Ribena solbær light Før et riktigt godt produkt , nu er det virkelig blevet dårligt , det har ingen smag af den gamle version Nu med blandings forhold1+5. Så ærgeligt, en meget dårlig ide I lig... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Jeg købte for et par dage siden, hvad jeg troede var helt almindelig appelsin juice i netto, så jeg rigtig kunne hygge mig søndag morgen. Jeg hælder et glas op og hvilken skuffelse. Jeg har købt en... Mehr ansehen
Bondefangere! Man forventer ikke en gang saftevand, proppet med kunstige sødemidler når man ser et Rynkeby logo. Det er virkelig et selvmål og man fortjener Intet andet end modvind når man forsøger... Mehr ansehen
Blev noget skuffet, da jeg i weekenden købte - hvad jeg troede var appelsin juice. Det viste sig at være vand, tilsat en smule smag, forklædt i de gode gamle juice kartoner. Jeg troede ellers Rynkeb... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Kontaktinformationen
Vestergade 30, 5750, Ringe, Dänemark
- 63623600
- info@rynkeby.dk
- www.rynkeby.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Ribena solbær ligt
Ribena solbær light
Før et riktigt godt produkt , nu er det virkelig blevet dårligt , det har ingen smag af den gamle version
Nu med blandings forhold1+5.
Så ærgeligt, en meget dårlig ide
I lige fik der , jeg er færdig som kunde🤮
Rynkeby juice is a joke
Rynkeby juice is a joke! (God morgon orange in Sweden) Expensive and mostly water. Warning for this scam company. If they do this to their juice, image what they do with other products..
Please stop selling these scam products at ICA Axfood and Coop.
Engang et godt mærke
Engang et godt mærke (2 stjerner for nostalgi), men fik købt deres "Appelsin frugt drik" (20% juice, 80% vand), til 10kr, da jeg desværre troede at det var deres "Appelsin frugt nektar" som er 50% vand og 50% juice.
Den smagte simpelthen af vand... Skuffende og dyrt.
Så med deres "frugt drik" betaler man 50kr. For 1 liter appelsin juice.
Kan lige så godt købe Coops øko mærke til 20kr for 1 liter juice og så blande det op selv...
Rynkeby plejede engang at være det gode mærke..
Frugtbrus er et forfærdeligt koncept
Frugtbrus er et forfærdeligt koncept. Halvflad, kedelig smag af tynd saftevand og indeholder mere sukker end en Coca Cola. Tror bare jeg snupper en sodavand
Rynkeby Frugt Brus...
Rynkeby Frugt Brus.... lyder sådan set godt, men hvor pokker er brusen af???
Købte en flaske Pink Grape med tranebær i dag, underlig smag og nærmest uden brus. Kunne lige så god havde være saftevand på flaske.
Det var så 3 gang jeg fik køb en sådan Frugt Brus, første, sidste og eneste.
Rynkeby kørt i sænk
Rynkeby er blevet kørt i sænk de seneste år. Dårlige produkter, med næringsmæssig værdi på højde med en Pepsi Max, vildledende markedsføring, samme produkter solgt som private label til langt lavere pris i Netto. Rynkeby har åbenbart mere travlt med at lege cykelryttere end at fokusere på kunderne. Jeg har købt det sidste Rynkeby produkt.
Nektar forklædt som juice
Nektar forklædt som juice
Ækelt stads dårlig stil
Rigtig Juice, som består af koncentrat?
Hvordan kan det være lovligt at have en drik der hedder “Rigtig Juice” som består af koncentrat?
Snydt af karton som ligner til…
Snydt af karton som ligner til forveksling rigtig juice.
Så kommer man hjem med 6 liter frugtdrik som er udrikkelig
Gid jeg kunne give 0 stjerner
Gid jeg kunne give 0 stjerner, Rynkeby har totalt ødelagt deres brand. Deres frugtdrik er bare for at de kan spare penge, simpelt hen ikke i orden overfor deres kunder. Hvis i ikke fikser det her lukker jeres butik sgu snart ned
Frugtdrik er rent snyd i juicetøj
Deres “frugtdrik” er forfærdelig.
Deres “frugtdrik” er det værste jeg nogensinde har smagt.
Friske æbler på kartonen, men kun 20% æbler fra koncentrat?
Hold da fast
Hold da fast. Rynkeby samler simpelthen på sure kunder!
Jeg skrev faktisk til dem om at jeg var ualmindelig utilfreds med at blive narret til at tro, deres kræfthelvede af aspartam frugtdrik var ren juice.
Og mage til perfid marketings afdeling.
Jeg klagede direkte til dem så jeg ikke skulle gå online og lave shitstorm
But be hold. I har allerede været der. De ved det! Og de er fuldstændigt ligeglade med jer !
Det eneste jeg bad om, var kompensation i form af den varer jeg troede jeg havde købt. Såsom var juice.
Men i stedet fik jeg en ligegyldig affejning.
Jammen selv tak. Her er et negativ review til samlingen, og en. Kunde der IKKE vender tilbage!
Dårlig kundeservice = ingen kunder!
Held og lykke i stormen venner! I har absolut intet at være stolte af!
Jeg er faktisk utilfreds men...
Jeg er faktisk utilfreds med jeres nye smagsændringer🧐, men jeg tror på, at i forstår vores utilfredshed🥵, men jeg tror på, at I kæmper hårdt for at finde en god løsning!! 🙏🙏
Det må heller ikke være sjovt for jer! 😅
God jul 🎄
Ville ønske at Rynkeby ville skrive
Ville ønske at Rynkeby ville skrive
Light på de produkter som de søder med sødemiddel hvilket jeg bare slet ikke forstår at der er behov for at bruge…😡😡😡😡😡
Kommer ikke til at købe Rynkeby mere
Giv os den gamle hyldeblomstsaft-smag tilbage!!!
Jeg ELSKEDE jeres hyldeblomstsaft Original. Ja, det var på randen til en afhængighed for mig (!!!), men øvbøv, den nye "ny smag" er bare slet ikke god. Kan I ikke gå tilbage til den gamle smag?
Jeres hyldeblomst saft var ellers så…
Jeres hyldeblomst saft var ellers så god, jeg var vild med den. Men i har desværre ødelagt den med ''Ny smag'' .. Den smager ikke godt, lidt af pære nu. Total ødelagt. Kunne i ikke gå tilbage til den gode gamle smag?
Produkterne smager overhovedet ikke…
Produkterne smager overhovedet ikke godt mere.. Solbær og hyldeblomst bland selv har en grim eftersmag. Den såkaldte frugtdrik
er tynd og uden smag. Det er slut med at købe Rynkeby, desværre.
0,8 liter??
Hvorfor har i ændret størrelsen på flaskerne til 0.8 liter? Det ligner at det stadig er 1 liter.. Det er jo snyd.. grådigt
Hvorfor ødelægger i jeres brand Rynkeby?
Kære Rynkeby, jeg er så skuffet over at i kan finde på at lave frugtdrik i stort set samme kartonlayout som jeres tidligere juice produkter.
Hvad fik jer til at ro at danskerne ikke længere selv kan blande deres eget saftevand fra koncentrat?
Er fremtiden for jer virkelig at i vil sælge tynd færdigblandet saftevand i stedet for juice, endda til en pris hvor man kan købe rigtig juice fra andre producenter.
Jeg håber at i er bevidste om at i er ved at smadre jeres ellers så gode brand. Kom nu ind i kampen og sælg juice i god mærkevarekvalitet 2 - 3 kr. dyrere end alle private label brands.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








