Alphabet (GB) Limited Bewertungen 100

TrustScore 1.5 von 5

1.4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dire customer services appointment booked in 3 weeks and in advance cancelled with bmw by text zero follow up. Zero customer services if this is what bmw has to offer then I can assure they'll lose a... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Had it with Alphabet. Firstly they provide us with two leased new Ford Transit Courier vans which are not fit for purpose - constant issues with hands-free system, batteries and now the doors are fai... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give zero stars, I would. I’ve had an ongoing complaint regarding a car I’ve only been able to use for 3 months out of the 8 months I’ve had it. The vehicle has now been in the g... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolute shambles of a company. Had a brand new Polestar delivered on the 15th December 25 and the car arrived with electrical issues and warning lights. Since then the car stopped randomly on the mot... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Leasing-Service

Vom Unternehmen geschrieben

As a leading provider of business mobility, we enable our customers to manage their corporate mobility in an economical and sustainable way with tailored end-to-end solutions. Founded in 1997 as a division of BMW Group, we offer a wealth of international fleet management and leasing knowledge and experience. With both car and vehicle funding and management expertise, we are committed to excellence in everything we do. Our comprehensive portfolio of products and services includes emobility consulting and funding as well as corporate vehicle sharing and risk management. Based in Farnborough, Hampshire, we manage over 131,000 cars and light commercial vehicles in the UK. Internationally, Alphabet is ranked fourth in the European market, operating in 38 countries with a fleet of 760,000 vehicles.


Kontaktinformationen

1.4

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

100 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 97 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Zero response, terrible service!

Paid on time for 3 years and when it’s now coming to them collecting the car not getting a single response! Been trying since 29/03 for a return date, email back said a response in 5-6 days still no response. Emailed CS, returns and requested manager to email me nothing.

Will not recommend them to anyone.. I know they are delaying it for me to pay for MOT.

Will be making a formal complaint.

EDIT: If only your responses to important things like returning a car were as quick as your responses to trust pilot reviews! Definitely something your business should re-consider being a priority!

29. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Updated response:

Hi Kayleigh, I’m sorry to learn that you haven’t been satisfied with the service you’ve received from Alphabet. I understand your frustration regarding the delays in communication and the return process for your vehicle.
Having spoken to our Customer Experience team, I’m aware that your complaint has been thoroughly reviewed and a decision reached, with your vehicle collection booked in.
If you have any new information that could help with your case, please do make it available to us. Otherwise, I can only apologise that you remain dissatisfied and thank you for allowing us to review your concerns.
Many thanks, Tasha

//

Hi Kayleigh, I’m sorry to hear your thoughts on your recent experience with Alphabet. We strive to offer an effortless service for all our customers, and I am sorry to learn on this occasion, the service received was below expectation.
I can see that you have been in contact with our Customer Experience team, your case handler will be in contact with you this week to discuss your complaint further and work towards a resolution.

Many thanks, Tasha

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid! Don't impact your business!

Unfortunately, my experience with Alphabet has been disappointing. Due to issues with the car manufacturer, my vehicle was never delivered. While I understand that supplier delays are sometimes unavoidable, it is concerning that Alphabet appears to have no control or influence over its suppliers, despite being part of BMW UK. One would expect a company of this scale to have processes in place to mitigate such issues and provide resolutions for customers.

Additionally, the handling of my complaint has been unsatisfactory. I was assured that Georgie, from the complaints team, would provide an update on Monday, 1st April. However, no update was given, and despite my email on the same day requesting to cancel the contract while continuing to pursue the complaint, I received no response by Tuesday, 2nd April. When I attempted to call, I discovered that the office was closed for training. It is highly frustrating that the company would shut down all phone lines for training rather than maintaining a skeleton staff to assist customers.

I was informed that I could terminate the contract penalty-free, yet my cancellation request has gone unanswered. The email was sent to a shared mailbox, and even after escalating the matter to Gemma Fisher, the manager, I still have not received a response.

This level of service is unacceptable, and I would caution others to carefully consider their options before dealing with Alphabet.

2. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Daniel, I am sorry to hear that you have not been satisfied with the service you’ve received from Alphabet, this is not the experience we are striving to achieve. I have spoken with our Customer Experience team, and they have investigated the issues you’ve raised. Your case handler has been in contact to discuss your complaint and will continue to seek a resolution. Many thanks, Jessie

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Tried to Novate a finance agreement

Tried to Novate a finance agreement, after checking their T&C'S I met everything but still had a firm NO. Even offered to make all outstanding payments in advance on Novation which was still a NO. My BMW dealer said Alphabet do not Novate lease agreements and they have never known a Novation be agreed, so why do they offer it. They would not engage in a conversation and would not explain their decision.

14. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Philip, I’m sorry to learn that you haven’t been satisfied with the service you’ve received from Alphabet. Having spoken to our Customer Experience team, I’m aware that your complaint has been thoroughly reviewed and a decision reached. If you have any new information that could help with your case, please do make it available to us at customerexperience@alphabet.co.uk or 0370 0120 342. Otherwise, I can only apologise that you remain dissatisfied and thank you for allowing us to review your concerns. Many thanks, Tasha

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful Company!

If I could give 0 stars I would! Driver line is diabolical to use, so many menu options to pick from, followed by more menu options and then on hold for a lifetime to speak to anyone! Maintenance package is a joke, drivers sat in a pre-booked service appointment waiting for authorisation for a bloody oil change! Previous to this had to wait hours for new tyres to be fitted. The whole service is a joke!

13. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Cheri, I am sorry to hear that you’ve had a difficult experience with Alphabet. We strive to offer an effortless service for all our customers, and I am sorry to learn on this occasion the service received is below expectation.
Our Customer Experience team will be in touch with you in the coming days to discuss your concerns so we can help resolve your issue. If you would like to speak to a member of the team in the meantime, please get in touch on customerexperience@alphabet.co.uk or 0370 0120 342, so we can assist you.

Many thanks, Tasha

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

For anyone that isn't aware

For anyone that isn't aware, Alphabet (GB) Limited is owned by BMW. It's interesting that we lease a BMW IX from BMW in Shrewsbury and they told us there was nothing wrong with the car. We then sent it to BMW in Stafford with its constant, never ending problems and it has spent more time in the BMW garage getting 'repaired' than it has on our own driveway. We have tried rejecting the car as it simply is not fit for purpose but Alphabet i.e. BMW keep telling us that we have to pay them to get out of the leasing contract even though the car is constantly faulty. I am now attempting to get a full list of problems that we have experienced with the car from both BMW garages and surprise, surprise, they want to speak to me but every time I ring them back they are busy and emails do not get answered. What a surprise. DO NOT TRUST THIS COMPANY. DO NOT TRUST BMW.

11. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Lynette, I’m sorry to hear your thoughts on your recent experience with Alphabet. I can see that you have been in contact with our Customer Experience team and your case handler reached out this week to look into your concerns. We appreciate your patience and would love to hear back from you when you have a moment at customerexperience@alphabet.co.uk

Many thanks, Tasha

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

A good experience

Our dealings with Alphabet GB were that we purchased from them our sons ex lease car.
When I saw the reviews on here for this company we almost said to our son we would not bother. We expected it to go wrong.
However, being fair about it, the process went very smoothly and in the main they were very good to deal with.
They communicated well with us, explained the process throughout and generally speaking everything happened exactly how they said it would, without any problems.
The only very slight negative we would have is that at one point we emailed 4 specific questions to them but they only answered 2 of them in their reply. We had to email again to get the other 2 questions answered.
Other than that though, our dealing with them were very good.

28. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Alison, thank you so much for the lovely feedback, it's greatly appreciated. This is the service we strive to provide for all our partners and customers, so we're very glad to hear from you.
Many thanks, Tasha

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never use Alphabet

Never use Alphabet. They withdrew my initial payment 3 times in 6 months. Never apologised for their continued mistakes.
Their dealt with my complaint by sending a generic reply and never responded again when I replied to say it didn’t resolve the issue.
I had enough so I terminated the agreement and purchased the vehicle but that was a complete nightmare to deal with them in getting a settlement figure.
I took out a service plan with the car but never used as I wanted out of the nightmare they created. They said that money won’t be refunded!
Plus now they’ve sent me the logbook. It has a second keeper even though the car was brand new. I understood they held the logbook but they were registered as the keeper. As a consequence it appears the car that’s 6 months old has 2 keepers
Avoid at all costs

Wow a reply from Alphabet asking to call or email their customer experience team. Why would I when you've not responded to the emails of 3 March, 28 Feb,12 Feb, 9 Feb, 30 Jan all of which were read (as sent with delivery and read receipts).

8. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi, I’m sorry to hear your thoughts on your recent experience with Alphabet. Our Customer Experience team will be in touch with you in the coming days to discuss your concerns. Many thanks, Tasha

//

Hi, we’re sorry to hear your thoughts on your recent experience and are keen to learn more so we can help to resolve your issue. Please get in touch with our Customer Experience team on customerexperience@alphabet.co.uk or 0370 0120 342 so we can assist you. Many thanks, Tasha

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't believe their rhetoric about…

Don't believe their rhetoric about thorough investigations. They answered my complaint with a lot of irrelevant commentary (presumably written by (ChatGPT). When I pointed out that they hadn't addressed the complaint I made they simply stopped communicating. Faulty vehicle since supply remains faulty and I am being greeted with a wall of silence.
*update*
Their thorough review makes no comment about them not addressing the complaint I made!
Complaint: “this vehicle can only be charged to 80% because the software is faulty and doesn’t allow the vehicle setting which allows it to be charged to 100%”
Response after their THOROUGH review:
“Try driving it in differently and you might get more miles”
***update***
Currently not responding to emails

11. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

***Update***

Hi Pete,
Thank you for bringing your concerns to our attention, we greatly appreciate your patience as we address this matter. We have reopened your complaint case and our Customer Experience team will reach out to you with an update after we have communicated with the Manufacturer. Thank you for your understanding.

//


*Update*
Hi Pete, we would like to continue this conversation with you. Your case handler will be in contact with you this week to discuss your complaint further and work towards a resolution. Many thanks, Tasha

//

Hi Pete, I’m sorry to learn that you haven’t been satisfied with the service you’ve received from Alphabet. Having spoken to our Customer Experience team, I’m aware that your complaint has been thoroughly reviewed and a decision reached. If you have any new information that could help with your case, please do make it available to us. Otherwise, I can only apologise that you remain dissatisfied and thank you for allowing us to review your concerns. Many thanks, Tasha

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

=5 stars if they were available

=5 stars if they were available. Uncompassionate script reading single celled excuse for human liers. Offered free early termination. New car was delayed for over 7 months with excuse after excuse. Then 2 days before delivery they wanted to charge me early termination fee. Car got cancelled. Now three attempts to collect current car after contract ends. 1st attempt bad weather. Waited in all day. 2nd attempt flat battery. 3rd attempt fault at Alphabets end not putting the collection through to the people who collect the vehicle. They still want to charge me £144 non collection charge. Greedy Greedy scum of a company. Stay well clear

1. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Darren, I’m sorry to learn that you haven’t been satisfied with the service you’ve received from Alphabet. Having spoken to our Customer Experience team, I’m aware that your complaint has been thoroughly reviewed and a decision reached. If you have any new information that could help with your case, please do make it available to us. Otherwise, I can only apologise that you remain dissatisfied and thank you for allowing us to review your concerns. Many thanks, Tasha

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

terrible aftercare

Great car, but terrible aftercare. Once you have the car its your problem

11. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Matthew, we’re sorry to hear your thoughts on your recent experience and are keen to learn more so we can help to resolve your issue. Please get in touch with our Customer Experience team on 0370 0120 342 or customerexperience@alphabet.co.uk so we can assist you.
Many thanks, Tasha

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID ALPHABET

I wouldn’t even give the car finance company a 1 ⭐️- they took £500 out of my account without notice for the service history of my returned lease car. Previous to the payment taken out of my account, I informed Alphabet that the service history is digital within the car. They failed to respond to my email and took payment 4 weeks later. It’s been 3 weeks and I still haven’t had a refund despite numerous phone calls and emails. DONT GO NEAR THIS COMPANY

26. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Rachel, I’m sorry to learn that you haven’t been satisfied with the service you’ve received from Alphabet. Having spoken to our Customer Experience team, I’m aware that your complaint has been thoroughly reviewed and a decision reached. If you have any new information that could help with your case, please do make it available to us. Otherwise, I can only apologise that you remain dissatisfied and thank you for allowing us to review your concerns. Many thanks, Tasha

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

give back my money!

Alphabet were supposed to pick up my lease car and I had it arranged and on the day I call up to ask what time as no emails or texts. I was told it’s not booked and and I would have to ensure it is still insured u til they can pick 4 days later. I confirmed they would pay for the extra insurance as their mistake and they agreed. 2 months on , 8 emails and 5 phone calls still can’t understand why nothing has been done. Too many internal stages for a sign off is what the staff keep saying it is. I paid and should be compensated .

3. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Sharona, I am sorry to hear that you’ve had a difficult experience with Alphabet. We strive to offer an effortless service for all our customers, and I am sorry to learn on this occasion the service received is below expectation.
Our Customer Experience team will be in touch with you in the coming days to discuss your concerns so we can help resolve your issue. If you would like to speak to a member of the team in the meantime, please get in touch on 0370 0120 342 or customerexperience@alphabet.co.uk so we can assist you.
Many thanks, Tasha

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Forget about AI; we are stepping back in time

Forget about AI; we are stepping back in time with a company that does not even have NI (normal Intelligence). My car was booked for brake repairs when the parts were clearly not in stock. When I arrived at the Kwik-Fit Stretford branch, I was met by a Customer Service Agent who was eating toast. He proceeded to ask me what I wanted. I explained that my vehicle had been booked for brakes to be replaced. He informed me that I would need to leave the car until 4 pm that day whilst they arranged for the parts. I was later called and told that the parts would take 2-4 days and that I would need to leave the vehicle until the following week to get it completed.

If we are to move into an era of Artificial Intelligence, would it not make sense for the parent leasing company, Alphabet, in this case, to pre-check the parts and then book appointments accordingly? This would save everyone time and effort. It's relatively simple.

As a consequence, the replacement of my brakes has resulted in six journeys backwards and forwards between Kwik-Fit and then eventually Mercedes Stockport (who were excellent, by the way), three Uber trips, a favour from a neighbour to collect my kids from school because I did not have access to my vehicle, and lost time at work—I do not think we have Normal Intelligence at this point!

Terrible, terrible, backwards by 20 years, horrible service, jobsworth, and a complete waste of everyone's time—please avoid at all costs. Do not lease your car with Alphabet, and avoid the Kwik-Fit Stretford branch if you want to keep your Intelligence.

4. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Ilyas, I’m sorry to hear your thoughts on your recent experience. I can see that you have been in contact with our Customer Experience team who have advised that your complaint has been investigated and an update provide to you. If you wish to discuss this further, please get in touch with your case handler. Otherwise, thank you for allowing us to review your concerns. Many thanks, Jessie

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Changed Quote

Changed Quote, increased by £600!

Was told i could send the car back and a new bumper on the car would cost £399. Was happy to pay that. Once they had the car they increased the cost to over £900! AVOID!

27. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Ryan, I am sorry to hear that you’ve had a difficult experience with Alphabet. We strive to offer an effortless service for all our customers, and I am sorry to learn on this occasion the service received is below expectation.

Our Customer Experience team will be in touch with you in the coming days to discuss your concerns so we can help resolve your issue. If you would like to speak to a member of the team in the meantime, please get in touch on 0370 0120 342 or customerexperience@alphabet.co.uk so we can assist you.
Many thanks, Tasha

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I expect someone to call Mr J Brown…

I expect someone to call Mr J Brown urgently, It’s a shame you cannot give 0 stars. This company are awful, they are refusing to put us into the contract that was agreed a signed. They claim they emailed to state one page wasn’t signed and then never chased a customer when it’s clear they want to proceed with the contract as it was returned signed, not sure how a business can proceed without chasing customers. Complaint has been made and tried to resolve over the phone but still not resolution and nobody has even contacted us to proceed with the complaint. They stated after this ‘informal contract’ that we are now on they will want the car back in 3 months which is ridiculous, yet they never informed us we were on an informal
Contact in the first place. I think the review rating of other customers speaks for itself really but I would not advise using this company when leasing a vehicle
. Unless they agree to the contract in which was signed then I will need to write weekly reviews and weekly complaints.

7. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Lauren, I’m sorry to hear your thoughts on your recent experience with Alphabet and any stress this is causing. I can see that our Customer Experience team is working with you and Mr. J. Brown to investigate the issues raised and that this is in the process of being resolved. Should you require any further assistance, please do get in touch with your Alphabet Customer Experience contact. Many thanks, Jessie

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Recharge policy is swingeing, and their customer service is attrocious.

Alphabet are a shockingly terrible financial company, if you are looking to lease your car. In spite of my leased car being returned with a considerably lower mileage, and better condition than you would expect for a 6 year old car, and in spite of them not responding to my complaint regarding their recharge for a few cosmetic repairs (which we all know will not be carried out), they have taken a further 3 months to assess and effectively reject my complaint (only informing me after I chased for a response). There are other examples of shoddy customer service but I am keeping it short.
I am referring it through other complaints channels, but I have had enough evidence now to demonstrate they are not a company I want to have any dealings with.

Their recharge policy is swingeing, and their customer service is attrocious.

1. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Gavin, we’re sorry to hear that you aren’t happy with the service you’ve received from Alphabet on this occasion. I can see our Customer Experience team have been in touch regarding the vehicle you have returned. Should you have any further questions regarding your case, please feel free to contact your dedicated Case Handler. Many thanks, Jessie

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Random payment taken out today

FINAL UPDATE: Alphabet have rectified this and have refunded me. I will increase the score of my review and hope I don't have any more issues.

Random payment taken out today, with no warning. I have been unable to log into their website as everytime I do I get a generic error but I didn't think much to it as my payments have been steady for 6 months so I don't worry much about logging in, until today. I have just had a payment unexpectedly come out 10 days before my proper payment, and this has caused me to go into my overdraft. Can't log in to find out why, hugely stressful.
Update: I've now been able to log on. I have had an invoice for sidewall damage to my tyre and have been invoiced for the replacement tyre, despite phoning and being told on the day by Alphabet (and the calls are recorded) that I would not be charged for this replacement. The tyre was punctured at the top by a nail which I drove over on the motorway, and was not sidewall damage. I await a satisfactory resolution and refund of the invoice.

22. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Jennifer. Thank you for allowing us the opportunity to resolve your issues and concerns. Your case handler is still investigating the issues you’ve raised and will be in contact with you shortly to provide a full update on your case. If you would like to speak to a member of the team in the meantime, please get in touch on 0370 0120 342 or customerexperience@alphabet.co.uk so we can assist you. Many thanks, Jessie

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dreadful

Dreadful. Impossible to get hold of. Directed through multiple options, phone eventually starts ringing then goes dead.

16. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Jakes. We’re sorry to hear your thoughts on your recent experience and are keen to learn more so we can help to resolve your issue. Please get in touch with our Customer Experience team on 0370 0120 342 or customerexperience@alphabet.co.uk so we can assist you. Many thanks, Jessie

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NEVER use this company

NEVER use this company.Leased a Mini from them and when they came to inspect and collect the car I was told "we're happy with the car just sign this" Later (after they drove off at 70 mph!) i get an email for damages of £320 for apparently 2 small scuffs. on calling Alphabet they were only willing to apologise for my experience but would not reduce the charges.

3. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Gowan, I’m sorry to hear your thoughts on your recent experience with Alphabet. I can see that you have been in contact with our Customer Experience team. Your case handler is still investigating the issues you’ve raised, and they will be in contact with you shortly to provide you with an update on their investigation. Many thanks, Jessie

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Customer Service - What's that?

I part exchanged my Mini Cooper S at the end of July 2024 and here we are 2 months later, after completing all relevant documentation and settling payments, still receiving invoices for a vehicle that is already paid.

After numerous phone calls and being told that "it can take a week to go live on the system", I emailed requesting the V5 be released and to nobodies surprise have had no reply. Last Saturday I received an invoice for the final settlement figure which has led to a complaint. Alphabets website specifies contact or a reply within 5 working days, guess what, nothing heard?

If I could leave 0 stars here there would be no question or hesitation on my part. 2 months is more than adequate time, don't waste yours by dealing with this company.

20. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Alphabet (GB) Limited-Logo

Antwort von Alphabet (GB) Limited

Hi Tom, I’m sorry to hear your thoughts on your recent experience with Alphabet. I can see that you have been in contact with our Customer Experience team. Your case handler is still investigating the issues you have raised, and they will be in contact with you shortly to provide you with an update on their investigation. Many thanks, Jessie

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr