Geen duidelijkheid en slechte service
Ik wacht al een week of 2 op gls die een retour pakket op komt halen. Geen idee hoe wat en wanneer het pakket opgehaald word en ik mijn geld terug krijg.
Ik heb een bedje besteld wat 2 juni gebracht zou worden. Ook dit is niet gebracht. Geen informatie van smythstoys of gls. Ik heb al ik weet niet hoevaak contact opgenomen maar duidelijkheid heb ik nog steeds niet.
Ik kreeg een mailtje met daarin dat het nagekeken was en dat het pakket geleverd zou zijn. Ik heb tot 17 uur zitten wachten maar er is niets gebracht.
Waardeloos is dit.







