Repair Network Bewertungen 

501
•
TrustScore 2.5 von 5

2.4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Called on a Friday morning, told upfront unlikely to be able to get engineer out till after weekend( not surprisingly) and given range of pricing options to chose from. Person I spoke to gave me her d... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We cannot fault the support and service we received. The repair engineer attended within 2 days but because the spare part was obsolete our fridge freezer could not be repaired. Repair Network then he... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible company, we contracted for them for a couple of years, they do not pay any of their 'network of engineers' , many of us are going through debt collection . They do not have specialist and li... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Needed a repair to RangeMaster cooker and contacted company online and received call-back within 2 minutes! We spoke on a Saturday lunchtime and I was told to expect a call on Monday for a mid-week r... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Reparaturservice

Vom Unternehmen geschrieben

Repair-Network was created with the sole intention of providing our customers with a nationwide service that is both fast and reliable. We employ a team of professional engineers who are determined to leave you with a lasting repair and a sense of satisfaction.


Kontaktinformationen

2.4

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

501 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.4

Alle Bewertungen

(501)

2 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Repair Network Well Done

Repair Network was not as quick as they advertised. But to be fair I did have an unusual make of appliance and live in a remote part of the country. I could always get hold of people to chase things up, Jack Roberts was helpful and polite as was Barbara Biggs who was my first contact and my go to person with prompt emails. They found me a really good service engineer who dealt with the problem promptly and efficiently.

18. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Repair Network-Logo

Antwort von Repair Network


Dear Jane Madhavan,

Thank you for taking the time to share your experience with Repair Network. We appreciate your feedback and are pleased to hear that, despite some initial delays, you found our team to be helpful and polite throughout the process.

We understand that living in a remote area with an unusual appliance can present challenges, but we are committed to providing quality service regardless of the circumstances. We're delighted that Jack Roberts and Barbara Biggs were able to assist you effectively and maintain clear communication.

We're also glad to hear that we were able to connect you with a service engineer who resolved your problem promptly and efficiently. Customer satisfaction is our top priority, and we value your trust in us.

If you ever require our services again or have any further feedback, please don't hesitate to reach out. We're here to help.

Warm regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very professional team

Excellent service from Repair Network. My enquiries were answered promptly, patiently and courteously. They ordered a new oven which was installed without problem. Thank you. I recommend Repair Network.

4. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Repair Network-Logo

Antwort von Repair Network

Dear Lise,

Thank you very much for taking the time to share your positive experience with Repair Network on Trustpilot. We are thrilled to hear that you found our team to be professional and that you received excellent service from us.

Our goal is always to provide prompt, patient, and courteous service to our valued customers, and it's wonderful to know that we met your expectations. We understand that a new oven installation can be a significant and sometimes stressful process, so we're delighted to hear that it went smoothly for you.

Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your trust in Repair Network. If you ever need assistance in the future or have any questions, please don't hesitate to reach out to us. We're here to help.

Once again, thank you for your kind words and for choosing Repair Network.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very friendly customer service when…

Very friendly customer service when making enquiries. Excellent communication after booking. Repair technician arrived when they said he would. Problem sorted out

6. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Repair Network-Logo

Antwort von Repair Network

Dear Erica,

Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that you found our customer service friendly and that our communication met your expectations. Punctuality and efficient problem-solving are top priorities for us, and we're delighted that our technician arrived as promised and resolved your issue.

Your feedback means a lot to us, and we truly appreciate your support. If you ever need our services again or have any further questions, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you in the future!

Warm regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was kept up to date with engineers…

I was kept up to date with engineers times of arrivals, parts where ordered and they fitted two days later working very well engineers very skilled and polite Job well done

5. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Repair Network-Logo

Antwort von Repair Network

Dear Maurice,

Thank you so much for taking the time to share your positive experience with our service on Trustpilot. We are thrilled to hear that you were satisfied with our service and that our engineers kept you informed about their arrival times and the progress of the job. We take pride in the skills and professionalism of our team, and it's great to know that their expertise and politeness left a lasting impression on you.

We appreciate your trust in us, and we're delighted to hear that the job was well done to your satisfaction. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We value your business and look forward to serving you again.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Friendly

Friendly, efficient and fast. Changing the element for a satisfactory repair

1. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Repair Network-Logo

Antwort von Repair Network

Dear Maurice Hickman,

Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We're delighted to hear that our skilled and polite engineers were able to keep you informed, order the necessary parts, and complete the job to your satisfaction. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to serving you again in the future.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My cooker had an issue

My cooker had an issue, I thought it need a replacement, Hence i contacted customer service team of repair network and they advised arranged an engineer to fix this issue, I feel like it was a wonder decision and quick fix.

Thank you repair network

31. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No service so can’t recommend

Job number RNQ73391
Appalling, no service at all. Took the money upfront and promised an engineer would call to arrange a suitable time. No call 72hrs later, I called and promised one would call back shortly, no call, this happens twice more, then final call apparently engineer was booked for the Saturday without my knowledge. I gave up and asked for a refund, tried to charge £25 admin fee, even though I’d been doing all the admin. They waived this and said refund 5-7 days. It’s now over 7 days and still waiting. A real shame as the concept is great. I’ll make another call on Monday but clearly I won’t be recommending.

16. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Repair Network-Logo

Antwort von Repair Network

Dear Thomas Leather,

Thank you for sharing your feedback, and we're truly sorry for the inconvenience you've experienced. We'd like to clarify a few points regarding your review:

Refund Process: We're pleased to inform you that your refund was processed on 01/09. If you haven't received it yet, please reach out to our customer support team on 03333449104, and they will assist you in resolving this matter promptly.

Admin Fee: We apologize for any confusion regarding the admin fee. We can confirm that we did not charge any admin fee, and we offered a full refund as part of our commitment to customer satisfaction.

We understand your frustration, and we appreciate your patience in this matter. If you have any further concerns or questions, please don't hesitate to contact us. We value your feedback and are committed to improving our services.

Thank you for considering our services, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Meeting expectations

Other than a little confusion regarding the actual date of the repair, the work was carried out efficiently and the engineer was both pleasant and knowledgeable.

1. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great fast efficient service 👍

25. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Repair Network-Logo

Antwort von Repair Network

Dear Steven Davis,

Thank you for taking the time to share your feedback with us on Trustpilot! We're delighted to hear that you had such a positive experience with our service. 😊

At Repair Network, we strive to provide efficient and top-notch service to all our customers, and it's always gratifying to know when we've succeeded in meeting those goals. Your kind words are a testament to the hard work and dedication of our team.

If you ever need assistance in the future or have any questions, please don't hesitate to reach out to us. We're here to help and are committed to maintaining the same level of excellence in every interaction.

Once again, thank you for choosing Repair Network. We truly appreciate your support and hope to continue serving you for years to come!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disgruntled pensioner

I feel that I'm reviewing a different company to the other reviewers as my experience wasn't easily or smooth. Don't think this network is national or covers rural areas. I realise now I made a huge mistake making an enquiry. A mistake where communication contact was nonexistent and poor availability of engineers.
I initially made an enquiry asking whether they covered a rural area in Somerset. I had Rangemaster American style fridge freezer that had a leak at the external end of the water inlet for the water dispenser and ice maker. A pleasant enough woman helped initially and now I realise she was very assertive in getting me to pay upfront for an engineer and implied they had engineers in the area who could cope with the repair. In a period of 4 days only one person contacted me asking for photos of the fridge freezer and model number. After the company's guanantee time I emailed demanding a refund. I received a polite email accepting that I hadn't had an acceptable service and a refund made which I had 7 days to receive.

10. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Repair Network-Logo

Antwort von Repair Network

Hi Anne,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We deeply apologize for the inconveniences and frustrations you encountered during your interaction with our service. We understand that your experience was far from what we aim to provide, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services.

We sincerely regret the communication issues and lack of availability you faced while trying to arrange for an engineer to address the issue with your Rangemaster American style fridge freezer. We acknowledge that our service did not meet your expectations, and we're truly sorry for any frustration this caused.

It's clear from your review that there were lapses in communication and delays in response, which led to a less than satisfactory experience. We understand the importance of efficient communication and prompt service, especially when it comes to appliance repairs.

Please know that the unavailability of engineers and the subsequent lack of progress in resolving the issue were due to unforeseen circumstances that impacted our scheduling capabilities. While this does not excuse the inconvenience you faced, we want to assure you that we take your feedback seriously and are actively working to prevent such situations in the future.

We're glad to see that our customer service team acknowledged your dissatisfaction and promptly processed a refund for you. However, we understand that a smooth and seamless experience is what you deserved from the beginning.

Your review serves as a reminder for us to continually improve our processes and communication channels. We are committed to addressing these issues internally to ensure that they do not recur.

Once again, we apologize for the frustration and disappointment you experienced, and we appreciate your understanding. If you ever consider giving us another chance in the future, we will be dedicated to providing you with the exceptional service you deserve.

Thank you for bringing your concerns to our attention and for allowing us the opportunity to learn from this experience.

Sincerely.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Carried out a repair for this company

Carried out a repair for this company. Despite countless phone calls and lies they have not paid. i have now passed to a debt collection agency.

19. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Repair Network-Logo

Antwort von Repair Network

We apologize for any inconvenience you've experienced regarding the payment for the repair service you provided to our company. We take such matters seriously and deeply regret any breakdown in communication. Our intention is to uphold fair and timely payment practices.

It's unfortunate to hear about the issues you've faced, and we're committed to resolving this matter promptly. Please reach out to us to jobs@repair-network.co.uk with the copy of the invoice.
We will investigate the situation and work to address any miscommunications or discrepancies that might have occurred during the payment process.

Please accept our apologies for any frustration this situation has caused you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Would definitely advise against getting…

Would definitely advise against getting involved with this shower. Rang them by mistake (googled Bosch engineers) sadly I phoned the top listing they said could arrange an appointment in 3 to 5 day, I had to pay up front £199 big mistake this was on Wednesday following Monday I’d heard nothing so I phoned again, sorry they we’re having trouble but could arrange an engineer for following Monday I cancelled the visit and asked for a refund that was 7 August I am still waiting have now phoned 3 times and sent an email. Avoid at all cost. The actual repair only cost £124

2. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Repair Network-Logo

Antwort von Repair Network

We apologize for any inconvenience you've experienced with our service. We understand your frustration and appreciate your feedback.

We've reviewed your case and can confirm that a refund for £184.00 has been processed on our end. We sincerely apologize for the delay in providing the service due to unforeseen circumstances with our engineer's availability. We're constantly working to improve our processes to avoid such situations in the future.

If you haven't received the refund yet, please don't hesitate to reach out to us at cs@repair-network.co.uk, and we will make sure to assist you promptly.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding. Your feedback is invaluable in helping us enhance the quality of our service.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Take money, waste time, repair nothing

As many other reviewers have noted, this company will take your money without carrying out any repairs. They demand the money up front - on their advice I paid £209 which they said would cover the cost of labour, plus the first £300 towards any necessary parts. However, more than two months later they have carried out no labour and they claim to be unable to locate the necessary parts (this for a Rangemaster induction cooker, which is less than three years old). When I complained, they have offered me a ‘partial refund’ of £85. This is a wholly disreputable company who will waste your time and take your money without actually repairing your appliance. Avoid them.

24. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT use this company

DO NOT use this company. Scammed. They took £261 from me to arrange a repair for my dishwasher and after 16 days waiting on a follow-up, they did not even order the part required. They are in a dispute with one of their partnered service companies due to not paying them from previous work, now they are not supporting my repair. They say they will call back and never do. Lip service and hanging the phone up on me. Appalling customer service. £261 out of pocket and a broken dishwasher. Avoid at all costs.

24. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO Not use this company

DO Not use this company ! promised an engineer. No one ever called or came. They were happy to take my money but do not have a refund or complaints department. The staff are rude and un-helpful. A big scam !!

18. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Urgent cooker repair successful

A prompt and effective visit arranged, and work carried out quickly and efficiently

9. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Repair Network-Logo

Antwort von Repair Network

Dear Elaine,

Thank you for taking the time to leave us this review! We're delighted to hear that your cooker repair was a success and that our team was able to provide you with a prompt and efficient service.

At Repair Network, customer satisfaction is our top priority, and it's always gratifying to receive positive feedback like yours. We understand how important it is to have a functioning cooker, and we're thrilled that we could address your needs swiftly.

If you ever require any further assistance or have any questions in the future, please don't hesitate to reach out to us. We're here to help!

Thank you once again for choosing Repair Network, and we look forward to serving you in the future.

Warm regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jack Roberts *****

Jack Roberts turned up promptly and provided us with a professional and friendly service. Would highly recommend.

2. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great - would recommend

Good customer service - rang me to explain the different levels of service
Appointment (was not urgent) made for 2 days from my call
Engineer was unable to attend due to traffic but very apologetic and new appointment made
Very pleasant, polite - fridge repaired quickly and efficiently
Would recommend

4. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Repair Network-Logo

Antwort von Repair Network

Dear Jane Martin,

Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us on Trustpilot. We truly appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great experience with our service.

It's wonderful to know that you found our customer service to be good and that we were able to provide you with a clear explanation of the different service levels we offer. We strive to ensure that our customers have a comprehensive understanding of our services to make informed decisions.

We apologize for the inconvenience caused by the initial appointment delay due to traffic. We understand how valuable your time is, and we appreciate your understanding in this matter. We're pleased to hear that our engineer was both apologetic and efficient in rescheduling your appointment promptly.

We're also delighted to know that our engineer was pleasant and polite throughout the service and that your fridge was repaired quickly and efficiently. Customer satisfaction is our top priority, and your positive feedback reinforces our commitment to delivering high-quality service.

Thank you for recommending our services; your support means a lot to us. If you ever require assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again.

Warm regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hi there!

Hi there!
I would like to leave my opinion about Nazmeen Rehman who was very professional and helpful in my enquiry about my washing machine, and her help was very important.
Thank you very much

28. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr