Willis Bewertungen 31

TrustScore 2 von 5

1.8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Tidsbooking kræver flash plugin, som de fleste hjemmesider er gået væk fra. Bookning af tid er uoverskuelig. Ikke muligt at filtrere på medarbejder eller tidspunkt. Aften/morgen tider kræver separat l... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Hej. Har købt en pensions rådgivning, mens min arbejdsgiver havde Willis som forsikrings mægler. Nu har firmaet valgt en anden rådgiver og jeg ville gerne have en opfølgnings rådgivning, som jeg har... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Primo don’t order anything from this company. This is the worst I’ve ever seen. You won’t get your water delivered when they say what kind of company is this? This is bad bad business.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Havde bedt dem om, at sætte min indbetaling til pension ned, men det skete ikke pga. en Willis medarbejder ikke havde havde meddelt min arbejdsgiver herom. Når pengene først er indbetalt til pension... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Geld & Versicherung

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Forsikringsmægler tilbyder rådgivning indenfor erhvervs-, industri- og pensionsforsikring samt riskmanagement og employee benefits.


Kontaktinformationen

1.8

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

31 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fantastisk dårlig behandling hos willis / ingen behandling !

Til alle potentielle kunder, ung som gammel - brug under ingen omstændigheder penge, produkter hos Willis towers !!! Meget usober behandling - uprofessionel sagsbehandling -Nærmest uanstændigtog flabet ! ved økonomi-sikring- sygdomsforløb misbruger de din og dit lægehus tid og ressourcer. !!! Og der findes forbehold, så du INTET INTET får dækket Brug aldrig penge på produkter hos Willis - brug kun anstændigt alment kendt dansk forsikringsselskab !!!

22. Dezember 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Seniormøde

Jeg var til et seniormøde i Willis, hvor jeg skulle rådgives om min pensionopsparing. Jeg fik intet nyt at vide. Det er ren spil af penge, vil ikke anbefele til noget.

23. Oktober 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Helt ucceptabel dårlig service

Jeg havde virkelig en offday da jeg rettede jeg mig efter en ejendomsmæglers råd og tegnede en ejerskifteforsikring i Willis.
Jeg har aldrig nogensinde fået så dårlig,så langsom,så uvenlig,så kedelig og småflabet service.
De har en politik om at gøre tingene så omstændige og besværlige ved en anmeldelse at flere giver fortabt inden de kommer i gang.
Ved en uopdaget vandskade havde de over 10 arbejdsdages ventetid på at rykke ud !! Og havde afvist skaden først ved krav om billedmateriale. Først da jeg rettede en klage, fik jeg at vide at de havde taget fejl og jeg fik en undskyldning og medhold.
Nu har vi en ulovligt opført elinstallation og her beder de så om at se købsaftale imellem køber og sælger - som om der er i den skulle stå at de sælger et hus velvidende at der er opført ting ulovligt i huset. De beder om vores villaforsikring selvom en forsikring kun træder i kraft ved en skade. Her er der endnu ikke sket en skade og Willis burde vide hvad de laver. Men nej.
Tegn aldrig en forsikring af nogen art hos dem.

11. Juni 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Så lykkedes det - Der er styr på det

Trods knas med deres eksterne forhandlere af forsikringsprodukter, og kampe for at komme igennem til Willis på en høj hellig fridag, så fik blev jeg samlet rigtig godt af gode kollegaer, der til fulde har forstået min situation som forbruger.

Det må forventes af mig, at jeg læser mine kontrakter igennem inden jeg skriver under, men det er set igen og igen at vi private forbrugere i bedste velvilje stoler på den sælger vi står overfor.

Alligevel er det nu lykkedes mig at få styr på mine vilkår. Willis har nok strukket sig langt længere end, hvad deres normale konditioner tillader, men der har været forståelse fra deres side af, at jeg har været ramt af en skandaløs sag, som jeg ikke vil komme videre ind på hos nogle af deres eksterne sælgere.

Jeg har sågar fået en opringning fra direktøren selv, som har givet lovning på at man finder den bedste løsning til mig, uanset hvad det måtte betyde for Willis økonomisk.

Normalt er man en meget lille brik som privatforbruger, og bliver derfor sjældent hørt, er endnu en af mine erfaringer. Så at man fra Willis side viser at man har med en tilpas flad struktur at gøre, der giver genlyd op til direktøren selv, når en sag som denne trænger sig på, så føler jeg mig speciel. En følelse de fleste af os forbrugere virkelig elsker.

Tusind tak for den fornemme service Willis.

4. Mai 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Har ikke styr på underentreprenører

I oktober 2015 fik vi en vandskade, da overboens opvaskemaskine sprang læk.
Willis har fungeret som mægler imellem andelsboligforeningens forsikringsselskab, og de underentreprenører der skulle besigtige skaderne.
Det har været helt ude i hampen.
Ved tre forskellige besøg har der været folk ude for at besigtige skaden forsikringsmæssigt, foretage fugtmåling, foretage ny fugtmåling med opskæring af loft. Sidstnævnte kunne ikke finde ud af at lappe hullet efter sig, så det skal der nu et nyt firma til.
Endnu ikke afsluttet primo januar 2016.

3. April 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Langsom sagsbehandling manglende respons:-(((((((

Har fået stjålet en ring på et sygehus under indlæggelse, nu en måned efter det er blevet anmeldt har jeg stadig intet hørt fra dem overhovedet, ikke en lyd er der kommet fra dem, ej heller at de har modtaget noget eller bare en evt. Sagsbehandling tid, syntes det er rigtig rigtig længe at gå at vente, er selv forsikret i Alka og har også været det i Nykredit, og de få gange jeg/ vi har fået stjålet noget er "sagen" blevet afslutte og udbetalingen fundet sted efter få dage. Jeg har dog ikke selv valgt Willis forsikring selvskab, det har Amtet, men det er på deres sygehus at jeg har fået stjålet min dyre ring. Jeg siger øv og pas på og giv jer rigtig god tid hvis i skal "bruge" Willis forsikrings selvskab. De ringer nemlig heller ikke tilbage når de lover det. Ilse Gjelstrup

9. März 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendig service, flabede medarbejdere!

QBE er under Willis, hvor min søn har sin bil forsikret. Da han gennem FDM har fået et kombi-tilbud inkl. infoforsikring (og da han har en stram økonomi) forespørger vi høflig, om han må skifte allerede pr. 1.11. (hvor den kommende årspræmie skal betales. Han vil også sige op, fordi man kun kan betale årligt og ikke ½årlig eller pr. kvartal, hvilket vil passe ham bedst). En yders flabet og arrogant ung mand bliver ved med at sige "et øjeblik" for så at vende tilbage og svare på noget helt andet end det jeg spurgte om!! Det skete så 3 gange, inden selv han fattede, hvad jeg ville - så var der HELT lukket - NEJ det kan man ikke! så nu skal min søn indbetale en hel årspræmie pga. 1 måned, for så at få resten tilbage. Hvor sølle kan et firma lige blive - pga. 433,- kr. de lige kan nå at tjene .... Kan ikke anbefale firmaet, hvis man forventer venlighed, god service og rare medarbejdere.

20. Oktober 2015
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Willis telemarketing

Er netop blevet kontaktet af en herre der udgav sig for at være fra Willis. Vedkommende henviser til at han ringer som et led i en aftale han har med indehaverne af virksomheden.

For det første så ringer han på et forkert telefonnummer der tilhører en søstervirksomhed ( dette opkald besvarer jeg).
For det andet påstår han at have en aftale med to navngivne personer angående en snak omkring forsikringer.
For det tredje respekterer han ikke de klare regler der gælder for canvassalg.

Willis skal respektere gentagne henstillinger om IKKE at kontakte vores virksomheder vedr. forretningsmuligheder. Dette er gjort klart ved flere lejligheder.
Desuden er det Willis´ opgave - subsidiært de partner man beder udføre telesalg, at undersøge og RESPEKTERE virksomheders ønske om reklamebeskyttelse.

Som den store virksomhed Willis bryster sig af at være, burde dette være en smal sag at respektere, og skulle det ske igen at virksomhederne under vores tag bliver kontaktet af jeres egne eller Jeres samarbejdspartnere ifm. telesalg, så vil vi melde jer for overtrædelse af af reklamebeskyttelsen.

Jeg synes ikke det kan være rimeligt at I ikke respekterer dette, da vi gentagne gange har frabedt os Jeres henvendelser.

I bør derfor konferere med jeres samarbejdspartner og få udarbejdet en fuldstændig liste der viser hvem i må kontakte og hvem I ikke skal kontakte.

31. August 2015
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendig kundeservice!!!!!!

Aldrig i mit liv har jeg oplevet SÅ dårlig kundeservice!!! Jeg vil aldrig anbefale selskabet til andre. Willis, I burde virkelig lære jeres medarbejder om kundeservice.
Jeg ringer helt forvirret og ved bare, at jeg har tegnet min forsikring gennem jer. Får fat i en ung mand og fortæller, at der er lavet hærværk på min bil og flabet siger han: hva skal jeg gøre ved det, det da ikke mit problem.
Det er virkelig under al kritik! Ganske enkelt pinligt...

9. Juli 2015
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kan ikke anbefale dette firma!

Willis kom til at ophæve min bilforsikring ved en fejl. Det lykkedes at få dem til at rette fejlen, men det kostede mig tabt arbejdsfortjeneste, da jeg jo ikke kunne køre på arbejde i en bil uden forsikring. Ved spørgsmålet om kompensation for dette var svaret: "Det må vores advokat afgøre".

Hele forløbet af været præget af en ligegyldig og arrogant attitude fra Willis side af. Jeg kan kun anbefale dette firma, hvis man er ligeglad med penge og kundeservice.

6. Februar 2015
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Forfærdeligt kundeservice

Kundeservice aner de ikke, hvad er. Jeg har haft en arbejdsskade i 2012. En lille en, men der er stadig en lille effekt af den, som jeg skal have lidt behandling for. Det fandt jeg ud af i medio 2013, hvor jeg konstaterede, at det bare ikke ville gå væk (tre fingre, som "sover" lidt ind i mellem). Jeg har siden FORSØGT, at komme igennem hos deres kundeservice. Efter mindst 10 opringninger med diverse negative og uvidende medarbejdere i røret, flere beskeder med Ring venligst retur, hvor jeg ikke hørte en bjælde, ja, der opgav jeg og ringede til min HR afdeling.
De har efterfølgende ringet til Willis, hvor Willis ringer til mig. Jeg hører desværre ikke opkaldet og ringer selvfølgelig straks retur.

Efter 2 omstillinger får jeg en dame i røret, som ikke kan finde min sag. Hun spørger 4 gange om, hvem har ringet, hvad vedkommende ville og hvorfor der er ringet til mig. Jeg svarer pænt, da sagen stadig ikke kan findes hos dem, at jeg ikke ved hvem der har ringet, hvad vedkommende ville og hvorfor der er ringet. Hun bliver fornærmet over at jeg ikke kan give et svar, for "de ringer jo ikke uden grund og jeg må vide grunden". Nu begynder jeg at blive irriteret og siger, at det må de selv finde ud af, for jeg kan ikke spå og se hvad andre tænker og gør og hvorfor de gør det og forsøger igen at forklare hende, at der er ringet til mig og jeg har af høflighed ringet retur.
Da hun har spurgt fjerde gang, foreslår jeg gså, at hun skal begynde at lytte lidt på, hvad det er, hun selv siger. Dette ignorerer hun og spørger sørme en gang til. Der siger jeg STOP. Jeg siger, Hun må have en fortsat god dag og Farvel. ... Der bliver hun fornærmet og jeg tror sørme endda ikke, at hun fatter, hvordan hendes opførsel virker over for andre mennesker, hvor fornærmende og næsten uopdragent den er.
Denne samtale er nøjagtig lige så uforskammet fra deres side, som alle de andre MINDST 10 foregående samtaler med dem.

Willis er ubrugelig, uduelig og hold jer væk, hvis I skal have et forsikringsselskab med noget omkring sundhed og forsikringer...... De er egnet til at modtage pengene men til at behandle kunderne ordentligt bagefter - NEJ, der går det galt for dem

6. Mai 2014
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr