Yritys joka myy ilmastointi ongelmiin…
Yritys joka myy ilmastointi ongelmiin parannuksia ja käyttää asennuksiin alihankkijoita. Yrityksen edustaja kävi nopeasti katsomassa kohteen mukava kaveri kertoi että heillä on avaimet käteen palvelu alusta loppuun saakka ja heillä hoituu myöskin sähkötyöt. Sopimus tehtiin n.4000€ hintaan kun asennus päivä koitti saapui asentaja paikalle joka on eri yritys kuin rakennus center hän katsoi paikat ja totesi että laitteita ei voida asentaa seinän sisällä kulkevien sähköjohtojen vuoksi lisäksi kylppöärissä oli seinästä koholla oleva ilmastointi putki johon olisi pitänyt asentaa sovite rengas millaista heillä ei ole olemassa eli laite jää asentamatta. Tämän kaiken lisäksi nämä ilmastointi pömpelit yksiköt vaativat joka paikassa tyhjän pistorasia paikan johon muuntaja kytketään eli asiakas joutuu tilaamaan sähkö miehen tekevän rasioiden asennus työt he eivät niitä tee itse vaikka myynti tapahtumassa näin kerrottiin. Me jouduimme perumaan kaupan lisäksi asentaja kertoi että juuri nyt oli hyvä ilman vaihto kylppärissä n.5½ litraa myyjä mittasi vain 1,5 litraa..jännä ero mittausten välillä..päädyimme siihen että kauppa puretaan koska asennus olisi ollut täysin mahdoton en voi suositella tätä yritystä jos kauppoja tehdään niin kiireellä että faktat jäävät vaille selvitystä onko esim.asennus mahdollista ilman esteitä ja sähkö miehen osuutta asennuksiin.








