Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

To be fair. It's a new non gam stop casino. I've tried them all. This ones the newest one and obviously there's loads of bad reviews. I deposited 20 quid, turned it into 200, withdrawal via bank trans... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Trusted casino site that pays out right at the 24th hour,they also pay out in the currency that you use so no hidden charges ect, great selection of games and easy site to navigate. My only criticism... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

World's BEST gambling website/app So many bonuses available Fast withdrawals Customer service agents are so polite and caring I wouldn't use any other site, honestly it's amazing! Sig... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Well ,, I played and won of the deposit bonus and got my cash payed out at 9.10 on a Sunday morning good lump aswell , I don’t get a great feel for the site but had 3 withdrawals all go through then j... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

4.1

Gut

TrustScore 4 von 5

434 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 95 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Trustpilot überprüft die Bewertung gemäß unserem Verfahren für gemeldete Bewertungen.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fun and fair

Fun games. Interactive site with great bonuses. Also brilliant customer service/support and great payouts and extra bonuses

24. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Hello, Jade!

Thanks a lot for the brilliant feedback! We are so happy to hear that you are enjoying the games and finding the site so interactive.

It is great to know that you’re pleased with the bonuses and the extra rewards we offer. Our support team works hard to be as helpful as possible, so hearing that you find their service brilliant is the best motivation for all of us. We are also glad to hear that you are happy with the quality and speed of our payouts.

Thanks again for your support, and we look forward to seeing you back for another great session very soon!

Best regards,
XtraSpin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Withdrawals are terrible

Withdrawals are terrible. They hold on and hold on hoping you cancel the withdrawal. I’m fully verified and they still won’t pay me out

1. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Hello, Aaron!

We’re sorry to hear that your experience on our website didn’t meet your expectations.

As stated in our Terms and Conditions (Clause 7.10), withdrawal processing time can take up to 72 hours. Once a withdrawal has been processed, it can take up to 5 banking days to reach your account via bank transfer.

We value your feedback and are always striving to improve. Please reach out to support@xtraspin.com with "Trustpilot" in the subject line, and we’d be happy to assist you.

Best regards,
XtraSpin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No loyalty, winning is rare

I have played here for a long time. It used to be very fair with winnings and bonuses. Over time I have noticed free spins and bonuses are getting less and less. You might win a bonus but then it quickly goes with losing spins. You also might get a good win on bonus money, but as soon as it's wagered, losing spins again.
If you complain you get a spin on test your luck wheel. There's no guarantee of winning on that. Even if you do, you get £2 bonus money.
I'm a Gold VIP and it's just not good enough. I have always adhered to rules and have deposited a lot.
I have complained to the support email too, the reply was, there's no no deposit bonuses available as we need to keep it fair. But if you deposit there will be a surprise on your account .. I gave it a chance, nothing appeared, went on chat support, got given some free spins. Again, won a few pounds.
The loyalty you give to them is not given back. Deposits are quickly gone.
I know it's a game of chance etc. but it seems like it's going against you.
Chat help is friendly, and withdrawals (if you are lucky to get that far) are fast once verified.

29. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Hello, JL!

We’re sorry to hear that your experience on our website didn’t meet your expectations. We value your feedback and are always striving to improve.

We’re always looking for ways to reward our players with exciting bonuses. In addition to our daily prize wheels, we offer a loyalty program and a variety of other promotions. To explore everything available, be sure to visit our Promotions and Bonus Terms sections.

Please be assured that the games on our platform are absolutely fair since we cooperate with the best providers in this field.
Winning combinations are generated entirely at random, and outcomes are not predetermined. As a result, it may take some time before you land a win.

Additionally, we would like to remind you that winnings are not guaranteed. We strongly encourage you to play responsibly and within your means.

Best regards,
XtraSpin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Playing on deposit car lottery spending…

Playing on deposit car lottery spending thousands after being told I was 70 percent ahead then 2 days after the lottery had gone received a notification saying we have a winner ans click on race now ? Only to be told by a unprofessional support member on chat it must be a bug in are system you must of logged in for a few days ? Even tho i had logged in every day so I tell him I am rasing a complaint for him to say what for ?

16. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Hello, Adam!

We’re sorry to hear that your experience on our website didn’t meet your expectations. We value your feedback and are always striving to improve. If there’s anything we can do to assist you, please email us at support@xtraspin.com with "Trustpilot" in the subject line, and our team will be happy to help.

Best regards,
XtraSpin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely scam

Absolutely scam, no winning, the rules, bonuses everything is nightmare, avoid otherwise you will loose all your money, avoid

2. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Hello!

We are sorry that our site did not meet your expectations.

Please be assured that the games on our platform are absolutely fair since we cooperate with the best providers in this field.
Winning combinations are generated entirely at random, and outcomes are not predetermined. As a result, it may take some time before you land a win.

Additionally, we would like to remind you that winnings are not guaranteed. We strongly encourage you to play responsibly and within your means.

Best regards,
XtraSpin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Regardless of how much you deposit the…

Regardless of how much you deposit the VIP managers will find excuses not to issue a no deposit bonus. I was even told that they weren’t able to issue a bonus as the manager needed to pay vets bills for a sick cat! Ridiculous! Such a shame as otherwise a great site to use.

22. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

worst site i have ever used scammers

worst site i have ever used , win 2500 and wouldn’t pay it out becuase after a wagered the 20 bonus baring in mind the win come after my last £10 after putting 50 in and wagered it and once i did that took all the money and left me £200

becuase apparently even wagering what you won they still have max win its crazy what a load of scammers i will never give these frauds any more money .

they ring me every single day offering bonuses but dont make nothing clear they hope you have a bonus then you cannot win anything decent they are scumbags

22. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Hello, Chris!

Thank you for reaching out and bringing this matter to our attention.

Upon reviewing your account and gaming activity, we would like to provide further details regarding your winnings and the applicable bonus terms.

When playing with an active bonus, bonus funds are used, and winnings are credited as bonus money. The wagering requirements of the bonus have to be met before it can be converted into withdrawable funds.

Additionally, as per Rule 3.25 in our Bonus Terms, the maximum amount that can be won from a bonus is limited to 10 times the bonus amount received. Any winnings exceeding this limit are adjusted accordingly.

These terms are clearly stated in our Bonus Terms and Conditions, which all players agree to upon registration. Our commitment is to ensure a fair and transparent gaming experience for all users.
Thank you for your understanding

Best regards,
XtraSpin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Keep your winning

Hi i deposited 20 pounds i also cashed in my bonus that is made up withe your deposit of real money today i won 2 games on zeus of around 63 pound i checked in my real money and it was the in cash and also on my on my balance played 3 games and it drops down to 69 pence and told i used my bonus money i don't understand why they can do that as your bonus is made up on your cash deposit s

10. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Hello, Mary!

We’re sorry to hear that your experience on our website didn’t meet your expectations. We value your feedback and are always striving to improve.

Upon reviewing your account and gaming activity, we would like to provide further details regarding your winnings and the applicable bonus terms.
When playing with an active bonus, bonus funds are used, and winnings are credited as bonus money. The wagering requirements of the bonus have to be met before it can be converted into withdrawable funds.
Additionally, as per Rule 3.25 in our Bonus Terms, the maximum amount that can be won from a bonus is limited to 10 times the bonus amount received. Any winnings exceeding this limit are adjusted accordingly.

Additionally, please note that real money is used before bonus funds, and if the bonus funds are lost, the bonus itself is forfeited.

According to Clause 3.13, players can withdraw winnings from their deposit if they choose to cancel an active bonus. However, in such cases, the bonus funds will be forfeited, and the withdrawal option will become available.

Furthermore, as stated in Clause 3.16, players have the right to decline any casino bonuses. This can be done by opting out of a bonus during the deposit process or by enabling the option in their account settings to refuse bonuses.

These terms are clearly stated in our Bonus Terms and Conditions, which all players agree to upon registration. Our commitment is to ensure a fair and transparent gaming experience for all users.

If you need assistance, please contact support@xtraspin.com with "Trustpilot" in the subject line, and our team will be happy to help.

Best regards,
XtraSpin Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Great Casino good payout

Great Casino good payout

3. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Greetings, Kirsty!

We truly appreciate your thoughtful review! It's always a pleasure to hear that our guests had a fantastic experience.

We are delighted to know you consider us a highly commendable casino that offers favorable payouts. Your support means so much to us, and we are committed to making every visit a rewarding one.

We can’t wait to welcome you back soon!

Best regards,
XtraSpin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I won 100£ i waiting too long don't…

I won 100£ i waiting too long don't trust them!!

10. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Hello, Adrian!

We’re sorry to hear that your experience on our website didn’t meet your expectations.

As stated in our Terms and Conditions (Clause 7.10), withdrawal processing time can take up to 24 hours. Once a withdrawal has been processed, it can take up to 5 banking days to reach your account via bank transfer.

If you need assistance, please contact support@xtraspin.com with "Trustpilot" in the subject line, and our team will be happy to help.

Best regards,
XtraSpin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

amazing i love it

20. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Greetings, Emerson!

We truly appreciate your thoughtful review! It's always a pleasure to hear that our guests had a fantastic experience.

Your enthusiastic feedback, letting us know you find our platform to be amazing and that you love it, truly means so much to us. Your support inspires us to keep improving, and we are committed to making every visit a memorable one.

We can’t wait to welcome you back soon!

Best regards,
XtraSpin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top casino pay quick and decent games

Top casino pay quick and decent games

17. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Greetings, Harry!

We truly appreciate your thoughtful review! It's always a pleasure to hear that our guests had a fantastic experience.

We are delighted to know you consider us a top-tier casino that provides prompt payouts and quality games. Your support means so much to us, and we are committed to making every visit a rewarding one.

We can’t wait to welcome you back soon!

Best regards,
XtraSpin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Today

Today, Grace has been dealing with my query and she has been extremely efficient, supportive, and helpful.
Thank You, Grace. Your help is much appreciated.

28. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Hello there, Michael!

We truly appreciate you taking the time to share your feedback. It's rewarding to hear you had such a great experience.

We're so proud of our team and thrilled to hear that Grace was so efficient, supportive, and helpful. We'll be sure to pass along your kind words and thanks to her. Your satisfaction is our top priority, and your support inspires us to continue delivering outstanding service.

We look forward to your next visit!

Best wishes,
XtraSpin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have closed my account with Xtraspin…

I have closed my account with Xtraspin but not because anything was wrong, on 3 occasions I won the bonus games which is unheard of, at one point I had thousands off of a £20 deposit and the only reason I stepped away is because I was playing too much. If you are going to play a non gamstop casino then I would recommend this platform if you actually want a chance at winning anything, easy verification, I normally got same day withdrawal but I was a VIP but even so they seem to be very quick at processing withdrawals. I just tried another casino and it was rubbish in comparison and I doubt that anyone gets to moan about withdrawals.

19. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Dear Catherine,

We are sorry to hear you go but wish you all the best!

We would advise that everyone should play with their means and not reply on casino winnings as luck has a part in how the games work.

Thank you for the feedback and for your support, it had been a pleasure.

Best regards,
XtraSpin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant good fun

Brilliant good fun

11. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Hello Samantha!

Your kind words truly brightened our day! We’re delighted to hear that you’re having a brilliant and fun experience with us. Feedback like yours motivates our team to keep providing exciting games and enjoyable moments for all our players.

We can’t wait to welcome you back for even more fun!

Best regards,
XtraSpin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great games and bonuses

Great games and bonuses! Must use casino 🎰 cannot fault.🙏🏻

2. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Hi there!

We truly appreciate your wonderful review! It’s incredibly rewarding to know you had this good of an experience with us. Your satisfaction is our top priority and we are looking forward to providing more services and great moments soon!

Best regards,
Xtraspin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant customer service

Brilliant customer service

7. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Hi there!

We truly appreciate your wonderful review! It’s incredibly rewarding to know you had this good of an experience with us. Your satisfaction is our top priority and we are looking forward to providing more services and great moments soon!

Best regards,
Xtraspin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great games and excellent bonuses!

Great games and excellent bonuses!

2. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Hi there!

We truly appreciate your wonderful review! It’s incredibly rewarding to know you had this good of an experience with us. Your satisfaction is our top priority and we are looking forward to providing more services and great moments soon!

Best regards,
Xtraspin Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good prompt withdrawal and useful…

Good prompt withdrawal and useful support team

2. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Xtraspin-Logo

Antwort von Xtraspin

Greetings, Jay!

We truly appreciate your thoughtful review! It's a pleasure to hear that you had a fantastic experience with our prompt withdrawal and useful support team.

Your support means so much to us, and knowing that our efforts to provide fast and helpful service are valued is incredibly rewarding. We can’t wait to welcome you back soon!

Best wishes,
XtraSpin Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr