tooltray.com Bewertungen 271

TrustScore 4 von 5

4.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

brilliant web site.... 4 day delivery easy to fit chuck now to finish the job i started (plus a few others) would recommend this company

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was looking for some stabilising solution, I found them to be the most competitive with the product and delivery pricing. The items were delivered quickly and packaged safely. Would definitely use a... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought a file sander (Makita 9032) from Tooltray because they were the cheapest I could find on the internet - there is enormous variation in the price of this tool, with some sites charging 50% mor... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Ordered a Makita hedge trimmer plus ancillary engineering supplies, all of which should have been in stock. Given a delivery date in June, this then changed to the end of July then August, so afte... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Werkzeuggeschäft

Über tooltray.com

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Quality DIY products for the DIY enthusiasts, local builders and hardware stores, as well as large multinational construction and civil engineering companies.

We enjoy excellent relationships with all the leading power tool suppliers including Makita, Dewalt, Bosch, Senco and Hitachi, allowing us to offer excellent customer service.


Kontaktinformationen

4.2

Gut

TrustScore 4 von 5

271 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Waste of time!

So I ordered a strimmer and it never came.
I left messages (they never pick up) none answered.
I sent emails, no response.
I found the head office of SIG PLC (who is the main company) and emailed the director I think and I had a response from them saying they'd get someone to respond to me.
Finally got a response saying its out of stock for the next two months.
I cancelled and was refunded.
This process wasted 2 weeks of my time and if I hadn't have emailed above tool tray then I'd probably still be waiting.
This story echo's the other online reviews but I tell you this for sure, don't bother.
Go to b&q or homebase.


Oh and they say the phones are fixed in the below comment. I can assure you I called again to check that and guess what? Voice mail.

30. Juni 2014
Bewertung ohne vorherige Einladung
tooltray.com-Logo

Antwort von tooltray.com

Hello Ross,

I apologise that you did not have a pleasant experience shopping with us. Unfortunately we do not get automatic updates from our suppliers and can only advise you on stock levels if we chase it up. We have had a fault with the phones which I can assure you has been resolved. Apologies for any inconvenience.


Kind regards,

ToolTray

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Impossible to phone

I ordered a strimmer and received my order confirmation email, no issues there. A week passed and I had no delivery or dispatch information. I tried calling ToolTray but I could only ever reach an answerphone, which was very worrying!

On emailing them I entered into a rather confusing email exchange with one of the reps there who assured me the product would be with me shortly. This employee, by the way, was also unreachable by the phone number on her email signature. She seemed surprised that I could not reach a human on any phone number I called but did not offer to loon into it.

Eventually they discovered the item I had ordered had never been in stock and after a few days I was able to receive a full refund.

All in all it was a bizarre ordering experience, when you normally deal with Amazon it was a very strange experience indeed.

I'm grading 1 star for the following reasons:
-If a product is not in stock, tell me before I pay you, it was a total waste of my time when I needed a strimmer for the weekend (and 10 days later realising you didn't even have one in stock.)
-If you advertise phone numbers on your website and on employees email signatures, ensure they go to humans not answerphones (I tried around 10 times on 3 different days on both phone numbers.)
-Improve internal order information for staff, there is no reason I should have been told my order would be arriving the next week when it was clear the item was never in stock in the first place.

30. Juni 2014
Bewertung ohne vorherige Einladung
tooltray.com-Logo

Antwort von tooltray.com

Hello Daniel,

Firstly I would just like to apologise for the lack of communication. Customer service is something we take very seriously here and I apologise that you were not offered a contact alternative, I can assure you that the phones are now working absolutely fine. Unfortunately we do not always have items in stock which I realise may be frustrating if you discover this after you have paid for your product(s). We do what we can to make sure our products are with us within a reasonable lead time but unfortunately our suppliers aren't always in stock either which seems to be the case here. You should have been informed via e-mail about the stock after you placed your order. Apologies for any inconvenience this may have caused you.


Kind regards,

ToolTray

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Product GOOD, Price GOOD, Delivery SLOW, Communication POOR

Delivery late and no communication advising of delay.
Frustrating, would rather have paid a bit more and be sure goods arrived quicker.

27. Juni 2014
Bewertung ohne vorherige Einladung
tooltray.com-Logo

Antwort von tooltray.com

Hello Paul,

We apologise for the delay, unfortunately we do not always have items in stock. We do our best to ensure that the stock arrives with our customers promptly and again we apologise if this was not the case. I am glad you are happy with your price and product. Apologies for any inconvenience.


Kind regards,

ToolTray

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Is it in stock?

The equipment I ordered is fine. There was a delay in delivery to me because tooltray did not have any in stock when they were paid. It did not matter too much in my case but it was a bit naughty.

20. Juni 2014
Bewertung ohne vorherige Einladung
tooltray.com-Logo

Antwort von tooltray.com

Hello Anthony,

We apologise for the delay, goods are paid for as part of ordering and this is standard practice in all internet ordering. Apologies for any inconvenience again sir and we are glad you are happy with your goods.


Kind regards,

Tooltray

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Got a free upgrade!

It turned out the chain saw I ordered is no longer available. Tooltray let me know this would cause a delay but that they would deliver the new replacement model at same price. It arrived on the day promised.

11. Juni 2014
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Damaged goods

I received the 12 piece chisel set in a wooden box and it had a dent in the outside cardboard box, and a hole in the wooden box.....not happy.

10. Juni 2014
Bewertung ohne vorherige Einladung
tooltray.com-Logo

Antwort von tooltray.com

Hello,

Thank you for taking your time to review our website. I apologise that you recieved faulty goods. We use a 3rd party courier service and unfortunately sometimes goods do get damaged - if we are informed we always offer a refund or replacement. Apologies for any inconvenience.


Kind Regards,

Tooltray

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Still waiting

Goods ordered 9 working days ago and have still not arrived. Can not speak to anyone over the telephone, just an answerphone.

4. Juni 2014
Bewertung ohne vorherige Einladung
tooltray.com-Logo

Antwort von tooltray.com

Hello Mark,

Thank you for taking your time to review our website. Apologies that you couldn't get though. We have experienced a high volume of calls recently and we are trying to get back to customers as quickly as possible. Apologies for any inconvenience and I can assure you, we take customer service very seriously.


Kind regards,

Tooltray

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Still waiting for stock??

Not received my order yet, still apparently waiting for stock on the 3 items I ordered 2 weeks ago. On a positive note Emily from customer service has been in touch every step of the way and is very pleasant.

Maybe remove the items if they are not in stock to stop this happening and promote Emily for having her finger on the pulse

2. Juni 2014
Bewertung ohne vorherige Einladung
tooltray.com-Logo

Antwort von tooltray.com

Hello,

Thank you for taking your time to review our website. I apologise for the long wait you have had for your order. We do try and source everything as quick as we can and unfortunately the suppliers were out of stock too. I am glad you had the help required from the staff and the updates you needed. Apologies for any inconvenience.


Kind regards,

Tooltray

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NOT HAPPY

I ordered a box off screws nearly 4 weeks ago and still have not received anything.. The screws were specially ordered for a job and now I have lost the job BECUASE I couldn't supply screws.. Won't ever use again!!

30. Mai 2014
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr