Tradebathrooms Bewertungen 

74
•
TrustScore 5 von 5

4.8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Overall service from Mark and the team was brilliant, our bath and shower rooms are fantastic, we can't believe how someone as young as Jack can produce such workmanship. Jack and his brother Dan did... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic showroom with really helpful staff who show you lots of different options and ideas. The bathroom plan and rearrangement of the new layout was very impressive and spot on. The quality of ite... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic service from start to finish! We had both our en-suite and main bathrooms completely overhauled by Trade Bathrooms. When we first walked into the showroom, we had no real idea of what... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super in store experience with help and guidance from Andrew. Nothing was too much trouble to ensure my project would be perfect for me. Thank you Andrew! Once again home works carried out by John... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Badezimmerrenovierung
  2. auch in
  3. Bäderstudio

Vom Unternehmen geschrieben

Trade Bathrooms - UK Bathroom Store. Buy leading brand baths, showers, toilets, sinks, taps, bathroom furniture and complete bathroom suites - all at great prices. Buy online or in-store today - delivery to whole of UK.


Kontaktinformationen

4.8

Hervorragend

TrustScore 5 von 5

74 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.8

Alle Bewertungen

(74)

26 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

From site survey to completion. Brilliant.

From having a site survey to the completion of my bathroom everything was handled in a courteous and professional manner. We are delighted with the end result and would not hesitate in recommending Trade Bathrooms Castleford to our family and friends.

14. Juli 2026
Tradebathrooms-Logo

Antwort von Tradebathrooms

Thank you so much for the wonderful Feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

From the moment we stepped through the…

From the moment we stepped through the door the team made us feel welcome. After a few discussions and visits on what we wanted the team at Tradebathrooms had a plan and list put together which helped us visualise what our end product would look like.

When I say everything was clearly communicated and the process from start to finish was made simple, i really mean it.

From the team at the showroom to the very professional installer, Jack, we recieved great service.

We now have a fantastic new bathroom.

I would highly recommend Tradebathrooms and their installers to anyone seeking a new bathroom.

13. Juli 2026
Tradebathrooms-Logo

Antwort von Tradebathrooms

Thank you so much for the wonderful Feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding Service from Start to Finish

Trade Bathrooms have now completed our third bathroom, and we wouldn't hesitate to choose them again. They really listened to our needs and were professional, friendly, and easy to communicate with throughout the entire process.
Everything was explained clearly from the start, and each project stayed on schedule. The fitter worked to a very high standard, solving any issues that arose with great attention to detail and care.
Thanks to the whole team, we now have three beautiful bathrooms that we're delighted with. We highly recommend Trade Bathrooms to anyone looking for a reliable and professional bathroom company.

10. Juli 2026
Tradebathrooms-Logo

Antwort von Tradebathrooms

Thank you so much for the wonderful Feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish. First rate advice on things to buy. Fitters worked like trojans and the bathroom is fabulous so much better than we could ever have imagined! Would definitely recommend

10. Juli 2026
Tradebathrooms-Logo

Antwort von Tradebathrooms

Thank you so much for the wonderful Feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Stunning showroom on your doorstep - Castleford

I visited the Trade Bathrooms showroom upon advise to go and look at what they had after being disappointed elsewhere. I was delighted at the showroom, its stunning. I thought it was a trade place and never realised its open to the public. Its beautifully laid out with so many ideas to realise your dream bathroom. Andy is a lovely professional chap and helped us design all 3 bathrooms to a beautiful finish. He has the patience of a saint. The quote was thorough and the end result was worth it. I feel really proud of what we have and cant wait to show it off. The main bathroom, the ensuite and the downstairs cloak are all fresh, stylish and perfectly finished. The quality of the furniture is outstanding and the tiles are my favourite feature. Just gorgeous. They are not the cheapest, but you get what you pay for. Go check them out. Thanks Andy and the team. 10/10 Ange & Gaz

30. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tradebathrooms-Logo

Antwort von Tradebathrooms

Thank You for your valued review

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Apologies



Apologies to the owners of Tradebathrooms.
My beef was with Trade bathrooms and tiles DE24 8NW.

I have amended to 5 stars for their inconvenience and patience with me.


8. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tradebathrooms-Logo

Antwort von Tradebathrooms

Thank you for changing this to the correct company located in Derby, not Castleford it does look that there were 2 reviews put on using 2 different accounts, could I please ask you to change this one too.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have bought three bathrooms from…

I have bought three bathrooms from Trade Bathrooms Castleford in the last eight months, one for a rental property and two for my home. Until I went to return items on Saturday, 12/07, the experience went well.
The first Bathroom, the ceiling lats were delivered damaged. They were 4m in length, so they immediately brought a substitute 2.5m length and said they would collect the damaged ones. After three weeks waiting, I took them back with a trailer of my own.
The second Bathroom went ahead with no issues, and I was pleased with the service and also with Andrew, the Salesman, who helped my wife in choosing the package.
The third bathroom followed the same lines. I had to return several items from the 2nd bathroom, again on a Saturday due to work commitments, so I asked Andrew if he could keep the measurements tighter.
The 3rd Bathroom was fitted, and there were four packs of Tiles to be returned, a couple of bags of adhesive and two work tops that were not required.
I returned these in my own vehicle on the Saturday morning despite the fact I have had two knee replacements in the last four months the last one being just over four weeks previously, as i had been given the go ahead to drive I returned the items the tiles were 700 x 450 so quite heavy although I did manage to load with obvious discomfort. I arrived at their premisis at10:00am there was one customer in the shop so I waited until they had been dealt with, I then approached the Manager Mark and said I have some returns, he immediately informed me that due to a recent Company Policy change he they were no longer accepting returns as they were to busy at weekends, even though there was no one waiting, all he had to do was to push the buttton on the roller shutter door. He was still adamant that he would no longer accept returns even though there was no signage present, and I was told that I could bring them back at any time. He said that this was a recent change and they had not put any notices up as of yet. I reminded him that it had taken substantial effort for me to load due to my recovery. He said he would collect from my home. I replied, you told me that before, and I still had to bring them back myself. I also reminded him that I had spent £15,000 with this business in the last 8 months, and now it is too much effort just to push a button for me and that I would offload myself. He was still adamant that it was Company Policy and he would not accept. At that stage, I had to leave as I was so upset that I had to offload the items at home again. Whilst I believe any Company has the right to Company Policies, they must be instigated over a period, giving notice to customers and ensuring they understand. Trade bathrooms collected the Items on the following Tuesday. I was at work at this time, so unless they collected, I had no opportunity even to return unless I took a day off.
Mark the Manager, called me on the following Sunday, asking me to call into the depot so he could give me my refund. After my last encounter with Mark and his attitude I told him that i would never step foot in the premisis again and could he make a card payment over the phone, He told me that due to Company Policy they do not make Card payments over the phone, I replied in suprise that this didnt stop you from taking payments from me in the region of £5000 a time over the phone! again Mark said Company Policy I replied them post me a cheque, Mark replied we dont do that either and again asked me to come in, The way I was disrepected and that I was in obvious dicomformant and that Mark has no empathey or respect for his Customers that i would never set foot in that place again. I also said that my next project is a downstairs wet room and that I would certainly not be purchasing the materials from them. He eventually resolved and made a phone payment. By this stage, I think he realised that I would rather let the £317 go than go to Trade Bathrooms again.
Whilst I believe in supporting Local Independent businesses, I certainly would not recommend Trade Bathrooms, not for their products or Sales, just that the attitude of their Manager, who has no loyalty or is blind to the obvious. He can only quote Company Policies, which have just been implemented with no prior thought or communication.

12. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tradebathrooms-Logo

Antwort von Tradebathrooms

I’m sorry for the late reply and are sorry we have upset a valuable customer. I will make sure that all returns will be accepted on a weekend but can’t guarantee the waiting time to process as it will be on a first come first served and sometimes we can be with customers hours as you probably realised when you were selecting your bathrooms. Regarding the refund on card the reason this was implemented was that we refunded a customer luckily only around £50 pounds but on listening on the telephone recordings the customer had give us the wrong card details but it still left the customer demanding her refund which we did give. But if this was for a large amount then we would have had to consider our options as we were unable to recover the amount paid to the wrong card details and we do not want to be in this position again

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

Called up for some help on the difference between to types of bath - the man I spoke to (so sorry I’ve forgotten your name!) was really helpful. I placed an order online within minutes and it was going to be delivered on the Friday, I realised as soon as I’d organised the delivery date that I was out on Friday but I needed it for the weekend. The two men I spoke to went above and beyond to see if a Saturday delivery was possible. The system wasn’t showing a Saturday delivery but they managed to sort it for me at no extra cost, and it arrived nicely on the Saturday morning. Thank you!

14. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish, great showroom with no pressure whilst browsing, chose them to arrange fitting and Matthew Lancaster from Prestige bathrooms did an amazing job with full strip out and re-fit, highly recommend both Trade bathrooms and their fitter Matthew

31. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Where do you start when there is so much wrong

Our dream bathroom has been more of a nightmare with issues still outstanding over a year later. The fitter that was advised we used (Daryl) don’t touch with a bargepole! Everything delivered on time. The ceiling boards had one broken in half. The tiles had ones chipped. The toilet got replaced twice and we were left without over a weekend. The shower screen was fitted wrong and still leaks. The floor tiles have already got cracked grout that we are still waiting for repair. When you email it takes several for replies. The fitter (Daryl) never gets back to you. We paid 4k for faulty bathroom items and 4.5k to hear more about his entire life rather than his workmanship and I would seriously avoid his Daryl’s electrician as he told me he’s sure he’s a drug dealer (his words not mine). There is more but I feel this information should be more than enough to redirect people to a reputable company.

11. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant bathroom

Brilliant showroom. Staff extremely helpful and very patient with 2 old codgers who were certainly not up to speed with modern bathrooms and fixtures. Helped to design the ensuite bathroom and order everything. We were kept fully informed at all stages delivery and fitting were at the dates stated.
Fitting was carried out efficiently, the fitters being most fastidious, keeping us informed and consulted throughout. Cleaned up every day and just left a superb bathroom at the end. Would highly recommend to anyone.

23. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Error in review.

Update: I might have reviewed the wrong company. My review is for trade price bathrooms in Cardiff. I would remove the review but it seems that I am unable to delete it. Apologies to the company that I did review that I haven't had anything to do with.

I brought my bathroom a year ago from Trade Price Bathrooms. It was a good price, and Gavin (who i beleve is the Director) was extremely helpful whilst I was trying to figure out what I needed. My parts arrived on time with just a couple of issues. A couple of the wrong parts were sent, but replaced quickly. These things happen.

The issues came after my bathroom was fitted. My sink overflow started to go black within a matter of weeks and my 'brushed brass' shower started peeling off. I contacted Trade Prices and couldn't get through. I left tens of messages. No one got back to me.

I emailed. No one got back to me. After days and many hours of trying and leaving messages, I got a reply and was told I'd get a replacement part. Nothing came. I waited for weeks being told story after story and eventually received replacement parts that I had to pay to get fitted. I asked Gavin if he'd cover the cost and was told via email that I was deluded. He was so rude to me that I didn't even know quite how to respond.

At this point I contacted Trading standards who had told me that he was in fact liable for the cost. My replacement overflow arrived and went black again within days, and again I had to phone to get another replacement. 3 of the same overflows later and its still the same bad quality.

I suggested then giving me a different brand and have since emailed again because my new shower part started peeling again and I've not heard back.

My assumption is that the Company have grown too quickly and just don't have the resources to offer after sales support and are so overstretched snd overwhelmed that customers are suffering. My recommendation would be to spend the money hiring a dedicated after sales team who are good with people and for Gavin not to deal with the after sales at all. He clearly gets very stressed and then as a by product, is extremely rude and unhelpful.

To conclude, 12 months on, my bathroom already looks awful. Cheap and showing so many signs of wear. I told Gavin about the shower months ago and of course I didn't hear back. I will reluctantly cut my losses and not waste any more energy trying to find a resolution, but be warned.. its not a Company I would recommend or ever use again.

3. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tradebathrooms-Logo

Antwort von Tradebathrooms

Hi can we please confirm you have the right company. We are not “Trade Price Bathrooms” and there never has been a Gavin that has worked at Trade Bathrooms and Tiles Ltd at Castleford West Yorkshire it also looks that you are in Australia so not sure this is a real review as unfortunately we don’t ship that far. If you have mistakenly done this review can you please remove it. None of your details we requested, when asked for more information (telephone number and email address) was not in our customer database, can you please either send your order number, correct email address or telephone number to orders@tradebathrooms.com otherwise we will ask Trustpilot to remove this review.

Thank you for updating and acknowledging your mistake and putting the review right.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I would definitely recommend trade…

I would definitely recommend trade bathrooms in Castleford. I didn’t have a clue what I wanted before entering the show room but the guys that I’ve spoken to on a few different occasions were all very friendly and helpful. Everything was well explained.
Ryan and Niall came to fit the bathroom and it looks even better than I thought it would. We all love it. I thought it would be a nightmare getting work done in winter but they didn’t cause any disruption at all and were very tidy whilst working. They were all lovely lads. Thank you to all of you.

24. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID THIS COMPANY

AVOID THIS COMPANY. They only sell, and then don’t actually do the job! And don’t give the refund! They were due to install bathroom at my guest house today, it was closed specifically for this. No one showed up, when called they said they no longer can fit it this week. I have no guests arriving with the bathroom on the hallway! They won’t take it away and refund either!

24. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tradebathrooms-Logo

Antwort von Tradebathrooms

We contacted you to request further information about your review but unfortunately did not receive a response.

We believe the company you intended to review was TradeStyle Bathrooms, based at 42 Queen Elizabeth Avenue, Hillington Industrial Estate, Glasgow, G52 4NQ, with branches in Dumbarton and Wishaw.

It appears that your review was mistakenly posted on the page for Trade Bathrooms & Tiles, based in Castleford, West Yorkshire. We have no connection whatsoever with TradeStyle Bathrooms. Unfortunately, you are not the first person to make this mistake, and we suspect that TradeStyle Bathrooms may have provided a link to our review page, resulting in customers unintentionally reviewing the wrong business.

As this review relates to a different company, we would kindly ask that you remove it, as it is unfairly damaging our reputation. If your experience was with TradeStyle Bathrooms, it is only fair that your review is posted on the correct company's page so that it accurately reflects your experience and helps other customers.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Trade Bathrooms, Castleford, Leeds

This is a review of Trade Bathrooms, Castleford, Leeds. I noticed a couple of reviews for other companies on here. If you are going to leave a bad review, at least make sure it’s the right company!! Trade Bathrooms. Not TRADE POINT / STYLE / OR PRICE BATHROOMS!!

My wife and I attended the showroom in Savile Road, Castleford. We had an idea of what we were looking for but the sales person was so dismissive and rude!

I would definitely not recommend Trade Bathrooms. Castleford. Leeds.

2. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worse company ever stay clear of them…

Worse company ever stay clear of them customer service is terrible twice I have waited in for workmen for them not to show up they don’t answer there phone most of there posts on fb has an angry face that tells you a lot of people are not happy worse company ever stay clear unless you want to waste your money

25. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tradebathrooms-Logo

Antwort von Tradebathrooms

Could you please change this review to the company you thought you were reviewing posting reviews to the wrong company is damaging to the company you have mistakenly reviewed. and is pointless as a review.!!!!!!!!!!!!!!!!


We contacted you to request further information about your review but unfortunately did not receive a response.

We believe the company you intended to review was TradeStyle Bathrooms, based at 42 Queen Elizabeth Avenue, Hillington Industrial Estate, Glasgow, G52 4NQ, with branches in Dumbarton and Wishaw.

It appears that your review was mistakenly posted on the page for Trade Bathrooms & Tiles, based in Castleford, West Yorkshire. We have no connection whatsoever with TradeStyle Bathrooms. Unfortunately, you are not the first person to make this mistake, and we suspect that TradeStyle Bathrooms may have provided a link to our review page, resulting in customers unintentionally reviewing the wrong business.

As this review relates to a different company, we would kindly ask that you remove it, as it is unfairly damaging our reputation. If your experience was with TradeStyle Bathrooms, it is only fair that your review is posted on the correct company's page so that it accurately reflects your experience and helps other customers.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr