Abode Designs (Abode Home Products) Bewertungen 713

TrustScore 4.5 von 5

4.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic customer service! We had a hot water tap installed incorrectly by our plumber so it stopped working after 6 weeks. The customer service I received from Jade was fantastic and hugely apprecia... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic service from ProBoil. We needed a replacement boiler / Jade and Ros via email and phone were great and Steve was outstanding - talked us through the whole installation process - was unfai... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent after sales service. We had a small issue with our new tap. And gave Abode a quick call and within a few minutes it was all sorted. Steven couldn’t have been more helpful. And the tap is a g... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had an issue with my Proboil 2x boiling water tap, the customer service I received from abode was amazing, they answered my call Very quickly and knew exactly what they were talking about, I h... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Fachhandel für Küchenbedarf
  2. Küchenstudio

Vom Unternehmen geschrieben

Abode Designs is a UK‑based designer and supplier of premium kitchen taps, boiling water taps and sinks. We focus on thoughtful design, quality materials and products that work reliably in real kitchens. Our boiling water tap range is built around choice and clarity, offering contemporary to classic designs, premium finishes, and boiling or boiling‑plus‑filtered options to suit different lifestyles. We prioritise straightforward functionality, beautiful design and quality, with products designed to be easy to live with, install and maintain. Customer feedback helps us continually improve our products and service, from initial specification through to long‑term use and aftercare.


Kontaktinformationen

4.7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

713 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 88 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor quality tap

I purchased this "high quality' tap through magnets and within a couple of weeks the tap was leaking. I was sent a part to fix it and I feel the whole tap should of been replaced. I was also expected to fit the part myself which was totally ridiculous, as Magnet tried to do it for me and they had to get plumber to sort it. I would never buy products from this company very poor experience. We took the tap out in the end and replaced it with a proper high quality tap Lusso . Adobe NOT designer

5. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

3in 1 Boiling Tap

Rang Proboil regarding my 3 in 1 boiling tap as it was dripping as advised by Howdens as they no longer had the tap/spares which took 5 weeks to tell me it was discontinued by them! One call to Proboil customer services, spoke to a very helpful man called Kris who sorted the problem immediately. New valve on its way and to receive in 2 working days. Also sending the valve for the standard hot cold side too! Extremely helpful and also forwarded a pdf so I could ensure it was replaced correctly.
Excellent service from start to finish.
Thanks Proboil wished I rang you first then wouldn’t have waited so long.

1. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi Alison, thank you for sharing your experience. We’re really glad our team could step in and get everything sorted quickly, and that the replacement parts and guidance helped resolve the issue.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Warranty claim

Recently made a warranty claim and the process was seamless from start to finish. Shelli at proboil was very professional and friendly. She explained clearly what information I needed to provide her with and maintained regular contact throughout the process. Very satisfied

18. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi Anna, Thank you for taking the time to leave a review.
We’re pleased to hear your warranty claim was handled efficiently and that you received clear, helpful support throughout.
Your feedback means a lot to us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Problem resolved

I had a problem with the boiler which was resolved quickly and efficiently within a few days. The initial phone call was pleasant, I was asked to provide photos and details. A replacement was sent within a few days.

13. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi Gillian, thank you for the excellent review!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic service

I had to ring the company after our boiling tap handle on the 3 way mixer tap was damaged by our over enthusiastic grandchild. The advisor asked me to provide photographs to identify the tap as it had been fitted 8 years ago. On receipt of my email and photographs I was informed that a replacement handle had been sent out to me. The handle was delivered by courier 2 later. Fantastic service.

12. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi Gary, Thank you for taking the time to leave such a detailed review.
We’re delighted to hear our team was able to quickly identify your tap and get a replacement handle sent out without delay.
We’re so pleased you were happy with the service.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service

Had an issue with the boiler after 18 months of use. Got in touch with customer service and they sent out a replacement boiler within a day. Excellent service. Had a couple of questions which were answered within 24 hours. Cannot fault the service that I got. Would highly recommend to family and friends due to the after care.

11. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi Catherine, Thank you for taking the time to leave such positive feedback. We’re pleased your issue was resolved quickly and that our aftercare support was helpful throughout.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service!

Excellent customer service!
Contacted customer service
re replacement cartridge ..call
promptly answered by Steve who was very polite & helpful..
parts ordered to receive by Monday!
Thankyou from a very satisfied customer!

14. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi Darryl, thank you for the excellent review!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was able to speak to someone by telephone!

I contacted Customer Service by telephone -- a nice change from a mad bot -- and Ros was so helpful and efficient. My Ludlow Abode tap was still within the five year guarantee period so a replacement cartridge was sent out without quibble or delay. It made a very pleasant change from usual interactions. Thank you, Abode.

11. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi Louise, thank you for taking the time to leave such a thoughtful review. We’re so pleased you were able to speak to our team and receive helpful, efficient support.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We had an issue with our proboil.2X…

We had an issue with our proboil.2X which necessitated a replacement water boiler. Customer service was excellent and Proboil honoured the 2 year warranty from date of installation, even though the actual purchase had been some 2 months earlier.
Very good communications with the customer service team throughout!

22. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi Alan, thank you for taking the time to share your experience. We’re glad we could resolve this for you and keep everything clear throughout. Your feedback means a lot to the team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service!

Great customer service!! Had an issue with my boiler tap leaking and after a couple of questions via email, they are going to send a replacement. Issue resolved within a week.

1. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi Rachel, thank you for the great review! We love to hear that your issue was resolved quickly.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Proboil. 2x

We had an issue with the boiler on our Proboil .2x. After a conversation with the excellent Margery, she had taken our details and sent over the necessary email with instructions of what we had to do. We followed these and just a couple of hours later,had confirmation that a new boiler was being shipped out to us. I have to say, customer service like this is exceptional and all too rare in this day and age. This company and the individuals that i had the pleasure of communicating with are fantastic and I would definitely recommend using them for all of your needs. Just 2 days after the initial call, we are back to enjoying the product as normal, thank you.

24. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi Scott, thank you for sharing your experience. We’re glad we could get everything sorted quickly and have you back up and running again. We appreciate your feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic outcome from call to customer…

Fantastic outcome from call to customer services, dealt with my issue, sent out spare part free, with no fuss. I had forgotten to register my appliance 23 months ago, but they just asked for photos and proof purchase and registered it ex post.

22. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi SO, thanks for your feedback. We’re glad we could resolve everything quickly and make the process simple for you. Your support means a lot.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service. Need a spare part for my boiler, emailed them and they dispatched it the next.

22. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi Daren, thank you for taking the time to leave a great review!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing customer service and brilliant products

Amazing service. The customer service was brilliant. Within 24 hours my items had arrived and were at a really competitive price. I had looked at buying the same items from other companies displaying cheaper prices but I found it mich safer going directly to the retailer and knowing the item would be devlivered. Thank you for such great quality products and excellent customer service.

19. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi Gemma, thank you for your lovely feedback. We’re really pleased you chose to come directly to us and that everything arrived quickly and as expected.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Proboil Boiler Leak

My experience with Proboil has been exceptional. Always helpful and knowledgeable, My latest contact with Proboil was with Marjory who advised and arranged for a replacement boiler and tap valve to be sent to my address. This arrived the day after and is now installed and working perfectly. Thank you so much Marjory for your excellent advice and service. It’s so refreshing to have near instant response to my phone calls and not having to wait in queues only to find the person on the other end knows very little about the product.

11. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Abode Designs (Abode Home Products)-Logo

Antwort von Abode Designs (Abode Home Products)

Hi John, thank you for sharing your experience. We’re so pleased to hear everything was resolved quickly and that the replacement parts arrived in good time. It’s great to know the support and product knowledge made a difference, and that everything is now working perfectly. We really appreciate your kind feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Exceptional customer service and support

I have repeatedly and consistently received outstanding support from Proboil/Pronteau over the nearly 8 years of owning one of their 3in1 taps and I cannot recommend them highly enough. The product is also excellent, but on the two occasions I've had issues, replacement parts have been provided promptly and free of charge.

10. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Issue resolved!

We have been very happy with our Proboil 3 in 1 hot water tap with very few issues however, we had a leaking filter and swapped it to a spare one we had which resolved the problem.
I sent back the faulty filter and tried to message the company on 2 occasions to explain the issue however, each time the message appeared to fail and I didn't have much success with the Customer Service team.
It appears that one of my messages did get through and I was very pleased to receive a complimentary filter in the post today which was organised by Kris. I really appreciated this, thank you Kris!

5. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding product and customer service from Abode Designs

I would like to thank Margery for helping me out with my issues with the the Proboil hot water boiler unit and my Pronteau tap. Margery has been very polite, courteous and very helpful through the whole process of ordering replacement parts and sending documents via email on how to replace and repair.
My prontaue tap and proboil hot water boiler are the best things that we have purchased for our kitchen. Customer service is amazing (MARGERY) and product is amazing. 5 year warranty with tap and 2 year warranty with boiler unit is brilliant. Thank you Abode designs. Every kitchen should be fitted with this product.

4. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr