Right Deals Bewertungen 

734
•
TrustScore 1.5 von 5

1.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS! Absolutely appalling service! I strongly advise anyone considering purchasing from this company to think twice! I received a faulty, poor-quality item... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible service – Avoid this shop!I ordered an impact drill back in June, and today is August 22nd, but the product has still not been delivered. Communication from the company has been poor and spor... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service, quick free delivery (almost next day), best market price even cheaper that the first bed same model and brand that I bought 5 years ago from another store. I love ottoman birlea bed... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Would give no stars if I could! Shocking customer service! Dining table arrived, half missing and badly damaged! Arranged pick up, & told would receive refund! Have tried to call numerous times (premi... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Möbelgeschäft
  2. auch in
  3. Bettenfachgeschäft
  4. Flatpack-Möbelaufbau
  5. Schlafzimmermöbelgeschäft
  6. Wohnmöbelgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Right Deals UK - New owner 2024! We believe that every home deserves the highest quality of furniture. Our options include furnishings for bedrooms, offices, gardens, hallways, kitchens, dining and living areas plus storage facilities.


Kontaktinformationen

1.6

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

734 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1.6

Alle Bewertungen

(734)

4 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Great price on furniture

Great price on furniture
Good quality at a reasonable price.
But t the delivery company used XDP
Is hopeless.
Tracking is useless, inaccurate.
Communication is none existant.
If you need to check or query items
They will ignore e mails, phone is primium rate calls. Right Deals should ditch XDP

19. April 2022
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service and price

Excellent service, quick free delivery (almost next day), best market price even cheaper that the first bed same model and brand that I bought 5 years ago from another store. I love ottoman birlea beds (with this I have 3). This is an honest true review, is 5 stars because I really am impressed with the service and price.

9. April 2022
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad customer service if need to return anything

Where do I start ... both products damaged
So made a call to customer service and asked for a refund they offered me some small discounts but I couldn’t except far to much damage so was told a courier would come out and pick them up ..... I waited and waited checked my tracking number and nothing so emailed customer service again as to ring there phone line 0844 is very expensive so watch out as your get a big bill.
Customer service said there had been a mistake there end and said pick up will be Friday/Monday what are you playing at customer service so no actually date time or anything I have emailed then 3 times to please call me and let me know what is happening still waiting .
This just isn’t good enough your happy to take my money quick enough but to return anything is a nightmare and a joke .
I will never buy from right deals again and I have found this experience upsetting and frustrating, I thought the customer comes first well not in my case .
Right deals if you read this can you sort it out you will know who I am lots of calls (10) and emails (8) photos of damaged I want these items out of my hse and my money back please

7. April 2022
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thanks Right Deals

Great price,good value for money and very quick delivery.Just what we like with our on line shop. Thank you Right Deals

6. April 2022
Right Deals-Logo

Antwort von Right Deals

You are most welcome Roger.

Thank you for your order and taking the time to leave a review.

Glad to hear you was pleased with the service and overall experience.

If there is anything else we can help you with, just get in touch and we will be happy to assist.

Kind Regards
Right Deals UK

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Web site highlighted 1-2 day delivery

Web site highlighted 1-2 day delivery. My item was delivered after 8 days. Unable to contact Co via their listed tel number or track item without paying a further fee. Customer service sadly lacking.

6. April 2022
Right Deals-Logo

Antwort von Right Deals

Hi Michael.

Firstly, sorry for the delay with your delivery.

You can contact us by;
email - getintouch@rightdealsuk.co.uk,
online - www.rightdealsuk.co.uk/contact/
online via our online chat
Our number - 08448 800077 should also put you through to one of our Customer Service advisors between 9-5:00pm. I am very sorry if there was an issue getting through when you tried.

Our system states that a dispatch email with tracking info was sent to your ntlworld email address supplied with your order.

The tracking does not incur any further fees to track it and can be done so online at the couriers website, which there should be a link to in the dispatch email.

After looking at tracking I can see that we dispatched your order with the courier the same day as you placed the order on 28/03 and this was sent on an overnight service, so that we could attempt to have your order with you next day. Unfortunately the courier seems to have had issues delivering the item after it was scanned out for delivery twice last week.

I do apologise for this, once an item is dispatched we don't always see issues that may arise in the courier network, unless they are identified to us, to then investigate.

I am very sorry for the inconvenience caused with this delay. I hope you can accept our apologies and maybe give us another chance, to redeem ourselves.

Kind Regards
Right Deals UK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought 2 bedside drawers

Bought 2 bedside drawers. Cheapest price on the net. A great deal. Despatched within one day and arrived within 4 days. Would have liked to have some notification of delivery day and times.

1. April 2022
Right Deals-Logo

Antwort von Right Deals

Hi Mary.

Thank you for your order and kind words.

We are always aiming to offer the most competitive prices for our customers, its even in our our name ; )

Glad delivery was speedy for you, you should have received a dispatch email with tracking info. I will do some tests to make sure this is working as expected. It can sometimes hit the junk folder unfortunately.

Should you need help with anything else, please get in touch, we will be more than happy to help.

Kind Regards.
Right Deals UK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Right Deals-Logo

Antwort von Right Deals

Hi Kim.

Thank you for your order and leaving a nice review.

Glad to hear you was happy with the price and delivery.

If there is anything else we can help with, just let us know.
We will be happy to help.

Kind Regards.
Right Deals UK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service with recent…

Excellent customer service with recent EBay purchase

14. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Right Deals-Logo

Antwort von Right Deals

Hi Kerrie.

Thank you for your order and taking the time to leave a review.

Happy to hear that you was pleased with your eBay purchase from us.

Should you need help with anything else, you know where to find us. We will be more than happy to help.

Kind Regards.
Right Deals UK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Purchase from eBay

Ordered a kettlebell from eBay, it arrived way before the estimated delivery date. Unfortunately, it a some damage, but emailed the company and had a very swift reply and replacement item dispatched the same day and received in perfect condition a couple of days later. I dealt with Amber from the company, great communication

12. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not great delivery services.

Waited over a week for my item to be delivered. Was unable to track my order. Phoned rightdeal uk left a message was never contacted back. So decided to use the online chat to ask were my order was. They were very quick at replying back and was told its waiting to be collected from the depot by the courier. I was unable to cancel my order and just had to wait for comunication from the delivery driver. Was told they would contact me on the day of delivery. So iv waited over a week from when the order was placed with no comunication to when the item will be delivered. And guess what the item was left on my drive this morning for god knows how long and havnt been told.😡

8. März 2022
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good experience, good furniture

Ordered a pair of chests of drawers. Right Deals UK were true to their name and had the best price for them I could find.
Quickly dispatched and delivered in good time, although there wasn't any communication between 'it's shipped' and 'we're delivering tomorrow'. The delivery company (XDP) actually delivered several hours ahead of the advised slot, which meant I wasn't at home. Fortunately my neighbour was.
The furniture is of good quality, a couple of cosmetic blemishes on each item but they are mostly out of sight. I did find one manufacturing error that could have prevented me finishing the assembly of one set of drawers, fortunately (for the second time) I do a bit of woodworking and had the equipment to easily remedy the problem. Getting everything to fit well and move freely took a little bit of tuning.
I'd buy from them again.

7. März 2022
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Impressed!

Great communication from time of order, through delivery process. Really fast delivery and furniture packaged well and all in great condition.

2. Februar 2022
Right Deals-Logo

Antwort von Right Deals

Hi Rebecca.

Thank you for your order and kind review.

Glad to hear all went well with your order and you was happy with the process and speed.

If there is anything else we can help you with going forward, just get in touch.

Kind Regards
Right Deals UK

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor service would never recommend…

Poor service would never recommend useing there’s

2. Februar 2022
Right Deals-Logo

Antwort von Right Deals

Hi Ben.

You placed your order on the afternoon of Weds 26th Jan. The address you originally provided was not complete and a correct contact number was not provided, if the driver was able to find your address, your order would've been delivered on Thurs 27th Jan (well within 24 hours of placing your order)

I immediately picked up your query last Thursday, I contacted the couriers on your behalf to update your address, provide your phone number and give directions to the driver. We agreed that the delivery would take place on Monday 31st Jan.

Over the weekend, you spoke to my colleague and asked for the order to be sent to a different address 20 miles away from your original address, this is why your order was not delivered on Monday and was left on the van to be returned to the depot and re-routed.

I have had your tracking page bookmarked on my browser and I have been in constant communication with you since your first contact. You have been very abrupt in your communication, threatening bad reviews and demanding compensation.

You requested a refund on Monday, this was processed within 24 hours without even waiting for cancellation confirmation from the courier. I even contacted PayPal to speed up the refund process for you.

Sorry you found the service poor, but we really did do everything we could to accommodate your order.

Kind Regards
Right Deals UK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I will use again!!

Never used this site before and wasn’t sure but as they accepted PayPal I thought worth a shot as this protected my purchase. I’m so glad I did. I ordered 2 cabinets which were £40 cheaper (each) then anywhere else and I received both within 2 days. Delivery was free too! Products were great and easy to put together. Couldn’t be happier!

18. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Right Deals-Logo

Antwort von Right Deals

Hi Rebecca.

Thank you for your order and kind review. Glad you could grab a bargain from our site and that delivery was speedy.

If there is anything else we can help with, have a browse or just get in touch and we will be happy to help.

Kind Regards
Right Deals UK

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I am still waiting for my chair ……

I am still waiting for my chair that I ordered at the end of December. It was with the delivery company from the 4th January but still not delivered and now lost…. I hope I can get another one delivered in its place or a full refund!!
Not impressed at the moment….

16. Januar 2022
Right Deals-Logo

Antwort von Right Deals

Hi Amanda.

I am very sorry for the issues with your delivery.

I can see that the original chair was missing with the courier as you have stated. We have responded to your latest email and will refund the order in full immediately.

I am very sorry for the inconvenience with this order and delivery.

Kind Regards
Right Deals UK

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Table not received

Table ordered in December, no communication except one email thanking me for my order. Then I received a text from XDP stating that they have my order and would be delivered on the day they sent the text. It wasn't delivered. I rang right deals they told me that XDP are terrible and apologised. She said she would sort it. I received another message from XDP saying they have my order but no date when it will be delivered. When you try to track it they ask for a consignment number which I have never received. I'm not buying from them again and I will be contacting Natwest to inform them that I paid for goods never received. They will pay me back then deal with Right Deals themselves. Had enough of this. You buy goods you're supposed to receive them

8. Januar 2022
Right Deals-Logo

Antwort von Right Deals

Hi.

Sorry for the issues with your order.

I can see that you placed the order on 28th Dec. Due to the holiday period the earliest dispatch of this with the courier was then 4th Jan a week ago, we dispatched this on an overnight service with the courier. However, as the item is a large glass table, the courier have changed this to a 2 man service as to protect the item from any damage during delivery. Unfortunately this can delay delivery as they have to book a slot with yourself. I am sorry if this has not gone ahead as should be expected later on last week.

In no circumstances would we withhold your money if you wanted a full refund, I will ask that our customer service team request the item to be returned to us and to process your cancellation and refund.

Sorry for the inconvenience.
Kind Regards

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr