PicturesOnGold.com Bewertungen 

645
•
TrustScore 4 von 5

3.9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The pictures of the charms on my bracelet came out way better than expected and I absolutely love it. I’ve been showing everyone and telling everyone where to purchase one. I did choose two day deli... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered a St Sebastian medal for my son’s 21st birthday. He absolutely loved it. It’s beautiful and we were so happy to add a personalized message that he can carry with him. Shipping was fast. Very... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Picturesongold is an excellent site to order from. They have quality merchandise, at reasonable prices. I just ordered a Holy Face Jesus necklace. I got 10 percent off and got a really good deal. I, a... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I ordered a 1x1 pendant for $149.95. When the package arrived, the vendor had shipped a smaller 3/4 x 3/4 instead. Looking at the invoice, I realized they listed the smaller 3/4 x 3/4 size on the pape... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Juweliergeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Laser photo engraved and personalized jewelry for every occasion!


Kontaktinformationen

3.9

Gut

TrustScore 4 von 5

645 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 91 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.9

Alle Bewertungen

(645)

296 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I’d give ZERO if I could

I’d give ZERO if I could as I am extremely disappointed with the company and the craftsmanship of jewelry! I have bought multiple items and they break rather quickly, one of which was a custom charm. The charm detached from the bell which slides onto the chain. Clearly poor craftsmanship and therefore the charm got lost. I reached out to the company and they refused any assistance even though I showed them multiple photos that the bell was defective causing the charm to fall off and get lost. The bell is still on my son’s necklace weeks later yet they won’t take accountability for the poor craftsmanship and replace the charm. They lost a customer who has made many purchases and sucked up defects on multiple items til now! Buyer BEWARE!

1. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
PicturesOnGold.com-Logo

Antwort von PicturesOnGold.com

We're truly sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration and disappointment this has caused. We understand how upsetting it must be to lose a meaningful custom charm, especially after having supported us with multiple purchases over the years. Your feedback is important to us, and we're sorry that we left you feeling unheard. If you're willing, we'd appreciate the opportunity to review your case once more. Please reach out to us with your order details by replying to this message or by calling us at 877-703-1143. We'll take another look to see what options may be available. While we can't promise a specific outcome until we've completed our review, we'd like the chance to further investigate the situation and do our best to help.

We truly value your business and hope you'll give us the opportunity to make things right.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Can't go wrong

I have always found exactly what I was looking for each time I needed or wanted a key chain or necklace. The items are of very good quality and if you time it right, you can save a little money by ordering during one of their many sales. I have always received fast service and my orders have always been spot on. I couldn't be happier ordering from Pictures On Gold.

22. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Product/Order was received quickly

Product/Order was received quickly. However, I was a little disappointed in the appearance of the picture, it was darker. I ordered a charm using the same picture from a different company (cheaper, not 14K) and the picture was lighter, perfect.

30. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
PicturesOnGold.com-Logo

Antwort von PicturesOnGold.com

Thank you for your feedback. We're glad to hear your order arrived quickly, but we're truly sorry that the photo on your pendant appeared darker than you expected. We'd really like the opportunity to make this right. Please give us a call at 877-703-1143 so we can discuss your concerns and review the photo with you. Our team will do everything we can to find the best resolution and make sure your concern is properly addressed. Your satisfaction is very important to us, and we appreciate the chance to help resolve this. We look forward to speaking with you soon.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible experience

I ordered a custom police officer star badge necklace, and it looked nothing like what was advertised on the website. The star wasn’t even symmetrical, the lettering was crooked and misaligned, it arrived scratched, and the bottom of the pendant started turning black almost immediately.
I returned the pendant and requested a refund, but the company refused because it was a custom order. They know exactly what they’re doing by having a no-refund policy on custom items. The quality is terrible, and the product is nothing like what’s shown on their website.
Don’t buy from this company. You’ll be stuck with a cheap, poorly made product and no refund.

21. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
PicturesOnGold.com-Logo

Antwort von PicturesOnGold.com

We're very sorry to hear about your experience and truly appreciate you taking the time to share your feedback. We understand how disappointing this must have been, especially when the item did not meet your expectations. Please be assured that we've taken note of your concerns, including your request for a refund. We've shared your feedback with our team and will have your case reviewed carefully to better understand what happened. We'll reach out to you as soon as we have an update. Thank you for your patience while we look into this further.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

From Disappointed, to highly impressed.

I originally left a review because the piece received, i feel wasnt as bright and colorful as shown on the website. I assumed maybe they hadnt selected color engraving or something. They reached out, and wanted to assure i was satisfied with my order. They sent me a replacement and it is PERFECT!
Soo grateful!

30. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I placed an order online on a Sunday…

I placed an order online on a Sunday morning. Realized I did not make it clear about a special instruction, so I called the phone number thinking I would leave a voicemail. A nice lady named Rose answered my call and was very happy to make sure that my special instruction was received. I also thought it shipped very quickly even with engraving.

21. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Photo bracelet …

I ordered the stainless steel photo bracelet with a picture of my dog who passed. I received it in two days. I think it came out as expected. I have no complaints.

23. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have been looking at the St Rita…

I have been looking at the St Rita bracelet for while. It was shipped and received quickly. It is beautiful. It sits flat at the top of the bracelet which I wasn't expecting but that's ok. I'm going to get it in stain steel as well.

20. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Update

The jewelry is nice, but when they repaired my chain, they sent back a chain that was 3 inches longer than the original. I sent it back to be corrected, they kept it for over almost 2 months, and then sent back the same 3-inch-longer chain.. I’m waiting to hear back from them now, will update based on resolution.

Update: The customer service team has been very helpful, and I will continue to update my review based on the outcome/when I get the correct length chain back.

2. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
PicturesOnGold.com-Logo

Antwort von PicturesOnGold.com

We’re really sorry this has been such a frustrating experience, especially after the long wait. One of our team members has been personally handling your case, and we’re doing everything we can to sort this out in the best way possible. Someone from our team will be in touch with you shortly with an update.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is a scam

This company is a scam! I purchased a locket that was scratched and a sterling silver necklace (still have never received) and they will not give me a refund. I have now escalated it to the BBB and they still are saying no refund, but they’ll send me a chain with my damaged locket. Do not waste your time or money. It’s a scam!

10. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
PicturesOnGold.com-Logo

Antwort von PicturesOnGold.com

We’re truly sorry to hear about your experience and for the frustration this has caused. We completely understand how disappointing it is to receive an item that doesn’t meet expectations and to be waiting on an item that hasn’t arrived ye, this is absolutely not the experience we want for you. We want to assure you that we’re here to help and we absolutely can make this right. Please give us a call at 877-703-1143 with your order number so we can personally look into everything for you, confirm the details, and work on an immediate resolution.

We genuinely value your business and would really appreciate the opportunity to turn this around for you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My first experience ordering a dog tag…

My first experience ordering a dog tag with a photo and engraving on the back. I attached the photo to my order with the message for engraving. This is my daughter’s first year without her Dad for Father’s Day and I wanted something special with delivery on time. The item arrived on time and it’s absolutely beautiful. I was so excited that I gave it to her today and she loves it the silver is nice and the material is thick and not cheap.
Ms. A. Bradley

18. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We were scammed

We ordered two religious medals there were supposed to be solid 14K white gold. Both medals had a different picture than what was advertised. One of the medals was yellow and was not stamped. We tried reaching out to the merchant but they ghosted us. Buyer beware. We were scammed by this company. We learned a very hard lesson that you should never purchase jewelry online.

14. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
PicturesOnGold.com-Logo

Antwort von PicturesOnGold.com

We are very sorry to hear about your experience and appreciate you bringing these concerns to our attention. We take product quality and customer satisfaction seriously, and we would like the opportunity to investigate this matter further. Please contact our customer service team at 877-703-1143 with your order details so we can review your concerns regarding the medal designs, metal type, and stamping. Our goal is always to resolve customer issues fairly, and we encourage you to reach out so we can work toward a satisfactory resolution. We look forward to hearing from you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The customer service is excellent

The customer service is excellent. I’ve never been disappointed in anything I order. The turnaround time is quick and they will accommodate any reasonable requests I have asked for.

16. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought a heart locket for my…

Bought a heart locket for my grandaughter’s graduation. Was very happy with the large size of the heart and space for photo and inscriptions. Very quick from order to receiving it. She put it on immediately and loves it! Thank you. ❤️

11. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Beware, I wish I had read these poor reviews…

I wish I had read these poor reviews before I dealt with this company. I ordered a charm with a photo, the photo I sent was very light and bright in color and the charm came out so dark you could barely see the pic on the charm. Instead of giving me a refund they decided to send a second charm that was the exact same as the first one.
I could not get in touch with the company by phone after many attempts. I had to send numerous emails back-and-forth to this person. I stated I was sending the items back because they looked nothing like the photo I sent. Instead of a refund they gave a credit, minus a shipping charge, when my original order was free shipping? Why am I deducted a charge, it wasn’t my mistake. I contacted my credit card company because I’m not going through this again.
Question a company that will not offer a refund for their mistake. I stated I don’t trust such a policy with any company.

My review was longer, but the company decided to say it was “defamatory” which it was not. It was an honest review very detailed. Trust pilot contacted me and said they decided it was Not defamatory.

My advice , read the reviews before dealing with them!!!!!!!

5. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
PicturesOnGold.com-Logo

Antwort von PicturesOnGold.com

We're sorry to hear about your disappointment. After reviewing your order, we can confirm that the correct store credit amount was issued. The original order total was $119.61, and $110.66 in store credit was provided. The remaining $8.95 was the original shipping charge, which is non-refundable. We understand that this can be frustrating, and we're happy to clarify any part of the calculation. Please feel free to contact us at 877-703-1143, and our team will be glad to assist further.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr