WebHostingPad Bewertungen 

143
•
TrustScore 3.5 von 5

3.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was overweight, ugly, broke, homeless, and had three terminal diseases. A passerby saw me and told me, "Here, sign up on Web Hosting Pad", and set up an account for me. Three months later, I was a... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had a bandwidth spike problem causing website and FTP suspensions and called for help in very late night. The support staff responded immediately and helped me set up Cloudflare.com account to mon... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My experience with Jacob was extraordinary for the typical support received on WHP support chat. Most of the time when I use the chat, I get more frustrated than I was before I chatted because the age... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Its a No 1 cheating company, i cancelled the hosting account and asked refund. They cancelled my account and no refund. I asked many times for refund but their shameless answer is billing manager... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Web-Hosting-Unternehmen
  2. auch in
  3. DNS-Anbieter
  4. E-Commerce-Lösungsanbieter

Vom Unternehmen geschrieben

Quality and affordable shared hosting from WebHostingPad with 24/7 support and full customer satisfaction guarantee. Plans start at just $1.99/month.


Kontaktinformationen

3.7

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

143 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.7

Alle Bewertungen

(143)

4 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Always helpful.

I have been with Webhosting Pad for years... They are always so helpful....And quick to respond...They never make me feel stupid... even if I ask something that everyone should know!

21. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not fall for the cheap hosting…Poor service, slow

Do not fall for the cheap hosting packages. Poor service. Slow site. In the last ten years they have not improved. I have gradually moved out my sites from here. The last remaining one is still slow although it has all the space to itself on the server. My billing is set to auto renew with a VALID card and they just take down the website instead of charging the card. I had to log in to use the same VALID card and click on pay. Other hosting services will charge the card without a fault like bluehost. The owners just do not care, at all. This is the second time it happened to me with a 4 year billing cycle... Not kidding. They have a prehistoric procedure for the term AUTO RENEW. It literally means they send you an invoice to log in to renew. How is this auto renew???? They did the same. I am migrating our site budapestconcert.com to a more reliable and actually working, fast hosting. Bluehost may not be the perfect host either, but is light years ahead compared to webhostingpad. Webhostingpad is definitely not something I could recommend. (Godaddy neither if you have wordpress). 30 minutes after I logged in and manually paid for the 'autorenew' invoice AND contacted the customer service and the site is still not back (the AUTOrenew website) and it is counting. We are losing business. Every time you write to them the status of the issue comes back as 'medium' severity. Medium for whom? Not for me when nobody can book the concerts before the holidays! Now I am waiting for support to reactivate my site that is now blocked from no fault of my own. Don't even think that they compensate you for these mistakes financially. 1 out of 1000 stars.

UPDATE: In case the webhostingpad customer service needs any more improvement on literacy: I have pointed out specifically and will stand by the fact that I have and had at the time of the failed 'auto renewal' a card on file that is valid, has not expired and did not need to be changed. It was there. This is really despicable, although the least surprising, that you are trying to tweak it as if it was an expired card and the customer's fault. This is my first Trustpilot review but it will not be the last if it helps other customers to avoid low quality service and if it helps you to improve. You should say thank you. Do you really think I would have let my site go down? And then suddenly just wake up from my sleep to pay with a 'new card'? Then spend considerable time to let off the steam on a review site and on facebook to share bad experience about repeated failure to properly auto renew? While impatiently waiting for the site to come back? Can you see how illogical it is? You really, truly need to look into your business, Owners of webhostingpad or webhostingbad rather? Cheap should not mean bad. End of story.
Now it is getting interesting. Now go back to the backend and check if I have edited any of the card information. NO! I have clicked on the PAY button. Same card. Only one card on file. In the last few YEARS. Go into details. Find a way to communicate with UK banks. To validate yourself as a business. And charge a business card properly. The card is valid, was valid, was used for payment. Figure out why you cannot communicate with the bank then. There is plenty of credit on the card to pay for the budget hosting fee. You are the only hosting company with banking inability. Godaddy charges the card without a hiccup. Bluehost too. You don't. SAME CARD!

As a final update, further facts for your team to sort out your own system to avoid taking down customers' sites with false narratives:
1, the bank has not sent a decline notification to me. The last notification I got from the bank is Nov 27. Nothing in Dec when you 'tried to charge the card'.
2, the bank does not see that I log into webhostingpad and click on the PAY button. Because the bank did not even ask me for any approval or identification. Only you saw it that I logged in and used 'Pay' After the pay button was clicked on, the payment 'magically' went through. Ask yourselves: Why did it work? Could she be right really?
Combine these facts and feed back into your own system to find the fault in your own system. Check what is stale/ badly configured in your backend, why it happened, how to improve rather than reacting poorly and trying to blame it on the client. The card is there. Valid. Chargeable. By Major US companies. The same card was regularly charged by you. Your long time customer is so fed up that goes on Trustpilot to vent about a repeated problem. Why is it that I needed to manually click on the button? Why is it that I spent extra hours of nightmare with the service you provide?

7. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
WebHostingPad-Logo

Antwort von WebHostingPad

Thank you for being with us for the past 10 years! We appreciate your loyalty and are sorry to hear that our services are not meeting your expectations.

We strive to provide the best service possible while keeping our prices competitive—often at 50% less than our competitors like GoDaddy.

We also wanted to address the issue with your account renewal. It seems that we were unable to auto-renew due to an expired card on file. While you mentioned that your card is valid, we can only process transactions with cards that are currently active. We sent multiple notices regarding this, and we understand that it may have been overlooked.

We value your relationship with us and hope to resolve this matter. Unfortunately, we are unable to provide compensation for the missed notifications. If you need assistance with updating your payment information or have any further concerns, please let us know. We are here to help!

Let me make this clear. We can only AUTO RENEW when your card on file is valid. We do NOT approve or deny charges. That is up to your credit card company and we only relay the message. So if your card company denied the payment, we can only let you know that your card company denied your charge. We did NOT deny your charge. When your credit card declined the charge, that means your card was not valid. Once your card was declined, we sent you many notices which you can see below. If you choose to ignore these messages there is nothing we can do. It has nothing to do with our customer service or our inability to read. Your card was not valid at the time of Auto renewal and we sent you notices which you did nothing with the notices.
Not sure how you having an invalid card on file is our incompetency. Seems like you should have reached out to your card company for declining your charge instead blaming us for bad service which we have no control over. WebHostingPad wants to take payment, we are not in the business of declining charges from our customers so we can receive negative reviews. We did our best to notify you that your card company declined your charge. Next time your card gets declined, please contact them directly instead of leaving a negative review for something we can not control and bad customer service.

1st Noice
12/05/2024 06:01 [ Web Hosting Pad ] - Credit Card Payment Failed
2nd Notice
12/05/2024 16:14 [ Web Hosting Pad ] - Credit Card Payment Failed
3rd Notice
12/05/2024 16:14 [ Web Hosting Pad ] - Invoice Payment Reminder
4th Notice
12/06/2024 06:02 [ Web Hosting Pad ] - First Invoice Overdue Notice
5th Notice
12/06/2024 12:44 [ Web Hosting Pad ] - Invoice Payment Reminder

Please make sure to check our notices once you receive them.

Apologizes for the inconvenience of your Credit card company declining the charge. In the event that your credit card company declines your charge again, please make sure to read the declined notices we send you so this will not happen again or contact your card company to make sure your charges go through.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer service and patience is great

Customer service and patience is great. They will work with to resolve whatever issue you have regardless of how bad you have messed things up. I have been with Webhostingpad for over ten years and I couldn't imagine using anyone else. I have built website for other people that have used other host and customer service doesn't compare. 5 stars always.

1. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Webhostingpad is the best

The minor issues I have had with my websites have always been quickly taken care of by the tech's at webhostingpad.
Even when the issue has been because of something I've done they have still taken care of it very quickly and explained exactly what I did wrong and how to stop doing it.
I am always very impressed with their professionalism I highly recommend them.

26. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Webhostingpad Review and Support

I use WebhostingPad services from a very long times now, more than 15 years.

I hade never get an issue.

For the first time I use the support, they are really extremly reactive and resloved my access issue to my webmail and dashboarb.

Service and support is perfect !

9. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The awesome part of WebHostingPad is…

The awesome part of WebHostingPad is the support team, they are really amazing and truly helpful. Even queries regarding other services (other companies) they guide you through to resolve any issues you may be struggling with.

I have been using WebHostingPad services for 10 years now, and have no intentions of moving to other service providers.

24. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Its a No 1 cheating company

Its a No 1 cheating company, i cancelled the hosting account and asked refund. They cancelled my account and no refund.
I asked many times for refund but their shameless answer is billing manager today not come to office, we will inform to him when he come to office.
its third class cheap company.
Don't buy hosting or domains from them.
What a silly answer from webhostingpad, no refund received and no response from your concerned team yet.Tho whole world is watching on trust pilot your silly answers.contact me on my email id rajeevratna16

6. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
WebHostingPad-Logo

Antwort von WebHostingPad

Apologize for the inconvenience. Our billing department hours are Monday - Friday from 8am - 7pm CST. Our billing department was closed during Memorial Day. All refunds have been provided. If you still haven't received your refund, please contact your credit card company.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Exceptiona Service

As a testament to the exceptional service provided by the technical staff, I'd like to share my recent experience with uploading my website to a new hosting package. Facing difficulties, I reached out to the technical team for guidance and assistance, and I was truly impressed by their professionalism and expertise.

First and foremost, the responsiveness of the technical staff was remarkable. Upon reaching out for assistance, they promptly addressed my concerns, demonstrating a genuine commitment to resolving my issues efficiently. Their timely responses alleviated any concerns I had about the process, putting my mind at ease.

Moreover, the depth of knowledge exhibited by the technical team was evident throughout our interactions. They provided clear and concise guidance, walking me through each step of the process with patience and clarity. Their expertise instilled confidence in me, knowing that I was in capable hands.

What truly sets the technical department apart is its dedication to customer satisfaction. Not only did they resolve my immediate concerns, but they also went above and beyond to ensure that my website was functioning optimally on the new hosting package. Their attention to detail and willingness to assist every step of the way truly exemplifies their commitment to excellence.

Thanks to the outstanding support provided by the technical staff, my problems have been swiftly resolved, and my website is now operating seamlessly. I cannot express enough gratitude for their exceptional service and commendable professionalism. Without a doubt, the technical department sets a benchmark for exemplary customer support, and I wholeheartedly recommend their services to anyone in need of technical assistance.

19. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing support staff

Amazing support staff. Again today, they've responded to my email and fixed my problem within 30 minutes, even if it was late in the evening. I have been using WebHostingPad for about 10 years and still very happy with their service. Just renewed my hosting plan for another 5 years!

17. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

FRAUDLENT COMPANY **WARNING

i was trying to leave the company, The Locked all my website with the icann registrar (by changeing the registered owner!) and made it so I could no get my websites away from them. then when i called support he denied(all same guy) Nick the Dick, and then had my number blocked so i couldn't call his support!

WARNING DO NOT DO BUSINESS WITH THIS COMPANY!!

15. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
WebHostingPad-Logo

Antwort von WebHostingPad

Customer was using an invalid domain registrant contact email address prior to his transfer request.

In order for the client to receive his EPP code(s), he was required to update his domain registrant contact email address to his personal address. As per ICANN policy, a 60-day IRTP transfer lock is automatically imposed after making registrant contact changes. The ICANN IRTP transfer lock is a policy set by ICANN, which is the governing body of all domains and not WebHostingPad. This client has full access to his account and can transfer his domains away after the 60-day ICANN IRTP transfer lock period has expired. WebHostingPad did not change ownership as said ownership still resides with the client.
Customer proceeded to harass and verbally abuse our phone support staff and therefore has been blocked per our abuse policy towards our staff. Moving forward, if this client needs assistance, he can log into his support portal to contact us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Stellar service for more than 10 years

I've been using WebHostingPad.com for something like 10 years now. What really stands out is their customer service. Whenever I run into problems, I send them a chat request, and I am speaking to someone within 5 minutes, usually less and 95% of the time, they're able to solve my problem by the end of our chat. Definitely recommended!

15. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A Decade of Satisfaction and Gratitude

Over the last decade or so, these folks have bent over backwards to help me get the most from my websites. Having retired, I'm down to just my personal one now, but they always come through.

Thanks so much!!!

20. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr