-tron 2026 model
Vi har for nyligt skiftet vores Ford Kuga plug-in hybrid ud med en Audi Q4 e-tron og er rigtig glade for skiftet til en elbil. Bilen lever fuldt op til vores forventninger, og som prikken over i’et er der ovenikøbet fulgt et helt års fri CLEVER-ladning med oveni.
Audi er på vej med en ny opgradering af Q4, hvorfor de har produceret en del biler (af den nuværende model) til lager, og der dermed er kort leveringstid.
Vi overstod alt det praktiske kort før påske og kunne hente vores splinternye Audi kort efter påske, dvs. på under 14 dage fra underskrift til modtagelse.
Her vil vi gerne sende en masse ros til Audi, og specielt til Frederik Skrabak Martinussen (Audi Expert ved Audi Aarhus), der stod for overleveringen af bilen til os.
Først og fremmest er det en skøn oplevelse at se sin bil klargjort og med en stor flot rød sløjfe placeret på forrude/kølerhjelm. Men det er samtidig også skønt at blive mødt af en kompetent medarbejder, der har svar på alle spørgsmål – og i et tempo, hvor man føler, at det hele hænger sammen med det, man kan forvente ved en stor investering.
Frederik understregede, at der var god tid, og at intet spørgsmål var for dumt. Han er rigtig god til at forklare selv detaljerede indstillinger (en Audi kan rigtig mange ting) og til at lave en opsætning af Audi-appen, så man får fuld udnyttelse af købet.
Frederik er samtidig meget høflig (og smilende) – lige fra at svare på alle spørgsmål til at spørge, om man selv har mod på at køre bilen ud, eller om han skal hjælpe med det.
Han understreger også, at man er meget velkommen til at komme forbi igen, hvis man bagefter er i tvivl om noget.
Virkelig god oplevelse. Og tænk sig – imens vi står og får fremvist bilen, kommer der en anden medarbejder gående forbi og siger: "Tillykke med jeres nye bil!"
Så føler man virkelig, at man betyder noget som kunde og ikke bare skal læsses ud over rampen, nu hvor bilen er betalt.
Tak for en god oplevelse – og en god bil!

Antwort von Audi - Aarhus

Antwort von Audi - Aarhus
Det er en stor fornøjelse at have med…
Det er en stor fornøjelse at have med personalet at gøre

Antwort von Audi - Aarhus
Super dårlig kundeservice og…
Super dårlig kundeservice og kommunikation.
Bilen på værksted 4 gange inden simpel problematik blev løst.
Faktureret for værkstedets fejl.
Aldrig mere Audi

Antwort von Audi - Aarhus
Hurtig og effektiv
Hurtig og effektiv - ved ikke hvor denne besked er samlet op - men jeg har IKKE skrevet den!!

Antwort von Audi - Aarhus
Yderst behagelig og professionelle…
Yderst behagelig og professionelle service, som har styr på tingene og lytter til kundernes (mine) ønsker. Ydermere, holder de aftaler og følger rigtig godt op på tingene/spørgsmål eller andet som må være. Alt i alt en kanon god oplevelse. Og vil bestemt anbefale andre dette sted 🙂👍💪

Antwort von Audi - Aarhus
Fejl på bremser 3 måneder efter servicejob
Min Audi var til service ved Audi Aarhus i januar måned. Dette var en dårlig oplevelse, som der også kom en anmelde af og kontakt til Audi Danmark.
Til servicet blev der også lavet bremseservice.
Min Audi har 3 måneder efter servicet været til syn, hvor bilen dumpede med kommentar om fejl på bremser.
I min verden bør en bil der bliver serviceret på et autoriseret værksted, og slet ikke 4 måneder efter sidste service, have fejl på bremser.
Bilen er blevet godkendt efter et andet værksted lavede bremserne og bilen kom til omsyn.
Måske godt bilen skulle til syn så den fejl kunne blive udbedret…

Antwort von Audi - Aarhus
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







