I would love to say what a great company they are or their products are lovely but I can’t as I never received my order. I sent an email expecting them to liaise and offer at least an apology and that... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Proof of delivery photo showed the item delivered outside to a block of flats that could’ve been anywhere. Have not received my item, and the company have now rejected my reimbursement request three t... Mehr ansehen
The description on their website was incorrect in that it didn't mention a sateen finish to the sheet. I purchased the same item a few years previously which was perfect, however the product had chang... Mehr ansehen
This super comfortable mattress topper is a brilliant price and delivery was spot on. It fitted well over the mattress and I was able to use my stretchy mattress protector on top so it stays in place... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
SeventhStitch is a Brand Registered under Trade Mark UK00003330482 For Exclusive bedding and home textile products. We offer a wide range of complete Bedding sets which include Duvet cover set, Fitted sheet, Flat sheet, Mattress protectors & Towels. These come in Fine organic cotton and being manufactured and stitched at our state of the art units. We believe in maintaining the trust and supplying quality products to our valuable customers as per their exact requirements. Our customers are our main priority and we feel proud & honored to serve them
Kontaktinformationen
Unit 1a, First Floor Sagar House, 7 Sagar Street, M8 8EU, Manchester, Vereinigtes Königreich
- help@seventhstitch.co.uk
- www.seventhstitch.co.uk
Bittet Kunden um Bewertungen
Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.
Hat keine negativen Bewertungen beantwortet
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Poor quality products and appalling customer service
Ordered a king size mattress protector from Seventh Stitch directly through their website which I received on 14th January 2025.
On opening the package I immediately noticed that the protector was extremely poor quality and quite frankly I expected more from my £23. Inspecting further the stitching was so poor that the side panels were already starting to detach from the top with visible holes.
I emailed Seventh Stitch and waited, and waited more and more. After 3 days I emailed again and this time I received a very polite reply "Send the Picture of Your Parcel".
I replied to this with several images of the issue and received the reply "Dear customer
We would like to sincerely thank you for notifying us about your experience as constructive criticism is what makes us learn our mistakes and focus on fixing them. Please be reassured that we will do everything in our power to make you feel satisfied with this purchase. We apologize for the unfortunate event that we could not satisfy your expectations. We are offering you a 50% refund to compensate for this. As it will save your time and money to send the item back for a full refund"
Looks like this is a trading name for IBRAHIM FABRICS LIMITED run by Sulman KHALID based at the same address.
Manufacturer, Importer and wholesaler of poor quality goods.
I have declined the discount and simply said that I would like a refund and they have replied;
"If you want to return the item you can send it back to us at this address
Here is Return Address:
Unit 1 Seventh Stitch First Floor Sager House 7 Sager Street M8 8EU Manchester.
Please note you have to cover postage costs on your own. Please don’t forget to share the proof of postage with us right after you have posted the item back."
Ive reminded Seventh Stitch of their consumer rights obligations on faulty goods and await a returns shipping label.
My advice, avoid and don't order from them directly, on eBay or Amazon as the quality and customer service is terrible.
Scammers…
I ordered a double duvet set on the 30th december. It’s currently the 23rd of January and I’ve had nothing.
I have emailed with no reply and phoned which has gone to voicemail. I don’t expect I will have a reply from that either.
I don’t think seventh stitch is actually a legitimate company. Please save your money and don’t buy from them
You can buy this stuff of ebay
You can buy this stuff of ebay, guarantee return or refund
No reply have ordered 2 separate…Tina
No reply have ordered 2 separate toppers and no reply this is a joke fuming give me my money back…..NOT 1 reply
Dubious company with shockingly poor customer service
I ordered a super king-size duvet set on December 17, 2024.
Given the timing of my order and the increased demand on couriers during Christmas, I didn’t anticipate the parcel arriving by their stated delivery date of December 19, 2024.
On January 2, 2025, I followed up via email and received a brief and unprofessional one-line response: “I will look into this and get back to you,” without any salutation or signature. Since then, I have heard nothing back.
I sent another email on January 6, 2025, but received no reply.
On January 14, 2025, my phone calls went directly to voicemail.
I have called again and straight to voicemail. It’s a generic “your call can’t be taken, leave a message” response. Again no salutation or identification of who you are calling.
I have received no communication from this company and have not received my order.
After reading other reviews, I suspect that they are highly unprofessional and bordering on criminal. Selling goods without following through with delivery and going incommunicado are not the actions of a reputable organisation.
I regret not checking Trustpilot before making my purchase.
I unmistakably ordered a single instead…
I unmistakably ordered a single instead of a double mattress topper, a min after the order I emailed them to let them know not to send this out, they did send it out so I had to pay for the return of topper. They still have not refunded me or returned my calls which I have left lots of voicemails for them. This is why people go to Amazon!
Poor Quality, No Customer Service
I bought a duvet set in the Black Friday sale. Great delivery but very poor quality, looks cheap and looks like a potato sack. Emailed twice to return the set with no reply at all from this company.
I do not recommend this company.
Good company…
Item was faulty and after a couple of emails company refunded straight away
Don't buy from this company ordered…
Don't buy from this company ordered duvet set for a Christmas present and didn't arrive. No email no contact nothing. Money still come out of bank Fuming !!!!!
Mattress topper…
Delivery was quite quick as ordered over Christmas period. Mattress topper nice and deep. Just hoping it will keep its bounce over time with use.
Sevenstitch never fails on quality and…
Sevenstitch never fails on quality and value for money and that is why I buy from them every time.A pleasure to do business with always.
Amazing service
I put my order in on Christmas eve and it was with my on new years eve very quick service
Thank you
Beware poor quality sheets that are not as described
I purchased two 600 thread count Egyptian cotton deep double sheets. When they arrived I was a bit shocked to find that they were really thin and nothing like sheets of this thread count should be that I usually purchase.
I washed and ironed the sheets and fitted one to my bed. In less that a week the sheets had become really rough, uncomfortable and bobbled, it was so bad that I removed it and tried to contact the seller. I left a voicemail twice they did not respond so I sent an email. I received a very curt reply saying they would look into the issue and get back to me.
I have heard nothing in 2 weeks my original contact by phone was over a month ago.
I had to purchase some sheets elsewhere.
This company really need to improve their customer service as it is non existent.
I am now left with 2 sheets that are not fit for purpose and would question the claim that they are 600 thread count Egyptian cotton they are the worst quality sheets that I have ever purchased.
Buyer beware.
Robbed!
I've ordered a few times before and never had an issues however placed an order on the 29th November, received confirmation that my order was on its way on the 1st December. I then received part of my order a few days later. However I still have not received the rest. It's now the 18th December and like others have commented, the e-mails are bouncing back and his phone is going to VM. PLEASE REFUND ME MY £71.98.
Goods not delivers, company not responding
Ordered on 13 Dec 2024 and on 18 Dec tried to ring the number on the website and it goes through to VM, and no response to my chaser emails. The tracking app requires you to share your data before you can track your parcel so you do not get that info if you do not allow your data to be shared. Really frustrating.
Deep fitted double sheet all stained…
Deep fitted double sheet all stained they offered me a 50% refund as it would save me from the cost of returning it why should I pay to return don't try putting a review on there web page as they delete it only good reviews are aloud what a joke this company is well I be going to trading standards I have refused the 50% refund so waiting on response DONT BUY
Probably all great if you're goods…
Probably all great if you're goods arrive. However if delivered to wrong address neither Evri or Seventhstich want to know. Evri tells you to contact SevenStich, asking them to reissue goods and then claim compensation from Evri. I did this as was told by SevenStich, it wasn't there foult, their spelling not mine. Not worth risk using this company, they have now blocked me from all types of communication with them.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








