T4mation Bewertungen 

74
•
TrustScore 1.5 von 5

1.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Commande passée et payée (double battery tray). Je n'ai jamais reçu la commande ni même jamais reçu d'information de suivi du coli. Après de nombreuses relances du SAV, aucune solution proposée. L'e... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Well where do I start The website and marketing skills are amazing But I’m afraid that’s where it ends . I ordered my kitchen which wasn’t cheap by any means . After months of excuses of... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't ever purchase anything from them. They claimed repeatedly that my item had shipped but refused to provide a tracking number. They were impossible to contact and when finally heard from; rude, sa... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not pay a deposit they give you a delivery date then ignore it and you only after sending someone to collect did we then get a poor quality kitchen with parts missing still waiting 3 months later f... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Campingausrüster

Vom Unternehmen geschrieben

Making memories not just vans!


Kontaktinformationen

1.5

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

74 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 7 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1.5

Alle Bewertungen

(74)

14 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Well where do I start

Well where do I start
The website and marketing skills are amazing
But I’m afraid that’s where it ends .
I ordered my kitchen which wasn’t cheap by any means . After months of excuses of various reasons for the delay . I decided to go and fetch the kitchen myself which was a6 hr round trip !!!
When I got there there was just a warehouse guy who loaded the kitchen into my transit van
I asked if I needed to sign anything and asked him more than once if everything was there . He assured me it was .
The following weeeknd I started to put my kitchen together only to find parts were missing . Shelving doors etc .
Obviously I was far from happy and contacted them on the Monday
They asked me for a picture which I provided . For what reason I have no idea !
Since then I have emailed and rang them with no response .
This is defo a a company to swerve . Please save your money and aggravation .

8. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Commande jamais reçue

Commande passée et payée (double battery tray). Je n'ai jamais reçu la commande ni même jamais reçu d'information de suivi du coli.
Après de nombreuses relances du SAV, aucune solution proposée.
L'entreprise fait supprimer les avis (pourtant authentiques) sur Google.

6. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not pay a deposit they give you a…

Do not pay a deposit they give you a delivery date then ignore it and you only after sending someone to collect did we then get a poor quality kitchen with parts missing still waiting 3 months later for the tabour door . They then said buy the door yourself please look at other conversion companies theres lots that are a lot better.

29. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Rude, sarcastic, and yet painfully stupid.

Don't ever purchase anything from them. They claimed repeatedly that my item had shipped but refused to provide a tracking number. They were impossible to contact and when finally heard from; rude, sarcastic, and condescending. I wish I could give them zero stars.

15. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

stay well away from this company…

stay well away from this company appalling customer service units come cheap no legs or rail with table oak table had been filled with brown filler emailed cheap plastic catches break easily emailed then 3 times to send the missing parts with no response having to take it further also very rude

24. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do Not buy from these at all ..

Do Not buy from these at all ... it all started off so well messaging was very consistent and seemed to make you want to buy so I did. I purchased a kitchen unit and kickboard considering their website states time frame wasn't the long to wait I kept in contact with them to kept being told short staff or its being sent still waiting and waiting. 7 weeks later the kitchen unit finally comes because I kept on and on messaging. I opened up a dispute with my bank due to not receiving then not long after it actually turnt up. So having the dispute open the company kept threatening me with taking me to court because my bank had stepped in and opened up to get me a refund. I would avoid this company as much as possible. Still didnt recieve my kickboard as they dodnt have a clue about standard size rock n roll bed for it to fit. AVOID AVOID AVOID IM NOT THE 1ST PEOPLE ARE STILL WAITING 1 YEAR LATER AND I WONT BE THE LAST.

13. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
T4mation-Logo

Antwort von T4mation

Hi Chelsea,

We're sorry that you were unhappy with your experience and appreciate you taking the time to leave feedback. According to your review, you received your kitchen unit approximately seven weeks after ordering, which we acknowledge was longer than either of us would have liked.

However, we feel some important context is missing. The kickboard you ordered was a custom-made item that required dimensions and photographs of the bed installation before manufacture. Contrary to the suggestion that there is a "standard" rock and roll bed size, there are many different manufacturers and configurations, with variations in width, height, front panels and locking mechanisms. The information required to manufacture the kickboard correctly was not supplied at the time of ordering, and we made several requests for these details before production could proceed, Causing extended delays.

Everyone knows that there is no such thing as a "standard" fit with anything on these vans. We just wanted to get the order correct.

Regarding the chargeback, legal action was not considered because you raised a dispute. The issue arose because a chargeback was active after the goods had been received and delivered.
When a customer receives and retains goods while simultaneously pursuing a refund through their bank, we have a legal obligation to protect our business and recover any losses. Any correspondence regarding legal action related solely to that situation.

We always aim to resolve issues amicably and work hard to support our customers throughout the process. While we accept that delays can be frustrating, we disagree with the suggestion that we were unwilling to help or that we did not understand the requirements of the product being supplied.

We wish you all the best and thank you again for your custom.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible company to deal with

Terrible company to deal with . Never reply . False promises on delivery and tracking information . Happy to take your hard earned cash and produce no goods !!!
Would not advise any one to deal with this company

24. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Royal Tortoise MailWell this seems the only way you get…

Well this seems the only way you get any visual contact with this elusive, crap company. Paid a £150 for High Gloss Grey kick board under the rear seat. Which was to match the kitchen, which was superb, fitted beautifully and the service was great and friendly. Now more than a year after ordering the board at the same time, it’s still a no show!!!! Post must be by tortoise up there in Leeds, dead tortoise!!!!!

12. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waste of time and money

Ordered a rock and roll bed with cabinets at the start of December. Had a list of false promises up until March. Cancelled the order. Luckily I did the order via finance. The finance company investigated and rewarded me my money back.
Don't use this company.

11. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered the pull down blinds early Feb…

Ordered the pull down blinds early Feb 2026, a string of excuses over several weeks for why they hadn’t sent then out, after 5 weeks passing (when delivery was supposed to be 5 days) I requested to cancel the order for a refund 10 days ago. I’ve still not received my refund, now they don’t respond to my calls or emails. I’d strongly avoid using this company

9. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't spend your hard earned money here!!!!

I had a pop-top fitted here, and it was a poor job, to say the least. Making contact with them is amusing; it turns out it was my fault. The owner, Mr. Hullock, fitted it badly.

To cut a long story short, he agreed to remove the abortion he had fitted and fit a ‘Austops’ roof instead. At an additional cost of £800, the first costing just over £2200. So, just over £3k for an Austops roof, I thought.

Collection day came and went, again my fault. Eventually, I got to collect over a week later. I live 180 miles away, so train travel was my only option. The first trip was aborted because Mr. Hollock didn’t start the roof replacement. That cost me £80 on a wasted train ticket. To be fair, he did knock off the final payment.

Getting to speak to Mr. Hullock face-to-face is quite interesting. It’s all about blame with him; he takes no responsibility for his or his staff’s actions.

At the time, Mr. Hullock didn’t show me the roof operation. I thought, “No worries, YouTube will inform me!”

The roof he fitted was not what he said it was. After watching Austops videos and calling them, and sending a picture of the fitted roof. It turns out that Mr. Hullock hadn’t fitted a genuine Austops roof but some fake knock-off crap.

I kept all emails and messages, and he clearly stated that I would have a ‘genuine Austops roof at a great price.’ What I actually got was a fake roof poorly fitted by someone who, in my opinion, shouldn’t be working on these (VW T5) or any other vans. Stick to Lego, less likely to upset your customers!

I paid the final payment by credit card, which I successfully claimed back, uncontested by Mr. Hullock.

If you work hard for your money, spend it elsewhere not with this fool. Don’t be like me and ignore the poor reviews. Otherwise, like me, you will be most likely leaving a negative review after having a poor experience!

30. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid !

Avoid !
Having placed my order on the 1st of September 2025 it took a month to receive what I thought was my order only to find half of it missing. I got in touch with T4mation regarding this issue and was assured it will be sorted out which then took another month for another delivery to find out there was still pieces missing. Yet again got in touch to be assured it will be sorted out 6 weeks later my final pieces arrived, Over 3 months and every excuse under the sun to where my delivery's were.
That's without starting on the quality of what I've received and the differences to the unit that's shown on the site. Screw holes in the wrong places, unfinished edges, over head units that are to long and touch the drivers seat, splash back panel that's different to what I ordered, tambour door which is totally different to shown site pictures and damaged. Doors rattling where catches are wrong. To be honest nothing has really fitted together nicely and I'd wished I'd never heard of T4mation and really wished I'd read the reviews before placing my order. If this review just stops one person making the same mistake I have it's worth writing it.

1. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid

Save yourself the hassle and don't order anything through their website to be delivered.
Waited almost a month and a half for my delivery. Awful customer service

3. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delay in order

PLEASE AVOID AND SAVE YOURSELF UNWANTED HASSLE AND FRUSTRATION!...Unfortunately, like others I have found myself waiting for things I ordered months ago with no explanation as to why they are delayed other than, "I will check with the warehouse". I placed my order on the 16th of June and still to this day I am being told (well infact not being told as it is now Tuesday and have not gotten a reply from my correspondence on friday!....) that I will get a date soon. Latest being.....I will get a delivery date given to me on the 5th of September. Still nothing. Looking at T4mations website I figured this would have been their bread and butter and although I appreciate things happen, a 3 month wait just seems ridiculous to me. I have over 35 email exchanges with this company since June which contain no explanation as to why my order is late or where it is. I have purposely not called as I figured a reputable company would feel they would need to call their paying customer to explain what the delay is. What I have paid for, to me is not cheap, I wanted to upgrade the interior of my T4 to enjoy with my son over the summer which clearly has since been and gone. My fear is, if they do infact turn up, of which I am doubtful (call it gut), there will be fault and I will have to go through a whole world of pain trying to rectify it. I have since emailed today (9th Sept) with no reply. The frustration goes on.
Dont be fooled by a professional looking website please do yourresearch on a company that you are buying from. The start of this review states. Please avoid, save yourself a load of frustration and go else where.

Nick order #3002

9. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I couldn't speak highly enough about…

I couldn't speak highly enough about these guys. They did a wonderful job, the communication with them was spot on, and they were more than helpful with the aftercare of my new roof. And all at a great price too!

Top marks guys. Thank you.

9. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extremely disappointed with a Poptop…

SEE GOOGLE REVIEW FOR PICTURES

Extremely disappointed with a Poptop installation that I had been so looking forward to for a long time.

1. The roof to the rear of the van isn't carpeted just exposed rubber. The owner advised that it's an optional extra to have this done, I have never seen this "optional extra" nor had the opportunity to opt in. Who wants a part carpeted van

2. The van went in with the promise of re fitting my solar panel, this didn't happen and was only told on collection it hadn't been done. The Van had been with them a week so I'm unsure why this wasn't flaged before to allow time to discuss options, ie feet, which is apparently is the problem.

3. The clock resets on the dashboard everytime you switch off the ignition. The van went in in perfect condition, the owner now stated the van had "historic electrical problems" and refuses to make right.

4. There are no dashboard lights at all, again, the owner blames historic electrical issues but doesn't expand on this. The van had full dash lights when it went in.

5. I'm using wood as advised by the owner (he even cut a piece) to hold up the bed board as he advised he didn't have any rams left, this is damaging the carpet. Promised to post out for me to fit myself which I find unacceptable.

6. I dont seem to have a steering wheel lock anymore, didn't come back with the van. I have had to order a new one through my own expense.

7. There was work to the 5th gear modification that didn't happen, the owner stated he didn't have enough time although as above this was booked.

8. Uncovered gap to the top of the storage unit exposed into the cupboard. The owner, again, said this is an optional extra....still not seen an "optional extra" list nor ever had the conversation.

9. Metal shards left all over the van poptop dangering the kids, my Daughter cut her foot on some.

10. The van went in on Monday, planned to start work on Tuesday to collect Friday, I was advised on Thurday the work had started, to be then told on Friday morning it hadn't. This turned into a rush job that you can clearly see. The rubber seal on the poptop externally is a mess and looks like a child used the gun.

I can understand that sometimes things happen that don't go to plan, however, the above points far exceed any acceptable delivery for paid goods. A van should never exit with faults that it didn't go in with and if it did, there should be a clear plan on how to take this forward. I also expect a high level of attention to detail, this company reassure you it's in "good hands" constantly before the van goes in, the final product vastly differs from this promise.

As many others have stated, I have tried to resolve but face smug replies, lies and zero accountability for any of this.

Such a shame, the owner has a fantastic opportunity to build a great company with an excellent reputation but sadly, has the wrong attitude to take it forward.

As I have been told (but didn't listen), avoid and go somewhere that will truly give your van the attention you want.

18. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
T4mation-Logo

Antwort von T4mation

We're genuinely sorry to hear that this customer feels disappointed with their experience, as we always aim to deliver quality workmanship and clear communication throughout the process. However, we feel it’s important to provide some context to this situation, as many of the claims in this review are misleading or omit key details.

The van was dropped off on a Monday, ahead of the agreed booking slot, and we were informed it wouldn't be collected until the following Saturday. This gave us a full work window. However, by mid-week, we were informed last minute that the van needed to be collected early due to a holiday. This significantly compressed the time available and put added pressure on the schedule.

When the van arrived, it had clear and longstanding electrical issues. The customer specifically asked us to check the battery, which turned out to be completely flat, couldn't be jump-started, and was dangerously secured with rope rather than a proper clamp. The wiring around it was non-factory and hazardous, resembling a tangled spider’s nest. We had to charge the battery overnight, which caused an unavoidable delay to the start of the installation.

Despite this, we proceeded with the pop-top installation to our usual high standards and on a tight schedule, as requested by the customer. During the process, we encountered ongoing electrical faults, including a faulty ignition and issues with grounding that caused dim lights and fuse blowouts. When we raised these issues, the customer repeatedly stated, “It’s always been like that.”

Out of goodwill and concern for safety, we addressed several of these issues free of charge, including fitting a new split charge relay to help with battery charging while driving — again, at no extra cost.

As for the solar panel, it was provided by the customer but was unsuitable for reinstallation due to a lack of appropriate mounting hardware (such as feet). This should have been discussed further, but given the compressed timeline and sudden change in collection date, there was simply no window to explore alternatives.

Some of the points raised — such as the gap between the storage unit and bed board, or the non-carpeted rear section — relate to optional extras which were not selected. The customer was given a detailed quote and breakdown of options at the start. In fact, the customer’s own words at that time were, “I just want the cheapest really,” which we respected, but it’s unfair to later expect premium upgrades to be included.

Regarding the missing steering wheel lock: we do not remove, store, or repurpose steering locks. We have no reason to retain a £20 lock, and we would always return any such item if found.

The 5th gear modification was not carried out simply because the parts were on back order. This was communicated and the job can be easily rebooked when the parts arrive — it’s not a quality issue, just availability.

Lastly, we take safety very seriously, and we always clean thoroughly after installation. If any debris remained, we sincerely apologise. That said, Anything left would have been insignificant to cause injury.

We’re proud of our work and have many 100's satisfied customers as you would expect from a company trading over 10 years. However, we also acknowledge that van conversions involve complex systems, and delays or unforeseen issues can sometimes occur — especially when working with vans that arrive with pre-existing faults and last-minute changes to schedules.

We regret that this experience didn’t meet the customer’s expectations, but we stand by the work completed and the professionalism of our team. As always, we remain open to resolving any outstanding issues in a reasonable and respectful way.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic buying experience!

Went to t4mation for advise on buying new headlights for my T4. The guys were super helpful - in fact they went out of their way to make sure I received the correct product. I would highly recommend this company and won’t hesitate to buy from them again. Thank you so much.

19. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr